Satiksmes ministram jāatbild par slikto ceļu kvalitāti 12

12.augusts 2005 12:17

Laikā, kad Latvija slīgst lietavās un to dēļ ātri bojājas un kļūst nelietojami pat jaunbūvētu ceļu segumi, radot apdraudējumu autovadītājiem, partija Jaunais laiks (JL) aicina satiksmes ministru Aināru Šleseru nodrošināt kvalitāti ceļu būvniecībā.

JL uzskata, ka satiksmes ministrs un viņam pakļautās institūcijas nenodrošina atjaunoto un no jauna uzbūvēto autoceļu kvalitāti. Lai gan valsts piešķirtais finansējums autoceļu uzturēšanai katru gadu tiek palielināts, (palielinājums uz 2005. gadu ir 47 miljoni latu) tomēr to kvalitāte paliek nemainīgi neapmierinošā līmenī – lietū daudzviet Latvijā tiek izskalotas ceļu malas, pārrautas caurteces un vērojami izskalojumi zem tiltiem. Kvalitatīvi atjaunotiem vai no jauna uzbūvētiem autoceļiem lietus nav īpašs drauds.

JL pauž bažas, ka Šlesera vadītās Satiksmes ministrijas reģionu autoceļu atjaunošanai nepieciešamā finansējuma piešķiršanas politika ir nepārdomāta – finanšu līdzekļi tiek izlietoti nevienmērīgi.

Tāpat JL uzskata, ka ceļa marķējums, brīdinājuma zīmes, drošības apmales un citi elementi ir nepilnīgi, un uzlabojumiem nemaz nav nepieciešamas tik astronomiskas papildus izmaksas. Pieminētās nepilnības pienākums novērst ir veselai virknei satiksmes ministra pārziņā esošu valsts dienestu.
 
Visi komentāri
 
175337. viesis 12.augusts 2005 12:28
0 0 Atbildēt

Man liekas, ka šādiem šleseriem uc atbildīgajiem par ceļiem vajadzētu aizliegt izmantot lidmašīnas uc gaisa tehniku, lai brauktu komandējumos. Vienu reizi tāds šlesers aizbrauks ķaut vai uz Tallinu vai Viļņu pa šoseju, tad sapratīs, kādā pakaļā ir mūsu ceļi. Un nedomāju, ka nodokļu piķis LT un EE ir lielāks. Tur vienkārši privātie biznesi sīkāki un mājas mazākas...

175338. viesis 12.augusts 2005 12:35
0 0 Atbildēt

Atbildīgiem par ceļiem ir jābūt tiem, kas viņus lieto.

Vienā no valstīm (aizmisrsu kurā) cīņā pret braukšanu bez biļetes ieviesa metodi - nošaušanu. Ja kontrolieris pieķēra zaķi, tad izvilka ārā un nošāva. Pēc pāris gadījumiem bija kārtība. Tagad kontrolieri tur ir bezdarbnieki.

175340. viesis 12.augusts 2005 13:01
0 0 Atbildēt

ceļus jau taisa pietiekamas kvalitātes, problēma ir tajā, ka zem ceļiem nav pamata, tāpēc tie arī tik viegli bojājās. Vācija ieguldīja ļoti liels summas, lai savestu kārtībā visus ceļus un pamatni.

175341. viesis 12.augusts 2005 13:03
0 0 Atbildēt

Lai nu kurš, bet JL varēja stāvēt stūrītī un skaļi nedirst. Tieši repsēna laikā divkārtēji samazināja finansējumu ceļiem!

175342. viesis 12.augusts 2005 13:04
0 0 Atbildēt

Ministram buus suudi ministram buus suudi... :)

175344. viesis 12.augusts 2005 13:19
0 0 Atbildēt

Labriit!!!! Pamodaamies!!

Taisam konkursus un vinne tie kas piedaavaa visu pa leeto nevis nedaudz daargaak, bet kvalitatiivi ar garantiju! Peec tam tie letie dempingotaji iree tehniku, pasi iisti nemaaceedami apieties ar to, un luuk LATVIJAS AUTOCELJI!

Briinums taisni – pamodaas. Tauta sen jau to redz un jau to ir pienjeemusu par passaprotamu, jo 10 gadu laikaa nekas neuzlabojas, bet taisni preteeji - pasliktinaas.

Akciizes un celja nodoklis ir tikai autovaditaju macinju planinaasanai (ja paliek pari naudinja peec autoservisu un riepservisu apmekleejumiem)!!!!

175350. viesis 12.augusts 2005 13:37
0 0 Atbildēt

Vispār jau ir jāatceras tādu lietu kā autoceļu fonda bu'dzets, kurš tika JL vadliisanas laikaa likvideets kaa rezultaataa vairaaki milj latu izkrita no autocelu remontiem paredzeetaas naudas.

175363. viesis 12.augusts 2005 14:55
0 0 Atbildēt

Inform bjuro zinjo: Liidz veeleesanaam palikusas 4xx dienas. Partijas atcerejusas ka ieprieksejas veeleesanaas arii ir ko solijusas, bet soliijumi... (psi zinat) :) Nu ir jasaak mekleet vainiigie :):):)

175368. viesis 12.augusts 2005 15:52
0 0 Atbildēt

LV vislielāko postu ceļiem nodara...paši ceļu remontdarbu veicēji.

Visizplatītākais absurds: uzklāj jaunu ceļa segumu, cik nu labs viņš ir tas jau ir cits jautājums :) Bet tad kad viņš ir uzklāts...pēkšņī visiem (LG, Latvenergo, Rīgas Siltums u.t.t.) vajag labot savas komunikacijas zem šī seguma. Protams asfalts tiek uzlauzts, pēc tam tek likts atpakaļ ļoti nemākulīgi un nekvalitatīvi. Smiltis rakuma vietā ļoti ātri nosēžas un līdz ar viņām asfalts. Spilgts piemērs: Ģimnastikas ielas posms starp Vienibas gatvi un Vaiņodes ielu. Tur asfaltu atjaunoja pirms kādiem 10 gadiem, pēc neilga laika sākās lauzšanas darbi. Tagad tās remonta vietas ir normāli izbraucamas tikai Hummer tipa džipiem...savukārt tās vietas kuras netika remontētas ir ļoti labā stāvoklī...pat salīdzinot ar tikko uzklātiem segumiem.

Arī jaunu ceļu segumu klāšana pie mums ir diezgan sliktā līmenī...kapēc LT var uztaisīt labus ceļus...bet musējie bāleliņi pat normālas līnijas sazīmēt nespēj(ar ūdenskrāsām zīmē) :)

175377. viesis 12.augusts 2005 17:34
0 0 Atbildēt

LPP jau jāpiketē ar mentiem, ceļiem laika nepietiek. Lai gan, zinot šīs partijas biedru problēmu risināšanas veidu, Šlesers varētu papiketēt, lai ceļi saremontējas :)

175413. viesis 13.augusts 2005 11:36
0 0 Atbildēt

nu nau jau tik traki - repshes laikaa celjus remonteeja kudi suudiigaak, lai neteiktu - neremonteeja.

175428. viesis 13.augusts 2005 22:00
0 0 Atbildēt

Man arī šķiet, ka nav tik traki. Tak uz Vidzemes šosejas, piemēram, sūdīgākie gabali tiek taisīti... Nekad iepriekš neesmu redzējis tik daudz ceļu un tiltu remontu kā šovasar.

Abet no kura laika iauto publicē politiskus rakstus?

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Video ieskats "Latvijas Gada auto 2018" jaunāko auto testa braucienā (+ video)

Tradicionāli septembra un oktobra mijā notiek konkursa “Latvijas Gada auto” Rudens testa brauciens, kura ietvaros žūrija un mediju pārstāvji vienlaicīgi izmēģina jaunākos konkursam pieteiktos automobiļus. Lasīt vairāk

 

Nav sliktākas markas pasaulē - klients publiski sadedzina “BMW” 7.sēriju (+ video; foto) 17

Sadedzināt, sadauzīt un iznīcināt - BMW niknākais ienaidnieks jau atkal rīko akciju, šoreiz pielaižot uguni 7.sērijas sedanam. Lasīt vairāk

 

Ko zog Vācijā? – 20 pieprasītāko auto modeļu un 10 marku saraksts 11

Vācu izdevums Auto-Motor-Und-Sport apkopojis 2016.gada auto zādzību statistiku un publicējis 20 garnadžu iecienītāko auto modeļu un 10 marku sarakstu. Lasīt vairāk

 

Amerikāņu elektroautobuss nobrauc 1772 km bez papildu uzlādes (+ video; foto) 7

Amerikāņu kompānijas "Proterra" elektriskās piedziņas autobuss "Catalyst E2", neiegriežoties akumulatoru uzlādēšanas stacijās, nobraucis 1772 km, uzstādot jaunu tāldarbības rekordu rekordu elektromobiļiem. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti