STATOIL atbilde par iAuto.lv rakstu 92

9.septembris 2005 8:56

Vakar iAuto tika publicēts lasītāja raksts par nepatīkamiem piedzīvojumiem degvielas uzpildes stacijā STATOIL. Esam saņēmuši STATOIL vēstuli šajā sakarā.

08.09.2005.

Atsaucoties uz publikāciju portālā iAuto, “Latvija Statoil” atvainojas abiem klientiem, kuriem trešdienas rītā Vienības gatves degvielas uzpildes stacijā nācās saskarties ar mūsu pārdevēja neprofesionālo rīcību.

Rakstu varat izlasīt šeit »»
“Latvija Statoil” pateicas klientam, kura sniegtā informācija palīdzēja mums operatīvi strādāt pie līdzīgu gadījumu atkārtošanās nākotnē. Mūsu mērķis ir nepārtraukti nodrošināt ne tikai augstu degvielas kvalitāti, bet arī attīstītu servisu un teicamu apkalpošanas kultūru. Lai to sasniegtu, visi aptuveni 400 stacijās strādājošie darbinieki pirms darba uzsākšanas iziet mēnesi ilgu apmācību, bet esot jau darbinieku lokā regulāri apmeklē papildus apmācības kvalifikācijas celšanai.

Lai sasniegtu to, ka visi 400 stacijās strādājošie būtu vienlīdz profesionāli, visi pircēju ziņojumi (gan rakstiskie, gan telefoniskie) par neatbilstošu apkalpošanas kultūru tiek rūpīgi izvērtēti un veikti nepieciešamie uzlabojumi, lai novērstu to atkārtošanos nākotnē.

Arī šajā gadījumā “Latvija Statoil” nekavējoties ir rīkojies saskaņā ar uzņēmuma iekšējām procedūrām:
- pārdevējs ir saņēmis rakstisku brīdinājumu un nesaņems ceturkšņa prēmiju;
- ar šo gadījumu, tā analīzi un gūto mācību tiks iepazīstināti visu staciju pārdevēji.

Vēlreiz atvainojoties par sagādātajām neērtībām un pateicoties ar palīdzību servisa uzlabošanā,

Ar cieņu,
Dace Lodziņa
Latvija Statoil SIA
Klientu piedāvājuma departamenta vadītāja
 
Visi komentāri
 
178342. viesis 9.septembris 2005 8:58
0 0 Atbildēt

un Statoils tikai pucee savu jau stipri pabaleejusho teelu.

178343. viesis 9.septembris 2005 8:59
0 0 Atbildēt

tipiska atmazka ...

btw - elmaar - izchakareeji nabaga paardeveejam iluuzijas redzeet sviestu uz sakaltushaas maiziites ...

178344. viesis 9.septembris 2005 8:59
0 0 Atbildēt

Šim rakstam vajadzētu nogriezt komentārus, lai nesanāk nesmukums :)

Redaktors 9.septembris 2005 9:01
0 0 Atbildēt

Nē, komentāri lai paliek, tikai jebkuru rupjību autori saņems banu uz 15 dienām.

178347. viesis 9.septembris 2005 9:01
0 0 Atbildēt

........Vakar iAuto tika publicēts lasītāja raksts.........

:D:D:D:D:D:D

pakluseeshu :D:D:D

178350. viesis 9.septembris 2005 9:03
0 0 Atbildēt

bet iisteniibaa peedeejaa laikaa toch cik naacaas iegriezties statjikaa (WC;Saldeejums vai kas dzerams) tur esoshie paardeveeji/operatori neko patiikamu iespaidu neradiija. vai tieshaam truukst studentu kas buutu ar mieru piestraadaat un pildiit darbu normaali???

178351. viesis 9.septembris 2005 9:04
0 0 Atbildēt

Kāda starpība, Peksiit, kurš tur bija, tajā statoilā? Bija fakts un labi, ka tas bij cilvēks, kurš pareizi noreaģēja. statoilam vajag tik braukt virsū tagad, vājais mirklis...

178352. viesis 9.septembris 2005 9:06
0 0 Atbildēt

es jau neko nesaku. :D:D:D:D Es pac peec dabas kashkjiigs un ja mani neapmierina apkalposhana es arii nemeedzu seedeet rokas kleepii salicis. :)

178353. viesis 9.septembris 2005 9:08
0 0 Atbildēt

Muahaa! Nesen statoils muldeeja, ka vajagot valstii celt algas, nevis bljaut par augstaam degvielas cenaam. Tad sanaak ka tagad tas skukjis tai stakjikaa bez savas ceturkshnja preemijas sanjem vienu sotacinju uz rokas? Uukjis ibio!

Arsmens

178354. viesis 9.septembris 2005 9:09
0 0 Atbildēt

Diez, ja nebuutu intrigas ap Statoilu, tad arii uzpuutiigais Statoils atbildeetu uz iauto rakstiem? Izskataas, ka Statjiks censhas ar visiem paneemieniem glaabt savu aadu;))

178355. viesis 9.septembris 2005 9:10
0 0 Atbildēt

Normali? Elmars nedabuja atlaidi=Statoils uzvarijas, darbinieks nedabus premiju=Statoils atkal uzvarijies.

178356. viesis 9.septembris 2005 9:11
0 0 Atbildēt

Bet atbilde nav minets ka hotline beibe ar dabus pa pakalu.

178357. viesis 9.septembris 2005 9:12
0 0 Atbildēt

to -> 178355. viesis 09.09.2005 09:10

:D:D:D:D:D:D

178362. viesis 9.septembris 2005 9:14
0 0 Atbildēt

es domaaju ka to hotlaina beibi nav nemaz tik viegli sadabuut rokaas. Gan jau ka vinjas ir kaadas 3 vismaz kas atbild uz zvaniem + dara veel kaadu darbu. Kura tad uznjemsies atbildiibu, protams neviena. A mosh apkopeeja nevareeja iztureet ka telefons zvana taapeec noleema pacelt vinju. Nav jau nekaads 112 kur visas sarunas ieraxtaas un tiek ruupiigi uzglabaatas.

178365. viesis 9.septembris 2005 9:16
0 0 Atbildēt

Jaa kaa tur ar to bezmaksas klientu liinijas operatori??? Kaa ar vinju vai vinja arii dabuus pa mizu? Besii mani shiis liinijas kur neviens taa arii paliidzeet neko nejeedz tik vien kaa sanjem naudu...

178372. viesis 9.septembris 2005 9:21
0 0 Atbildēt

ar hotlaina beibi var sarunaat strelku .... buus labums ;) (ja taa beibe ir ok) :)

178375. viesis 9.septembris 2005 9:23
0 0 Atbildēt

ha ha ha, kaa es paarreecos: Latvija Statoil” pateicas klientam, kura sniegtā informācija palīdzēja mums operatīvi strādāt pie līdzīgu gadījumu atkārtošanās nākotnē."

Taatad Statails straadaas pie taadu gadiijumu atkaartošanās...

Ne tikai serviss slikts, bet PR arii neprofesionaals. Tiem mulkjiem jau sen savu naudu neatstaaju, visas firmas kartes uz NESTI paarsleedzu.

ha ha ha ha ha ha ha ha... Taa vietaa lai izmaxaatu moraalo kompensaaciju, vinji vienkaarshi Ups - sorry...

Man taadu statoilu nevajag

*mix*

178376. viesis 9.septembris 2005 9:24
0 0 Atbildēt

smuki atrakstījās.

178377. viesis 9.septembris 2005 9:24
0 0 Atbildēt

man gribeetos zinaat, kas tad tam operatoram-paardeveejam bija jaadara, lai viss buutu pareizi... droshi vien neko jau arii vinjsh nevareeja dariit, bet lai vareetu smuki atshuuties un kaadu sodiit Statoils nabadzinjam nogrieza vakarinjas...

178380. viesis 9.septembris 2005 9:27
0 0 Atbildēt

"“Latvija Statoil” pateicas klientam, kura sniegtā informācija palīdzēja mums operatīvi strādāt pie līdzīgu gadījumu atkārtošanās nākotnē"

Man arī šitā teikuma struktūras pērle šausmīgi patīk :).

Elmārs ir panācis ka tagad visus apkalpos pēc viņa standarta - atlaides nedos, runās ar galdu un hotlainā piesmies :).

P.S. Ir normāla prakse, ka informācijas tālrunī ierakstās visas sarunas, bet tas jau cits stāsts :)

178385. viesis 9.septembris 2005 9:32
0 0 Atbildēt

Vechi paskatieties kaadaa strjomaa juus esat Statjiku iedzinushi. Shamie cheko visu informaaciju, kas pat netaa tiek rakstiita. Chekot viens, bet vinji pat atbildes sniedz. Kautkas ar to kompaaniju nav laagaa, un sen jau taa ir. Statoilaa neesmu pildiijies kaadus 8 gadus un tikai principa peec. Vienaa vasaras naktii, puspliki( peldenes un T-krekls, basas kaajas ) iebraucaam uzpildiities. Muus vienkaarshi paluudza aizvaakties. Kopsh taas reizes STATOIL ir izdzeests no manu uzpildes staciju saraxta.

178386. viesis 9.septembris 2005 9:33
0 0 Atbildēt

noc;

Tas patiešām izskatās pilnīgi nožēlojami, kā SO cenšas glābt savu reputāciju. Visdažādākie PR gājieni: atmazkas, solījumi, nācijas glābēja tēla veidošana... un viss kaķim zem astes. Grozies kā gribi, viss nostrādā pilnīgi pretēji. Sabiedrībā SO ar katru jaunu dienu tiek vērtēts aizvien negatīvāk. Un tā tas turpināsies, līdz neradīsies nopietna konkurence. Es pieņemu, ka arī tie pārdevēji, kas būtībā pie nesakarīgajām cenām nav vainīgi, katru dienu dabū noklausīties ne to vien no tiem īpatnējiem pircējiem, kas tur iegriežas.

178389. viesis 9.septembris 2005 9:35
0 0 Atbildēt

Apsveicu, Redaktor, izčakarēji vienkāršu pārdevēju, izbaudi gandarījumu par paveikto.

178392. viesis 9.septembris 2005 9:39
0 0 Atbildēt

Ko varat ņemties! nepatīk Statjiks, nebrauciet tur! man pretenziju nav ne pret darbiniekiem ne pret cenaam!! ja ir kas peerk taatad cena ir ok! Ja taa nebuutu sen buutu bankroteejushi. Par paardeveejaam: pameegjiniet nostaaveet pie letes 8 stundas apkalpojot stresainos vadjilas. es parasti pats meegjinu meiteneem pacelt gariigo, man no taa gabals neatkritiis. A tas ka darbinieks neizdariija visu kaa naakas, jaauznjemas atbildiiba apmaaciitaajiem un vadiibai, nevis jaagriezh nost taa jau nekaada lielaa aldzinja!

178399. viesis 9.septembris 2005 9:49
0 0 Atbildēt

Manuprāt, ļoti audzinošš un pamācošs raksts. Visiem apkalpošanas sfērā strādājošajiem - īpaši jau DUS pārdēvējiem, kuri pēdējo nedēļu laikā redzot klientu niknās sejas, paši smaida ļoti reti. Un reizēm kļūst nelojali pret klientiem, kuri par degvielu un bulciņām maksā neadekvati LIELU naudu .

Man ir bijušas situācijas, kad DUS darbinieki negribīgi pieņem naudas kartes, prasot labāk maksāt skaidrā. Domāju, ka tml. rīcību ari varētu vērtēt kā "brāķi" klientu apkalpošanā.

178400. viesis 9.septembris 2005 9:52
0 0 Atbildēt

to -> V-MAX [?] 09.09.2005 09:39

zini ir taada lieta kaa: ja nepatiik straadaat tad ej mekleet darbu citur. Un cilveeks to naudinju sanjem ne jau tikai par naudas panjemshanu no klienta, bet arii par attieksmi, par savas paarstaaveetaas firmas sejas paraadiishanu. Var smuki noformeet interjeru bet ja tur straadaa neapmiertinaati paardeveeji tad sorry.

178402. viesis 9.septembris 2005 9:55
0 0 Atbildēt

Sunji rej, bet karavana iet taalak.... Man patik pildities Statoila daudz labak ka kaut kada lukoila vai tamlidzigi....

178407. viesis 9.septembris 2005 10:04
0 0 Atbildēt

to 178402. Paskaidro sīkāk - kā tas ir "patīk pildīties Statoilā daudz labāk kā kaut kādā lukoilā vai tml"?

178408. viesis 9.septembris 2005 10:05
0 0 Atbildēt

Nūuu! Ne tikai trešdien bija problēmas ar Tām atlaižu kartēm! Es tankojos pirmdien un man arī pateica: "ka karti nevar atrast!" Atlaide nav nekāda lailā, bet tomēr Principa pēc! :)

P.s. Statoilā vairs netankošos!

178413. viesis 9.septembris 2005 10:24
0 0 Atbildēt

Apkalposhana manupraat Statoilos parasti ir normaalaa liimenii, bet cenu politikas deelj to kantori vienalga neieredzu!

178415. viesis 9.septembris 2005 10:31
0 0 Atbildēt

Jā, Statoila reitings krīt un krīt un krīt.....

Es arī cenu politikas dēļ jau sen esmu pārtapis par Trest klientu, STILAM NAV NOZĪMES, VISU IZSAKA CENAS :)

178417. viesis 9.septembris 2005 10:36
0 0 Atbildēt

Es nekad neuzpildos staitolā, taču dažreiz iegriežos nopirkt kādu bageti vai piepumpēt riepu. Īstenībā nekad nebiju sastapies ar kādām rupjībām no statoil darbinieku puses varbūt sagadījās. Kaut gan var sagadītes divas reizes pēc tam tā ir sistēma.

178425. viesis 9.septembris 2005 10:50
0 0 Atbildēt

Diemžēl arī pat it kā labs PR, kas parasti nostrādātu, šeit ir bezspēcīgs.. :) Šajā gadījumā Statoil sev pārlieku cenšas piedēvēt superkvalitātes un varoņa-glābēja titulu. Bet konkrētajā gadījumā ir grūti, pat neiespējami, cilvēkiem "aizmālēt" acis, jo realitāte (degvielas cenas) nu tik ļoti atšķiras no Statoil pasakas. Vienvārdsakot, šis uzņēmums pats sev izracis kapu, no kura būs dikti, dikti grūti izrāpties. :)

178436. viesis 9.septembris 2005 11:16
0 0 Atbildēt

to Peksiic [?]

taa ir visu paardeveeju probleema. tur kur ir cietaa alga, labaak nebuus nekad. un viss ir atkariigs no personiskaam iipashiibaam, ja cilv. ir smaidiigs un laipns tad taads vish buus vienmeer. ja niigrs tad nekas nepaliidzees :) bet normaalam vidusmeera cilvim vajag pavisam nedaudz lai uzlabotu gariigo: labus darba apstaakljus, atbilstoshu algu, normaalu kolektiivu, saprotoshu vadiibu! ja vadiitaajs visu laiku iedzen stresaa darbinieku, tad nekaada laipnaa apkalposhana nebuus. un vairumaa gadiijumu pie nepieklaajiigas apkalposhanas vainojami vadiitaaji. Atnaak, izdraazh, piedraud ar visaadaam sankcijaam, apvaino, nolamaa utt. ....

178439. viesis 9.septembris 2005 11:28
0 0 Atbildēt

hehe vispaar jau jaapiekriit V-MAX, vienu niigru kretiinu no 10 veel var iztureet stradaajot pie kases, bet ja ir jau 5 no 10 tad ir nepieciehsma konkreeta psihologjiskaa sagatavotiiba, ko labakaaj gadiijumaa sanjem taadu dienestu kaa 118 operatori. Bet arii pei visa taa ilgaak par gadu taadu kretiinismu iztureet ir neiespeejami. Pac esmu stradaajis 4 gadus liidziiga stila dienestaa, kaa esmu pastraadajis kaadu laiku aiz letes ( gan ne benziintankaa) ieksh USA, kur cilveeki jau taa caurmeera ir smaidiigaaki un laipnaaki nekaa muuseejie.

Un ja ir pretenzijas pret konkreetu cilveeku visjeedziigaak ir taas izteikt vinjam tieshi nevis aplinkus, un tikai tad ja kaads neuztver objektiivu kritiku, tad par to informeet vadiibu.

178441. viesis 9.septembris 2005 11:30
0 0 Atbildēt

Gan jau ,ka hotline beibe arī dabūs pa mizu,jo Statoil klientu bezmaksas tālruni apkalpo neviens cits kā 118.Pazīstot Statoil nesaprotu,kāpēc pārdevējs uzreiz negriezās pie vādītāja.Priekš tam jau viņš ir domāts,lai atrisinātu problēmas ar klientiem.

178446. viesis 9.septembris 2005 11:48
0 0 Atbildēt

kvalitatīvā degviela, kvalitatīvā degviela, kvalitatīvā degviela... ar ko viņa ir labāka par citur nopērkamo?

178448. viesis 9.septembris 2005 11:53
0 0 Atbildēt

:) Citaadaaku atbildi nemaz nevareetu gaidiit.

178449. viesis 9.septembris 2005 11:57
0 0 Atbildēt

Apsveicu, Elmār !

Tikai nepārvērt, lūdzams, to par ikdienas praksi :) savas lietas iztirzāt savā portālā (šis bij tāds adekvāts gadījums, kad vispārējā nepatika sabiedrībā, sakrita ar Tavu "aizvainojumu", bet var būt arī citādas reakcijas ... :D

PS

Statoil, st.c., ir pieklājīgi un lojāli noreaģējis uz pamatotu kritiku - arī apsveicams sabiedrisko attiecību un mārketinga daļas darbs ;)

Bmb.

178450. viesis 9.septembris 2005 11:58
0 0 Atbildēt

Godiigi sakot ir risinaajums nebraukt pildiities tankos ar "apkalposhanu". Ne tu kaadam uz nerviem uzkritiisi ne tev kaads. Vieniigi nav veerts to dariit ar skaidru naudu.

178454. viesis 9.septembris 2005 12:05
0 0 Atbildēt

vismaz reakcija adekvaata. cerams kaadreiz arii valsts instituucijaam latvijaa, t sk policijai buus liidziiga reakcija, nevis taada kaada taa ir tagad ( tipa pn, netrauceejiet straadaat,ko gribam to daram - un vispaar, krustojumaa aptureet mashiinas utt ir ok...)

178458. viesis 9.septembris 2005 12:17
0 0 Atbildēt

to: "draco [?] 09.09.2005 12:05"

Tad kad valsts iestādēm būs tādi PR un SA & mārketinga budžeti un attiecīgo darbinieku algas ... spējīgie cilvēki atrod adekvāti apmaksātas vietas :)

178459. viesis 9.septembris 2005 12:20
0 0 Atbildēt

Standarta atmazka...

178465. viesis 9.septembris 2005 12:38
0 0 Atbildēt

Bumbarashs [?] 09.09.2005 12:17

to: "draco [?] 09.09.2005 12:05"

Tad kad valsts iestādēm būs tādi PR un SA & mārketinga budžeti un attiecīgo darbinieku algas... spējīgie cilvēki atrod adekvāti apmaksātas vietas

*** viss tevis saciitais nekaadaa meeraa neattaisno to,ka celju policija taa vietaa lai nodroshinaatu satiksmes droshiibu rada avaarijas situaacijas uz celjiem un apdraud iedziivotaaju veseliibas un dziiviibas. un shaadaa gadiijumaa otmazkas par "mazaam algaam" ( shaubos,ka taa pati cp priexnieciiba taadas jau nu mazinjas aldzinjas sanjem),uttp ir vienkaarshi smiekliigi. un atlaides neiedoshana saliidzinot ar sho ir vispaar piemineeshanas neveerts siikums :D

178467. viesis 9.septembris 2005 12:45
0 0 Atbildēt

Vechi ne brauciet Statoila:) Ir tachu neste:)

178469. viesis 9.septembris 2005 12:52
0 0 Atbildēt

Vēlos pateikt raksta autorei savas domas. Īstenībā apkalpojošais personāls var kādreiz kļudīties.Kas notiek Maximās un Supernetto's - domāju tur bardaks ir vēl lielāks. Lielākā daļa kritizētāju tāpat ir nolaiduši kādreiz ''luni''. Bet tā muldēšana par nebraukšanu Statoil uzpildes stacijās ir pasakas. Cilvēks var braukt uzpildīdies kur grib, brīva izvēle. Lielākā daļa kritiķu tāpat brauc un pildās Statoil. Vienkārši daudzi cilvēki ir norūpējušies par savām problēmām un tāpēc cenšas šur tur pameklēt kašķi, arī pašam ir bijis, bet par tagad to ir kauns. Tāpēc cilvēkiem iesaku būt iecietīgākiem, tad arī stresot nāksies mazāk.

Jā attiecībā par tā darbinieka sodīšanu var piekrist un nepiekrist. Kas gan tik nabaga statoil pārdevējam jādara, jācep desas, jātirgo koncertu biļetes un citas lietas. Padomājiet.

178472. viesis 9.septembris 2005 13:00
0 0 Atbildēt

hehe. un statoils veel uzvaariijaas, neizmaksaajot tam savam darbiniekam preemiju :)

178474. viesis 9.septembris 2005 13:06
0 0 Atbildēt

NU VOT, UN TAGAD NABADZIŅAM NORAUS PRĒMIJU TEVIS DĒĻ

178477. viesis 9.septembris 2005 13:12
0 0 Atbildēt

2: draco [?] 09.09.2005 12:38

- - -

Kur te ir runa par CP vai citu dienestu algu un darba kvalitaates proporcijaam?

Komji ir par "Statoil" menedzhmenta reakciju uz nebuushanaam savaa kantorii ... kur devielas operators ar "zeltaa" pirkstus neteerpj :), bet censhas saskanjaa ar savaam iespeejaam paveikt uzticeeto ... (vinja kljuudas te neattaisnoju, jo gadaas visiem "lohanutsja").

Mans komentaars bija par operatiivu un pietiekami kvalitatiivu reakciju uz vortaalaa publiceeto kritiku -> buus citiem no taa labums vai nee, bet Elmaars var justies moraali gandariic :D

Ar c.,

Bumbarashs

178482. viesis 9.septembris 2005 13:32
0 0 Atbildēt

nu vot tagad nabadzinsh paliks bez ceturkshna premijas un jaunas kleitas :(

178486. viesis 9.septembris 2005 13:42
0 0 Atbildēt

"Vakar iAuto tika publicēts lasītāja raksts" MUAHAHAHAHAAAAA Vai nu Statoil kaut ko jauc, vai arii Elmaaram kauns/bail atziities :D

178488. viesis 9.septembris 2005 13:55
0 0 Atbildēt

Citēju:"Mūsu mērķis ir nepārtraukti nodrošināt ne tikai augstu degvielas kvalitāti..." - bet kur tad ir pierādījumi, ka Statoil degviela ir ar augstāku kvalitāti kā citur? 80% benzīna Latvijā ir no mažeiķiem, tātad visi šie 80% ir vienādi, kāpēc Statoilam tad ir augstāka kvalitāte. Man liekās ka tas ir pilnīgs blefs. Statoil, publicējiet kaut vienu pierādījumu, ka Jūsu degviela ir labāka nakā citiem.

178495. viesis 9.septembris 2005 14:41
0 0 Atbildēt

Atskjiriibaa no Tresta katru riitu tiek parbaudiits kondensaata koncentraacija tvertnees, tipa nebuus teu bendziinam uudens klat, tacu degvielas kvalitaati tas taaptaas neuzlaboja.

Un vispaar KAADA SUUDA PEEC TIKS SODIITS DARBINIEKS, vinjam tak pienaaca komanda no augshas, ka atlaides netiek dotas, driizaak tur ir jaasoda DUS vadiitajs vai kaads atbildiigais par to, ka nebija uzlikti briidinaajumi, un sitaa PR kampanjas vietaa vinji labaak vareeja atmaksaat taas kapeicinjas.

Pats kadreiz straadaaju statjikaa, tik par laimi vienu meenesi tikai, cilveekus tur nodzneaa kaa sunjus un nje figa nemaksaa u n ja veel kautko izdari ne taa tad draazh kaa vecu bobi. Atvainojos par izteicieniem, bet savadak to attieksmi pret darbiniekiem nevar paskaidrot.

178498. viesis 9.septembris 2005 15:00
0 0 Atbildēt

Nu, nu! Posļe draki kulokami ņemašut... :)

Nu, ļoti žēl, Dacīt, bet nu nebraukšu es vairs principā pie Jums statoilā!

178504. viesis 9.septembris 2005 15:53
0 0 Atbildēt
178505. viesis 9.septembris 2005 15:54
0 0 Atbildēt
178509. viesis 9.septembris 2005 16:28
0 0 Atbildēt

Statoil bizness:

papildus augstajaam degvielas cenaam

dabuu arii naudinju no "apskaitiitajiem" klientiem

un veel ari no darbinieka, nemaksaajot preemiju!

Vo, kaadi "malači" ir Statoils!

178514. viesis 9.septembris 2005 17:43
0 0 Atbildēt

Viiri kur to churaataajpuisiiti var nopirkt?

178535. viesis 9.septembris 2005 21:56
0 0 Atbildēt

pirdienam nav kautkads starptautisks apzimejums???

178536. viesis 9.septembris 2005 23:06
0 0 Atbildēt

Statoil ir tizls, es privāto mašīnu tur nepildu jau kopš pagājušā gadsimta. Darba karte gan diemžēl ir statķika. Cenas augstas. Fui.

178537. viesis 9.septembris 2005 23:38
0 0 Atbildēt

Riebjas man tas sudoils. Nepildos tur jau gadus 5-6 vismaz un cik zinu no saviem paziņām arī neviens vairāk nē.(tas gan vairāk mans aģitatora nopels)

178539. viesis 10.septembris 2005 0:14
0 0 Atbildēt

Uzlīms i labais! Man a vajag! Kur tādu var dabūt? varbūt statoilā...

178541. viesis 10.septembris 2005 0:33
0 0 Atbildēt

par uzliimeem palasiet forumaa ar nosaukumu degvielas cenas laiakm saitaa www.vwmotion.lv

178542. viesis 10.septembris 2005 0:39
0 0 Atbildēt

Kādi tur apmācības, kursi utt. - tās ir lielo organizāciju un monopolistu slimības un nekas tās neizārstēs...

178547. viesis 10.septembris 2005 9:13
0 0 Atbildēt

nu un tagad autoram vieglāk palika? viņš dabījas savu atlaidi?????? vinš dabūja tukšu solījumu, ka tā vairs neatkārtosies..... un papildus pārdevējs, kuram aldziņa ir maksimāli 150ls uz rokas nedabūs prēmiju..... visticamāk, ka ne jau pārdevējs to mistisko karti bija patirsis.... bet pārmijnieks ir atrasts...... secinājumi!?

padomju armija bij labs piemērs...

178556. viesis 10.septembris 2005 13:43
0 0 Atbildēt

piekriitu Pirma[is] saciitajam! bet nu nekas gan jau viss labais naaks atpakalj ;))

178557. viesis 10.septembris 2005 14:01
0 0 Atbildēt

aa un runaajot par tiem Statoil boikoteetaajiem! ...varu sadereet, ka riepu uzpumpeet vai logus nomazgaat gan esat braukushi ieksh statoil... un vai pa to nav jaamaksaa?

esmu gatavs maksaat vairaa 1-2 sant/l un briivi iepirkties, uzpumpeet riepas un nomazgaat stiklus!

178567. viesis 10.septembris 2005 16:00
0 0 Atbildēt

Runajot par tevi 178557. viesis, jatu vari atlauties 1-2 san parmaksat, tad es varu 1ls, bet neparto ir statsts.

tev 178557, par lojalitati pienakas preija, varesi tagat 2-3 sant parmaksat ;-)

Mani personigi nepmierina shi uznemuma politika, un tirgush chakareshna, tapec aicinu cilvekus apzinati neapmeklet statolu ar noluku uzpildit degvielu.

"Ubju"

178568. viesis 10.septembris 2005 17:05
0 0 Atbildēt

ko juus te apcelat tos pardeveejus? Esmu pats bijis uz interviju, tur pa 120 Ls jaaberz tualetes, jaauzklausa lohu apvainojumi, jaastiepj kaut kaadas pudeles, ja kaads ko nozog, jamaksaa no savas algas. Protams ka pardeveejiem viss ir poh. Jus spejat iedomaaties 120Ls? Tur pat maizei nesaanaak. Idiotisms. Tam paardeveejam izsaku atziniibu, ka nelauj sevi apcelt. MALACIS. 2 gadus jau neiepildios statoil, vienkaarsi pretiigi. Vajag par sevi pastaaveet un nelaut apkaast, dziivee tas buss noderiigi, dziivo uz studentu un nabagu reekina, taa jau tas izbesiijis. Visu CIENU operatoram.

178569. viesis 10.septembris 2005 17:13
0 0 Atbildēt

Pirmais!!! Pilniibaa piekriitu, veel vienam nabagam atneema 100 Ls, lai nopirktu paartiku. Besii sitie dizie apkaaseeji. 178568. viesis

178570. viesis 10.septembris 2005 21:03
0 0 Atbildēt

Izskatās, ka šī raksta šablons tiek turēts datorā un pie vajadzības izsūtīts.

Vai patiesi Statoil nevar noalgot kvalitatīvu PR speciālistu, kas spēj uzrakstīt cilvēcīgu vēstuli par pieļautajām kļūdām?

Šis te izskatās pēc reklāmas teksta, ko izsūta visiem ikreiz kad kantora darbinieki norāvuši ūdeņus.

Bet mūsdienās jau daudzi uzņēmumi minimizē izmaksas, lai gūtu maksimālu peļņu...

178571. viesis 10.septembris 2005 21:06
0 0 Atbildēt

hehe tie kas var atljauties paarmaksaat 1 - 2 santiimus tikai taapeec lai vareetu uzpumpeet riepas un iepirkties ir pilniigi aaksti!! Es piemeeram ieleju leetaaku un tik pat labu degvielu piemeeram Nestee un aizbraucu uz statjiku piepumpeet riepas un piekakaat vinju podu par baltu velti he un veel esmu ieekonomeejis uz degviielu!!! hehe aaksti

178574. viesis 10.septembris 2005 22:36
0 0 Atbildēt

Es izlasīju arī otro daļu, un komentārus arī, atvainošanās ir ļoti zolīda, arī reakcija uz notiekošo tiesiski pareiza, bet zinot pašreizējo politisko un ekonomisko situāciju, kur ne mazāko lomu spēlē arī psiholoģiskais faktors vai Dace Lodziņa nepadomāja par veidu kā noregulēt esošo situāciju bez publiskā paziņojuma par vainīgās personas sodīšanu, bet vienkārši cilvēcīgi trīspusējās sarunās atrisināt notikušo, protams informējot pārējos darbiniekus par negadījumu, ar ko varētu sastapties arī pārējie, un vēl es līdz šim komentāram neesmu izlasījis slavenā nu jau Elmāra atsauksmi par notikušo disputu.

varbūt Mēs katrs varētu nedaudz apsēsties un padomāt ko paši varētu izdarīt sevī, savā apkārtnē lai ne tikai lamātu bet arī paslavētu, pateiktu paldies par kaut vienu labi padarīto darbiņu no kāda puses...

Nu ja jau kādam sagādā baudu ieķēzīt kāda dārziņā, tad ieķēžī, bet zem Jānogu krūma, lai nākamā gadā tas tavs "naidnieks" varētu Tevi pacienāt ar jāņogām...

178591. viesis 11.septembris 2005 20:44
0 0 Atbildēt

tagad jau studenti atkal uz rigu sanakusi ,taka bus kas viniem kalpos ne tikai pa 120ls!

178605. viesis 12.septembris 2005 9:40
0 0 Atbildēt

Ir OK, kaartiibu vajag. Galu galaa ja maksaa nauduinju, tad gribas arii attieciigu servisu sanjemt.

178619. viesis 12.septembris 2005 10:24
0 0 Atbildēt

Ta pie kājas atvainošanos - rūgtums ta paliek!

178628. viesis 12.septembris 2005 11:58
0 0 Atbildēt

“Latvija Statoil” pateicas klientam, kura sniegtā informācija palīdzēja mums operatīvi strādāt pie līdzīgu gadījumu atkārtošanās nākotnē :DDDDD

178641. viesis 12.septembris 2005 13:00
0 0 Atbildēt

178568. viesis 10.09.2005 17:05

Nu ja neko vairak nav spejigs, ka sralnikus berzt - tad lai ari uzklausa pretenzijas un tikai pamegina savu paksti pavert...

178670. viesis 12.septembris 2005 14:55
0 0 Atbildēt

Nemanīju,ka Statoils apņemas atlīdzināt cietušam naudu,ko viņš varēja iegūt izmantojot atlaižu karti..

178736. viesis 12.septembris 2005 20:43
0 0 Atbildēt

“Latvija Statoil” pateicas klientam, kura sniegtā informācija palīdzēja mums operatīvi strādāt pie līdzīgu gadījumu atkārtošanās nākotnē.

===========================================

Varbuut godaataa Dace Lodzinja,vareetu paluugt sev nelielu latv.

valodas ikmeenesha kursu? Droshi vien,labaak buutu NOVEERST lii-

dziigu gadiijumu atkaartoshanos naakotnee!

178754. viesis 13.septembris 2005 8:48
0 0 Atbildēt

kadi riebigi d....... agstas kvalitates degviela smird vien

178819. viesis 13.septembris 2005 11:57
0 0 Atbildēt

vissss sheit notiek uz labo pusi..... pārdevējs ir jāsoda ar prēmijas nepiešķiršanu :)))), ja ir pārkāpti darba pienākumi :))).... un nesakiet ka alga viņiem ir maza, ja tā būtu, tad viņš (viņa) tur nestrādātu.... tākā pārdevējs tur strādā, ta viņiem alga ir pietiekami liela. Un viss ir loģiski!!!! hehehee.. runājot par degvielas cenām, mani tās jau sen neapmierina..... un kā jūs domājat kāpēc Statoil tās ceļ augšā??!?!?!?! - tāpēc, ka pieprasījums nemazinās, un tas tikai norāda uz to ka mēs visi tur pildamies.. es to vairs nedaru, tākā domājat paši kas ir jādara........

178849. viesis 13.septembris 2005 15:56
0 0 Atbildēt

A atlaidi tad iedos tas STATOILS vai neiedos?

Atvainojas tik atvainojas, kaads tolks no atvainoshanaas, hotdogu vismaz iedevushi buutu!

178878. viesis 13.septembris 2005 18:51
0 0 Atbildēt

Nav jau briinums, ka Statoila straadaa cilveeki, kuri runaa ar leti... par taadu darba samaksu un taadu darba daudzumu vieniigie, kas vareetu statoilaa par paardeveejiem buutu kjiinieshi, baltkrievi vai kautkaadi kurdu beeglji... uznjeemums ir liideris degvielas cenaas... taas nemitiigi aug, bet darbinieku algas paliek nemainiigi smiekliigaa liimenii...

178916. viesis 14.septembris 2005 11:19
0 0 Atbildēt

PATS PATS

Es jau sen Statoilā nēsmu bijis un aicinu arī pārējiem tur nerādīties !!! Ignorēsim šo uzpildes staciju, lai viņi tiek sodīti par uzpūstajām cenām !!!

178922. viesis 14.septembris 2005 11:50
0 0 Atbildēt

Pirms gadiem desmit - darbs par operatoru Statoil ,Shell un Neste stacijās tika uzskatīts par prestižu un labi apmaksātu. Bija pat konkursi uz operatoru amatiem . Ne velti, tolaik apkalpošanas līmenis visās DUS bija uz daudz augstāka līmeņa nekā pašlaik, par operatoriem strādāja pat cilvēki ar augstskolas izglītību. Neskaitāmas reizes Statoil stacijās bijušas situācijas, kad DUS ir pārpilna ar apmeklētājiem, bet reali strādā tikai VIENS operators - pārējie kaut kur bezjēdzīgi knosās palīgtelpās. Dubultu Statoil DUS reiz rindā stāvēšanas rekords sasniedza zināmu rekordu - aptuveni pusstundu, un tas laikā no rīta, kad jāsteidzas uz darbu !? Manuprāt, jau sen, visnotaļ sarežģīto un darbietilpīgo Statoila BURGERU pagatavošanai vajadzēja nodarbināt speciālu cilvēku, nevis likt ar to nodarboties operatoram, kad norēķinu par degvielu vēlas veikt 10 un vairāk cilvēku - bet reali STRĀDĀ viens operators... Šobrīd sevi jau uzskatu par stabilu Lukoil klientu, un par šo izvēli esmu priecīgs. Degvielas kvalitāte un cenas - LABAS, apkalpošana arī laipna un korekta, bez "očereģēm". Īpaši jau Apūzes ielas DUS, Zolitudē.

178960. viesis 14.septembris 2005 15:43
0 0 Atbildēt

Bet tā arī Statoil neuzrakstīja, vai tagad atgriezīs puisim to naudiņu vai nē. Kāds man labums no tā, ka pārdevēja nesaņems prēmiju?!

179321. viesis 18.septembris 2005 23:36
0 0 Atbildēt

Paardeveeja alga statoilaa ir 1.4 lvl/h miinus nodoklji sanaak 93,8 sant/h... driiz ar Jums runaas paardeveejs kjiniehu valodaa!!! :) Tirgus liideri, bljin.

180011. viesis 24.septembris 2005 13:41
0 0 Atbildēt

Ko Jus te visi dir..t pa Statoilu, citu darit nav ko? Katram ir briiva izvele, ja Jus kaut kas neapmierina, vienkarsi braucat uzpildities citur un iemacieties paturet ciet muti.

Redaktors 24.septembris 2005 13:44
0 0 Atbildēt

Tas ir oficiāls (anonīms) Statoil viedoklis, ja reiz izteikts no STATOIL IP adrešu grupas?

180015. viesis 24.septembris 2005 14:16
0 0 Atbildēt

:) statoil anonjiimikjim iekjeera sirdii - tas labi.

tomeer aizstaavju statjikam LLLJJJOOOOTTTIIII maz,tas vinjiem pashiem neliekas diivaini,un liek uzskatiit ka viss ir oki???...ja te rakstiitu kaut 10% slavas dziesmas,bet nav..nu nav tak....

P.S. par cik degvielu Neste un statjiks njem no viena terminaala...kaapeec maksaat daargaak? :)

P.S. bet ar Luoil uzmanieties...vinji meedz ieliet mazaak - nekaa uzraada skaitiitaajs...diemzeel ,kas ir vieniigaa pretenzija.. :(

188372. viesis 14.decembris 2005 14:16
0 0 Atbildēt

nesaprotu. nu ko var piesieties statoil? statoil statoil.. a ko nepiesienieties piemeeram piena razhotaajiem kas cenu divkaarshojushi gada laikaa? vai dajebkurai citai industrijai.. un tas, ka visi pacelj cenas sakaraa ar to ka benziina cena palielinaajusies - vai tas noziimee to ka visi to vien dara ka braukaa ar mashiinaam? reizeem vienkaarshi gribas pabriiniities par sho valsti kur dziivojam un par sho attieksmi..

pashi naudu nemaak pelniit, un tad to vien dara aiz gara laika, ka meklee vainiigo savaam probleemaam..

nja, nedaudz skarbi, bet nu..

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Motociklists aizmirst par gabarītiem (+ video) 3

Motociklists mēģina izspraukties pa vidu braucošam traktoram un stāvošam automobilim, taču, šķiet, ir piemirsis par sava braucamrīka gabarītiem. Lasīt vairāk

 

"AvtoVAZ" testē "Lada Vesta" sedana visādceļu versiju 3

Krievijas autobūves kompānija AvtoVAZ uzsākusi jaunas "Lada Vesta" modifikācijas testus. Tas ir "Vesta" sedans ar paaugstinātu klīrensu, kas pievienosies tāda pašas koncepcijas "Vesta" universālam, kas pazīstams ar nosaukumu "SW Cross". Lasīt vairāk

 

IDB priekšnieks: Pāragri uzskatīt, ka mazinājusies kukuļošana satiksmes uzraudzībā 9

Pozitīvi vērtējama sabiedrības noraidošā attieksme pret kukuļdošanu, taču šobrīd ir pāragri uzskatīt, ka kukuļošanas problēma ceļu satiksmes uzraudzības jomā ir mazinājusies, aģentūrai LETA atzina Iekšējā drošības biroja (IDB) priekšnieks Valters Mūrnieks. Lasīt vairāk

 

iAuto fotogalerija: Lielais rallijkross Biķerniekos noslēdzies, Eiropas čempionu apbalvo Žans Tods

Ar spraigiem finālbraucieniem šovakar Rīgā, Biķernieku trasē noslēdzās kārtējais pasaules un Eiropas čempionātu posms rallijkrosā. Rīgas posmā noskaidrojās čempioni Super Car klasē abās ieskaitēs. Čempionus sumināja arī starptautiskās automobiļu federācijas galva Žans Tods. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti