Atkal Bauskas / Ziepniekkalna ielu krustojums (+ foto) 70

 
9.augusts 2005 9:36

9. augusta rīts nebija izņēmums - Bauskas un Ziepniekkalna ielu krustojumā notika auto sadursme. Izskatījās, ka no Mūkusalas ielas braucošā auto vadītājs, veicot kreiso pagriezienu, nedeva ceļu pa Bauskas ielu braucošajam autobusam.



Jau iepriekš esam rakstījuši, ka sadursmes un sastrēgumu šajā krustojumā nav retums. Iemesli ir visdažādākie - zīmes "Dodiet ceļu" neievērošana, zīmes "Stop" neievērošana, sliktā redzamība pa kreisi utt.



Bieži šeit rodas pamatīgi sastrēgumi, kas sanervozē vadītājus un arī tā rezultātā nereti rodas avārijas, jo tad tie mēģina vienkārši pārskriet šo krustojumu. Šoreiz viss izskatījās vienkārši - vieglā auto vadītājs nav devis ceļu, ko pieprasa ceļazīme "Dodiet ceļu".



Bieži [iauto lasītāji] esam domājuši un sprieduši, kā varētu atrisināt šī krustojuma problēmu. Izskatās, ka visvienkāršākais būtu aizliegt kreisos pagriezienus gan no Ziepniekkalna ielas, gan no Mūkusalas ielas.

iAuto sagatavos konkrētu priekšlikumu Satiksmes departamentam un varbūt kādreiz šeit sastrēgumi mazināsies. Ja arī jums [lasītājiem] ir kāda svaiga un laba doma, kā uzlabot šeit situāciju, piedāvājiet savus risinājumus!

iAuto

 
Visi komentāri
 
174861. viesis 9.augusts 2005 9:43
0 0 Atbildēt

Vai luksofors ar pareiziem režīmiem nepalīdzētu?

Redaktors 9.augusts 2005 9:44
0 0 Atbildēt

Domāju, ka nepalīdzētu, jo reāli šeit ir DIVI krustojumi...

174863. viesis 9.augusts 2005 9:46
0 0 Atbildēt

Vācijā problēmas risina ar apļveida krustojuma izveidošanu, kur iespējams.

174864. viesis 9.augusts 2005 9:47
0 0 Atbildēt

Gan jau ka palīdzētu, bet tas būs dārgāk nekā kaut ko aizliegt. ;) Kāda jēga tērēt lielu naudu pagaidu risinājumam? Tā pat tak pēc pāris gadiem izdosies apstiprināt aizliegumu iebraukt Rīgas centrā un gan jau ka vēl pēc pāris gadiem vispār Rīgā aizliegs iebraukt. Tad šie iztērētie lielie līdzekļi par luksoforiem un satiksmes sakārtošanu ies zudībā. :P

P.S. - Ceru gan ka tas tā nav un nebūs, bet neko nevar zināt no tiem Rīgas kungiem... 8)

174865. viesis 9.augusts 2005 9:49
0 0 Atbildēt

vieens no risinaajumiem vareetu buut taas ielinjas sleegshana kas savieno Bauskas ielu ar Dignaajas ielu, vai vismaz neljaut griezties pa kreisi uz bauskas ielu. Pa shito ielinju daudzi apbrauc tos kuri staav uz ziepniekkalna ielas lai paarbrauktu bauskas, bet taapeec jau vinji arii staav ka bauskas iela ie "noslogota"

174867. viesis 9.augusts 2005 9:50
0 0 Atbildēt

Ka tad tramvajs brauks pa to apli?

174868. viesis 9.augusts 2005 9:51
0 0 Atbildēt

to 174867. viesis 09.08.2005 09:50

kaa kaa, taa arii brauks pa apli :D:D:D:D protams ka tramvajs brauks taisni.

174869. viesis 9.augusts 2005 9:52
0 0 Atbildēt

Nu moins, tādu gramāģinu kā busu neredzēt un iemakt tam tieši durvīs...Droši vien kārtējais runātājs pa mobiļņiku vai olu kasītājs...:DDD

174870. viesis 9.augusts 2005 9:54
0 0 Atbildēt

Tāpat kā nogriežoties krustojumā. Gaisa pārmijas tak var sakabināt kādas vajag.

174871. viesis 9.augusts 2005 9:54
0 0 Atbildēt

da tur biezji kaads neieveero busu. :) un arii tramvaju nee.

174873. viesis 9.augusts 2005 10:01
0 0 Atbildēt

Luksoforu un miers!

174875. viesis 9.augusts 2005 10:06
0 0 Atbildēt

Bams, tu dāma pie stūres bija. Es jau iepriekšējā tēmā par to krustu nokomentēju par širīta situāciju. Sēdēja un grauza nagus. A viņa mēģināja veikt manevru- nogriešanās pa kreisi uz Valdlaučiem :)

174876. viesis 9.augusts 2005 10:12
0 0 Atbildēt

Tas krustojums ir diezgan vienkaarshs, ja nemaak braukt un nezin satiksmes noteikumus tad arii rodas probleemas.

174877. viesis 9.augusts 2005 10:14
0 0 Atbildēt

No "trešā" krustojuma (šķērsiela no Dignājas) konfliktpunktus rada labais pagrieziens. Tur varētu atstāt tikai kreiso.

174878. viesis 9.augusts 2005 10:24
0 0 Atbildēt

Interesanti būtu uzzināt jūsu idejas par to krustojuma iespejamiem risinājumiem....

Un baigi labi būtu lai idejas būtu no specialistu viedokļa, un aptvertu ne tikai konkrēto krustojumu, bet arī kā mainīsies satiksme šo izmaiņu dēļ. Ne vienmēr "sobralisj muzhiki i vidumali" ir tas labēkais risinājums.... ;-)

174880. viesis 9.augusts 2005 10:28
0 0 Atbildēt

Aizliegt kreiso?! Un kas ta man lai tiktu uz bauskas buus jaamet ripaa pie statoila, tad jaastaav rindaa pie stop ziimes un tad pa labi jaagriez? Un nejau pagriezienaa vaina! Nepaarskataams krusts + antoshkas kas marinee krustojumaa.

174881. viesis 9.augusts 2005 10:29
0 0 Atbildēt

--> 174876. viesis 09.08.2005 10:12

ja tur barauc pec noteikumiem tad var likt visiem sanos kas nogriezhas pa kreisi ... ta ka par noteikumu zinashanu varetu pakluset...

174883. viesis 9.augusts 2005 10:35
0 0 Atbildēt

Tur vajag uzlikt 7x lielāku zīmi- Dodiet ceļu un pāri tablo ar uzrakstu- Dodiet ceļu! :) Vai luksafors palīdzētu- nezinu, jo tad sastrēgums var iestāties uz Dignājas ielas. Bet aizliegt izbraukšanu pa Dignājas ielu nebūtu pareizi, jo man nav nekādas intereses mest pie Statoila riņķī un tad stāvēt krustā, lai nogrieztos uz Bauskas ielu.

174885. viesis 9.augusts 2005 10:38
0 0 Atbildēt

Aizliegt kreiso būtu totāla tuvredzība. Jāpadomā tak ar galvu, kādi ārprāti sāksies, jo cilvēkiem vajag šos kreisos virzienus (uz Bauskas ielu).

174886. viesis 9.augusts 2005 10:45
0 0 Atbildēt

--> 174885. viesis 09.08.2005 10:38

tuvredzigums ......

varbut Jus esat tuvredzigs ir 100 un 1 iespeja nokljut uz Bauskas ielu.

Ir protams cilveki, kas visu muzhu braukaa pa vienu marshrutu. un ja tur pekshni saksa "remonts", tad vairs nekur nevar noklut. :)

174887. viesis 9.augusts 2005 10:48
0 0 Atbildēt

Kāpēc gan tur būtu jāaizliedz pagrieziens pa kreisi? Šis te gadījums ir viens no retajiem,. kas tur notiek. Pārsvarā avārijas ir gadījumos, kad mauc pāri pa taisno pa bauskas ielu. Kā iepriekš minētajā tēmā. Un ir manīts arī BMW salicies ar mācībnmieku, jo BMW likās, ka Dodiet ceļu uz viņu neattiecas, bet mācībnieks brauca pa Bauskas ielu. Kreisie pagriezienu tur "ņipričem" un krustojums ir normāli pārskatāms un izbraucams.

174888. viesis 9.augusts 2005 10:48
0 0 Atbildēt

Jāierīko lukasfors un buus ok

174889. viesis 9.augusts 2005 10:55
0 0 Atbildēt

Ja buus luksafors, tad tie kas no bauskas ielas brauks uz muuksalas, varees staaveet garaas rindaas ko paa ar tiem kas grib shkjeersot muuksalas. Tas man neder :)

174890. viesis 9.augusts 2005 10:57
0 0 Atbildēt

Jāuzstāda luksofors un viss. Cik maksā uzstādīt luksoforu?

174891. viesis 9.augusts 2005 10:59
0 0 Atbildēt

Bauskas ielas posms virzienā no centra puses no Salu tilta līdz CSDD satiksmei ir slēgts. Vienīgais normālais veids, kā nokļūt uz Bauskas ielu posmā no Ziepniekkalna ielas līdz Valdlaučiem (kā arī Valdlaučos), ir braukt pa Mūkusalas ielu un veikt kreiso pagriezienu uz Bauskas ielu. Nemaz nerunājot, ja cilvēks pa ceļam iegriežas Debesmannā. Ir protams visādi citi ceļi, bet tad ir jābraukā lieli līkumi, kā arī vairumam ļaužu tie nav pašsaprotami.

Cilvēki, kas izmanto šo kreiso pagriezienu Mūkusalas->Bauskas iela (virz. prom no centra), ir diezgan daudz, varētu būt aptuveni 20-25% plūsmas. Un kā tos visus novirzīt pa mazajām ieliņām? Un tiklīdz palielināsies slodze mazajās ne-maģistrālajās ielās, tā sastrēgumi, stress, avārijas utt. būs arī tur.

Uz valdlaučiem it kā varētu braukt pa Ziepniekkalna ielu laukā no Rīgas, tad pie benz. tanka Tilpums pa kreisi, taču tas krustojums jau tagad ir pārslogots.

Vienīgais normālais risinājums, principiāli nepārbūvējot šos krustojumus, ir salikt luksoforus. Tad arī nebūtu problēmu ar tramvaju.

174893. viesis 9.augusts 2005 11:18
0 0 Atbildēt

Bauskas ielas vienvirziena posmam jāsākas jau no Mūkusalas ielas. Līdz ar to nebūtu iespējams pagrieziens pa labi no mazās ieliņas, kas savieno Dignājas un Bauskas ielu. Tas atslogotu minēto krustu, jo no CSDD puses varētu nākt tikai Autobuss vai tramvajs, kas jau tā ir pietiekami reti.

Rezultātā auto plūsma pa Bauskas ielu būtu tikai no Valdlauču puses, kas ievērojami atvieglotu šī krustojuma šķērsošanu gan no centra, gan Ķekavas puses.

174894. viesis 9.augusts 2005 11:18
0 0 Atbildēt

Vispaar ar kuru galu domaajam, aizliekt kreiso pagriezienu? Juus galiigi saspiedussies esat? Tad lai no riigas es aizbrauktu maajaas man jaabrauc gandriiz liidz balozziem un tad vel tas gabals apakall? Te vietaa buutu tikai kaads luksafors vai rinnnkkveida kustiiba!

174895. viesis 9.augusts 2005 11:23
0 0 Atbildēt

Pagriezienus vispār vajag aizliegt lielos krustos, tikai taisni!

Tas ievērojami palielinās plūsmas ātrumu!

174896. viesis 9.augusts 2005 11:26
0 0 Atbildēt

Vienīgie izdevumi šīs idejas realizēšanai ir viena zīme "vienvirziena ceļš", ko uzstāda pie izbrauktuves no mazās ieliņas un darbu izmaksas, lai pārnestu zīmi "vienvirziena ceļa sākums" par 10-20m tuvāk Mūkuslas ielai.

174897. viesis 9.augusts 2005 11:28
0 0 Atbildēt

Sorry, tur patiesībā nav vienvirziena ceļš, jo pretī taču nāk sab. trans. josla.

174898. viesis 9.augusts 2005 11:30
0 0 Atbildēt

Tipiska vieta vislētākajam iespējamam divlīmeņu krustojumam, ko iespējams izbūvēt Rīgā, pat nepārtraucot satiksmi. Atrisina visas problēmas ieskaitot tramvaja kustību. Pat netiktu skartas zemes īpašuma tiesības nobrauktuvju veidošanai uz Bauskas ielu.

174899. viesis 9.augusts 2005 11:32
0 0 Atbildēt

Vispiemērtotākais risinājums būtu aplis

174900. viesis 9.augusts 2005 11:35
0 0 Atbildēt

Jā, mums vajag vēl vienu Slāvu apli???

Pie šādas satiksmes intensitātes aplis nedotu nekādu labumu, tas būtu pārblīvēts, turklāt ik pa laikam pa taisno caur apli iznestos džimbul's, kas apturētu jau tā lēno satiksmi aplī.

174901. viesis 9.augusts 2005 11:46
0 0 Atbildēt

-->174894. viesis 09.08.2005 11:18

lai tu aizbrauktu majas aizbrauc lidz statikam apgriezies un nogriezies un pectam pagriezies pa labi uz bauskas ielu... DEREVNJA

174902. viesis 9.augusts 2005 11:49
0 0 Atbildēt

Nu apli toch nevajag! Visi slaavu un muuksalas aplji ir pieraadiijums tam, ka cilveeki nejeedz pa tiem braukt!

174904. viesis 9.augusts 2005 12:02
0 0 Atbildēt

Viens reaali liels aplis tur paliidzeetu noteikti

174905. viesis 9.augusts 2005 12:03
0 0 Atbildēt

Braucu tur katru dienu. Krustojums nav elementārs, bet tas ir pilnīgi normāli izbraucams un pat ļoti labi pārredzams. Satiksmes noteikumi NAV rakstīti idiotiem un nevajag iedomāties, ka katrā vietā, kur visādi žāvas ik pa laikam "kontaktējas", tūlīt pat kaut kas jāmaina vai, vēl trakāk - jāaizliedz!

Konkrēti priekšlikumi?

Tuvojoties krustojumam šoferīc(-īte) noliek malā mobilo telefonu (lūpukrāsu,pūdernīcu u.c), atraujas no radio pogām (mīļotās meitenes, puiša u.c), pārtrauc stāstīt anekdotes aizmugurē sēdošajiem, vienlaicīgi cenšoties saskatīt viņu zviedzošos ģīmjus atpakaļskata spogulī utt. utt., vārdu sakot - savu vienmērvisurkurcitur aizņemto uzmanību velta (cik primitīvi, ne?!) auto vadīšanas procesam!

Jautājumā par sajūga atlaišanas procesa apmācības organizēšanu piekrītu Redam - šī nu gan nav īstā vieta tādām aktivitātēm!

174906. viesis 9.augusts 2005 12:04
0 0 Atbildēt

vajag izrakt tuneli, tiem , kas dodas taisnā virzienā pa ziepniekkalna ielu pa atsevišķu joslu, pārējiem atsevišķu joslu, kas grib nogriesties pa labi vai kreisi virszemē.....

174909. viesis 9.augusts 2005 12:19
0 0 Atbildēt

Jā tuneli gan vajag izrakt visiem tiem, kas braukt nemāk, sadzīt viņus tur iekšā un aizbērt tuneli ciet. :)

174911. viesis 9.augusts 2005 12:20
0 0 Atbildēt

:) :) :)

174933. viesis 9.augusts 2005 12:53
0 0 Atbildēt

:DDD

174986. viesis 9.augusts 2005 15:06
0 0 Atbildēt

Par tuneli ta ir laba doma. Vacija pilsetas biezi ir ta, ka taisni braucosie iebrauc tuneli, bet tie, kuri velas nogriezties, dodas pa sanu nobrauktuvi(-em). Tiesa, sim aplim, kuram pietiekosi tuvu atrodas upe Daugava, divlimenu krustojumu tunela zina var traucet izbuvet augstie gruntsudeni. Ja geodezisti pateiks, ka tomer var buvet noturigu tuneli, tad vajag izbuvet to zem Bauskas ielas ar Mukusalas ielas iezemejumu, jo tunelis sanaks krietni letak par tiltu. Sini gadijuma jaatstaj divas joslas katram tunelim. Labums apakszemes parvadam ir tas, ka nevajag merdeties ar zemes ipasniekiem par lielu papildus platibu atsavinasanu!

Aplveida krustojums nebutu labakais risinajums kaut vai tramvaja linijas del. Ja velas uzlabot satiksmi bez divlimenu skersojuma izbuves, naksies vien ierikot luksoforus, tacu objektivi tam bus negativas sekas, lidzigas Ranka dambja, Slokas un Barinu ielu krustojumu problemam!

Sastregumus var noverst ar optimizetu satiksmes plusmu.

Ceru, ka tas palidzes.

Martins

174989. viesis 9.augusts 2005 15:17
0 0 Atbildēt

dzrajs

174993. viesis 9.augusts 2005 15:32
0 0 Atbildēt

:) Rekā Valdlaučnieki sevi saskaitīja, jamie esot 20% no Baložu, Ķekavas, Iecavas, Bauskas iedzīvotājiem un plus tranzīta plūsmas. Interesanti kā jūs 15 mājelēs satilpstat. Ja tur uzliks luksoforu, sastrēgums sāksies jau pie Maximas.

175001. viesis 9.augusts 2005 15:59
0 0 Atbildēt

sastreegums jau peedeejaa laikaa biezji vien saakas pie Maximas. Taa kaa tas nekas jauns nav

175003. viesis 9.augusts 2005 16:11
0 0 Atbildēt

no rītiem (pirms 9) vislielāko korķi taisa tie, kuri brauc no centra puses. Tur katra mašīna no kreisās joslas griežas pa kreisi. Tā lieta parādījās tieši pēc tam, kad uztaisīja unibanku.

Tad vēl korķi no rītiem taisa tie, kas brauc no ziepniekkalna, tad griežas pie statoila pa kreisi pa to mazo ieliņu (laikm Dingnājas). Tad pa labi uz bauskas un tālāk uz mūkusalas. Tad daudzi met riņķi pie apgriešanās, braucot no ķekavas, tad gar statoilu un apbrauc tos, kuri stāv rindā no ķekavas. Reāli tā rinda praktiski vispār nekust, jo visu to satiksmi kavē tie, kuri brauc no dignājas ielas puses.

175004. viesis 9.augusts 2005 16:17
0 0 Atbildēt

Tāpēc visus kreisos aizliegt, arī no tās mazās ieliņas.

175006. viesis 9.augusts 2005 16:25
0 0 Atbildēt

prieksh daunjiem uzlikt maxas luksaforu. Tb kas nejeedz izbraukt pieiet pie luksafota iemaxaa Ls 5 un tad vinjam uz 2 min iesleedzas zaljaa gaisma.

sailem

175018. viesis 9.augusts 2005 16:59
0 0 Atbildēt

Cilvēks vienkāršī gribēja iekļūt autobusā. Tikai aizmirsa izkāpt no mašīnas.

Luksofori ir laba lieta, taču piem. sabiedriskajam transportam nekas netraucē iebraukt krustojumā jau tīri pie sarkanā (ir redzēts n-taš reizes). Un tad rezultāts varētu būt tāds pats kā jau bildēs var redzēt.

175021. viesis 9.augusts 2005 17:11
0 0 Atbildēt

175006. viesim žetons!:)

Lasiju komentus un ilgi domaju ko raxtīt.

Bet Tu esi pateicis jau visu manā vietā:)

175030. viesis 9.augusts 2005 18:36
0 0 Atbildēt

Kaads tur veel tunelis. Padomaa par fuureem!

Tikai luksafors, plus no Debesmannas puses atseviskja josla tika lai nogrieztos pa kreisi! Vietas tur pietiek.

175048. viesis 9.augusts 2005 22:20
0 0 Atbildēt

Nu protams..,pie mums visas probleemas atrisina Aizliedzot!!!- tad cieniitais gudriniek pastaasti kaa lai es piem. no Maximas aizbraucu uz Riigas piena kombinaatu?!

--katik kautko aizliekt, katik uzlikt kaadam sodu-kad tad pienaaks taa diena kad izdoomaas kautko prieksh cilveekiem?

175056. viesis 9.augusts 2005 23:31
0 0 Atbildēt

Varbūt arī šoreiz vainīgi "mācībnieki"? Manuprāt, īstie "nemākuļi" ir tie, kas sitās šādos krustojumos! Lēnāk brauksi,tālāk tiksi "M" :)

175058. viesis 9.augusts 2005 23:56
0 0 Atbildēt

175048. viesis: kas Maximā nepārdod pienu??? Atbildot uz Tavu jautājumu: vienkārši, pārbraucam Bauskas ielu, Ziepniekalna ielā aizbraucam lidz apgriešanās vietai, apm pie ACB, apgriežamies, aizbraucam līdz Bauskas ielai un NEVIENU netraucējot, dodot ceļu tramvajam, un NEVIENA netraucēti, pagriežamies pa labi uz piena kombinātu.

175066. viesis 10.augusts 2005 8:36
0 0 Atbildēt

lol aizliegt kreisos pagriezienus? varbūt vispār slēgt krustojumu, avāriju nebūs... stulbs raksts + vēl stulbāki ieteikumi...

175084. viesis 10.augusts 2005 10:41
0 0 Atbildēt

Kreiso pagriezienu aizliegt nevajag - tad sāksies putra ar apgriešanās vietām. Vajag vienkārši uzlikt luksoforus. Bet - kamēr tie nav - ievērot zīmes. Krustojums patiesībā bīstams ir tikai tiem, ka katra sekundes daļa dārga un kas kāro aizlidot kādam gar pašu purnu...

175085. viesis 10.augusts 2005 10:45
0 0 Atbildēt

vajag atļaut tikai labos pagriezienus, un tramvajam jādod ceļš visiem autiņiem... Galu beigās - ja brauc no Bauskas puses un nemāk braukt, var vilkt caur Rāmavu...

Varētu arī divus tramvaja maršrutus - vienu no Bišu muižas līdz Ziepniekkalna ielai, otru atkal tālāk līdz centram...

175088. viesis 10.augusts 2005 10:55
0 0 Atbildēt

lol marshruts bishu muizja ziepniekkalna iela. :) 300m liinija :D:D:D:D

175118. viesis 10.augusts 2005 13:06
0 0 Atbildēt

Izveidot apli ar divām joslām, kurās kustību aptur tikai tramvajam svetofors.

175124. viesis 10.augusts 2005 13:43
0 0 Atbildēt

Iesākumam nemaz tik daudz nevajag - tikai viena ceļa zīme. Viens variants ir aizliegt apgriezties braucot virznienā no Bauskas uz Ziepniekkalna ielas pirms krustojuma. Daudzi (arī es) tur apgriežas, pie Statoila griežas pa labi un tad pa to mazo ieliņu (nezinu nosaukumu) brauc līdz Bauskas ielai un taisa labo. Līdz ar to bremzētas tiek 4 joslas (divas uz Mūkusalas ielas kas iet prom no pilsētas) un divas ienākošās no Bauskas puses. Ja apgriezties minētajā vietā nedzrīkstētu, tad visi Rīgā iebraucošie brauktu taisni. Tiesa gan ir daļa braucēju kas no tās mazās ielas nogriežas pa kreisi un tālāk brauc pa Bauskas ielu, tādējādi netraucējot "lielajam"krustojumam. Tie tad nu būs zaudētāji. Līdz ar to otrs variants ir aizliegt taisīt labo pagriezienu no tās "mazās ieliņas".

Domāju ka minētie varianti ievērojami atvieglotu šo krustojumu, bet protams ne līdz galam.

sašs

175125. viesis 10.augusts 2005 13:54
0 0 Atbildēt

es arii to pashu saku. Tai ielinjai vajag aizliegt labo pagriezienu. i vsjo un tad pluusma gan uz Muukjenes gan Ziepniekkalna ielas buutu aatraaka.

Redaktors 10.augusts 2005 13:58
0 0 Atbildēt

Labo tur aizliegt nevar, jo pa dienu ir samērā liela plūsma pa Graudu ielu no Ziepniekkalna un mašīnas kā reiz brauc tur pa labi un tālāk uz centru.

175130. viesis 10.augusts 2005 14:12
0 0 Atbildēt

Redaktors [?] 10.08.2005 13:58

Labo tur aizliegt nevar, jo pa dienu ir samērā liela plūsma pa Graudu ielu no Ziepniekkalna un mašīnas kā reiz brauc tur pa labi un tālāk uz centru.

---------------------------------------------------------------- -----------

Vajag tur aizliegt labo pagriezienu un tie kuri brauc pa Dignāju ielu, lai nogrižas pa labi uz Ziepniekkalna ielu (Bauskas virzinā) un apgrižas braukšanai pretējā virzienā (uz centru)

175132. viesis 10.augusts 2005 14:21
0 0 Atbildēt

es arii taa domaaju. jo tieshi shii ielinja ljoti daudz bremzee.

175162. viesis 10.augusts 2005 16:50
0 0 Atbildēt

Redam vienkārši pašam tur jābrauc, tāpēc tā satraucas.

Bet mēs, redz, domājam tā, lai vairumam ir labi nevis tikai dažiem. Turklāt, lai neveidotos sastŗēgums tur tālāk pie apgriešanās vietas, to vietu vajag paplatināt un izveidot vēl vienu joslu, jo vietas tur pietiek atliku likām.

175179. viesis 10.augusts 2005 19:19
0 0 Atbildēt

lohs nemak braukt

175183. viesis 10.augusts 2005 22:15
0 0 Atbildēt

Redaktor! Labo tur vajag aizliegt! Tie kas brauc pa Graudu ielu un grib tikt uz centru var uzbraukt uz Ziepniekkalna ielas un pretim Statoilam apgriezties - tik daudz to braucēju nav!

Aizliedzot labo pagriezienu samazinātos korķi gan uz Mūkusalas ielas ārā no centra (reāli satiksme būtu tikai no vienas puses) un arī uz centru, jo no rītiem visi kolektīvi stāvot pa divām joslām tiktu rezultātā ātrāk uz priekšu nekā metoties caur Statoilu pa vienu joslu un nobremzējot abas stāvošās (+ jautājums cik no apbraucējiem ievēro STOP zīmi)

175185. viesis 10.augusts 2005 22:19
0 0 Atbildēt

un ja nu ir iebraukts mazajā ieliņā un vajag uz centru, tad griežam pa kreisi un braucam gar CSDD, Mūsa Motoru uz riņķa...

175262. viesis 11.augusts 2005 14:48
0 0 Atbildēt

Luksaforus uzstādīt un zaļās gaismas ilgāku degšanu Mūkusalas -Bauksaus virzienā un otrādi, jo satiksmi šajos virzienos ir ļoti blīva, bet pa ziepniekalna iela daudz mazāka satiksmes plūsma.

Jānis

175416. viesis 13.augusts 2005 11:56
0 0 Atbildēt

Nepiekrītu par kreisā pagrieziena izmantošans aizliegšanu virzienā no Mūkusalas ielas, domāju , ka nesmu vienīgais, kas šo pagriezienu izmanto, dažkārt vairākas reizes dienā. Mans ieteikums būtu viadukts - pat metāla konstrukcija pie pareizas izbūves nebūtu dārgāka par cita veida pārbūvēm, esmu šādus risinājumus sastapis uz Eiropas ceļiem un saskatu tos praktiskus.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti