Laikā, kad Latvija slīgst lietavās un to dēļ ātri bojājas un kļūst nelietojami pat jaunbūvētu ceļu segumi, radot apdraudējumu autovadītājiem, partija Jaunais laiks (JL) aicina satiksmes ministru Aināru Šleseru nodrošināt kvalitāti ceļu būvniecībā.
JL uzskata, ka satiksmes ministrs un viņam pakļautās institūcijas nenodrošina atjaunoto un no jauna uzbūvēto autoceļu kvalitāti. Lai gan valsts piešķirtais finansējums autoceļu uzturēšanai katru gadu tiek palielināts, (palielinājums uz 2005. gadu ir 47 miljoni latu) tomēr to kvalitāte paliek nemainīgi neapmierinošā līmenī – lietū daudzviet Latvijā tiek izskalotas ceļu malas, pārrautas caurteces un vērojami izskalojumi zem tiltiem. Kvalitatīvi atjaunotiem vai no jauna uzbūvētiem autoceļiem lietus nav īpašs drauds.JL pauž bažas, ka Šlesera vadītās Satiksmes ministrijas reģionu autoceļu atjaunošanai nepieciešamā finansējuma piešķiršanas politika ir nepārdomāta – finanšu līdzekļi tiek izlietoti nevienmērīgi.
Tāpat JL uzskata, ka ceļa marķējums, brīdinājuma zīmes, drošības apmales un citi elementi ir nepilnīgi, un uzlabojumiem nemaz nav nepieciešamas tik astronomiskas papildus izmaksas. Pieminētās nepilnības pienākums novērst ir veselai virknei satiksmes ministra pārziņā esošu valsts dienestu.
Man liekas, ka šādiem šleseriem uc atbildīgajiem par ceļiem vajadzētu aizliegt izmantot lidmašīnas uc gaisa tehniku, lai brauktu komandējumos. Vienu reizi tāds šlesers aizbrauks ķaut vai uz Tallinu vai Viļņu pa šoseju, tad sapratīs, kādā pakaļā ir mūsu ceļi. Un nedomāju, ka nodokļu piķis LT un EE ir lielāks. Tur vienkārši privātie biznesi sīkāki un mājas mazākas...