Lasītājs: Kā mācam - tā braucam! (+ foto) 40

 
9.septembris 2005 8:31

Sveiki! Aizvakar ap plkst. 19.15 ievēroju CSNg., kurš bija noticis Valmieras ielas krustojumā ar Kurbada ielu, pie Statoila. Interesantākais bija tas, ka viena no negadījumā iesaistītajām a/m bija ar burtiņu "M''.



Spriežot pēc situācijas, VW Golf ar burtiņu "M" griezās pa kreisi no Valmieras ielas uz Kurbada ielu un "vienkārši" nedeva ceļu pretīmbraucošajam Opelim. Šajā situācijā vēlos piebilst to, ka kļūdities var katrs, taču kļūdas var būt dažādas un šī bija ļoti rupja gan audzēkņa, gan instruktora kļūda.



Neapstrīdami ir tas, ka kreisais pagrieziens šajā krustojumā ir pietiekoši sarežģīts, jo pretējā virzienā a/m brauc divās rindās, no kurām otrā rinda aizsedz pirmo un līdz ar to nav redzams tas, kas gar pašu maliņu, pa pirmo rindu, brauc taisni.

Tas, protams, nav attaisnojums "mācībniekam", jo šajā vakara stundā satiksme šajā posmā nav tik intensīva un neiespējama. Taču, ja kāds brauc šeit dienā "pik stundā", tad noteikti zin, cik neiespējams ir kreisais pagrieziens.

Šajā situācijā varbūt, labāk būtu aizliegt kreiso pagriezienu vispār vai arī uzstādīt luksoforu.



Jāuzmanās arī no tā, ka šajā krustojumā, tāpat kā daudzos citos, pretimbraucošie vadītāji mēdz atvieglot nogriešanos pa kreisi apturot savu auto pirms krustojuma, taču ja apstājās otrā rinda nenozīmē, ka apstāsies arī pirmā (un tā ir kļūda, jo pirmā rinda nav redzama).

Kāmēr pastāv šādi krustojumi, jāatceras viens : mūsu darbībām ir jābūt tik pārdomātām, lēnām (līdz brīdim, kad pārliecinājāmies par satiksmes drošību) un ar augstu prognozēšanas spēju, lai mēs varētu pasargāt ne tikai sevi, bet arī citus.



Šajā gadījumā mācību automobīlī bija četras acis, četras rokas un četras kājas, kas bija koncentrētas tikai uz šo situāciju, tātad drošībai būtu jābūt divkāršai.

Atceraties, ja uz mašīnas jumta ir burtiņš "M'', tas nenozīmē, ka nekas nevar notikt!

MG222, iAuto lasītājs
 
Visi komentāri
 
178328. viesis 9.septembris 2005 8:47
0 0 Atbildēt

nevajag puust ka shis krustojums nav izbraucams. Tur mieriigi un bez probleemaam var izbraukt. Tas ka pirmaa josla apstaajas protams nenoziimee ka arii otra josla apstaasies bet paarsvaraa arii otra josla apstaajas lai palaistu nogriesties. Un nekad tur nav jaastaav un jaagaida cik tur ntaas minuutes lai manevrs izdotos.

178337. viesis 9.septembris 2005 8:56
0 0 Atbildēt

Gan jau ka avārija notika, kad tur bija pilns ar auto un vienkārši vēl arvien gaida CP. Ja stāv 2. rinda griežot pa kreisi jāiebrauc ar purnu 1. joslā nedaudz, lai vispār redzētu, kas tur notiek, bet tur ir par šauru un ja kāds pa 1. joslu nesās, tam nav kur apbraukt. Normālas 2 joslas sākas tikai aiz šī krusta. Uzmanieties braucot pa 1. joslu.

178345. viesis 9.septembris 2005 9:00
0 0 Atbildēt

Visi mēs esam cilvēki. Un arī Opel vadītājs šinī gadījumā nebija savu pienākumu augstumos. Ja pārredzamība bija laba, tad viņš nevarēja neredzēt ka "M" netaisās šim dot ceļu. Opel vadītāja pienākums bija izvairīties no sadursmes - nobremzēt. Protams ja "lido" tad ar bremzēšanu tā ir kā ir.

Ja esi sēdies pie stūres tev vienmēr ir jābūt gatavam reaģēt momentāli, jo neuzmanīgu braucēju, gājēju vai vienkārši garīgi slimu atovadītāju netrūkst. Un viņiem nav arī nekādas pazīšanas zīmes un neviens tevi iepriekš par tiem nebrīdinās. Tev pašam ir jāprognozē gan citu gan savu rīcību. Te neiet runa par to kurš būs vainīgs, nepatikšanas tik un tā būs arī "nevainīgajam" vismaz uz pāris mēnešiem kamēr notiks cīņa ar apdrošinātājiem un servisiem.

Arī šinī gadījumā "M" neuzradās ne no kurienes un pēkšņi. Posms ir labi pārredzams it sevišķi ja ir maza plūsma. Opel vadītājam bija jāredz "M" un bija jāprognozē šāds iespējamais scenārijs, it sevišķi ja "M" bija atbilstoši apzīmēts. Tāpēc jau tos "M" liek tā lai visi redz, lai pārējie autovadītāji zinātu ka tas ir absolūti nepieredzējis satiksmes dalībnieks un no viņa var gaidīt neadekvātu rīcību.

Nesaku ka Opel ir vainīgs. Saku ka abi labi. Viens guļ otrs skrien.

Tā pat noprognozēt absolūti visas situācijas nav iespējams un tik un tā pastāv iespēja ka kāds savā idiotismā pārspēs tava prāta spējas kaut ko tādu noprognozēt. Bet krietni samazināt stresu un risku gan var domājot dažus metrus uz priekšu. Daudz vieglāk prognozēt ir pazīstamos ceļu posmos braucot, grūtāk - mazpazīstamos. Tāpēc vai nu izvēlos pazīstamu maršrutu, vai braucu sevišķi piesardzīgi.

178348. viesis 9.septembris 2005 9:01
0 0 Atbildēt

P.S. - Un ja braucot pa 1. joslu redzi ka 2. josla stāv un ir atstāts "caurums" pa kuru citi var šķērsot šo ielu - piebremzē, jo ja ir caurums tad tajā var parādīties arī "deguns".

178364. viesis 9.septembris 2005 9:16
0 0 Atbildēt

agrāk, kad STATOILa laikā bija autostāvvieta, tās darbiniekiem pie sienas bija kalendārs, kurā atzīmēja dienas, kad tai krustojumā bija crashi. dažreiz pat 2 dienas pēc kārtas neesot bijis CSNg. bet normāli - katru dienu pa kādam.

un tā arī tur jārīkojas, kā Storms saka - nevajag vilkt pa pirmo joslu, ja redzi, ka otrā stāv.

178368. viesis 9.septembris 2005 9:19
0 0 Atbildēt

Malači gudrīši! Piebremzējiet, reaģējiet momentāli utt. Tikai gribētu dzirdēt, ko Jūs teiktu, kad kāds Jums tur izleks priekšā. 99 reizes no 100 izdodas izvairīties no "uzbraucieniem" bet paliek taa 1 reize, kad reaģē kaa gribi - nav lemts..

Pirms gadiem 7-8 man arii tur viens izleca priekšā - situācija banaala - kreisajaa joslaa korķis, labaa josla briiva, pie Kurbada ielas krusta korkjii staav buss, kursh raada (ar roku) lai pretii braucošais griež.... tas notic ar, ka celš brīvs un mauc neskatoties.

Es braucu ~30-35 km/h... skreeju???? Paaris metrus priekshaa peekshnji viens izgriež! Nu sorry veči.... Tur nu neko vairs nevar izdariit!

178373. viesis 9.septembris 2005 9:22
0 0 Atbildēt

Izsaku minējumu par gadījuma scenāriju: M griežas pa kreisi, rāda pagriezienu, kreisā rinda uz Valmieras apstājas. Pa labo rindu nāk Opelis. Arī piebremzē. M minstinās, Opelim apnīk gaidīt reakciju uz savu labo sirdi, & šis brauc tālāk. Tieši tai mirklī M ir sameklējis gāzes pedāli & strauji to nospiež, atmetot sajūgu - nu, lai nenoslāpst startējot. & 'bums'! :-)

Paskatieites, kā autiņi ir iemīcīti. Ja Opelis būtu 'nesies', skac būtu pilnīgi cic. Papildus minējums - Golfs nav aprīkots kā kārtīgam M auto pienākas - ar otru pedāļu komplektu. :-)

Te nu mums tiešām būs mācīties, ka braucēji ir ļoti dažādi, & mums jāmācās ar tiem rēķināties, lai šāda 'dumjas' nelaimes negadītos! :-)

178383. viesis 9.septembris 2005 9:30
0 0 Atbildēt

Padomju laikā , kad satiksme bija ne tik intensīva, kā tagad, pilsētas "gudrās galvas" pieņēma pareizu lēmumu-t.i. piilnībā aizliedza macību braucienus pilsētas centrālajā daļā. Tas bija loģiski gan no pārējo satiksmes dalībnieku drošības viedokļa, gan necieta apmācāmo tā jau vārgā nervu sistēma, apgūstot pirmās iemaņas ļoti intensīvas satiksmes apstākļos! Tagad, diemžēl, pilsētas tēviem nospļauties kādi nemākuļi dažreiz paralizē satiksmi pilsētas centrā!Varbūt man nav taisnība un pārējie atbalsta šādu "kaskadieru" braucienus pa centru, es savā laikā, kāmēr nebiju pilnībā līdz automātismam apguvis vadīšanas prasmi, pilsētas centrālai daļai tuvumā nerādījos-pēc principa, ja memāki pats-netraucē un nenervozē citus braucējus!!!

178414. viesis 9.septembris 2005 10:29
0 0 Atbildēt

Šajā krustojumā ir vēl viena lieta, ko jāatcerās un kam būtu jāpievērš uzmanība. Daudzi vadītāji signalizē par to ka jūs palaiž bet īstenībā to nedara. Vai otrs galījums kreisās malējās joslas vadītāji jūs laiž bet pa labo joslu braucošie to nedara.

/Ainārs/

178420. viesis 9.septembris 2005 10:44
0 0 Atbildēt

Mjaa, a kas teica, ka opelis neizturiigs? Re kaa sazvanija golfu, bet pasham nekas:)

178421. viesis 9.septembris 2005 10:46
0 0 Atbildēt

Vai raksta autors maz zina kadu ielu krustojuma tas notika? varbuts ir verts ari palasit ielu nosaukumus..........

178430. viesis 9.septembris 2005 11:01
0 0 Atbildēt

Maķ jego za nogu... ZB šitie satiksmes "uzlabotāji", kas saliek luksoforus priekšā/pakaļā, aizliedz pagriezienus un to visu attaisno ar "satiksmes uzlabošanu"... Gala rezultāts 99.9% gadījumu ir viens : SASTRĒGUMS... Piemērs iz dzīves - Salu tilta gals... aizliedza kreiso pagriezienu uz ziepīti (pirms vienibas gatves), modernizēja bauskas ielas pārvadu... Kas tagad notiek ? rinda lai tiktu pa labi lejā no salu tilta uz apli sākas salu tilta sākuma... Varbūt tomēr paaugstinaat vadītāju prasmi lai tie paši tiktu galā ar pagriezieniem, izbraucieniem etc. nevis visu laiku mēģināt ko "uzlabot"?

178431. viesis 9.septembris 2005 11:02
0 0 Atbildēt

Nav jau tik traki!:) Pats katru rītu veicu šo pagriezienu; ir nepieciešams tikai nedaudz koncentrēšanās un uzmanības. Daudz trakāks ir, piemēram, Zvaigžņu un Tallinas T veida krustojums, ja ir jānogriežas pa kreisi no Zvaigžņu ielas - tur skatu uz kreiso pusi bieži aizsedz uz trotuāra stāvošas automašīnas, plus vēl kreisajā pusē esošā gājēju pāreja. Šai vietā vismaz gājēju pāreju varēja pārvietot uz labo pusi...

Par konkrēto gadījumu - ka tik tas nav no variantiem, kad mācībnieks ir sajaucis gāzes pedāli ar bremzes pedāli un instruktors nav paguvis noreaģēt...

178447. viesis 9.septembris 2005 11:51
0 0 Atbildēt

Cik es manīju, tie 2 nabaga autiņi stāvēja tur diezgan ilgu laiku - vismaz plkst. 6 viņu jau tur bija sabučojušies. Pilnīgi pieļauju, ka tas gadījās vēl pat kādu laiciņu agrāk, kad uz ceļa bija dikti daudz mašīnu. Tā dāma pie M stūres tiešām sagrauta izskatījās, kaut kāda nesaprašanās tur ir bijusi. Starp apmācāmo un mācītāju noteikti.

178457. viesis 9.septembris 2005 12:17
0 0 Atbildēt

Kluudaas reizeem ari profi...

178473. viesis 9.septembris 2005 13:02
0 0 Atbildēt

Storms [?] 09.09.2005 09:00

Nu nevar dotaja gadijuma vainot Opel vaditaju kurs brauca pa galveno celu jo pats drosi vien zini kadi manevri gadas no M braucejiem. Varbut bija ta ka 178373 viesis raksta, bet jebkura gadijuma pat profinam pilseta var sanakt crasxs jo piem iedomajies situaciju ka tur ir satiksme un Opel vaditajs redz ka laba josla visi velk un neviens netaisas staties lai laistu M brauceju un ari vins velk, bet M ir iedomajies ka Opels ir vel talu un spiez grida... Nevar noprognozet visu - un ja to meginat darit tad satiksme Rigas ielas parvertisies par gliemezveidigu kustibu.

178493. viesis 9.septembris 2005 14:28
0 0 Atbildēt

Piekrītu viedoklim, ka vienīgais bez vainas šajā situācijā ir sieviete, kas mācījās. Lai arī ko viņa nebūtu izveikusi - viņa MĀCĀS. Iespējams, ka šī bija viņas pirmā braukšana. Man pašam bija instruktors, kas pirmajā braukšanas reizē lika no Uzvaras parka "aizskriet uz centrāltirgu pēc cigaretēm"...

Opelam vajadzēja paredzēt, bet formāli vainu viņam nepiesies (ja tikai neuzradīsies "liecinieki").

"Skolotājam" ir ne tikai formāla atbildība par CSNg izraisīšanu, bet arī morāla atbildība tās sievietes priekšā, jo nākošreiz viņai būs noteikti psiholoģiski daudz grūtāk veikt šādus manevrus...

178506. viesis 9.septembris 2005 15:58
0 0 Atbildēt

Tur jau izskataas, ka maaciibnieks ir nevis nedevis celju nabaga opelim, bet gan shameejo taa labi ietaraneejis pa spaarnu :)))

R.

178510. viesis 9.septembris 2005 16:31
0 0 Atbildēt

Atceros, kad es gāju kursos, tad arī viena sieviete no mūsu 'grupas' braukšanas stundā sasita mašīnu. Rezultātā viņa uz kursiem vairāk nenāca. Patiesībā domāju, ka visiem pārējiem satiksmes dalībniekiem tas ir tikai ieguvums, ka cilvēks kurš NESPĒJ vadīt mašīnu, nelaužās par visām varītēm to darīt.

Protams, juridiski par visu ir atbildīga autoskola, un inspektors morāli atbildīgs par to, ka nebija spējis novērtēt audzēknes spējas.

178512. viesis 9.septembris 2005 16:50
0 0 Atbildēt

Braucu šeit katru rītu uz darbu. Kurbada - Valmieras krusts. ĻOTI jāuzmanās, ĻOTI. Otrā rinda palaiž, jo līdz krustam ar lāčplēša ielu ir pilna, bet pirmā kā jau pa galveno, brauc taisni. Stulbāk ir tad, kad arī pirmā sabremzējās, itkā laidīs garām, bet tomēr pārdomā un mauc tālāk. ĻOTI jāuzmanās, ĻOTI.

178518. viesis 9.septembris 2005 18:22
0 0 Atbildēt

Pret aizliegumu veikt kreiso pagriezienu breekshu kaa aizkauts, jo dziivojot turpat blakus buushu spiests veikt lielis liiklochus pa centru lai aizbrauktu liidz maajaam. Risinaajums vareetu buut luksofors, bet ieteiktu uzlikt ziimi, kas briidinaatu par divaam pretimbraucoshajaam joslaam un varbuut arii izsaukuma ziimi.

Starp citu arii vajadzeetu pilniibaa paarsakatiit braukshanas kaartiibu Valmieras ielaa - no Stacijas laukuma liidz A. Deglava ielai braucot ir "nepamatoti" jaapaarkaartojas vairaakas reizes (pat ne sastreeguma stundaas) nemaz jau nerunaajot par to, kas notiek sastreegumu laikaa. Liidziiga situaacija ia arii preteejaa virzienaa braucot.

Starp citu, shis krustojums jau aptuveni 10 gadus atpakalj presee tika nomineets kaa "bermudu triisstuuris". Situaacija pa sho laiku nav mainiijusies un izskataas nemainiisies pateicoties muusu "atbildiigajaam iestaadeem" un vieglajai nodoklju naudai (nav jaaatskaitaas).

178532. viesis 9.septembris 2005 20:34
0 0 Atbildēt

njaa man bija shitaada pati *******..a tieshi taads pats krustojums tikai es biju ar moci un celju man nedeva baaba ar omegu un man tas beidzaas daudz saapiigaak nekaa vinjai!!! taakaa vajag kaartiigi paskatiities un paarliecinaaties par visu!!! bet nu kljuudaas visi esam tikai cilviishi!!!

178538. viesis 9.septembris 2005 23:41
0 0 Atbildēt

Storm? Neruna mulkibas,Autovaditajs nekur neskreja un galvenkart vinjam ir prieksroka.Vai ne taa?Vaditajam ir 40 gadu stazh.Taa saucamajam "M" burtinjam pat nebija instruktoram pedaalju blakus, varbut vinjiem bija 4 acis, bet pedalju nebija tik daudz.Taa kaa viennozimigi ir skaidrs kurs vainigs, man vismaz ir skaidrs redzot tikai bildes.

178540. viesis 10.septembris 2005 0:23
0 0 Atbildēt

Taa ir SATEKLES iela un Kurbada iela, kas krustojas, nejauciet..

178543. viesis 10.septembris 2005 0:41
0 0 Atbildēt

es arii braucu garaam shai avaarijai... nu nevaru saprast, ko taads zilonis izpuusts... bivaet.

178546. viesis 10.septembris 2005 2:26
0 0 Atbildēt

Nekaadus luksaforus tur tochno nevajag!

Pats dziivoju Gertruudes ielaa un katru dienu tur braucu- probleemu nekaadu.

par to Salinieku un aizliegto kreiso pavarotu- vot tas ir mazohisms kas tur ir uzriikot, pilniiga pakalja. Aizliedz kreiso un veel luksaforu uzliek. TA VAINU LUKSAFORU VAI VAI AIZLIEGT PAGRIEZIENU. Na H 200 mahiinaam ir jaastaav un jaagaida kad nogrieziisies 2 lohovozi...

178548. viesis 10.septembris 2005 9:31
0 0 Atbildēt

jādauza tie instruktori, kas liek braukt pa centru. tāpat neviens maršruts pa centru neiet. un pārdaugavā vispār traki. pie instruktora atnāk meitene, kas nekad dzīvē nav braukusi un viņu uzreiz liek pie stūres.

178549. viesis 10.septembris 2005 9:32
0 0 Atbildēt

ja Opels buutu lidojis, tad buutu lupataas. Shim eksemplaaram tikai neliela skramba. Varbuut opelji ir mega izturiigi? Skat, kaa Golfs sadauziits...

178577. viesis 11.septembris 2005 11:23
0 0 Atbildēt

nemiiz, ar tevi vareja notikt tas pats!

178589. viesis 11.septembris 2005 18:48
0 0 Atbildēt

Es arii gandriiz iztaisiiju avaariju kad liku tiesiibas. tikai laimiigi sanaaca. nu logiski ka es izkritu. tur bija pirmkaart avarijas situaacija un opanjeemu no krustojuma kaa dragreisaa

178624. viesis 12.septembris 2005 11:28
0 0 Atbildēt

Nepiekrītu raksta autoram par "M" viennozīmīgu nosodīšanu.

Kā zināms "M" ir mācību auto, tur nesēž profi, via pieredzējuši šoferi. Viņi parasti uzsāk bruakt lēni, jo nepārvalda vēl kārtīgi sajūgu, un arī instruktori parasti neļauj nemaz uzsākt ātri braukt.

Savukārt mēs ar stāžu šādus krustojumus šķērsojam, ja ir brīva sprauga samērā strauji, daži pat kaucošām riepām.

Es domāju, ka Opelis vienkārši ir mudaks un nav rēķinājies ka no M ir jauzmanās .....

178634. viesis 12.septembris 2005 12:24
0 0 Atbildēt

nu ja tevi viena josla laizh, vai nebuutu logiski pabaazt deguntinju un paskatiities vai otraa arii laizh?

178649. viesis 12.septembris 2005 13:48
0 0 Atbildēt

man domaat scenaarijs sekojoshs... maaciibnieks iegriezas un skeerso otro joslu, instruktors nobemzee un saak skalot smadzenes kursantam, ka vinsh nepaskatiijaas uzmaniigi vai kaads nenaak, un kameer skaidro, tikmeer atnaaca opelis, kursh peec noteikumiem tur var braukt ar aciim ciet, vinjam vienalga pirmaa roka :)

178726. viesis 12.septembris 2005 19:28
0 0 Atbildēt

STROM

Paskaties bildi, kur tu ravi ka opel vispar brauca? Tur jau macibnieks ir uzskrejis virsu, nevis Opelis. ja opel butu licis M sanos tad Tev vel daļeji varētu piekrist.

178874. viesis 13.septembris 2005 17:42
0 0 Atbildēt

Tur bija taa: Instruktors maacot braukt toposhajai vadiitaajai taa vietaa lai skatiitos uz celu skatiijaas vinjai uz celiem, es redzeeju, jo braucu blakus mikrinaa kad tas notika:)

178920. viesis 14.septembris 2005 11:45
0 0 Atbildēt

MG222 iipashi man patikaas pieziime biegaas par ''M'' burtinju ... neesi aizmirsi ka arii pats ar taadu kaadreiz brauci :/ ?! Umnjiks atradies, cik man zinaams, tad par profesionaalu autovadiitaaju veel neviens nav piedzimis. Dazhs labs ar to M burtinju brauc 100 reizes labaak nekaa vadiitaaji ar 10 gadu staazhu ! :)

178921. viesis 14.septembris 2005 11:47
0 0 Atbildēt

btw, piedod MG222 bet 99% procenti ka tas raxts tapa tikai tapeec, ka tev traapiijaas nofotografeet to avaariju, tikpat labi vareeji starteet sadaljaa ''Mans jaunais fotoparaats un krutaas bildes'' :))))))))))))))

178924. viesis 14.septembris 2005 12:09
0 0 Atbildēt

Domāju, ka pašreizējā CSN redakcijā BRĪVPRĀTĪGA ceļa došana citam transporta līdzeklim - nav īpaši precīzi reglamentēta, kādēļ arī autovadītāju vidū rodas nesaprašanās un reizēm arī crachi. Šaubos, vai bez zināmām pretrunām, šos jautājumus būtu iespējams normatīvi regulēt. Situacijas, kad pa GALVENO ceļu braucošajiem , ir jāpalaiž, jāpietur ,jāsamazina ātrums - dodot prioritates mazāk svarīgā "virziena" braucējiem, ir DAUDZ . Bet, protams, attiecīgajiem CSDD u.c. attiecīgās nozares speciālistiem ir iespēja pie šis problemas strādāt un veikt uzlabojumus.

179419. viesis 19.septembris 2005 14:46
0 0 Atbildēt

Interesanti, ko sheit dariija maaciibnieks. Cik atceros (shogad tikai sanjeemu tiesiibas), neviens marshuts sheit neiet...Un kljuuda shajaa vietaa tieshaam nepiedodama...

180635. viesis 1.oktobris 2005 20:45
0 0 Atbildēt

Jauno laiku instruktori...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti