Lasītājs: Ceļa zīmes neesošu ceļu remontu vietās 24

15.augusts 2005 11:03

Lasītājs: Katru dienu mēroju ceļu no Ogres uz Rīgu un atpakaļ. Manu uzmanību ir piesaistījušas ātrumu ierobežojošās zīmes uz ceļa E22 vietā, kur no tā atdalās E67 - uz Daugavpils šosejas starp Salaspili un Saulkalni.

Apmēram pirms 3 nedēļām šeit beidzās ceļa seguma un viadukta remontdarbi, taču ātruma ierobežojums līdz 70km/h un brīdinājuma zīmes par remonta darbiem ir palikušas.

Varbūt šie remontdarbi notiek naktī, taču no rīta pa 8:00 un vakaros ap 19:00 šeit to nemana. Ceļa segums šajā ceļa posmā ir tieši tāds pats, kā 1km pirms un 1km pēc šīs vietas.

Vai tiešām atbildīgajām iestādēm ir tik grūti pasekot tam, kad beidzas remontdarbi un vai ātruma ierobežojumi vēl pēc tam ir vajadzīgi. Melns plastikāta maiss maksā tikai dažus santīmus.

Ar cieņu,
CapsLock,
Ogre - Rīga - Ogre
 
Visi komentāri
 
175468. viesis 15.augusts 2005 11:12
0 0 Atbildēt

Pilnīgi piekrītu, jo arī braucu pa šo maršrutu.Tas pats notika pavasarī pie viadukta kas ved uz Rīgas HES, ceļa zīmes stāvēja ļoti ilgu laiku pie dzelzceļa sliedēm, kas ved uz HES.Tagad tur aizasfaltēja ciet pa visam un miers un bēržiņš.

175469. viesis 15.augusts 2005 11:17
0 0 Atbildēt

Garciema jaunuzbuuveetajaa celja posmaa arii veeljoprojaam ir bardaks :P

175471. viesis 15.augusts 2005 11:20
0 0 Atbildēt

Pirms kaadaam paaris nedeeljaam tieshi taa pat bija arii uz Juurmalas shosejas virzienaa uz Juurmalu, jau aiz Sky veikala, kur atljautais aatrums ir 90!

Tur apmeeram nedeelju abos virzienos bija uzliktas ziimes celja remonts un 50! Taa arii neredzeeju nevienu straadnieku ne darba dienaas ne briivdienaas...

175476. viesis 15.augusts 2005 11:34
0 0 Atbildēt

varu pateikt, kāpēc tur bija 50 km/st - tika raktas kontrolbedres priekš gājēju tiltiņa, un lai kāds neiebrauktu ar 100 km/st ceļa malā esošajās bedrēs, uzlika 50 km/st

otrā gadījumā vajadzēja ierobežot kādu laiku braukšanas ātrumu līdz 70 km/st tāpēc, lai jaunais asfaltbetona segums kārtīgi sacietē, ja brauktu uzreiz pēc asfaltēšanas darbu pabeigšanas ar 90 km/st, tad ļoti ātri izveidojas plaisas un sabīdās nelīdzenumi, "trepītes" utml. pietiek pa svaigu asfalta segumu spēcīgi bremzēt kādai smagi piekrautai puspiekabei no ātruma 90 km/st, lai izveidotos deformēts ceļa posms.

tā ka būsim saprotoši, ka kādu laiku stāv ātruma ierobežojuma zīmes pēc asfaltēšanas darbu pabeigšanas.

kā esat ievērojuši, arī grants ceļos pēc svaigi uzklātas virskārtas pēc darbu pabeigšanas kādu laiku stāv ātruma ierobežojošās zīmes, lai uzklātie materiāli labāk sablīvētos, nevis tie tiktu izšķaidīti uz visām pusēm zem ātri braucošu mašīnu riteņiem

175491. viesis 15.augusts 2005 12:22
0 0 Atbildēt

a skreejeejiem to nesaprast, jo nav maaciijushies celju buuvi u.c. inzhenierzinaatnes :) vinju moto - pedaalis griidaa, esmu king of road :D

175501. viesis 15.augusts 2005 13:03
0 0 Atbildēt

"Conqueror [?] 15.08.2005 11:34 rakstiija: ..."

Paldies par info! Muuzhu dziivo, muuzhu maacies.

175504. viesis 15.augusts 2005 13:16
0 0 Atbildēt

Kā ir ar 50 km/h ierobežojumiem uz Bauskas šosejas, kur ir vecais asfalts un nenotiek nekādi remonta darbi?

175505. viesis 15.augusts 2005 13:19
0 0 Atbildēt

P.S.

Par jauna asfaltbetona un vispār jaunu ceļa segumu ieklāšanas tehniskajām īpatnībām un laiku, kas nepieciešams ceļam lai to varētu sākt izmantot uz pilnu slodzi, jautājumu nav!

175508. viesis 15.augusts 2005 13:41
0 0 Atbildēt

Latvijā tā ir ierasta lieta - ja ceļa remonts, tad ātruma ierobežojumi, pie tam zīmes stāv ilgi pēc tam, kad remonts jau beidzies. Iepriekš minētie viedokļi par ceļa kārtīgu sacietēšanu neiztur kritiku, jo ne jau vienmēr jācietē ceļam, VAINA SLĒPJAS CEĻU DARBINIEKU NESPĒJĀ DOMĀT PAR AUTOBRAUCĒJU ĒRTĪBĀM! Gribu pastāstīt par remontiem, ko novēroju uz Lietuvas ceļiem. Ceļa remonta gadījumā tur izliek ceļa zīmes ar ātruma ierobežojumiem, bet tikai tajos posmos, kuros reāli notiek darbi. Zīmes ir izvietotas uz metāla statīviem tā, lai tās varētu apgriezt otrādi. Cilvēkiem aizejot, piem. pusdienas pārtraukumā, zīmes tiek apgrieztas otrādi, tādējādi satiksmi netraucējot! Latvijas ceļiniekiem kaut kas tāds laikam ir stipri par sarežģītu........

175518. viesis 15.augusts 2005 15:03
0 0 Atbildēt

CP darbības instrukcijā gan ir skaidri norādīts, ka CP nekādā gadījumā nedrīkst rīkot "radarmedības" zonās, kas iezīmētas ar celtniecības darbu dēļ novietotām ātruma ierobežojuma zīmēm.

Bet, CP ļoti bieži , balstoties uz autovadītāju neinformētību, šos nosacījumus pārkāpj. Īpaši populāra tml, CP rīcība savulaik bija uz Berģi- Ādaži ceļa notikušā remonta laikā. Atceros, kā viens no ceļa remontniekiem , kurš strādājis uz pleskavenes velosipēdistu viadukta būvē, IT slejās delfos vēl stāstīja, ka par zīmes 70 ilgāku "turēšanu" daži CP darbinieki pat ar remontniekiem dalījušies peļņā...

175525. viesis 15.augusts 2005 15:42
0 0 Atbildēt

->Ikdienas viesis

nu tas remontnieks gan ir bijis viens lielībnieks, kam nav bijis ar ko izcelties, pārāk neticami izklausās, lai būtu patiesība.

175528. viesis 15.augusts 2005 15:51
0 0 Atbildēt

Es kā ogrēnietis arī šito posmu esu ievērojis, jā, nesmuki. Pie tam uz tā tilta viņi neko jēdzīgu nesalaboja. Ceļa nostopēšana bij dārgāka nekā remonts. A kas tur bija Ogrē, kur viens nenormālais ar autiņu gājēju tunelī iepirda?

175530. viesis 15.augusts 2005 15:52
0 0 Atbildēt

Ja jau CP instrukcijās tā rakstīts, tad jau nozīmē, ka pati valsts veicina ātrumu ierobežojošo zīmju pārkāpšanu - proti rada nepareizu zīmju pielietošanas precedentu, kas noved pie ātrumu ierobežojošu zīmju ignorēšanas

175537. viesis 15.augusts 2005 16:18
0 0 Atbildēt

Panjem un uzliec to maisu pats!!!

175541. viesis 15.augusts 2005 16:21
0 0 Atbildēt

Nelielam precizējumam - IZRAKSTS no "CP darba org.instrukcijas" /pieņemtas IeM 30.12.03./ :

" 82. Aizliegts transportlīdzekļu braukšanas ātrumu kontrolēt ceļa posmos, kuros tuvu viena aiz otras uzstādītas maksimālā braukšanas ātruma ierobežojuma ceļa zīmes, pirms vai pēc apdzīvotas vietas sākuma un apdzīvotas vietas beigu ceļa zīmes, pirms vai pēc braukšanas ātruma pagaidu ierobežojuma ceļa zīmēm ceļa remontdarbu veikšanas vietās."

P.S. Visu instrukcijas tekstu interesenti var izlasīt NAIS datu bāzē ,sadaļā: IeM, instrukcija, nr.22.

175559. viesis 15.augusts 2005 18:18
0 0 Atbildēt

Asfalts ir gatavs darbam atdziestot līdz +15 C temperatūrai!!!

Tātad max vienu nakti, Latvijā, karstā vasarā.

Par zīmju uzstādīšanu un noņemšanu objektos Valsts MAKSĀ uzņēmējam NAUDU, arī CP (ļoti maz gan) par kontroli.

175576. viesis 15.augusts 2005 22:26
0 0 Atbildēt

Paldies Conqueror par informaaciju. Tieshaam nezinaaju un nebiju aizdomaajies, tagad noteikti njemshu veeraa.

175584. viesis 16.augusts 2005 9:46
0 0 Atbildēt

Conqueror: paldies par teorētisko skaidrojumu. Viss jau ir jauki, ja tā notiek. Taču uzskatu, ka ceļiniekiem ir jāstrādā ar kvalitatīvākiem materiāliem - apmēram 50% minētajā vietā samazina ātrumu - otra puse iet pāri uz 100-120km/h.

175585. viesis 16.augusts 2005 10:15
0 0 Atbildēt

Conqueror: Kāpēc tad piem. Vācijā pēc remonta šadas zīmes netiek turētas? Tur remonta laika ātruma ierobežojums uz bāņa ir 60 km/h. un uzreiz pēc remonta atkal var vilkt uz max atļautajiem. Ar kādiem materiāliem strādā tur un kādiem sūdiem šeit, ja pēc seguma uzklāšanas jāierobežo ātrums???

175593. viesis 16.augusts 2005 11:07
0 0 Atbildēt

175585. viesis 16.08.2005 10:15 rakstiija :

".... Ar kādiem materiāliem strādā tur un kādiem sūdiem šeit, ja pēc seguma uzklāšanas jāierobežo ātrums???"

Tev bija kaadas iluuzijas par shiem jautaajumiem?:)

P.S. Man interesee vai kaads ar lineaalu ir pameerijas jaunuzbuuveeta vai atjaunota celja platumu un saliidzinaajis ar projektaa paredzeeto? Pietiek to shoseju sashaurinaat tikai par 1 - 2 cm, lai uznjeemeejam uzaugtu kaada fazenda Juurmalas kaapu zonaa...

175609. viesis 16.augusts 2005 11:50
0 0 Atbildēt

Skaidrojums par to, ka tās zīmes tur ir tāpēc lai asfalts sasniegtu noteikto kondīciju ir absolūti garām!!!!!

Tās zīmes ir tikai posmā pirms/aiz viadukta, bet asfalta remonts bija krietni garākā gabalā un tās zīmes, kas attiecas uz asfalta maiņu, jau sen ir noņemtas! ;)

Kad "remontēja" viaduktu, vēl varēja saprast, bet "remonts" jau sen beidzies!

175620. viesis 16.augusts 2005 12:41
0 0 Atbildēt

Piekrītu Gun_s, Conqueror prātīgais skaidrojums šoreiz neiztur kritiku. Pac tur regulāri braucu. Zinu, kādos posmos tika klāts jaunais asfalts, un - tas tika klāts tikai labajā joslā. Nebūšu pārsteigts, ja tā zīme '70' tur 'iestāvēsies' ar teorētisko 'atmazku' - šiet aiziet nobrauktuve uz & pienāk klāt nobrauktuve no apvedceļa Tallinas virzienā, kas rada papildus bīstamību kustībai, & tāpēc ir jāsamazina Vmax. Pat fričos uz bāņiem pie lielajiem krustiem tas tiek ierobežots. Tikai - tur to ierobežo līdz 100-120km/h pirms krusta, & tad varbūt uz pašas nobrauktuves parādās zīme 70... :-)

Vai varbūt tomēr Conqueror mēģināja pateikt, ka ierobežojums ir tieši tādēļ likts krustojuma zonā, lai tajā samazinātu iespaidu, ko uz jauno segumu varētu atstāt straujāk bremzējoši smagie? Arī tad varējā zīmes salikt prātīgāk & nečakarēt tautu - kreisā josla tikai vieglajiem & ar Vmax=100km/h, labā - smagajiem & tiem, kas griežas, ar Vmax=70km/h.

175758. viesis 17.augusts 2005 23:00
0 0 Atbildēt

Tas pats variants ir uz Ragans-Turaidas celja pie Reinja trases kur remonti nav jau vairaakus gadus un kaa staav 70 ziime ar augsaa uzstaadidu briidinaajumu ka buus jaabrauc pa celja nomali, taa staav.

179294. viesis 18.septembris 2005 12:53
0 0 Atbildēt

Vakar braucu pa štrāsi bērzkrogs vecpiebalga. ir nakts,nevienas mašīnas,nevienas ceļa remonta mašīnas,un man vairākus km jābrauc 30km stundā,jo ir tāda ceļazīme. JA ES TĀ DARĪTU,ES NOTEIKTI IZSKATĪTOS PĒC IDIOTA.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Slepkavības mēģinājums? - nepatikšanas ar kravinieku šoferiem (+ video) 3

Video autors avarē pēc tam, kad nobīstas no negaidītā kravas auto šofera manevra. Vēl ļaunāk - arī kompensāciju par sadauzīto auto viņš nesaņem, jo apdrošinātājam vajadzīgs, lai ar kravinieku būtu bijis kontakts (Uzmanību - lamu vārdi krievu valodā!) Lasīt vairāk

 

Latvijas autovadītāji ir neapdomīgi un agresīvi, autovadītājas tēls uzlabojies 4

Latvijas autovadītāji tiek vērtēti kā neapdomīgi un arī agresīvi, savukārt stereotips par sievietēm kā sliktākām autovadītājām mazinās, noskaidrots lielākā pašmāju degvielas tirgotāja AS “VIRŠI-A” veiktajā interneta aptaujā. Lasīt vairāk

 

Video ieskats "Latvijas Gada auto 2018" jaunāko auto testa braucienā (+ video) 1

Tradicionāli septembra un oktobra mijā notiek konkursa “Latvijas Gada auto” Rudens testa brauciens, kura ietvaros žūrija un mediju pārstāvji vienlaicīgi izmēģina jaunākos konkursam pieteiktos automobiļus. Lasīt vairāk

 

Motormuzejā ir K.Ulmaņa "Cadillac" dvīņubrālis, ko mēs par to zinām (+ video) 5

iAuto.lv pirms viena gada ir klāt brīdī, kad Motormuzeja darbinieki atklāj vienu no vērtīgākajiem eksponātiem - "Cadillac Fleetwood V8" kabrioletu, ko Ministru prezidents un Valsts prezidents no 1935. līdz 1940. gadam izmantoja saviem reprezentācijas braucieniem. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti