«Opel Astra» joprojām populārākais Latvijā 19

 
8.marts 2002 0:00

Šā gada pirmajos divos mēnešos Latvijā ir nopirktas 50 jaunas "Opel Astra" automašīnas, kas līdz ar to joprojām ir populārākais jaunais automobiļu modelis Latvijā, liecina Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) informācija.

Otro vietu ar 29 jaunām automašīnām dala "Peugeot 307" un "Ford Focus", bet trešajā vietā ar 28 automobiļiem ir ierindojusies "Opel Zafira". Tāpat CSDD pirmajos divos mēnešos reģistrēti 26 "Peugeot 206", 24 "Honda Civic", kā arī pa 22 "Hyundai Santa Fe" un "Renault Laguna". Reģistrētas pa 20 "Mitsubishi Pajero", "Vaz 2121" un "Honda HRV". Kopumā šā gada pirmajos divos mēnešos Latvijā pārdotas 965 jaunas vieglās automašīnas, kas ir par 102 automobiļiem vairāk nekā pērn šajā laikā. "Opel Astra" bija arī populārākā jaunā automašīna pagājušajā gadā - pavisam pērn CSDD reģistrētas 424 jaunas "Opel Astra" automašīnas. RĪGA, MAR 07, BNS
 
Visi komentāri
 
15445. viesis 8.marts 2002 8:32
0 0 Atbildēt

Interesanti ja Lattelekom savām vajadzībām pirktu citus automobīļus, kāda tad būtu ši attiecība:P

15451. viesis 8.marts 2002 8:58
0 0 Atbildēt

A kapec Zafiru tik labi perk? kads zina?

Vienkarsi intersanti.

15454. viesis 8.marts 2002 9:02
0 0 Atbildēt

Filip:

lattelekoms nepērk Astras :P un Peugeot 307 arī nē.

IKS 525

Lattelekoms pērk Zafiras!!!! un Citroen Xaras :P

15457. viesis 8.marts 2002 9:29
0 0 Atbildēt

Cik nācies pabraukt ar jaunām Astrām, tad manuprāt, tā ir tipiska dienesta mašīna.

15460. viesis 8.marts 2002 9:51
0 0 Atbildēt

peec kaadaam paziimeem var paziit "tipisku dienesta masinu"???

uz aizmuguri iet aatraak, kaa privaataa uz priekshu?

15462. viesis 8.marts 2002 9:52
0 0 Atbildēt

viesis, nee, no kalna ietumjot ripo aatraak nekaa privaataa ar laulaato tajaa...

15473. viesis 8.marts 2002 10:06
0 0 Atbildēt

un kur ta bmw? tos peerk tikai Vaacijas shrotos!.

15485. viesis 8.marts 2002 10:24
0 0 Atbildēt

Cleera- pareizi spriedumi, tipisks dienesta autinnsh. Galvenais pieejamiiba plashaam tautas massaam (leets autinnsh) un komfort atstaats otraa plaanaa.

15505. viesis 8.marts 2002 11:03
0 0 Atbildēt

galdniekam

Nē, viņi pērk arī Astras, bet ne tik daudz kā zafīras un xaras. Un nevajag man te makaronus karināt, ponjal:|

15507. viesis 8.marts 2002 11:07
0 0 Atbildēt

Astras pirka 2 gadus atpakaļ un to neiekļauj šī gada statistikā :P

Strādā telekomā?

15510. viesis 8.marts 2002 11:14
0 0 Atbildēt

Kaada vaina Astrinjai? Piem. 1.6 motors ir ljoti labs, dinamisks. Dizains ljoti moderns, salons arii eerts, iipashi universal versija ir superiiga.

15514. viesis 8.marts 2002 11:23
0 0 Atbildēt

Piekriitu viesim par to Astrinju, patiesiibaa labaak taadaa braukt nevis 6-7 gadiigaa BMW (Cenas vareetu buut liidziigas)

15517. viesis 8.marts 2002 11:33
0 0 Atbildēt

Astra irr tipisks pārvietošanās līdzeklis. Daļai tomēr auto ir kas vairāk. Bet Astrā kaut ko īpašu, mīļu neatrast. Par ērtumu - nācās pabraukt vairāk kā 200 km pie stūres. Sen nebiju braukusi ar tik neērtu auto.

Turklāt katram auto vismaz sievietes cenšās dot kādu mīļvārdiņu. Ar Astru tas ir problemātiski , ja nu vienīgi Āāāāstriņa..un vēl pateikt pareizā intonācijā.

15524. viesis 8.marts 2002 11:41
0 0 Atbildēt

Ford escort 98' vispār sēdi kā bundžā... mana opeļa izsēdētie beņķi 100 reiz ērtāki...

15600. viesis 8.marts 2002 17:19
0 0 Atbildēt

Kas kas, bet cenas - kvalitātes attiecība Astrai ir laba. Tiesa pēc 2 gadiem parādās sīkas elektronikas ķibelītes un pēc 10 gadiem būs spainis, bet, kamēr jauna, tikmēr visumā savu darbu dara tīri labi, uz bedrēm zobi ārā nebirst un apetīte arī minimāla (sevišķi, ja diesel).

15612. viesis 8.marts 2002 19:16
0 0 Atbildēt

man astras ne sevishkji, ja nu vieniigi kupeja. bet nav jau briinums ka vinjas taa peerk. letinji jau nav taa bagaataakaa tauta. bagaats brauc ar ko grib, nabx ar ko sanaak.

15698. viesis 11.marts 2002 10:23
0 0 Atbildēt

To: Shearer

Tāpēc jau Latvija pilna ar vācu šrotu.

15709. viesis 11.marts 2002 11:01
0 0 Atbildēt

stulbenis augša.... pats drošvien ar divriteni nav mēģinājis

15715. viesis 11.marts 2002 11:54
0 0 Atbildēt

Pievienošu savas domas.

Mūsu firmā bija 5 jaunas astrīdas, 1nu labi nošķīla (starp citu auto normāli izturēja - kex izdzīvoja). Kad man pienācās jauns auto, es panācu ka man atvēl 7 kLs, un auto es pac varu izvēlēties. Bija tikai daži ierobežojumi - dīzelis, vagons (avants) noskrējiens < 100.000 km, vecums < 3 g. Es varu pateikt - ar tādiem limitiem dabūt sakarīgu auto ir praktiski bezcers - meklētājos lec laukā opel, peggy, citroni, japāņi. Es apstājos pie A4, '97 g. Gala beigās tāpat 1ns limits tika pārsniets. Kad biju samaxājis BRC man nodeva atslēgas pie kurām vācietis bija pielicis identifikācijas bļembu: A4, ROT, AVANT, TDI, 150.000 km, bet mašīnas spidometrā bija maģiskie 98.000 km !

Mūsu vecākā astra ir 98/12 un arī ar 200.000 km, bet saliekot blakus šos auto starpība ir graujoša, un ne jau par labu opelim...

Nenoliegšu, arī A4 nav milzīgi izturīgs (alumīnija piekare !), bet opelis ir izšķīdis pilnībā... Vienīgi opelis pirmo 100 kkm nobrauca ar garantiju, bet par audi remontu man (firmai) pašai bij jāmaxā, bet ņemot vērā "drivers pleasure" to (450 Ls uz 60 kkm (riepas ieskaitot))varētu pieciest.

Morāle - ja braukšana ir kas vairāk par pārvietošanos, bet jābrauc ir daudz, bet naudas nav daudz - pērciet 3...4 g.v. Audi - nenožēlosiet.

Niks

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

 

Mediķu secinājums bargs: Elektroskrejriteņi ir neveiksmīgi (+ VIDEO) 21

Elektroskrejriteņu mazie ritenīši, augstais smaguma centrs un pietiekoši lielais ātrums veicina to, ka pat dūres lieluma, pāris centimetrus dziļa bedrīte var izraisīt smagu kritienu. Tā intervijā “Rīta Panorāmā” sacīja Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīcas galvenais ārsts Uģis Zariņš. Lasīt vairāk

 

Alfa Romeo Junior kļūst pieejams pasūtīšanai 2

Alfa Romeo jaunākais modelis, kas tika pieteikts kā Milano, taču tagad pārdēvēts par Junior, kļūst pieejams pasūtīšanai Eiropas tirgū. Lasīt vairāk

 

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 38

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti