VEHO pusgada laikā pārdevis 352 automašīnas 12

 
8.augusts 2005 15:23

CITROËN automašīnu oficiālais importētājs Latvijā, SIA VEHO, 2005.gada pirmo pusgadu noslēdzis ar 5.0 miljonu EUR lielu apgrozījumu. Līdz 2005.gada 30.jūnijam uzņēmums pārdeva 342 jaunas un 10 mazlietotas CITROËN automašīnas.

Pārdotas 275 pasažieru automašīnas (tirgus daļa – 3,7%) un 77 komerctransporta vienības (tirgus daļa – 10,6%). Lielu klientu atsaucību vieglo automašīnu klasē guva modeļi CITROËN C2, C3, C4 un Berlingo, savukārt līderis komerctransportā bija Berlingo un Jumper, turklāt komerctransporta segmentā CITROËN ieņem 2. vietu.
„Esmu gandarīts par mūsu sasniegumiem - šogad esam dubultojuši CITROËN pārdošanas apjomus. Uzņēmuma attīstības stratēģija paredz CITROËN tirdzniecības apjoma pieaugumu un tirgus daļas palielināšanu arī turpmāk,” skaidro SIA VEHO valdes priekšsēdētājs Raimonds Dūda.

Pusotra gada laikā, kopš darbības uzsākšanas Latvijā, SIA VEHO ievērojami palielinājis CITROËN tirgus daļu no 1.8 līdz 4.5%, kā arī atguvis šīs automobiļu markas zīmola prestižu Latvijā.

Kopš 2004. gada februāra Somijā lielākās automašīnu tirdzniecības kompānijas VEHO Group Oy meitas uzņēmums SIA VEHO ir oficiālais CITROËN importētājs un dīleris Latvijā. Kopējais VEHO Group Oy apgrozījums 2004. gadā bija 891 milj. EUR, kas ir par 13% vairāk nekā pērn. VEHO Group OY uzņēmumos Somijā, Krievijā un Baltijas valstīs strādā vairāk nekā 1500 darbinieki.

R.Dūda uzsver, ka VEHO Group Oy kopumā un arī tā meitas uzņēmums Latvijā veicina klientu apkalpošanas sistēmas, servisa procesu, datu sistēmu un personāla attīstību, kā arī atbalsta korporatīvo vērtību stiprināšanu, kas veicina pārdošanas apjomus un nostiprina klientu lojalitāti.

 
Visi komentāri
 
174812. viesis 8.augusts 2005 15:29
0 0 Atbildēt

Be em we labaks

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia6610I/1.0 (4.10) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

174815. viesis 8.augusts 2005 15:40
0 0 Atbildēt

BMW garantijas laikā retāk atrodas ārpus servisa telpām, līdz ar to arī mazāk huligānisma uz ielām. Šī iemesla dēļ vien BMW ir labāks par citiem.

174819. viesis 8.augusts 2005 16:06
0 0 Atbildēt

jums darīt nav ko?

174828. viesis 8.augusts 2005 18:02
0 0 Atbildēt

tak jāpagaida kāds gadiņš,tad redzēs rezultātus pēc pirmajām apkopēm

174831. viesis 8.augusts 2005 18:42
0 0 Atbildēt

atkal raimonds ar savaam apeneem lielaas! :))

174836. viesis 8.augusts 2005 20:39
0 0 Atbildēt

to protams

Tikko manam C3 apritēja gadiņš (28 700 km) un tehnisko apskati izgāju pilnīgi bez nekādiem iebildumiem - 0.

Laikam tad jāgaida vēl viens gadiņš...

174846. viesis 9.augusts 2005 7:00
0 0 Atbildēt

to nomiks>

Tu pats ta saprati,ko pateici? Kas tas ir 30K gadā? Ar šādu nobraukumu tu viņu vari marinēt līdz rūsai,bet tas nav arguments par labu markai.

Man vecam mersim gada laikā stūres pirkstu nācās nomainīt,kaut arī nobraukums ir ap 50K 60K gadā.

Es jau nerunāju par rūsu :(

174848. viesis 9.augusts 2005 8:40
0 0 Atbildēt

Kopš kura laika citroens ir automašīna? :DDD Man likās, ka tur zālespļāvējus ražo.. :DDD

174850. viesis 9.augusts 2005 8:51
0 0 Atbildēt

to richy

Manuprāt, 30 kkm gadā ir pilnīgi normāls nobraukums. Manuprāt, tu savu auto lieto arī darba vajadzībām, tādēļ arī tāds liels nobraukums. Es auto lietoju, lai brauktu uz darbu un mājās (jaunolaine - Rīga - Jaunolaine), brīvdienās, lai apmeklētu tuvākus un tālākus Latvijas nostūrus, kā arī pagājušā gada laikā divas reizies biju paceļot pa tuvējo Eiropu (3000 km un 3300 km). Manuprāt, nobraukums ir pilnīgi normāls.

to stupicz

Gribētos zināt, ar cik gadus jaunu (vecu) un kādu auto tu pārvietojies!!!

Ja ticēt tavai tēzei par zālespļāvējiem, tad sanāk, ka vidēji mēnesī 60 cilvēki iegādājas zāles pļāvējus.

Parasti pirms jauna iegādes tiek izpētīts turgus piedāvājums, tātad, arī auto ar līdzīgu cenu. Acīmredzot, tajā "zāles pļāvējā" ir kaut kas tāds, kas spēj piesaistīt.

174930. viesis 9.augusts 2005 12:50
0 0 Atbildēt

es dziivoju centraa, maacos centraa un straadaaju centraa un man gada nobraukums 10K :)

174975. viesis 9.augusts 2005 14:41
0 0 Atbildēt

Atceros, padomjlaikos, ar tēva auto ( žigulis,pēc tam volga),kopā ar brāli un fāterīti, gadā nobraucām ne mazāk 25 000 km. Šobrīd, ar abiem saviem auto gadā nobraucu ne vairāk par 15 000 km. Faktiski auto izmantoju tikai braukšanai uz darbu zonā Rīga – Jūrmala un iekšrīgas reisos. Nu, dažas reizes gadā vēl kaut kur pa Latviju. Uz ārzemēm, tūrisma braucienos visa ģimene parasti braucam ar neoplaniem vai samoļotiem. Tāpēc tas auto nobraukums ir salīdzinoši neliels. Bet, līdz ar to, samazinās arī remontu-ekspluatācijas izmaksas, arī degviela kļūst dārgāka - tālu vis neaizbrauksi.

175052. viesis 9.augusts 2005 22:58
0 0 Atbildēt

Riga lidz darbam un atpakal 30 km. Pa brivdienam riga saulkrasti un dazreiz pa latviju. Gada 35 t

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia6610I/1.0 (4.10) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Geparda – 110 km/h ātrs un jau no 16 gadiem (+ FOTO) 4

Ar pārbūvēto Volkswagen Up Vācijā drīkst braukt A1 kategorijas vadītāju tiesību īpašnieki, kas pie tādām var tikt jau no 16 gadu vecuma. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 1

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 17

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Nepilni 18 000 eiro - jaunais Dacia Duster arī Latvijā 24

Piedāvājumā pilnais hibrīds HYBRID 140, jaunais benzīna dzinējs TCe 130 Mild Hybrid, pilnpiedziņas versijas, benzīna/LPG divdegvielu dzinējs ECO-G 100 un klientu iecienītās augstākā līmeņa Extreme un Journey aprīkojuma versijas, kas papildina viena otru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti