Jauns pakalpojums – informācija par vadītāju 76

 
18.augusts 2005 12:57

No 18.augusta pa informācijas tālruni 9004099 (Ls 0.944 min. ar PVN), nosaucot personas kodu, ir iespējams noskaidrot sekojošu informāciju:

- vai konkrētai personai ir derīga vadītāja apliecība un kādas kategorijas ir konkrētajā apliecībā;

- vai konkrētajai personai ir pārkāpumu uzskaites punkti, precizēt cik to ir un par kādiem pārkāpumiem;

- vai konkrētajai personai ir vēl kāds neapmaksāts sods par Ceļu satiksmes noteikumu pārkāpumu un neapmaksātā soda summu.

www.csdd.lv
 
Visi komentāri
 
175807. viesis 18.augusts 2005 13:02
0 0 Atbildēt

Tautai ir jāzin savi varoņi!!!

175809. viesis 18.augusts 2005 13:05
0 0 Atbildēt

Kāda vella pēc ikdienā, izņemot cp, tas būtu vajadzīgs?

175810. viesis 18.augusts 2005 13:06
0 0 Atbildēt

psc 1 Ls minuutee...

175811. viesis 18.augusts 2005 13:07
0 0 Atbildēt

Stulbums... tagad katrs aanuss vares paluret kada no - universitates, soc.nodr, arsta, darba uc miljons dokumentiem, un noluret vai man ir kads sodins, vai tiesibas vispar...

Kads tieshi ir pamatojums par 94.4 santimiem publiskot personas datu bazi? Kadu labumu tas tieshi dos, un kam?

Ljoljiki. Pardodiet ari manu foto, no savas kartotekas, ar iespeju downloadet uz mob.tel. Tas varetu iet pat par 1.20 LVL... Gan jau ka pameklesiet, atradisiet vel ko patirgot, piem. ieejas biljetes uz tehnisko (pieaugusho, bernu, un gjimenes (2 pieaugushie un lidz 3 berniem)), vai kadi 79 santimi par iespeju TA paspiest kratitaja pogu pasham...

Jaanus

Redaktors 18.augusts 2005 13:07
0 0 Atbildēt

Nu lielākajiem pārkāpējiem varbūt noderēs - kad būs sajukuši cipari, varēs piezvanīt un uzzināt, vai vēl vispār tiesības nav anulētas.

175813. viesis 18.augusts 2005 13:08
0 0 Atbildēt

Personas kods pats par sevi ir privāta informācija - tas nevar būt citu cilvēku rīcībā.

175814. viesis 18.augusts 2005 13:08
0 0 Atbildēt

Tipa pamosties un pazvani - vai vakar neesi kaut ko sastradajis?

175815. viesis 18.augusts 2005 13:09
0 0 Atbildēt

NEKO SEV!!!!!!!!! Personas kods ir personas sensitīvie dati!!!! Šādas datu bāzes uzturētājam draud atbildība!

175816. viesis 18.augusts 2005 13:09
0 0 Atbildēt

starp citu...ljoti laba fii4a!!!

piem: pienjeemot darbaa autobusa vai kravas auto vaditaaju.. var uzzinat vinja paarkapumus.. a to agraak nifiga nevareeja uzzinaat...

175817. viesis 18.augusts 2005 13:10
0 0 Atbildēt

175813. viesis 18.08.2005 13:08

Un paraksts pec butibas ir ari katram savs, bet skolaa jau nemaca ka nedrikst skricelet citu cilveku personigos parakstus... :D

175819. viesis 18.augusts 2005 13:15
0 0 Atbildēt

175813. viesis : Personas kods varbūt arī ir privāta informācija, bet ne vairāk kā vārds, uzvārds un pases Nr. Tā nav slepena informācija, tātad ir pieejama citām personām.

Konkrēti personas kods tiek norādīts ļoti daudzās vietās. Piemēram un veikala akciju anketām, loterijas biļetēm, atlaižu karšu anketām un tā tālāk. Jo personas kods ir veids kā precīzi identificēt personu lai izslēgtu iespēju ka persona tiek sajaukta ar kādu vārda un uzvārda brāli (Jāņu Bērziņu dažus gadus atpakaļ Latvijā bija vairāki tūkstoši).

Cita lieta ka pa telefonu nevar identificēt personu kas nosauc šo personas kodu - personu apliecinošus dokumentus nevar paskatīties. Un tas savukārt rada zināmas bažas par personas datu aizsardzību. CSDD nav tiesību sniegt rakstā minēto informāciju svešai personai (izņemot tiesībsargājošās struktūras).

175820. viesis 18.augusts 2005 13:22
0 0 Atbildēt

nekur tak nav teikts, ka jums nosauks vārdu un uzvārdu!

tikai pateiks uzskaitīto info!

175821. viesis 18.augusts 2005 13:22
0 0 Atbildēt

izskatās, ka šitas ir apdrošinātājiem domāts :)

175823. viesis 18.augusts 2005 13:26
0 0 Atbildēt

Kā vienmēr panesās pilnīgs sviests komentāros! :) Bet tikuntā es arī tam sviestam piekrītu!

Bet!!!

Ņēmu un uzzvanīju tiko uz to numuru un notestēju!

Sarunas ilgums man bija 1min un 48 sek, pa šo laiku paspēju nosaikt savu personas kodu un saņemt atbildi vai man ir liegumi un soda punkti!

Mani satrauca tas, ka sākumā man lika uzgaidīt un pilnvērtīga saruna sākās tikai apmēram 15 sekundes pēc savienojuma!

Es tai operatorei ieteiktu turēt datu bāzi parokai!!!

Ja kas visu šo info var iegūt, aizejot uz CSDD!

175824. viesis 18.augusts 2005 13:27
0 0 Atbildēt

A es to visu pa brvu varu apstities

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia6610I/1.0 (4.10) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

175827. viesis 18.augusts 2005 14:03
0 0 Atbildēt

cool, tas ir solis uz to, lai es par jebkuru kura PK man ir nācis rokās varētu uzzināt jebko?

vai tad parakstot soda kvīti cilvēks apliecina arī to, ka viņš piekrīt tam, ka viņa personas dati tiks nodoti trešajām personām?

-------------------------

www.dvi.gov.lv/likumdosana/fpda/

175828. viesis 18.augusts 2005 14:12
0 0 Atbildēt

A ko jūs par tiem personas kodiem iespringāt? CSN pārkāpumu statistika jau nav personas dati. To, ka CSDD glabā personas kodus, tak visi zina. Viņi ir reģistrējušies datu inspekcijā, i viss.

175830. viesis 18.augusts 2005 14:16
0 0 Atbildēt

Forshi. nonaaksim pie taa, ka likuma kaartaa Per kods buus jaaneesaa uztetoveets uz pieres, un katrs interesents varees zvaniit uz attieciigiem tel nr un noskaidrot dajebko......

Djemokraķija ibio........

175833. viesis 18.augusts 2005 14:38
0 0 Atbildēt

Nesaprotu par ko te satraukties!!! Vai Jums dabā ir īdēt par visiem uzlabojumiem? Vai arī patiesi Jūs baida ka citi uzzinās ka braukt neprotat? Manis dēļ varētu izvietot internetā topu ar pārkāpēju vārdiem uzvārdiem, a/m Nr. un attēliem, lai citi zinātu ar ko labāk nesastapties, bet nu tik radikāli diemžēl nedrīkst :).

175834. viesis 18.augusts 2005 14:47
0 0 Atbildēt

Esmu sashutis - kapeec VID nesniedz shaadu pakalpojumu par valsts amatpersonu ienaakumu deklaraacijaam! :DDDD Shitais pakalpojums ir lietderiix apdirsinaataajiem liiguma ar CSDD ietvaros. Kopumaa atgaadina draugiem.lv statistiku. Pelnam Luxtinjam jaunu motorlaivu! :D

175835. viesis 18.augusts 2005 14:57
0 0 Atbildēt

>MO

Ar amatpersonu deklarāciju publisko daļu (nepubliskajā daļā ir personas kods, dzīvesvieta u.tml.) var iepazīties jebkurš sēne, arī tu.

"Šādu pakalpojumu", t.i., pa telefonu tu diez vai gribētu :)

175836. viesis 18.augusts 2005 15:03
0 0 Atbildēt

man jau buutiibaa popig - pi e kaajinjas tas "pakalpojums" :) Neesmu ne jurisc, ne politikjz, tik kaukaa diivaini - iestaade, kuru uzturam no saviem nodokljiem, mums tirgo infu par mums pashiem... :D

175838. viesis 18.augusts 2005 15:10
0 0 Atbildēt

Qued

da ne jau par PK iespringstam, bet par datiem kas tam ir piesaistīti. par jebkuru info ko par Tevi vāc ir skaidri jādefinē tā izmantošanas mērķis, vai Tu esi piekritis tam ka trešajai personai tiks dota infa par Tavām saistībām? es nē.

iedod velnam mazo pirkstiņu un uz šā precedenta pamata, Tev drīz uz mob sāks zvanīt pannu tirgotāji, jo redz PK parakājoties pa DB nav grūti sasaitīt ar Tavu mob nr un to ka tu veikalos bieži pērc jēlu gaļu...

175839. viesis 18.augusts 2005 15:17
0 0 Atbildēt

Buutiibaa plasha pieeja shaada raxtura informaacijai var ietekmeet kaadam cilveekam turpmaako likteni. Luuk, kas man nepatiik.

175840. viesis 18.augusts 2005 15:18
0 0 Atbildēt

Nē nu pilnīgs pīīīīīīīīī! Kas viņi galīgi appimpojušies tajā csdd

Ar kādām tiesībām tagad katrs smerdelis, kam kādā nebūt veidā būs pieejams mans p.k., varēs uzzināt manus "grēkus" uz ceļiem???????????????????????????????????????????

175841. viesis 18.augusts 2005 15:19
0 0 Atbildēt

friday

vai tikai tu nerunā par personas koda publiskas pieejamības bīstamību? Imho, šitādas datubāzes jau tādu nerada. Cits jautājums, cik ļoti cilvēkam rūp, ka kādam pieejami viņa CSN pārkāpumu dati. Man, kamēr vien es nebraucu bez tiesībām, kuras man atņemtas max punktu sasniegšanas dēļ, īpaši nerūp.

Kas attiecas uz CSN sodiem - tas, ka tevi aptur par kaut kādu pārkāpumu, pats par sevi ir publisks pasākums un jebkurš, kas to redzēja, var pateikt, ka tevi apturēja un (vismaz aptuveni) kādu sodu piesprieda. Nu, vienīgi var tagad uzzvanīt un uzzināt - ja nav attiecīgo punktu, tad jau būsi iedevis ķepā CP :D

175843. viesis 18.augusts 2005 15:22
0 0 Atbildēt

Piezvanīju.

45s gaidīju, kamēr man atļāva nosaukt kodu, tad vēl pēc 20s nosaucyu to vēlreiz, un tad, kopā, pēc 2 min, atbilde tika sniegta. Urrā!!!

Ieteikums CSDD atbildīgajām personām, ja tā ir maksa par laiku, nevis pakalpojuma vienību, tad lai jūsu darbinieki pakalpojumu sniedz normālā ātrumā. Manuprāt, ilgāk par minūti tam nevajadzētu vilkties. Kā Jums šķiet.

Bet visu cieņu par to, ka informācija ir pareiza.

175844. viesis 18.augusts 2005 15:25
0 0 Atbildēt

Nu labi... Pienjemsim, ka cilvis staajaas darbaa, kur obligaata prasiiba ir autovadiitaaja tiesiibas. Vinjam taadas ir. Kaut kaadu iemeslu deelj vinjam ir x punkti. Cilvis apnjeemies mainiit savu dziivi - braukt kaartiigi, nepaarkaapt CSN, jo kaut kaa jaaiztiek muusu diivaino e-projektu paarnjemtajaa valstii. Vinja potenciaalais boss palieto shito Nr., un taadeejaadi izmaina cilvja iespeejas tikt pie darba. Jauki?

P.S. Nu taac prasts un elementaars piemeers, bez integraaljiem... :)

175845. viesis 18.augusts 2005 15:29
0 0 Atbildēt

Nu un? Lai apņemas ko grib, darījis ta viņš būs, un bosam, manuprāt, ir tiesības zināt par darbinieku tik daudz, cik bosa spēkos ir uzzināt.

Kāpēc tad, pieņemot darbā, apjautājas iepriekšējiem cilvēka darba devējiem, pačeko pa citiem kanāliem? Var būt, to arī aizliegt? Nu tad nedod tam resnajam riebeklim, savam priekšniekam, šo informāciju (personas kodu) :D

175846. viesis 18.augusts 2005 15:31
0 0 Atbildēt

;D

Var jau nedot, bet tad samazinaas iespeeja maksaat nodokljus... :D

175847. viesis 18.augusts 2005 15:32
0 0 Atbildēt

>MO

Blē, nu vajag iemācīties atbildēt par savu rīcību. Tā jau jebkurš dzērājs var nākamajā dienā pateikt, ka ir nolēmis mainīt dzīvi un pieprasīt atpakaļ atņemtās tiesības. Tā, ko, ir tipiskā mūsdienu tendence - izdarīt kaut ko nelabu un pēc tam censties izlikties, ka nekas nebija?

175848. viesis 18.augusts 2005 15:33
0 0 Atbildēt

Tas ir manu tiesiibu uz privaato dziivi paarkaapums!!! Es neveelos lai kaads zin, ko esmu izdariijis pagaajshvasar!

v-max

175849. viesis 18.augusts 2005 15:34
0 0 Atbildēt

A kā ar personas datu aizsardzību?

175850. viesis 18.augusts 2005 15:35
0 0 Atbildēt

So...? Mani tas nekaadi neietekmee.. :) Kaa jau teicu - vnk piemeers.

175851. viesis 18.augusts 2005 15:39
0 0 Atbildēt

Qued

mosh atfiltrē manis un mo teiktā jēgu un tad iesaisties diskusijā, m :))

runa neiet par to ko kāds ir izdarījis vai ko kāds ir redzējis, runa iet par sistematizētas informācijas uzkrāšanu un tās nodošanu trešajām personām un nav svarīgi vai tie ir soda punkti vai tava slimību vēsture, tā ir tava informācija un neviens bez tavas piekrišanas to nedrīkst dot citiem...

175852. viesis 18.augusts 2005 15:40
0 0 Atbildēt

tas, kādas cūcības tu sadari uz _koplietošanas_ ceļiem nu gan nav tava privātā dzīve. ārdies savā lauku sētā un baruc piedzēries pa saviem grāvjiem

175853. viesis 18.augusts 2005 15:42
0 0 Atbildēt

friday

moška izlasi likumu ( www.dvi.gov.lv/likumdosana/fpda/ ) un tad ļečī savas tiesības. Tu domā, ka CSDD juristi ir lohi?

175854. viesis 18.augusts 2005 15:52
0 0 Atbildēt

vareetu jau veel pukstinjam ieteikt papildus pakalpojumu - statistikas aboneeshana. Lai PK iipashnieks zinaatu, ka par vinju intereseejaas.... :D

175856. viesis 18.augusts 2005 15:57
0 0 Atbildēt

ko juus tur nematies pakalpojums ir OK.

ipashi tiem kam ir nenomaksaati sodi par periodu liidz soda punktu ievieshanai.

pasham ir viena soda kviits ko ir jaapmaksaa bija veel 2003.gadaa bet to neizdariiju. piezvaniiju noskaidroju ka sodanaudu nav - taatad buus dzeests vai aizmirsts paarejot uz vienoto sodu uzskaites sisteemu:)

175858. viesis 18.augusts 2005 16:07
0 0 Atbildēt

dargi!

175863. viesis 18.augusts 2005 16:20
0 0 Atbildēt

Taatad. Atveram linku: www.dvi.gov.lv/likumdosana/fpda/

Samekleejam 2. nodaljas 9.pantu - izlasam

Samekleejam 3. nodaljas 15.pantu - izlasam

Neesmu jurisc - kaads vareetu pakomenteet... :)

175867. viesis 18.augusts 2005 16:59
0 0 Atbildēt

Datu subjektam (lasi - tev) ir tiesības iebilst pret savu personas datu (lasi -jebkura informācija par tevi) apstrādi, ja tie tiks izmantoti komerciālām vajadzībām.

Varat sākt zvanīt uz uz CSDD un likt banu uz šādu ziņu izplatīšanu par jums. Pēc tam tikai pastāstiet viņu pretargumentus...

175870. viesis 18.augusts 2005 17:04
0 0 Atbildēt

Šie droši vien mēģinās apgalvot, ka šim pasākumam NAV komerciāls raksturs:D:D:D

175875. viesis 18.augusts 2005 17:19
0 0 Atbildēt

šitas jau nav to datu primārais izmantošanas mērķis, tā kā iebildums neies cauri. es to likumu diezgan labi zinu - darba specifika tāda ;)

175877. viesis 18.augusts 2005 17:24
0 0 Atbildēt

Aha, ar komerciālu darbību domāts tiešais mārketings u.tml. izdarības. Šeit maksa par zvanu droši vien skaitās administratīvo izdevumu apmaksa.

175878. viesis 18.augusts 2005 17:24
0 0 Atbildēt

Pričom te primārais? Dati par administratīvo sodāmību ir personas dati? Ir. To paziņošana trešajām personām ir apstrāde? Ir. ja par to cērp piķi un PVN, tas ir komerciāls pasākums? Ir. What else?

175883. viesis 18.augusts 2005 20:27
0 0 Atbildēt

viatad CSDD nebija bezpeļņas organizācija? :S

175896. viesis 18.augusts 2005 22:13
0 0 Atbildēt

Pag, pag neesmu isti spechuks, bet bija tada lieta ka personas datu neaizskaramiba, vai kautka tamlidzigi...

Vispar jau nu totals sviests!

175897. viesis 18.augusts 2005 22:39
0 0 Atbildēt

Ei jūs visi sarosās poliklīnikas, slimnīcas, iekšlietu min., vid, pid utt utjp. Fakts ir viens vidējo pirkstu ne pesonas kodu jūs no manis pašlaik redzat un redzēsiet.

175905. viesis 19.augusts 2005 8:16
0 0 Atbildēt

13.pants.

(1) Sistēmas pārzinim ir pienākums likumā noteiktajos gadījumos izpaust personas datus valsts un pašvaldību amatpersonām. Sistēmas pārzinis izpauž personas datus tikai tām valsts un pašvaldību amatpersonām, kuras pirms datu izpaušanas ir identificējis.

(2) Personas datus var izpaust, pamatojoties uz rakstveida iesniegumu vai vienošanos, norādot datu izmantošanas mērķi, ja likumā nav noteikts citādi. Personas datu pieprasījumā norādāma informācija, kas ļauj identificēt datu pieprasītāju un datu subjektu, kā arī pieprasāmo personas datu apjoms.

(3) Saņemtos personas datus drīkst izmantot tikai paredzētajiem mērķiem.

175907. viesis 19.augusts 2005 9:08
0 0 Atbildēt

saceela veetru uudens glaazee... da normaals pakalpojums... nu jaa, urlaam vareetu arii nepatikt, varbuut, bet paareejiem iedziivotaajiem tas ir kaa piilei udens... aamen.

175908. viesis 19.augusts 2005 9:08
0 0 Atbildēt

Bet tas taču ir pilnīgs sviests IBIO!!! Kādas mērkaķības pēc cilvēkiem, kuri zin manu personas kodu būtu jāzin ko un kā es esmu pārkāpis?!?!?!?!?!? Kas ta csdd naudiņas aptrūkās vai, ka tagad jāsāk uz zvaniem pelnīt....bezpeļņas organizācija saucās.

175909. viesis 19.augusts 2005 9:09
0 0 Atbildēt

un DeaDMoroZZZ es Tev neieteiktu visus kam tas nepatīk par urlām saukt.

175911. viesis 19.augusts 2005 9:16
0 0 Atbildēt

Pakalpojumam nenoliedzami ir arii pozitiivaas puses, bet palasot Datu Aizsardziibas likumu, man kaa "nejuristam" nav skaidrs, pa kaadaam pakaljdurviim CSDD apiet veselu kaudzi ar shii likuma pantiem.

175912. viesis 19.augusts 2005 9:31
0 0 Atbildēt

Neesmu pret, ka šādu informāciju var ievākt apdrošinātāji, bet manuprāt šeit tomēr ir apiets datu aizsardzības likums - pakalpojums ir pilnīgi anonīms. Un nekas, ka pagaidām ir tikai CSDD pārkāpumi - kas būs nākamais?

175914. viesis 19.augusts 2005 9:35
0 0 Atbildēt

Nākamais būs tas, ka pie ieejas tualetē Tev būs jāievada personas kods un tad visi kam tas būs zināms par pāris latiem, varēs novērtēt Tavu nesaturēšanas pakāpi...

175919. viesis 19.augusts 2005 10:21
0 0 Atbildēt

izraadaas, ka sho hernju ir pieljaavushi muusu, fak , gjeniaalie deputaati pienjemot shaa gada maijaa k-kaadus groziijumus celju satiksmes likumaa(ja pareizi sapratu no CSDD jurista teiktaa). taatad shie groziijumi ir paaraaki par datu aizsardziibas likumu!

175920. viesis 19.augusts 2005 10:24
0 0 Atbildēt

MO

Tur jau tā problēma, ka tu neesi jurists :D

Ļaudis satraukušies tā, it kā pa telefonu varētu uzzināt viņi intīmās dzīves sīkumus :) Smieklīgi :)

175925. viesis 19.augusts 2005 10:41
0 0 Atbildēt

Qued. Kaut kaa diivaini tomeer - pilniigi anoniimi pa nelielaam naudinjaam (tiek veikta komercdarbiiba) treshajai personai tiek nodota informaacija par paarkaapumiem. Bet savukaart, lai es uzzinaatu, vai kaads par mani ir intereseejies un kursh tas bija - jaaraxta oficiaals iesniegums un pretii ieguustu kaut kaadu mistisku tel. Nr.

CSDD tomeer ir valsts iestaade. Valsts iestaadee es sanjemu pakalpojumu maksaajot valsts nodevu vai kaut kaa taa. Shinii gadiijumaa jebkursh anoniimais interesents ieguust informaaciju, kuras lietoshanas kaartiiba ir noteikta ar likumu, pa kaut kaadu mistisku cenu, kuru noteikushi CSDD un sakaru pakalpojuma sniedzeejs.

P.S. Ja reiz esi tik gudrs juridiskajos jautaajumos - izskaidro. Probleema nav taa, ka neesmu jurists. Probleema ir taa, ka visaadi uzpuutiigi juristi uzskata, ka nekas un nevienam nav jaaskaidro. :)

175926. viesis 19.augusts 2005 10:42
0 0 Atbildēt

aaa, es tuuliit no kauna nobeigshos... kaads ljoljiks uzzinaas, ka man uz doto briidi nav nevienas neapmaksaatas soda kvitis un ir azh veseli divi soda punkti gada laikaa... kashmars ! karaul ! milicija ! grabjat !

ko ieskaiet dariit ? :D

175928. viesis 19.augusts 2005 10:57
0 0 Atbildēt

MO

Man ir aizdomas, ka āķis slēpjas vārdā "komercdarbība" - varētu būt, ka CSDD var pierādīt, ka maksas iekasēšana par zvanu nav klasificējama kā komercdarbība. Atkārtošu - diez vai tas pasākums būtu palaists, ja kaut kas nebūtu kārtībā juridiski.

DeadMoroz - tādus atsaldeņus kā tu vajag atšaut :D Tu ko, veseli divi soda punkti :D

175929. viesis 19.augusts 2005 11:09
0 0 Atbildēt

Qued. Es necenshos apshaubiit juristu kompetenci. Vienkaarshi palasot Datu Aizsardziibas likumu, man rodas jautaajumi, uz kuriem CSDD lapaa atbilzhu nav. :) Vaards "komercdarbiiba" nav vieniigais, ko es ieraudziiju. Ir arii apstaastiita kaartiiba, kam un kaa tiek nodoti dati par personu.

175919. viesis 19.08.2005 10:21 - kaa tas var buut, ka CSN ir "smagaaki" par DAL?

175940. viesis 19.augusts 2005 12:31
0 0 Atbildēt

1) Papildus šā likuma 8. un 9.pantā minētajām tiesībām datu subjektam ir tiesības iegūt visu informāciju, kas par viņu savākta jebkurā personas datu apstrādes sistēmā, ja vien šo informāciju izpaust nav aizliegts ar likumu, nacionālās drošības, aizsardzības un krimināltiesību jomā.

(2) Datu subjektam ir tiesības iegūt informāciju par tām fiziskajām vai juridiskajām personām, kuras noteiktā laikposmā no sistēmas pārziņa ir saņēmušas informāciju par šo datu subjektu.

175942. viesis 19.augusts 2005 12:33
0 0 Atbildēt

Nopeerkot savu vad. aplieciibu, es saneemu visiem zinaamas saistiibas un pienaakumus t.i. piekritu maksaat $$$ par novirzisanos no Celu Sat. Noteikumu izpildes.

Bet, kas tagad notiek? Grozam speeles noteikumus? Bija tacu sarunaats - samaksaa sodu un brauc, bet tagad uz maniem punkriem kads vel grib 'uzvaariities', infu nododot talak. Un kur infa nonaks, neviens nezin. Varbuut Talibans pec tam mani saks santazeet par punktiem un naksies vien no viniem panemt to somu ar trotilu.

Maniac

175943. viesis 19.augusts 2005 12:34
0 0 Atbildēt

"Fizisko personu datu aizsardzības likums"

19.pants. Datu subjektam ir tiesības iebilst pret savu personas datu apstrādi, ja tie tiks izmantoti komerciālām vajadzībām.

Izzinas pa maksas telefonu gan laikam ir komerciala vajadziba :)

175972. viesis 19.augusts 2005 14:23
0 0 Atbildēt

Vai ir kads precedents, kad pa sho telefona numuru tapis izpausts personas kodam atbilstoshais vards un uzvards? Tad var brukt virsu! Informacija, kas iegustama pa maksas telefonu, ir dabonama ari par velti - uzradi pasi vai apliecibu un sanjem. Ja ir slinkums iet pakalj - piezvani, nosauc savu PK un sanjem to pashu. Maksa tiek njemta nevis par datiem ka tadiem, bet par pakalpojumu, ka nekur nevajag tiem desot pakalj.

Redaktors 19.augusts 2005 14:31
0 0 Atbildēt

Visam var piekrist, bet domāju, ka no šī lata paliek kāda kapeika arī CSDD, jo ne jau latu par minūti maksā ieskatīšanās datu bāzē.

Tātad - tā IR komercija!

19.pants. Datu subjektam ir tiesības iebilst pret savu personas datu apstrādi, ja tie tiks izmantoti komerciālām vajadzībām.

175979. viesis 19.augusts 2005 14:53
0 0 Atbildēt

Redaktors

Njemot veeraa 19.pantu un CSDD radiito precedentu - lai nodroshinaatos pret iespeejamu manu datu izmantoshanu komerciaalaam vajadziibaam, laiciigi jaasuuta iesniegumi uz visaam iespeejamaam valsts iestaadeem, kuras var sev izdomaat jaunu piepelniishanaas veidu. :D

175994. viesis 19.augusts 2005 15:41
0 0 Atbildēt

Nu a ko es jau vakar teicu? Ir tā vārīšanās. Tagad tikai vajadzētu vienu drosmīgāko tandēmā ar labu juristu, kuri radītu labu precedentu un izdr*ztu to kantorīti reizi par visām reizēm.

176019. viesis 19.augusts 2005 20:44
0 0 Atbildēt

175972. viesis 19.08.2005 14:23

napig zvanīt par latu lai dabūtu infu par SEVI???? šitas pakalpojums toč ir paredēts lai es varētu uzzināt sveša pilsoņa punktus....

savi punkti internetā ir pieejamio par velti (vismaz hanzenes klientiem)

176020. viesis 19.augusts 2005 20:59
0 0 Atbildēt

csdd vajag .......

176025. viesis 19.augusts 2005 23:02
0 0 Atbildēt

Nu i gan cennjiku ierubiijushi ! :(

Taa jau jaamaksaa + veel jaamaksaa par to lai atgaadina cik !

176028. viesis 19.augusts 2005 23:49
0 0 Atbildēt

Piekrītu Gnomam,,,

Ja man maksā par katra interesenta zvanu, tad taisu akciju - "NOĶER MANI, JA VARI" gāžu pa Rīgu ar F1 cienīgu ātrumu, mazliet pārkāpjot ātrumu un noteikumus, pārējie brīnās, tjipa cik tad tam pārkāpējam jau ir sakrājušies punkti..., 3 dienas aktīvi pabraukā un var nestrādāt..-)) un visi ir ieguvēji, es, CSDD un aktīvie interesenti...

176040. viesis 20.augusts 2005 11:29
0 0 Atbildēt

Varbut var nosaucot pesonas kodu uzzinat cik citam cilvekam ir naudinjas bankaa un ar kadam slimibam vinsh slimo.. Kas citiem lurikjiem gar mani pa dalju Csdd Idiotisms

127.0.0.1 212.93.97.204

SEC-SGHC100G/1.0 UP.Browser/5.0.5.1 (GUI)

176048. viesis 20.augusts 2005 13:06
0 0 Atbildēt

Manupraat tas nekaadaa meeraa nesakriit ar personas datu aizsardziibas likumu un likumu par personas datu apstraades sisteemaam

127.0.0.1 212.93.97.204

SonyEricssonT630/R601 Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

176116. viesis 22.augusts 2005 13:44
0 0 Atbildēt

Sadarbībā ar Hansabanku, Lursoft IT piedāvā jaunu pakalpojumu visiem Hanza.net lietotājiem "Tavi dati".

Šis pakalpojums jebkuram Hansabankas lietotājam, bez papildus līgumu noformēšanas ļauj kļūt par Lursoft sistēmu lietotāju un bez maksas pārbaudīt informāciju par:

sev piederošām kapitāldaļām uzņēmumā;

sev piederošiem vērstpapīriem, kuri reģistrēti Latvijas Centrālajā depozitārijā;

sev reģistrētiem amatiem, to termiņiem, uzņēmumiem, kuros amatpersona reģistrēta;

sev reģistrētām komercķīlām;

saviem datiem no iedzīvotāju reģistra;

saviem datiem no laulāto mantisko attiecību reģistra;

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti