Maijā Mitsubishi izdomāja šim modelim nosaukumu. Nesen kompānija paziņoja, ka izstrādājusi jaunajam auto dzinēju. Tagad beidzot ir iespējams ieraudzīt, kas tad nesīs Outlander vārdu, un zem kāda pārsega mājos jaunais diznējs.
Prototips veic karstumizturības testus ASV dienvidrietumos stingras splepenības režīmā, tomēr pat tas nav pasargājis auto no paparacci objektīva.Testa auto manāma labās puses stūre – tātad faktiski zīmogs «izgatavots Japānā». Outlander nav jauns nosaukums Mitsubishi modelim.
Agrāk tā sauca 2003. gada apvidus auto. Tagad jaunulis tiek pozicionēts kā apvidus auto, lielāks izmēros nekā priekšgājējs, paredzēts septiņiem pasažieriem, turklāt trešo krēslu rindu iespējams ielocīt grīdā. Auto konstruēts uz jaunas platformas, kas solās būt īpaši izturīga un garantē drošību pasažieriem. Auto tiks arī pie virsbūves paneļiem, kas izgatavoti pēc jaunas Lancer Evolution tehnoloģijas.
Jaunajam Outlander ir citāda radiatora reste - vienāršāka par iepriekšējo. Kopumā ārējais izskats kļuvis noapaļotāks, lai arī agresivitāte no tā neko nav zaudējusi. Platās riteņu arkas liek pievērst uzmanību lielajiem riteņiem. Dzinēja tilpums ir 2,4 litri, transmisija – sešpakāpju automātiskā.
Gaidāms, ka jaunas Outlander savā dzimtajā tirgū parādīsies šoruden, bet līdz Amerikai tiks teju vai gadu vēlāk.
Zogat bildes? :-) nju nju...