Brazīlijā radīts mazauto vārdā Obvio 828/2. Tikai nedomājiet, ka dienvidamerikāņi gatavojas kopēt Smart vai Mini. Visņi izlēmuši iet citu ceļu un radīt paši savu nišu jau tā pieblīvētajos Ziemaļamerikas un Eiropas tirgos.
Savam mazulim konkurētspēju firma nolēmusi nodrošināt uz divu īpašību rēķina - ātrums un drošība. Par drošību atbild monolītā virsbūve, bet par ātrumu - 1,6 litru Tritec (autogigantu DaimlerChrysler un BMW kopuzņēmums Brazīlijā) benzīndzinējs un ZF CVT transmisija ar variatoru.
Dzinēja jauda nepavisam nav bērnišķīga - 170 vai 250 Zs. Tādi paši dzinēji ir arī BMW Mini, Chrysler Neon un Chrysler PT-Cruiser. Priekšā un aizmugurē - McPherson piekares.
Izmēru ziņā trīsvietīgais Obvio patiesi atgādina liliputu: garums 2 650 mm, platums 1 650 mm, augstums 1 500 mm, riteņu bāze 1 750 mm, bet dēļ sava mazā svara (tikai 600 kg) auto pat nav ticis pie stūres pastiprinātāja. Auto papildu svaru nodrošina divi pasažieri, kas abi sēž līdzās - vienā rindā ar vadītāju.
Paredzams, ka Obvio 828/2 dosies iekarot Ziemeļamerikas un Eiropas tirgus 2006. gada trešajā ceturksnī. Brazīlieši cer, ka šim modelim veiksies labāk nekā iepriekšējam Dacon 828 ar Porsche 928 optiku un 1,6 litru dzinēju. Pagājušā gadsimta 80. gados tie tika saražoti tikai 47 eksemplāri, no kuriem viens brīnumainā kārtā bija nokļuvis pat līdz Vācijai. Tagad šī modeļa auto ir kolekcionāru sapnis.
2007. gada beigās gaidāma vēl viena jaunuļa parādīšanās – modelis 012 ar nosaukumu Zerodoze. Maketā auto izskatās pēc Opel Tigra. Tas būs lielāks nekā 828/2 (garums 3 200 mm, platums 1 800 mm, augstums 1 500 mm) ar pagarinātu riteņu bāzi 2 250 mm, un par 150 kg smagāks. Virsbūves tehnoloģija un dzinēji paliks tādi paši. Prognozējamā auto cena ASV būs 28 000 dolāri.
Hmmmm,interesanti.Normaals pilseetas motorollers.:)