Aziāti nonoturami dodas uz priekšu un iekaro pasauli. Toyota kļuvusi par vienīgo autoražotāju, kas iekļuvis ikgadējā kompānijas Interbrand Corp. un izdevuma Business Week pasaules brendu reitinga desmitniekā.
Japāņi ierindojās top-desmitnieka devītajā vietā. Pārējie autoražotāji savu vietu atrada otrajā desmitniekā. Piemēram, Mercedes ir 11., BMW – 16., bet Honda - 19. vietā. Trešais desmitnieks ticis Ford. Koncernam Volkswagen paveicies ievērojami mazāk – tikai 56. vieta. Porsche izrādījies 76., – 79. Ambiciozā korejiešu kompānija Hyundai ierindojusies 84. vietā – bet viņiem būtu jāpriecājas, jo vispār pirmo reizi tikuši "simtniekā". Japāņu Nissan - 85. vietā.Salīdzinājumā ar pagājušo gadu labus rezultātus uzrādījis Nissan, Hyundai un Audi. Mercedes, Volkswagen un Ford zemo pārdošanas rādītāju un citu problēmu dēļ ir noslīdējis zemāk kā iepriekš. Šveiciešu konsultāciju kompānija Interbrand novērtēja kompānijas, kuru tirgus vērtība ir ne mazāk kā miljards dolāru.
audi tak ir volkswagen koncerna sastāvdaļa !