Akmens tilta krustojuma didaktisks atkārtojums 49

25.augusts 2005 10:34

Šis ir specveltījums tam sarkanā Volvo 850 GLT sedana vadītājam, ar kuru šorīt ap 9:00 'nesadalījām' (paldies providencei - bez kontakta) minēto krustojumu.

Kolēģim autovadītājam iesaku pavērties šeit (http://www.iauto.lv/article.php?sid=7036), kur kāds prātīgs kolēģis šo krustojumu jau ir apskatījis.

Īsumā - esmu pievienotajā linkā minētās 'zilās' a/m vietā, t.i., veicu labo pagriezienu pie zīmes 'dodiet ceļu'. Kolēģis ar minēto Volvo - 'sarkanās', t.i., viņš veic kreiso pagriezienu tai pašā krustojumā pie tās pašas zīmes 'dodiet ceļu'. Pie kam, 'sarkanais' kolēģis, runājot pa mobilo telefonu, šo manevru veic pa labo rindu. Lai nepārprotami parādītu, ka steidzos un gatavojos izmantot savas labā pagrieziena priekšrocības, atļāvos izmantot skaņas signālu. (Varbūt īsti nevietā, bet man 9:00 tā kā jau bija jābūt darbā, nevis jāsēž auto, bet bērnudārzs jau bija ieviesis 'savas korekcijas' manos dienas plānos.)

Man par izbrīnu, 'sarkanais' kolēģis uz šo atbildēja ar vēl garāku un niknāku 'taurējienu'.

Par savām tālākajām darbībām atvainojos, bet atļaušos īsu grēksūdzi: izbraucu uz Akmens tilta un turpat, uzreiz aiz pagrieziena (ātrums bija neliels), atļāvos 'sarkanā varoņa' priekšā nobremzēt līdz pilnīgam stop, kas noveda pie tā, ka Volvo vienkārši noslāpa (vadītājs runāja pa telefonu). Pārbraucu pār tiltu, pastāvēju pie diviem sarkanajiem. Taisnajā divjoslu gabalā pie uzvaras pieminekļa 'sarkanais' bija nolēmis 'izskaidroties' - nobremzēja man priekšā un rāpās ārā, lai nāktu aprunāties. Tā kā biju šādai reakcijai sagatavojies (interesanti, ka biju sagatavojies tieši šādai agresīvai reakcijai! :-/), tad padevu atpakaļ, apbraucu stāvošo auto un turpināju ceļu uz darbu.

Īsas pārdomas:
- sevi uzskatu par samērā mierīgu vadītāju, kurš cenšas nenodarboties ar citu mācīšanu uz ielas, bet - kā redzat - 'norāvos'. :-( Svinīgi solos pac tā vairs nerīkoties, & gribētu lūgt kolēģus vēl & vēlreiz sekot līdz savai uzvedībai & apvaldīt savas spontānās reakcijas uz ceļa; :-) Šai sakarībā mani ļoti pārsteidz 'sarkanā' auto vadītāja aprobežotība & nespēja analizēt savu rīcību - vēl nostāvot divus sarkanos pēc minētā 'incidenta', viņš acīm redzot nebija sapratis (1) ko pats ir izdarījis nepareizi, un (2) nebija spējis 'nospļauties' uz manu (atklāti sakot - neadekvāto) reakciju uz viņa darbībām.

- tik pat liels lūgums - NU PASKATĪSIMIES UZ CEĻA ZĪMĒM UN PADOMĀSIM PIRMS... ! :-)

P.S. eventuālajiem komentētājiem: gribu lūgt iztikt bez vērtējumiem a la "'zilais' tiešām riktīgs 'zilais'", "'sarkanais' malacis", "abi divi idioti", utml! Raxtu šo tādēļ, lai rosinātu katru no mums - kustības dalībniekiem - domāt pirms manevriem & cnesties iztikt bez nekontrolētām emocijām uz ceļa.

Vēlreiz atvainojos sarkanā Volvo vadītājam, ka esam viens otram sabojājuši saulainas dienas iesākumu! Ceru, ka kkad, kkā saņemšu arī viņa atvainošanos. :-)

Ar cieņu, Rxe
 
Visi komentāri
 
176411. viesis 25.augusts 2005 10:42
0 0 Atbildēt

Tev konkreeti paveicaas, ka nedabuuji bietee!

OK, izbrauci uz akmens tilta un brauc. Nevis viedo visaadus vipendronus un veel apstaajies! Ja jau apstaajies, tad aizej arii liidz vainiigajam vadiitaajam un paskaidro, kas par lietu, lai cilveeks arii saprastu. Vai arii paskaidro situaaciju, tad, kad vinsh naak pie Tevis!

Citaadi tagad sanaak, ka taads ljoljiks vien esi, bet cilveeks ieksh volvo taa arii neko nav iemaacijies!

176413. viesis 25.augusts 2005 10:42
0 0 Atbildēt

Ceļa nedošana ir viena lieta, bet pa bremzēm mētāšana priekšā, par to jau pienākas zobu rindas pārskaitīšana ar stellatslēgu!

176417. viesis 25.augusts 2005 10:46
0 0 Atbildēt

Krancis:

neaizmirsti ka sarkanais arī nobremzēja !! ;)

176419. viesis 25.augusts 2005 10:46
0 0 Atbildēt

Iesaku pa naktim nodarboties ar seksu.Citādi visi tādi nervozi.Bet šitā bremzēšana citu priekša un līdz pilnīgam stop, nu ******* , tas ir galīgi garām. A ja tas volviķis nepaspētu nobremzēt un ieliktu tev pakaļā? un viņam tur nepiesprā'dzējusēis pasažieri vai bērni?

176423. viesis 25.augusts 2005 10:51
0 0 Atbildēt

migano - jā pēc tam :)

176426. viesis 25.augusts 2005 10:55
0 0 Atbildēt

Autor,

NU un tagad pasaki - vieglāk palika? Varbūt koncentrējies kam labākam...

176431. viesis 25.augusts 2005 10:57
0 0 Atbildēt

Es mēdzu nosodoši kratīt galvu, ja kādam gadās veikt greizu manevru manā priekšā :) (nepalīdz, net esmu paudis savu viedokli)

176434. viesis 25.augusts 2005 10:59
0 0 Atbildēt

malacis, Rxe, ka par šito uzrakstīji. stāstiņš jau vairāk par to "ļečīšanu" un tā sarkanā iespringšanu, bet tā konkrētā vieta mani kaitina ikdienā. Vairums braucēju nez kāpēc domā, ka, braucot kā tam sarkanajam, viņiem tiešām ir priekšroka. Bet kas ir vēl sliktāk - vairums to, kas brauc, kā zilais, domā tieši tāpat. Tāpēc arī tur veidojas sastrēgumi. Un, protams, ka visi tās tāpat jau visai dīvainās zīmes nesaprot tieši tāpēc, ka tur sēņo braucēji no Vanšu tilta puses - ja jau tie tur bailīgi ripina, tātad no otras puses braucošajiem tiešām liekas, ka viņiem pienākas priekšroka.

To veco iAuto rakstiņu vajadzētu pārtaisīt milzīgā plakātā un nolikt tajā vietā :)))

Bet par to bremzēšanu... Es arī šad tad nesavaldos un sāku kādam kaut ko demonstrēt, bet visas šīs reizes pēc tam nožēloju, jo nav taču tam jēgas. Ja kāds īpaši klīniski uzvedas, tad viņš nu noteikti nesapratīs, kāpēc tu springsti. Tāds, kas pēc tam saprastu, tas tā neuzvedīsies.

176447. viesis 25.augusts 2005 11:17
0 0 Atbildēt

Būtu jauki ja ar papildzīmēm norādītu ka no Vanšu tilta puses uz akmens tilta var griezties tikai 1 joslā, bet no dzelzceļa puses - 2 i sjo.

176450. viesis 25.augusts 2005 11:18
0 0 Atbildēt

Nu ko, "zilajam" uzkaapa uz nerva, abizhoja... bet nu peec tam taisiit pigorus ar nodoshanu pa meemajiem - nav labi, nav labi... par to vienam taadam "meemistam" naacaas shkjirties no prieksheejaa luktura... :D

"sarkanais", toties, tipiskais braalis Urla :)

Kopsh paarvaacos dziivot upei tai krastaa - itin biezhi izmantoju Akemns tiltu... shitaadu "sarkano" tur, diemzheel, netruukst... un 95% gadiijumu vinji pat neapzinaas , ka ir kaut ko paarkaapushi :D un taadiem dzhimiem nav jeegas kaut ko skaidrot ar piipinaashanas, mirkshkinaashnas vai nedo Dievs bremzeeshnas panjeemeeniem, taadiem nav lemts saprast :) Taadus jaaseedina pie noteukumu graamatinjas studeeshanas un eksaamenu kaartoshanas :)

176453. viesis 25.augusts 2005 11:24
0 0 Atbildēt

(...) atļāvos 'sarkanā varoņa' priekšā nobremzēt līdz pilnīgam stop, kas noveda pie tā, ka Volvo vienkārši noslāpa (...)

uuuun tad:

(...)sevi uzskatu par samērā mierīgu vadītāju, kurš cenšas nenodarboties ar citu mācīšanu uz ielas (...)

Paldies IAuto un autoram par jautru riitu!

176486. viesis 25.augusts 2005 12:26
0 0 Atbildēt

Īstenībā labs raksts.. es ar tur braucu pēc izjūtām :)) kā saka .. kurš kuru palaidīs, tā arī brauksim..

176489. viesis 25.augusts 2005 12:33
0 0 Atbildēt

Abi lohi:)

176495. viesis 25.augusts 2005 12:41
0 0 Atbildēt

priekšroka ir VIENNOZĪMĪGI zilajam autiņam un viss.

problēmas sakne ir tā, ka šis ir VIENS (nevis divi) liels krustojums kurš nav pārskatāms.

rozā var padomāt, ka jau atrodas uz galvenā ceļa, bet faktiski vēl tikai krustojuma vidū.

zilie :) savukārt var nepiefikstēt vai tas rozā izbrauca no RTU vai izgrieza no krastmalas. tā lūk !!!!!!!!!

176502. viesis 25.augusts 2005 12:52
0 0 Atbildēt

Tās zīmes tur tā salika trolejbusiem par prieku, un tajā bildītē nav vēl vienas "ielas" (krustojuma) labajā pusē.

176503. viesis 25.augusts 2005 12:52
0 0 Atbildēt

Nebiju lasījis iepriekšējo iAuto rakstu un nebiju līdz šim aizdomājies par to krustojumu, jo nezkāpēc automātiski uzskatīju, ka katrai no šīm plūsmām ir dota sava josla un nekādas problēmas tajā nesaskatīju, nevienam ceļu nedevu jo man neviens arī neprasīja, arī virsū nevienam nelīdu braucot ne no vienas puses, jo izmantoju savu joslu:). Ja visi, kas taisa kreiso pagriezienu uz tiltu stātos, lai palaistu tos, ka taisa labo, tur būtu TĀDS sastrēgums, ka pusčakene būtu ciet un viņi tad būtu pelnījuši tikai un vienīgi nošaušanu!!!

CSDD lūgums uzvilkt tur pa vidu nepārtraukto līniju un katrs tad legāli un likumīgi brauks pa savu joslu un nevienam nebūs jādomā, kam priekšroka un nevienam nebūs jāizrāda sava ilgi apslēptā agresija.

176511. viesis 25.augusts 2005 12:59
0 0 Atbildēt

Likt pa mēmajiem "sarkanā" priekšā bija lieki, bet neuzskatu ka par to vajadzētu uzreiz nošaut, it sevišķi ja cilvēks pats apzinās savu kļūdu. Viss pārējais ir OK. Teikšu godīgi - tā sarkanā vietā droši varēju būt arī es. Krustojums maigi izsakoties ir absolūti idiotisks. Paldies Dievam šo krustojumu šķersoju ne biežāk kā reizi sezonā. :/ Vai nu tur vajadzētu reorganizēt visu to pasākumu, vai arī pirms krustojuma nolikt policistus kas KATRAM populāri izskaidros kā tad īsti šis krustojums ir jāizbrauc.

P.S. - A vot vienīgais par ko konkrēti derētu "sarkanā" šoferim iedot bietē - par ļerkstēšanu pa mobļu. Rezultātā viena roka aizņemta un taisa absolūti neadekvātus defilē šitādos krustojumos. NOPĒRC HANDFREE! Tas maksā 6 Ls! Vai arī kapeiku p***js esi?!

176515. viesis 25.augusts 2005 13:02
0 0 Atbildēt

Jā, nepārtrauktās strīpas novilkšana tur laikam būtu vislabākais risinājums. Pats tikko nobrīnījos, ka tik vienkāršs risinājums kaut kā nav ienācis prātā, jo uzskatīju šito krustojumu par pārāk murgainu, lai to vispār varētu ar zīmēm normāli izregulēt.

iauto varbūt šo labo ideju (paldies, Yukki) novadīt līdz CSDD vai kamturvēl ;)

176526. viesis 25.augusts 2005 13:15
0 0 Atbildēt

To 176426. viesis:

Jaa & nee:

- jaa, jo greeksuudze vienmeer paliidz. & ceru, ka gadiijuma atstaasts kalpos kaa pamaciiba tiem, kuri domaa & speej maaciities, ne tikai soliit bietee. :-)

- nee, jo 'izlietu uudeni nesasmelsi'. Pasham par savu nekontroleeto reakciju ir kauns, & apzinja, ka esi riikojies nepareizi, atvieglojumu nerada. Bet - lai labaak kaads maacaas no manaam kljuudaam, & aiztaupa sev nevajadziigu kauna sajuutu - tas vareetu buut taads vaajsh mierinaajums arii man. :-)

RXE.

176531. viesis 25.augusts 2005 13:19
0 0 Atbildēt

to gendalfs [?] 25.08.2005 13:02

nepartraukta linija hmm... un ko daris tie kas pec plkst 22 tur brauc taisni ?

176546. viesis 25.augusts 2005 13:33
0 0 Atbildēt

No vanšu tilta puses blakus nepārtrauktajai uzkrāso blakus pārtraukto un viss būs O.K.

176553. viesis 25.augusts 2005 13:38
0 0 Atbildēt

Es domaaju ka Tu buutu pelnijis sanjemt tikai pa purnu. Ja saac *******ies (taureet, mest pa meemajiem, ar veel k.kaadu *******nju nodarboties) tad kaap aaraa un skaidrojies. Miskaste- lecaas kaa varenais un ta muuk prom...

176560. viesis 25.augusts 2005 13:45
0 0 Atbildēt

satikušies divi tipiski cartmani!

176564. viesis 25.augusts 2005 13:52
0 0 Atbildēt

Pac arii katru dienu braucu pa sho krustu n Vanshu tilta puses . . . viennoziimiigas saprashanaas tur naf, taadeel daudzi 'zilie' auto tur drosiibas peec piebremzee un laizh tos, kas griezh pa kreisi. Dazhi pat izriikojaas veel trakaak, tipa iebrauc maleejaa labajaa joslaa un ieraugot no kreisaas puses braucoshos pat apstaajaas, tad tie, kas brauc aiz vinja pa labo joslu, vakteejot, ko dariis, tas kas naak no kreisaas puses, ievel jamam pakaljaa . . .

176566. viesis 25.augusts 2005 13:55
0 0 Atbildēt

zilie... sarkanie... saproties... jaabrauc ar sudraba kraasas auto un viss buus kulee :D

176618. viesis 25.augusts 2005 15:31
0 0 Atbildēt

Nez kāpēc ir tāds vispārpieņemts uzskats - ja kāds kautko pārkāpj, tad tas arī man dod tiesības pārkāpt... Līniju tiešām vajag novilkt un dusmas izgāzt, kožot sava auto stūrē, nevis liekot pa mēmajiem vai taurējot... Agresivitāte var radīt tikai agresivitāti un vardarbību, nevis mieru un taisnīgumu. Citādi - labs raksts karstai augusta dienai. Ejam pagulšņāt ēnā!

176635. viesis 25.augusts 2005 15:58
0 0 Atbildēt

To krustojumu grūti viennozīmīgi nodefinēt to reto transporta līdzekļu dēļ, kas brauc taisni . faktiski uz uzbrauktuves no krastmalas no Vanšu tilta puses varētu uzlikt zīmi galvenais ceļš, un visiem pārējiem trijstūrus, bet atļaut griezt uz tilta tikai vienā joslā. Par audzināšanu: manuprāt, ja kāds uzņēmies pūles audzināt citus, tad nedrīkst vairīties no fiziska kontakta :-)

176648. viesis 25.augusts 2005 16:28
0 0 Atbildēt

būsim ievērot.

176669. viesis 25.augusts 2005 17:02
0 0 Atbildēt

nu pareizi - nepārtrauktā līnija ar pārtraukto svītrojumu no Vanšu tilta puses. kaut arī pa taisno tur pēc desmitiem velk pāri ļoti reti, to jau dara tie smagie, kas zem tilta izlīst nevar.

176674. viesis 25.augusts 2005 17:04
0 0 Atbildēt

Jūs visi idioti esat????

krastmala ir ar sadalošo joslu pa vidu!!!

Tātad, ja es esmu rozā, tad priekš zilās es braucu pa galveno!

Redaktors 25.augusts 2005 17:08
0 0 Atbildēt

Un kas, ka sadalošā pa vidu? Nogriežoties pa kreisi, vadītājam jādod ceļš pretīmbraucošajiem - tajā skaitā arī tiem, kas brauc pretīm un nogriežas pa labi...

176687. viesis 25.augusts 2005 17:27
0 0 Atbildēt

Zilais tu gan esi miixtais vareeji vismaz bietee iedots arkanajam. Blje

176726. viesis 25.augusts 2005 19:13
0 0 Atbildēt

O.K. taisnība jau bija tavā pusē, bet es gan tā volviķa vietā tomēr būtu tevi noķēris un zobus pārskaitījis. profilaksei.

176736. viesis 25.augusts 2005 19:41
0 0 Atbildēt

176674. viesis - Paņem CSN grāmatiņu un aizej stūrī nokaunies. A par tiem idiotiem - aizej spogulī paskaties.

Zilais attiecībā pret sarkano ir pa labi no sarkanā (Sarkanais veic puspagriezienu tilta virzienā un zilais jau ir nevis priekšā, bet pa labi). Tātad zilajam šajā situācijā ir priekšroka - grozi kā gribi.

176737. viesis 25.augusts 2005 19:41
0 0 Atbildēt

176674. viesis 25.08.2005 17:04

sarkanais iepiiksteejaas, vai ? :D

176739. viesis 25.augusts 2005 19:51
0 0 Atbildēt

176674. viesis 25.08.2005 17:04

Tātad, ja es esmu rozā, tad priekš zilās es braucu pa galveno!

Es kautkā neiebraucu

Redaktors 25.augusts 2005 20:18
0 0 Atbildēt

Rozā: Tu nebrauc pa galveno, bet gan nogriezies pa kreisi un Tev jādod ceļš taisni un pa labi braucošajiem.

176755. viesis 25.augusts 2005 22:17
0 0 Atbildēt

Rakstiņš jau labs, pamācošs, tikai bremzēšana priekšā nav nekas labs, varējā jau arī tas Volvo tā netīšām nepaspēt piebremzēt, un tad mašīnas pagalam.

176798. viesis 26.augusts 2005 9:13
0 0 Atbildēt

Mjaaaaaa......lai mani piedod iauto cenzuura, bet autors ir pilniigs moraalais invaliids, zjeel ka vinjam nepaarskaitiija zobeljus vajadzeetu Zivtiņa kungam padomaat kaa shitaadus kropljus paarmaaciit......taisniiba vinjam esot bijusi, bljin, saskrietos, kaads dabuutu traumas, kam tad buutu taisniiba, jeb Tu(autor) esi tik liels idiots, ka tev ir vienalga ka kaads guust traumu vai iet bojaa, baac , pavcilka biku uz emocijaam, taa vietaa lai pastaaveetu 1sek. ilgaak, shis njem un taisa fokusus uz celja.....psihenee taadus.....

176811. viesis 26.augusts 2005 9:46
0 0 Atbildēt

Raksta autoram tiesības nost.Nobremzē viņš ,nobremzē VOLVO ,a ko darīt tam kas brauc aiz VOLVO??

Būtu man VOLVO - es nebremzētu.

176816. viesis 26.augusts 2005 10:00
0 0 Atbildēt

ieliksi kādam pakāļā, ilgi būs jāpierāda, ar lieciniekiem, ka priekšā bremzētājs to darīja bez iemesla vai tīšām...

176845. viesis 26.augusts 2005 10:47
0 0 Atbildēt

Varbūt kāds no CSDD varētu arī sniegt komentāru par to, kuram ir priekšroka šajā situācijā: ja nogriežas nevis pa labi uz Akmens tiltu, bet nogriežās pa kreisi, lai brauktu atpakaļ uz Vanšu tilta pusi? Kam dotajā situācijā ir priekšroka, tam kas nogriežās pa kreisi (atpakaļ) Vanšu tilta virzienā vai tam kas brauc no dzelzceļa puses taisni pāri šim krustojumam?

176884. viesis 26.augusts 2005 13:19
0 0 Atbildēt

Ja autors brauca pa labo rindu, tad kaadas probleemas. Varbuut vareeja iztikt bez taureeshanas un trafika stopeeshanas - brauc aaraa i vsjo. Ja autors brauca kreisajaa joslaa, tad vinsh ir pilniigs lohs un ir pelniijis pa purnu pa shaadaam izdariibaam. Ja volvo liida labajaa joslaa - tad savkaart bietee vajag vinjam :) Tur kaadreiz vismaz bija normaali apziimeejumi uz asfalta, kaadi tagad jau ir lielaa daljaa Riigas krustojumu - tipa braukshana pa joslaam.

176969. viesis 26.augusts 2005 21:02
0 0 Atbildēt

Mjaa, dazji te veel spriedelee par to ka viss atkariigs no taa kursh kuraa joslaa liida - pilniigs CSN analfabeetisms. tas kursh griezj pa labi uz tilta driikst izveeleeties pirmo vai otro jolsu peec savas izveeles un gabariitiem, kuri varbuut nemaz neljauj normaali traapiit labajaa. Vot tikai ir viena liela nelaime, ka daudzi sho krustojumu neizprot(gan no vienas gan otras puses braucoshie), un jaabriinaas ka tur ir tik saliidzinoshi maz avaariju. Jo kaa vieniem taa otriem (peec patreizeejiem celju apziimeejumiem) ir tiesiibas braukt pa jebkuru no 2 joslaam paari tiltam. Un tad nu braucot pa kreisi tagad naakas ziileet vai tas kursh griezj pa labi liidiis aara vai nee un laime paarsvaraa ir taa ka biezjaak jau nelien, lai arii ir aciimredzama priekshroka.

176981. viesis 27.augusts 2005 11:22
0 0 Atbildēt

Vai tik tam stāstam nav nedaudz cits sākums? Nianse ir tā, ka, braucot augšā uz Akmens tiltu no vantenieka puses, labais pagrieziens ir atļauts tikai no labās joslas, bet daži, protams, cenšas griezt arī no otrās rindas.

Jabkurā gadījumā tur tiešām vajadzētu papildus zīmes, kas norāda, ka katram tiek sava rinda...

177054. viesis 29.augusts 2005 11:46
0 0 Atbildēt

O - mans mīļais krustojums....

Es jau pasen rakstīju, ka ... ja man būtu labs jurists (pašam daudz laika) un Kamaz, gāztu pāri tam krustam (gan pirms, gan pēc 22:00) un tikai $ kāstu.

Tas ir nedaudz bērnišķīgi, bet vēl nesen (pag. nedēļ) viens Lancers nāca no Ķerngaraga puses un pa vidu abām joslām. Teikšu godīgi, izpildījos nepārdomāti, bet es, nākot no Vanšu tilta, ar nebremzēju. Man Voyagers, Lancers pēdējā brīdī ar kaucošām sabremzējās, bet tad visu tiltu caur atvērtiem logiem mani dakterēja. Sākām ar .. kak jeģeš..., es saku - zīmes skaties, kretīn.... Tilts garš, braucām ilgi, par brīnumu viņam sāka rasties aizdomas, ka man taisnība. Beidzās ar kaut ko līdzīgu ... mordu razabju...., un nogriezās pa labi.

Bet ja pēc būtības - tieši šādās vietās ir VISVAIRĀK nepieciešama RD darbība krustojuma organizācijā. Jo .... pie no Ķengaraga braucošie par NENOJAUŠ, ka pārkāpj. Viegli ir cīnīties ar tiem, kas pārkāpj apzinīgi - tu viņam uztaurē, un šis - sorry, nesanāca šoreiz... Bet šeit tu vari taurēt vai netaurēt - nākošreiz viņš darīs tāpat.

177055. viesis 29.augusts 2005 11:47
0 0 Atbildēt

Tas biju es - KSI. Nezin kāpēc 177054. viesis

177104. viesis 29.augusts 2005 16:17
0 0 Atbildēt

Shēma ir vietā, taču rakstītājs gan, manuprāt, ieslīdzis paštīksmē par to, cik vareni viņš pārmācījis Volvo. Varu tikai iedomāties, kāds visai šai plejādei pa vidu bija pārējais trafiks - nebijāt taču vieni 9.00 uz ielas, ko? :)

180328. viesis 28.septembris 2005 16:17
0 0 Atbildēt

cienījamais cietušais !! atļaušos apgalvot, ka Tev tomēr nav taisnība šajā situācijā. uzdošu "paročku navaģaščih voprosov" :

1. vai jūsu brauktuves atrodas viena otrai pretī ?

2. vai sarkanā auto vadītājs ar to, ka atradās jau krustojumā iekšā un, līdz ar to - arī uz galvenā ceļa - nesaņem tiesības turpināt ceļu pirmais ?

es neapgalvoju, ka man ir 100 % taisnība. tomēr liekas, ka tieši šādi domājošu vadītāju dēļ arī šajā krustojumā nenotiek tik bieži avārijas.

patiesībā tas ir viens no debilākajiem vakareiropas krustojumiem. vai gadījumā nebūtu gudrāk to sasodīto troleibusa galapunktu pārcelt kautkur citur, piemēram - stacijas laukumā un braut tajā vietā tā, kā loģika mums visiem saka priekšā.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Jūrmalā uzstādīti jauni caurlaižu automāti (+ foto) 10

Jūrmalā caurlaižu punktā pie Lielupes tilta vien divas nedēļas pirms maksas sezonas beigām uzstādīti jauni caurlaižu automāti, kuros autovadītājiem paredzēts ievadīt automobiļa reģistrācijas numuru. Vai beidzot caurumi caurlaižu sistēmā novērsti? Lasīt vairāk

 

Ko zog Vācijā? – 20 pieprasītāko auto modeļu un 10 marku saraksts 10

Vācu izdevums Auto-Motor-Und-Sport apkopojis 2016.gada auto zādzību statistiku un publicējis 20 garnadžu iecienītāko auto modeļu un 10 marku sarakstu. Lasīt vairāk

 

Amerikāņu elektroautobuss nobrauc 1772 km bez papildu uzlādes (+ video; foto) 7

Amerikāņu kompānijas "Proterra" elektriskās piedziņas autobuss "Catalyst E2", neiegriežoties akumulatoru uzlādēšanas stacijās, nobraucis 1772 km, uzstādot jaunu tāldarbības rekordu rekordu elektromobiļiem. Lasīt vairāk

 

Prezentēts jaunais Volkswagen Amarok Aventura Exclusive prototips un īpašais Dark Label modelis 1

Volkswagen komerctransports starptautiskajā autoizstādē prezentējis divus jaunus Amarok modeļus – augstākās klases Amarok Aventura Exclusive pikapa prototipu Tumeric Yellow, kurš piedāvā ieskatu klāsta augšgalā esošā 3,0 litru TDI dzinēja nākotnē, un Dark Label īpašā izlaiduma modeli, kas būs pieejams no 2018. gada pavasara. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti