Paldies Dievam – sieviete pie stūres! 37

 
29.jūlijs 2005 11:06

Pat 21.gadsimtā sabiedrībā vēl joprojām valda daudzi stereotipi, kurus atkārto un tieši vai netieši veicina pat tolerantākie no mums.

Par stereotipiem lasiet šeit »»
Viens no šādiem stereotipiem ir izteicieni ar izsmejošu vai pārākuma izteiksmi par sievietēm pie stūres. Ikviens no mums droši vien ir dzirdējis kādu joku vai piezīmi par šo tēmu, kas sievieti nostāda kā nemākulīgu autovadītāju salīdzinājumā ar vīrieti.

Ļoti bieži šādi stereotipi neatbilst patiesībai, pat ir pilnīgi ačgārni – un stereotipus par sieviešu un vīriešu autovadīšanas prasmi atspēko gan Ceļu satiksmes drošības direkcijas, gan apdrošināšanas sabiedrības BTA statistika, gan arī psihologu dati.

Skaidrā, bez lieka riska un agresivitātes

Kas ir labāki autovadītāji?
Sievietes
Vīrieši
Abi labi
CSDD statistikas skaitļi runā paši par sevi. CSDD Informātikas daļas priekšnieka vietnieks ceļu satiksmes negadījumu analīzes jautājumos Aldis Lāma, analizējot statistikas datus, rezumē, ka visumā sievietes retāk pārkāpj ceļu satiksmes noteikumus, retāk iekļūst negadījumos, mazāk brauc alkohola reibumā, tātad – brauc prātīgāk, bez lieka riska un agresivitātes.

Pēdējos gados sieviešu īpatsvars kopējā vadītāju skaitā vērā ņemami pieaudzis – deviņos gados kopējais vadītāju skaits pieaudzis 1,6 reizes, sieviešu - vadītāju skaits pat 2,1 reizi. Patlaban vieglo automobiļu vadītāji (B kategorija) vidū vīrieši ir 63%, sievietes – 37%.

Tikmēr sievietes CSNg iekļūst divreiz retāk nekā vīrieši, bet alkohola reibumā – pat septiņas reizes retāk nekā vīrieši.

2004. gadā CSNg iesaistīti 66 050 vieglo automobiļu vadītāji
No tiem:
• Vīrieši – 51 211 (77,5%) vai 120,5 uz 1000 vadītājiem;
• Sievietes – 14 753 (22,5%) vai 59,5 uz 1000 vadītājām.
(86 gadījumos dzimums nav reģistrēts, jo, mašīnai aizbraucot no negadījuma vietas, ne vienmēr var konstatēt, kas atradies pie stūres).

2004. gadā alkohola reibumā CSNg iesaistīti 1693vieglo automobiļu vadītāji.
No tiem:
• Vīrieši – 1565 (92,4%) vai 3,7 uz 1000 vadītājiem;
• Sievietes – 128 (7,6%) vai 0,5 uz 1000 vadītājām.

Saskaņā ar CSDD datiem šogad sievietes četras reizes mazāk nekā vīrieši izdarījušas tādus ceļu satiksmes noteikumu pārkāpumus, par kuriem piešķir uzskaites punktus.

Uz 01.06.2005. reģistrēti 62 472 vadītāji, kuriem ir vismaz viens uzskaites punkts.
No tiem:
• Vīrieši – 54 473 (87,2%) vai 128 uz 1000 vadītājiem;
• Sievietes – 7999 (12,8%) vai 32 uz 1000 vadītājām.

Vislielākā atšķirība pārkāpumos, par kuriem piešķir pārkāpuma uzskaites soda punktus, attiecas uz braukšanu alkohola reibumā:

Pārkāpumu, par kuriem piešķirti pārkāpumu uzskaites soda punkti, sadalījums (%)
Vīrieši
Braukšanas ātrums, distance 45.1%
Alkohola reibums, narkotikas 13.3%
Rīkojuma ceļa zīmes 8.1%
Braukšanas sākšana, virziena maiņa 7.1%
Aizlieguma ceļa zīmes 6.7%
Regulēšanas noteikumi (luksofors) 4.1%
Ceļa apzīmējumi 3.3%
Braukšanas kārtība krustojumos 2.3%
Priekšrocības ceļa zīmes 1.9%
Dzelzceļa pārbrauktuves 1.3%

Sievietes
Braukšanas ātrums, distance 47.5%
Rīkojuma ceļa zīmes 9.8%
Braukšanas sākšana, virziena maiņa 8.9%
Aizlieguma ceļa zīmes 6.4%
Regulēšanas noteikumi (luksofors) 4.9%
Alkohola reibums, narkotikas 4.7%
Braukšanas kārtība krustojumos 4.3%
Priekšrocības ceļa zīmes 3.5%
Ceļa apzīmējumi 2.9%
Dzelzceļa pārbrauktuves 1.3%

Vadoties pēc statistisko datu analīzes, A. Lāma secina, ka lielāks risks (virs vidējā) iekļūt ceļu satiksmes negadījumā vīriešiem ir vecumā no 21 līdz 44 gadiem, savukārt sievietēm attiecīgi no 25 līdz 44 gadiem. Alkohola reibumā iekļūt ceļu satiksmes negadījumā lielāks risks ir vīriešiem vecumā no 18 līdz 39 gadiem, sievietēm attiecīgi no 18 līdz 44 gadiem.

Paldies Dievam – sieviete pie stūres!

Arī apdrošināšanas sabiedrības BTA dati apliecina, ka sievietes caurmērā brauc uzmanīgāk un atbildīgāk nekā vīrieši. Piemēram, BTA izmaksu kopējā summa OCTA gadījumos, kad auto īpašniece ir sieviete, ir par 3,3% mazāka nekā gadījumos ar stiprā dzimuma automobilistiem.

Tāpēc BTA, izvērtējot risku pēc standarta metodēm, radīja apdrošināšanas produktu tieši sievietēm – Dāmu auto apdrošināšanas komplektu, kas ietver veselu kompleksu ar īpašiem piedāvājumiem un atlaidēm. Īpašais apdrošināšanas piedāvājums sievietēm ir tieši balstīts uz statistikas datiem, jo reālie fakti pilnībā atspēko aizvainojošos un nepatiesos stereotipus (kuri diemžēl joprojām pastāv) par to, ka sievietes it kā braucot sliktāk nekā vīrieši. Patiesība vīriešiem var būt pilnīgi šokējoša – kā redzams, statistika apliecina pilnīgi pretējo.

Dāmu auto apdrošināšanas komplekts sevī ietver speciālo KASKO apdrošināšanas piedāvājumu - “KASKO + OCTA 50%”. Proti, automašīnai, kurai ir noformēta BTA KASKO apdrošināšanas polises, īpašnieces var iegādāties BTA OCTA polisi ar 50% atlaidi.

Komplekts paredz arī dažādus bonusus:
• Viena bezmaksas transportēšanas iespēja visā Latvijā 2 stundu laikā;
• Bezmaksas tehniskā palīdzība uz ceļa (divreiz polises darbības periodā) visā Latvijā 1 stundas laikā;
• Dažādas atlaides automašīnas servisam un precēm: signalizācijai, riepu nomaiņai un iegādei, motoru diagnostikai, atslēgu servisam, auto ritošās daļas kompleksā diagnostikai, rezerves daļām, Texaco eļļām, smērvielām un tehniskiem šķidrumiem, auto mazgāšanai, autonomai (vieglās automašīnas, kravas un pasažieru mikroautobusi), auto stiklu tonēšanai un plēvju noņemšanai, „Mont Blanc” jumta bagāžniekiem un auto aksesuāriem, daudzstāvu autostāvvietai un autonomai.
• Arī atlaides citiem pakalpojumiem, kas varētu interesēt sievietes: boulingam, slidu nomai un slidošanai, baseinam ar džakuzi un pirtīm, aerobikai, trenažieru zālei, skvošam un pat tūrisma ceļojumiem.
Turklāt katra Dāmu auto apdrošināšanas komplekta īpašniece saņems dāvanā CD ar īpaši autobraucējām veidotu mūzikas izlasi – šāds CD būs pieejams arī mazumtirdzniecībā.

„Izstrādājot Dāmu auto apdrošināšanas komplektu, kompānija ne tikai radīja reālajam riska novērtējumam atbilstošu produktu, bet arī vēlējās pateikt paldies mūsu autobraucējām par pārdomātu un drošu braukšanu,” saka BTA valdes priekšsēdētājs Gints Dandzbergs. „Tāpēc komplektu veidojām īpaši rūpīgi, tajā ietverot ne tikai „pirmās nepieciešamības” pakalpojumus un ērtības, bet arī tādas iespējas, kas mūsu klienšu ikdienu var vērst patīkamāku.”

Jāatzīst, ka šajā jautājumā BTA viedoklis sakrīt ar pasaules apdrošinātāju praksi – speciāli piedāvājumi sievietēm pastāv gan ASV, gan Eiropā (piemēram, Lielbritānijā).
 
Visi komentāri
 
173926. viesis 29.jūlijs 2005 11:13
0 0 Atbildēt

Tas, ka cilvēki, kas mazāk laika pavada pie stūres, mazāk arī izdara CSN pārkāpumus, ir tilai loģiski.

Nez, pēc statistikas, vai vairāk noteikumus pārkāpj cilvēki ar brūnām vai zilām acīm?

173927. viesis 29.jūlijs 2005 11:15
0 0 Atbildēt

Hehe, un cik % no visiem autovadītājiem ir sievietes?

Cik % sieviešu ir 5 un vairāk gadu stāžs?

Arī būtu interesanti uzzināt.

173931. viesis 29.jūlijs 2005 11:32
0 0 Atbildēt

Iglesias, Nec un kastrāti? Labāk jau schranz.

173932. viesis 29.jūlijs 2005 11:35
0 0 Atbildēt

Ja statistikji buutu njeemushi veeraa arii sievietes flirta ietekmi uz muusu nabadziigajiem celju policistiem...

man nesanaak tik viegli atpirkties no visaam kjibeleem..

173934. viesis 29.jūlijs 2005 11:35
0 0 Atbildēt

Bet kāds tam visam sakars ar labo vadīšanu.. Runa liekas gāja tikai par neagresīvo braukšanu, reto braukšanu reibumā u.tml. Bet vai šeit ir ņemts vērā arī tas, ka CP darbinieki sievietes biežāk palaiž vaļā iztiekot ar brīdinājumu, jo vīrieša sirds biežāk atmaigst tieši uzklausot sievietes atvainošanos nekā otrādi... Līdz ar to daudz punktiņi ir pagājuši statistikai garām....

173937. viesis 29.jūlijs 2005 11:37
0 0 Atbildēt

Ar statistiku par pierādīt jebko!

Pēc dažādiem kritērijiem var izvērtēt kas ir SLIKTāK vai LABĀK...

visu šo statistiku vajag pārrēķināt pēc pārkāpumu/negadījumu daudzuma uz stundu skaitu pie stūres, un tad jau būs reālā "bilde" , kurš te labāk brauc.. ;))

173938. viesis 29.jūlijs 2005 11:39
0 0 Atbildēt

:))) Labi sanaak - taatad vislabaakie autovadiitaaji ir sievietes(ne visas) un opji! Ja visi braux tikpat "droshi" un "apdomīgi", tad avaarijas vairs nenotiks vispaar, jo visi draudziigi staavees korkjii un nekustees ne no vietas. :)

Paarsvaraa shie "praatiigie" brauceeji elementaari traucee satiksmi un nokaitina citus autovadiitaajus, taadaa veidaa netieshi izraisot CSNG, kuros pashi nav iesaistiiti.

173939. viesis 29.jūlijs 2005 11:40
0 0 Atbildēt

vēl tas pats 173937. viesis 29.07.2005 11:37

un tad vēl salīdzināt negadījumus/ pārka'pumus uz nobraukto km skaitu un vidējo ātrumu to visu veicot, vot tad būs skaidrs, kurš ātŗak, labāk, un tml...

173940. viesis 29.jūlijs 2005 11:43
0 0 Atbildēt

Teiciens viens: netici nevienai statistikai, kuru tu pats neesi viltojis.

173942. viesis 29.jūlijs 2005 11:49
0 0 Atbildēt

Secinājumi no procentiem:

-sievietes mazāk dzer;

-patīk skriet tāpat kā vīriešiem

- nemāk braukt krustojumos un neievēro galveno ceļu.

173947. viesis 29.jūlijs 2005 11:56
0 0 Atbildēt

Vajadzētu apkopot statistiku par cik stāvvietu mazāk paliek Rīgā ,ņemot vērā ka sievietes mēdz novietot auto pa divām vietām, un par cik palielinās sastrēgumi ņemot vērā prātīgo braucēju īpatsvaru

173948. viesis 29.jūlijs 2005 11:59
0 0 Atbildēt

sievietes parkojas pēc skaņas

173951. viesis 29.jūlijs 2005 12:03
0 0 Atbildēt

Komentārs ir strikts. Sākumā domāju, ka tas ir joks par "Dāmu komplektu", tad sapratu, ka esmu nedaudz atpalicis no pasaules, un tomēr tā liekas diskriminācija pēc dzimuma pazīmes. Pēc manas (vīrieša - džentelmeņa) domāšanas, veiksmīgāks un loģiskāks solis ir cilvēkus dalīt tikai cilvēkos un piešķirt atlaidi skatoties autobraucēja vēsturē.

173952. viesis 29.jūlijs 2005 12:07
0 0 Atbildēt

Pilnīgi pievienojos virsraksta domai! Stulbā ex-padomijā, kur brauc tikai veči, atvainojos, patiesībā brauc mašīnas ("mašīna nāk!!!"), tāda vienkārša lieta kā auto ir kulta lieta, un drausmīgi daudz braucēju ir vienkārši garīgi slimi. Sievietes braukšanu uztver daudz lietišķāk, ar nesamaitātu apziņu, brauc akurātāk, vārdu sakot uzvedas kā civilizētā pasaulē.

173955. viesis 29.jūlijs 2005 12:09
0 0 Atbildēt

shogad esmu 4 reizes braukusi ar auto ! un tiesiibas man 6 gadus ! visas 4 rezies esmu braukusi nelielaa alkohola reibumaa, bet ljoti praatiigi ! esmuljoti laba vadiitajaa ! ja taa paskaita, tad shos 6 gadu laikaa ar auto esmu brauksui aptuveni 30 reizes ! un neviena paarkaapuma, jo paarsvara braucu alkhola reibumaa, un taapeec 2-x uzmaniigaak sekoju ziimeem un CSN. Domaaju, ka es esmu ljoti laba autovadiitaja !

un visi viirieshi ur icuukas !

Sarmiite Bebrs

173960. viesis 29.jūlijs 2005 12:11
0 0 Atbildēt

Bet OCTA tiek formēta uz mašīnu un nevis sievieti, tā kā pašos pamatos tāds BTA piedāvājums ir absolūti neloģisks un dīvains. Pēc statistikas ir skaidrs, ka tik un tā visi neatkarīgi no tā vai valkā bikses vai kleitu iekļūst negadījumos. Var piekrist apaljajam_busam. Tas tik vēl trūka, lai sievietes brauktu dzērumā :)

173971. viesis 29.jūlijs 2005 12:34
0 0 Atbildēt

Pilniigs sviests.. un diskriminaacija no BTA puses.. :(

173980. viesis 29.jūlijs 2005 13:00
0 0 Atbildēt

"Sievietes braukšanu uztver daudz lietišķāk, ar nesamaitātu apziņu, brauc akurātāk, vārdu sakot uzvedas kā civilizētā pasaulē", haahāaaaahaaaa, cik stulbam cilvēkam jābūt, lai nobīdītu šādu tekstu. OK, ne visi vīrieši brauc labi, un ne visas sievietes brauc slikti, bet nu blad, pēč šitā teksta uzreiz ir skaidrs, ka konkrētā persona nekad nav braukusi ārpus sava maršruta, cieši iekrampējusies stūrē. Civilizētā pasaulē nevalkas pa 3 joslu bez vajadzības, dod ceļu, soda par pārāk lēnu braukšanu utt, un to nu varu apgalvot, ka šos punktus sieviešu kārtas pārstāves ar tīru apziņu nedara

173982. viesis 29.jūlijs 2005 13:10
0 0 Atbildēt

valmierietis [?] 29.07.2005 12:34

Pilniigs sviests.. un diskriminaacija no BTA puses.. : (

--------------------------

vo-vo, moš jārada precedents? jāiesūdz BTA tiesā par diskrimināciju? :)

173986. viesis 29.jūlijs 2005 13:22
0 0 Atbildēt

Manu vecaku dzives statistika:

1 virietis : 1 sieviete

1 vaditaja aplieciba : 1 vaditaja aplieciba

vairak ka 1 000 000 km : mazak ka 1 000 km

1 masina : ~15 masinas

0 registretas avarijas: 0 registretas avarijas

tiesi sadas dzimumu diskriminacijas del, kadu velas ieviest BTA un parejie, tevam vieniga masina ir piederejusi pirms kazam. Visas parejas izdevigak bija noformet uz sievas varda...

173987. viesis 29.jūlijs 2005 13:25
0 0 Atbildēt

nu tur jau tā lieta, ka sievietes lielākā daļa ir svētdienas braucējas :) un 90% pat ar varu nepiespiest piedalīties Rīgas lielajā satiksmē, pa laukiem jā - 1 ceļš, 2 auto un rullējam bēdu nezinot :)

174012. viesis 29.jūlijs 2005 14:41
0 0 Atbildēt

Kas ir statistika ar to var pierādīt jebko: tikko gadījums iz dzīves,

kāda no daiļā dzimuma pārstāvēm iespiedās Vidzemes tirgus autostāvietā tā ka pati ne uz priekšu ne atpakāļ + vēl 6 auto iesprostoti. Kad piegāju pie vadītājas izskaidroju kā varētu veiksmīgāk izbraukt - dzirdēju atbildi "mēs sievietes labāk braucam" un tā ar viņas lablēlību tika patērēta 1h. un apskādēts viens GOLFS, labi ka vecs uz daudzajām buktēm un strīpām to nevar ievētot. Te nu bija :))))))))))) Labi ka uzradās liecinieki. Pats gan steidzos uz darbu, jo viss jau nokavēts

174014. viesis 29.jūlijs 2005 14:45
0 0 Atbildēt

Pēc šī diskriminējošā un aizspriedumā raksta autores dzimumu šaubu nav, vai ne :)

174015. viesis 29.jūlijs 2005 14:46
0 0 Atbildēt

Domāts bija "Par" nevis "Pēc"...

174020. viesis 29.jūlijs 2005 15:34
0 0 Atbildēt

Un taa visa pamataa BTA reklaama, vai tieshaam neviens to nepamana !?!?!?! Fufeljains tas BTA kantoris ir.

Redaktors 29.jūlijs 2005 15:38
0 0 Atbildēt

Tev ir kaut kas pret reklāmu vai tieši pret BTA? Un ja ir, tad kas? Un ja nav, tad pirkstus nost no klaviatūras!

174026. viesis 29.jūlijs 2005 15:50
0 0 Atbildēt

Civilizēta attieksme stipri lielā mērā nozīmē iecietību un pasmaidīšanu, nevis bļaušanu, lamāšanos, taurēšanu, gāzēšanu, pakaļā maukšanu, priekšā bremzēšanu, kaut kādus megarulz, kas knapi turas kopā, u.c. atribūtiku, stingru uz priekšu vērstu orgānu ķermeņa lejasdaļā, pēc kā šķiro braucējus un viņu vērtību, kuri nejēdz plānot savu laiku un tāpēc visu laiku mēģina pārējiem kaut ko pierādīt. Ak, muļķu zeme Latvija!

174044. viesis 29.jūlijs 2005 17:05
0 0 Atbildēt

Man šķiet, ka secinājumi, kas izdarīti no šīs frāzes ir pilnīgi nepareizi:

"BTA izmaksu kopējā summa OCTA gadījumos, kad auto īpašniece ir sieviete, ir par 3,3% mazāka nekā gadījumos ar stiprā dzimuma automobilistiem."

KOPĒJĀ!

Tātad sanāk, ka 37% sieviešu-vadītāju ir atbildīgas par 49,2% BTA izmaksām!

174048. viesis 29.jūlijs 2005 18:11
0 0 Atbildēt

nja, izskataas kaadam datumi sajukushi - pirmaa apriilja teksts ielikts...

sievietes - tas ir kautkas drausmiigs. runaaju ne peec statistikas, stereotipiem,vai hz veel kaa tur,bet tiiri peec personiigaas pieredzes.viena taada akuraataa brauceeja man mashiinu noskjiila,manaa priekshaa taisot kreiso pagr ar traektoriju krustoshanos - ar visu to ka redzeeja,ka es braucu,pielaida taa tuvaak,izbrauca priekshaa noblokeejot man celju un nobremzeeja. tad cikas veel nav meegjinaajushas pa joslaam paarkaartoties braucot man tieshi saanaa,un veelnezko. koroche - kamikadzes. kaa suga spoguljos vispaar neskataas. uzvediiba uz celja - peec principa "tikai es esmu cilveeks, a visi apkaarteejie - kautkaadi suudi" un respektiivi klaja necienja pret apkaarteejiem - piem braukshana pa vidu starp joslaam neviennu garaam nelaizhot, konsekventa seedeeshana kreisajaa joslaa neskatoties uz mirkskjinaashanu no aizmugures, aber lai sieviete juus palaistu,ja juus no blakusielas braucat,vai so - tur jaabuut briinumam. lielaakaa dalja uzskata ka lieliski brauc, a reaali izraadaas ka nekaadas sajeegas ne par braukshanu,ne par auto piloteeshanas fiziku,panjeemieniem,utt vinjaam nav. koroch - neadekvaatisma kalngals. protams,ir iznjeemumi. bet visumaa....

174064. viesis 29.jūlijs 2005 20:41
0 0 Atbildēt

un tagad man šito visu uz nobraukto kilometru lūdzu.

p.s. man mammai ir stāžs +/- 35 gadi braukt nemāk nemaz, varbūt kādreiz arī mācēja bet pēdējos 25 točna zinu ka pie stūres nav bijusi, tas pac ir arī ar 4 viņas māsām.

p.p.s. mammai pieder 3 automašīnas māsām pa vienai.

174171. viesis 1.augusts 2005 10:51
0 0 Atbildēt

Ir meli, ir lieli meli, un ir statistika!

Tas ir ļoti subjektīvi, jo, ja paskatās, cik braucēji kopā ir vīrieši un cik sievietes! Un par mācībniekiem, tai skaitā arī sievietēm ir sakāmvārds:

Kur trīs mācībnieki, tur sastrēgums!

174178. viesis 1.augusts 2005 11:21
0 0 Atbildēt

Super!!! Sen ir skaidrs, ka viirieshi velti lielaas ar savu braukshanas "prasmi" Diemžēl šķiet, ka pat šie aciimredzamie fakti nemainiis vīriešu nostāju...

174181. viesis 1.augusts 2005 11:30
0 0 Atbildēt

Ak tu miiiliit!!! Palasot aizvainoto viirieshu komentaarus, pat zirgam jaasmejas. Vinji tagad esot diskrimineeti un veel nezin kaa apvainoti - jums pashiem neerti nav? jo iipashi "ljoti labiem braucējiem" ar BMW???

174189. viesis 1.augusts 2005 12:10
0 0 Atbildēt

Paldies dievam, ka sieviete pie žiguļa stūres uz 70 brauca no Carnikavas uz Baltezeru. Es aiz tevis saskatīju 18 mašīnas. Protams ka neviens nenositās, bet citu laiku tu necieni. iauto arī tu laikam nelasi, ja vari atļauties braukt ar žiguli.

174194. viesis 1.augusts 2005 13:36
0 0 Atbildēt

BTA ir nelabs kantoris. Iziet uz klientu apčakarēšanu, tad kad kaut kas jāmaksā....

174301. viesis 2.augusts 2005 13:09
0 0 Atbildēt

Sievietes pie stūres būs aizvien vairāk, pilnīgi piekrītu viedoklim, ka sievietes uz ceļa ir daudz pragmatiskākas, mašīna priekš viņām ir pārvietošanās līdzeklis nevis dzīvesveids, viņas nedomā kā izcelties, parādīt savas mašīnas jaudu, viņām ir ir jānokļūst droši no no punkta A līdz punktam B un es esmu priecīgs, ka mana sieva to dara prātīgi, atbildīgi rēķinoties ar savām spējām un lieki neriskē.

174343. viesis 2.augusts 2005 22:42
0 0 Atbildēt

nu ko , laiks likt blondīnes pie fūres stūres!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti