Vai Rīgas ielu marķējums kļūs izturīgāks? 14

23.augusts 2005 15:37

Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komiteja atbalstīja priekšlikumu no 2006. gada uzsākt noturīgāku tehnoloģiju izmantošanu Rīgas ielu marķēšanā.

Pašreiz izmantotā krāsu tehnoloģija gan ir lētāka nekā plastikāta izmantošana, taču, kā uzsvēra komitejas priekšsēdētājs Andrejs Požarnovs (TB/LNNK), krāsas ātri nodilst un var pat apdraudēt satiksmes drošību.

RD Satiksmes departaments informēja, ka plastikāta izmantošana ielu marķēšanā ir četras līdz piecas reizes dārgāka, tomēr plastikāta marķējuma noturība ir pat desmit līdz 15 reizes lielāka nekā pašlaik izmantojamajām krāsām.

Lai sāktu noturīgu tehnoloģiju izmantošanu ielu marķēšanā, nākamā gada budžetā šim mērķim būs nepieciešami 500 tūkstoši latu iepretim pašreizējiem 260 tūkstošiem.

Projektus tiks īstenots, ja to atbalstīs RD Finanšu komiteja un ja domes deputāti attiecīgo finansējumu iekļaus pilsētas 2006. gada budžetā.
 
Visi komentāri
 
176193. viesis 23.augusts 2005 15:58
0 0 Atbildēt

Tagad rēķinam: noturība x10, izmaksas x5. Teorētiski sanāk, ka ilgtermiņā izmantojot plastikāta CHA var ietaupīt pusi no pašreiz izlietojamiem līdzekļiem!!!

Brīžiem liekas, ka SatDepā strādā cilvēki bez augstākās izglītības, kuri neprot pat ar kalkulatoriem rīkoties... :) Bez obid, oki? :)

176196. viesis 23.augusts 2005 16:02
0 0 Atbildēt

Uh kādas atziņas... Varu savu maģistra darbu piespēlēt kurā par šo tēmu - tur ir i situācijas analīze, i finanšu aprēķini ilgtermiņam, nebūs lieki nauda jāizmet veicot atkārtotus pētijumus...

176197. viesis 23.augusts 2005 16:06
0 0 Atbildēt

kaut kas neiet kopā - izmaksas 5 x lielākas, naudu vajag 2 x vairāk.

176198. viesis 23.augusts 2005 16:08
0 0 Atbildēt

nabaga www.trafic.lv - nevis cilveki, kas nemak rekjinat, bet cilveki, kas tieshi MAK rekjinat - saproti, vai tad izdevigak nav celju firmam katru gadu sanjemt pa 200K, neka 1#5os gados pa 500 K, deltas starpibu % izteiksme varam ieraudzit skaistas privatmajas un lepnos autinjos......

176199. viesis 23.augusts 2005 16:15
0 0 Atbildēt

Tikai nevaig tos plastikaatus tik biezus liimeet- slapjaa laikaa shadi apziimeejumi loti nopietni apdraud motociklistus... :(

176200. viesis 23.augusts 2005 16:16
0 0 Atbildēt

Slapjā laikā motociklisti nebrauc...

176201. viesis 23.augusts 2005 16:19
0 0 Atbildēt

uz nekvalitatiiva celja uzliimee jaunu plastikaatu un peec 3 gadiem laapot nekvalitatiivo celju sajaaj visus plastikaatus un nauda pa kaaju

176205. viesis 23.augusts 2005 16:50
0 0 Atbildēt

Motociklistiem ņefig vizināties pa baltajām joslas sadalošajām svītrām.

176206. viesis 23.augusts 2005 16:53
0 0 Atbildēt

Jau PSRS laikos izmantoja krāsu,ne jau plastikātu, vēl šo balt dien uz daudziem neremontētiem rajona ceļiem ir marķējums(kaut apkārt bedres) .Kāda nozīme izniekot lī'dzekļus (konkrēti Biķernieku iela,daļēji Ziepniekkalna iela Salu tilta u'.t.t ja rēķina cik izmaksā uzklāt nekvalitatīvu krāsu ik pa 2 gadiem/ degviela, algas pati krāsaunvēl sagādes un kantora pakalpojumi/ tas pats jau sanāks ar to dārgo klājumu tikai kvalitatīvāk,ne jau visu uzreizi iztikām tik ilgi piecietēsim vēl bet kā nākas.Jā ,ar to gan ceļus marķē LIETUVĀ tur arī ceļu problēmas nepastāv jau sen.Nekaunēsimies pajautāsim.

176208. viesis 23.augusts 2005 17:07
0 0 Atbildēt

Uz lauku ceļiem nav ratu, kas krāsu nodeldētu.

176209. viesis 23.augusts 2005 17:17
0 0 Atbildēt

176206, krievu laikos ar bij termoplasts!

176220. viesis 23.augusts 2005 20:31
0 0 Atbildēt

Savus maģistra darbus un citus, tikpat sarežģītus aprēķinus varat likt malā. Shēma ir vienkārša kā cirvis - jāķer moments un 5x vairāk jātērē (attiecīgi - arī jāsaņem procentiņā) uzreiz, vienā konkursā, nevis kaut kādu gadu laikā pa daļām.

Katrs, kurš regulāri braukā pa Rīgas ielām zina, ka vairumā gadījumu apzīmējumi nebūt nav nodiluši - tos vienkārši nekrāso un viss. Ņemot vērā deputātiņu ekselentos aprēķinus (5x dārgāk maksā, bet tikai 2x vairāk naudas tērēšot), top skaidrs, ka turpmāk Rīgas ielās apzīmējumi parādīsies vismaz 2x retāk kā līdz šim...

Un vēl! Tas transporta lietu dakteris varētu apskaidrot, kāpēc nodilušas strīpas, redz, apdraud satiksmes drošību, bet vispār neuzkrāsotas - nē?

176228. viesis 24.augusts 2005 0:53
0 0 Atbildēt

500K saliidzinot ar 260K ir apmeeram 2x. Ja plastikaats maksaa apmeeram 4-5x daargaak, tas noziimee, ka liinijas buus apmeeram 2-2.5x mazaak, bet toties plastikaata. :):):)

176247. viesis 24.augusts 2005 10:15
0 0 Atbildēt

Jaa mochiem taadi "reljefa" apziimeejumi nav diezko forshi...

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Dinozauri vēl ir dzīvi! – dīvainais Pededzes monstrs (+ foto) 4

Braucot pa Gulbenes-Rēzeknes ceļu, netālu no Pededzes tilta gadījās sastapt attēlā redzamo ceļu būves mašīnu, kas ir tik sena, ka rada asociācijas ar virsrakstā minēto aizvēsturisko briesmoni. Lasīt vairāk

 

Jūrmalā uzstādīti jauni caurlaižu automāti (+ foto) 14

Jūrmalā caurlaižu punktā pie Lielupes tilta vien divas nedēļas pirms maksas sezonas beigām uzstādīti jauni caurlaižu automāti, kuros autovadītājiem paredzēts ievadīt automobiļa reģistrācijas numuru. Vai beidzot caurumi caurlaižu sistēmā novērsti? Lasīt vairāk

 

Oktobrī Latvijā sāks darboties automātiskā ceļu satiksmes negadījumu zvanu sistēma 4

Iekšlietu ministrija un mobilo sakaru operatori veikuši nepieciešamos priekšdarbus, lai no 1.oktobra Latvijā varētu sākt darboties avārijas zvanu automātiska "eZvana" sistēma, aģentūru LETA informēja Iekšlietu ministrijas pārstāve Gunta Skrebele. Lasīt vairāk

 

Spēka pārbaude - Land Rover Discovery pavelk 110 tonnas smagu auto sastāvu (+ video; foto) 4

Land Rover Discovery apņēmās vilkt 110 tonnas smagu auto sastāvu Austrālijas nomaļajos ceļos … un izdarīja to. Redzēt apvidus automobili, kas aiz sevis velk kravas auto ar septiņām piekabēm, liekas nedaudz nereāli, tomēr tieši tā tas notika, kad Land Rover nolēma maksimāli pārbaudīt Discovery spējas. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti