Noslēdzies iAuto rallija kausa IV posms 51

14.septembris 2005 10:45

Sestdien Augstkalnē notika iAuto rallija kausa IV posms "Ērglis 2005". Kaut arī pasākums nenotika Ērgļos, kas bija viena no plānotajām vietām, tomēr nosaukums bija pietiekami atbilstošs notikušajam.

No rīta pēc reģistrācijas un tehniskās komisijas notika dalībnieku sapulce, kurā visiem tika paskaidrots, kas un kā ir jādara. Plkst.11 starts.



Pirmais RS posms bija klupšanas akmens daudziem dalībniekiem, jo karabāzes "vecais joks ar autobusa pieturu" nostrādāja un vairākas ekipāžas nespēja ieturēt dokumentos noteikto vidējo ātrumu. Arī RS-2 bija ar savu āķīti, uz kuru "uzķērās" vairākas ekipāžas - ja leģendā nav orientiera, jābrauc NEVIS TAISNI, bet pa galveno ceļu. Arī šoreiz galvenais ceļš mainīja virzienu. SRS-4 un SRS-5 laikā galvenais uzdevums bija nobraukt abas reizes iespējami vienādā laikā. Pirmā mašīna pēc 5 RS brauciena atgriezās bāzē plkst. 14. Daudzas ekipāžas pēc SRS5 bija "atslābušas" un dažus kilometrus pirms rallija eģendas beigām zaudēja modrību un nopelnīja PLK soda punktus. :)



Pēc leģendas brauciena dalībniekiem vajadzēja veikt pavisam vienkāršu veiklības braucienu Augstkalnes basketbola laukumā. Kaut arī šķita, ka tas ir elementārs, ne visi spēja izvēlēties labāko stratēģiju un zaudēja vērtīgās sekundes. Lai veiklības braucienus padarītu interesantākus, otro reizi šo pašu maršrutu vajadzēja veikt ar aizsietām acīm - tikai klausoties, ko saka stūrmanis. Tad izbraukšanai nepieciešamās sekundes pārvērtās minūtēs, jo ne katrs stūrmanis spēja paskaidrot pilotam kā un kur jābrauc...


Pusdienas Augstkalnes vidusskolā....

Šajā pašā laikā vajadzēja arī aizpildīt BTA atbalstīto CSN testu, kas sastāvēja no ... nieka 18 jautājumiem. Jāatbild bija 10 minūšu laikā. Arī šoreiz izskatās, ka dažām ekipāžām vajadzētu atkārtot CSN...

Un tad sekoja interesantākais posms - nakts orientēšanās brauciens. Uzreiz pēc tumsas iestāšanās startēja pirmās ekipāžas. Šoreiz uzdevums bija sarežģītāks kā parasti. Laika norma 90 minūtes. Dalībnieki meklē KP un atzīmējas tajos, bet tieši 40.minūtē tiem jāatrod viens punkts, kas dabā nav nekādi īpaši atzīmēts un jābrauc 2,5 km leģenda pa karabāzes teritoriju. Rezultātā ekipāžām tieši 45.minūtē bija jānonāk leģendas galā un jāsaņem atzīme kontrolkartē.

Ap plkst. 23:30 rallijs beidzās. Paklausoties dalībniekus, lielākajai daļai ļoti patika orientēšanās, arī veiklības brauciens "pēc stūrmaņa vārdiem" bija iepaticies daudziem.

Rezultāti ir apkopoti un apskatāmi šeit. Apbalvošana notiks, kā vienmēr, trešdien plkst. 19 EUROSTOP restorānā - Valdeķu ielā 33 (Ziepniekkalnā), 2.stāvā. Aicināti ierasties visi dalībnieki, jo tad spriedīsim par to, kas patika, kas nebija skaidrs utt. Uzklausīsim arī dalībnieku idejas jaunajiem posmiem. Tas ir svarīgi, jo jau tagad ir sākusies reģistrācija uz iAuto rallija kausa V posmu, kas notiks 12.novembrī. Starp citu, tie, kas piereģistrēsies un apmaksās dalības maksu šonedēļ (naudai jāienāk līdz 18.septembrim), drīkst maksāt tikai 20Ls. Tiem, kas bija samaksājuši par IV posma dalību, bet nevarēja piedalīties (un par to laicīgi paziņoja organizatoram), jāreģistrējas un jāsūta emails uz iAuto@iAuto.lv, lai tiktu apstiprināti bez maksas.

Jā, arī daži simti fotogrāfiju ir ievietoti www.rallijs.lv fotogalerijā.

Tiekamies EUROSTOPā trešdien!

Reģistrācija iAuto rallija kausa V posmam »»

iAuto rallija kausa organizators
E.Biele

 
Visi komentāri
 
178680. viesis 12.septembris 2005 15:29
0 0 Atbildēt

nu ko kaa vienmeer.no malas raugoties LABAIS :)

zeel ka leispusee neviens neiebrauca... :)

Redaktors 12.septembris 2005 16:23
0 0 Atbildēt

Ko nozīmē - nesanāca?

178694. viesis 12.septembris 2005 16:23
0 0 Atbildēt

paldies organizatoriem par kārtējo labo ralli, t.sk. par kolektīvajām brokastīm/pusdienām!

orientēšanās, gana sarežģīta, taču nenoliedzami laba! škrobe par KP2 "mucu", līdz kurai mums pietrūka 100m neatlaidības. kaut arī mums pašiem izdevās izvairīties no sadursmes, taču žēl tos daudzos ežus, lapsas, zebiekstes u.c. nezināmos, kuriem tā bija pēdējā nakts...

es domāju, ka "aklajā veiklībā" it īpaši jautri bija "jauktajām" jeb vīrišķu/sievišķu komandām, kur sacensības laikā nācās konstatēt atšķirīgo izpratni ;)

gaidam rezultātus un nākamo posmu!

#20 stūrmanis

178695. viesis 12.septembris 2005 16:26
0 0 Atbildēt

kopumaa bija labi. Labs bija saakums, ar asuminju. Nu legendas otraa dalja un srs taads bezzobains. kaa sak' piipaadami braucaam, blenzaam kur SLi. :) Orients labs. buutu pavisam sajuusmaa ja ne sasodiitais KP2 (ja nemaldos. vaardsakot muca). tas mums izchakareeja visu buushanu. shoreiz tur daudziem vienkaarshi paveicaas ka netiishaam uzskreeja virsuu vai mekleeja krietni taalaak kaa kartee ieziimeets.... veiksme shoreiz nebija muusu pusee... kaa arii laikam pa daudz paljaavaamies uz to ka KP kartee ir ieziimeets korekti.

#20

178698. viesis 12.septembris 2005 16:28
0 0 Atbildēt

aa rekaa #20 reizaa satraapiija :) Labi ka nav kardinaali atshkjiriigu viedoklju :)

178706. viesis 12.septembris 2005 17:00
0 0 Atbildēt

srs bija viens zobs -PLK un uz tā mēs arī trāpījāmies ;)

vai tad nav gana, haci?

#20

178711. viesis 12.septembris 2005 17:32
0 0 Atbildēt

nu tur jaapaskaita. mosh arii netraapiijaam.

178716. viesis 12.septembris 2005 18:20
0 0 Atbildēt

Bija labi. Ja nebūtu jākašķējas ar stūrmani, kas ta tas būtu par rallju.. :):):P Nakts bij laba!!!

178718. viesis 12.septembris 2005 18:26
0 0 Atbildēt

Labrītt!!

Man nepatika divas lietas....

1.tā sardele, ko deva pusdienās, nu nebija viņa garsīga..

2.nepatīk, ka pensionāriem, kuri piedalās ar auto, kuriem ir īpaši mazs dzinēja tilpums, ka viņiem netiek pieškirti papildus bonusi, vai atmīnusoti soda punkti...:( :)))

Pārējais bija okey!

Paldies viseim rallija Organizatoriem par iespēju jauki pavadīt nedēļas nogali!

178719. viesis 12.septembris 2005 18:27
0 0 Atbildēt

Ap cikiem būs rezultāti???

178723. viesis 12.septembris 2005 19:15
0 0 Atbildēt

Red, nākamo posmu nevar saukt ''Alnis 2005''? :)

178724. viesis 12.septembris 2005 19:18
0 0 Atbildēt

Šoreiz nebij RadarRedaktors..pirms tam bij gan...

178737. viesis 12.septembris 2005 21:14
0 0 Atbildēt

ja pilotam būtu vairāk savaldības, tad nebūtu pēc tam publiski jāapliek stūrmanis :D:D

Bet rallijs bija labs, un ja kāds ir nobraucis pilnīgi bez ''dzirksteles'' starp pilotu un stūrmani, un bez nevienas kļūdas, lūdzu atzīstaties :)

Redaktors 12.septembris 2005 22:05
0 0 Atbildēt

Rezultāti (neoficiālie) ir klāt: www.iauto.lv/rally/2005/4..../rezultati.xls

178742. viesis 12.septembris 2005 23:21
0 0 Atbildēt

Izskatās, ka mani nedrīkst uz ceļa laist..:D:D

178787. viesis 13.septembris 2005 9:47
0 0 Atbildēt

Labrītt!!

Manī, kā VIP Koorporācijas NSNF loceklī, neizpratni radīja viens fakts!

Lieta ir tāda, ka mūsu Organizācija ir pietiekoši zolīda, lai nopietni apsvērtu, kādos pasākumos piedalīties, a kados nē.Piemērs nav tālu jameklē, teiksim nesenā pagātnē, rūpīgi apsverot visus par un pret,mūsu organizācija laipni atteicās piedalīties gan Dž.Buša vizītei Rīgā veltītajā banketā, gan "Prāta Vētras" vislatvijas koncerttūrei veltītajā banketā.

BET...

Bet uz iauto ralliju "Ērgli 2005" mūsu NSNF koorporāciju, pārstāvēja oficiāla delegācija, 3,5 ekipāžās, 8 dalībnieku un viena līdzjūtēja sastāvā!!!!!!

Diemžēl šo faktu Redaktors pat nepieminēja savā rakstā par Ralliju, un tā norisi!!!

Vai gadījumā to nevar traktēt, kā necieņas izrādīšanu mūsu VIP Koorporācijai NSNF :? :?

:O :O :O

178790. viesis 13.septembris 2005 9:54
0 0 Atbildēt

sviestc i sviestc ;)

178793. viesis 13.septembris 2005 10:05
0 0 Atbildēt

ko nozīmē NSNF????

Redaktors 13.septembris 2005 10:08
0 0 Atbildēt

No Spam No Fun

178796. viesis 13.septembris 2005 10:33
0 0 Atbildēt

Man ir nopietns lūgums tabulas rēķinātājiem paraudzīt 81.ekipāžas kontrolkartē LK3/4 laikus - vai tiešām tur ir 1 min ierašanās par agru.

Andris no #81

Redaktors 13.septembris 2005 10:36
0 0 Atbildēt

Jau pārbaudījām - tur pat stūrmaņa paraksts ir blakus :)

178798. viesis 13.septembris 2005 10:52
0 0 Atbildēt

dex

Uz varda "alnis" izmantosanu man sen i patents!!! :|

Kurs numurs bija bizem???

178800. viesis 13.septembris 2005 10:58
0 0 Atbildēt

Biz 207

178806. viesis 13.septembris 2005 11:26
0 0 Atbildēt

Kas tad ar RS2 noticis, ka jaanulee bija?

178809. viesis 13.septembris 2005 11:36
0 0 Atbildēt

Anulējam arī CSn?

178815. viesis 13.septembris 2005 11:44
0 0 Atbildēt

Nākamreiz , varbūt, sacenšamies, kurš vairāk var pievilkties pie stieņa?

178818. viesis 13.septembris 2005 11:54
0 0 Atbildēt

Nu tad...nu tad varbūt sacentīsimies ķiršu kauliņa spļaušanā..:D

178821. viesis 13.septembris 2005 12:01
0 0 Atbildēt

dekster, nu ko Tu ņemies::? Es uzskatu ka tas it pilnīgi normāli, ka rallija uzvarētājs tiek noteikts pec vairākiem kritērijiem, pie balvas tiek ne vis tas, kurs ar savu 4 reiz četri māk visslīpāk izņēmt līkumus, bet gan māk braukt precīzi laikā, māk orentēties nepazīstama apvidū, pārzin satiksmes noteikumus, un arī tās aizsietās acis, parāda to, cik labi un pilotam saprotami stūrmani spēj ar viņu komunicēt, tatad parāda komandas augsto, vai zemo sagatavošanās līmeni, un ar kauliņu spļaušanu un pievilkšanos nu tiešam te nav nekāds sakars, visas disciplīnas, kuras vajadzēja iziet, bija ļoti cieši saistītas ar autobraukšanu, un ekipažas profesionālo sagatavotību!

Esmu runājis....

un nevaig te tagad Ļa ļa, ka ar manu niku, neko prātīgu nevar pateikt!!! :))))))

178822. viesis 13.septembris 2005 12:10
0 0 Atbildēt

Sviest...nu Tu dajoš.. :D

178848. viesis 13.septembris 2005 15:38
0 0 Atbildēt

Redam gluži tas pats jautājums, kas #81. Vai nevar salīdināt to lapiņu, kur parakstijās stūrmanis ar kontrolkarti, kas bija uz rokas ekipāžai pie LK4. Visu laiku braucām kā pēdējā ekipāža taču sanāk, ka no LK4 -LK5 pēkšņi esam startējuši pirms #11 ekipāžas. #112 stūrmanis.

178852. viesis 13.septembris 2005 16:10
0 0 Atbildēt

Kā mēs izvizinājāmies..

178855. viesis 13.septembris 2005 16:19
0 0 Atbildēt

Principā pat atradu to kljūdu - sākot ar LK4 #11 ekipāžas laiki jāsamaina ar #112 ekipāžu vai tā varētu būt?

178864. viesis 13.septembris 2005 16:35
0 0 Atbildēt

A man kaut kas notika ar niku. Netieku no datora iek. Erorus tik rda. Ko dart K dzvot tlk

130.244.196.90

Nokia6230/2.0 (05.35) Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1

178865. viesis 13.septembris 2005 16:36
0 0 Atbildēt

ko darīt, ka dzīvot tālāk:? Help!!! Help!!!

178875. viesis 13.septembris 2005 18:07
0 0 Atbildēt

Jā jā, man arī škiet ka tas Sviestc ir ļoti prātīgs un arī runa pareizi!! :)))

Redaktors 13.septembris 2005 20:52
0 0 Atbildēt

Jā, 112 un 11 ir samainijusies vietam LK3/LK4 laiki, bet #81 gan tiesam ir 1 minutes nobide no ideala. Rezultati driz tiks izmainiti.

Redaktors 13.septembris 2005 21:13
0 0 Atbildēt

Rezultāti ir izmainīti!

178887. viesis 13.septembris 2005 22:00
0 0 Atbildēt

Un tomeer gribaas zinaat, KAS ir noticis ar RS2?

Redaktors 13.septembris 2005 22:02
0 0 Atbildēt

Tiesnesis nebija paspejis pamanit dazus kavejusos auto, kas brauca viens aiz otra puteklos.

178891. viesis 13.septembris 2005 22:30
0 0 Atbildēt

Nu tāpat jau skaidrs, ka visiem pa prātam nekad nebūs. Jānorij tas rūgtums, un jādomā par nākamajiem posmiem. Dažiem priekšrocība bija tā, ka CSN tests bija jāveic vēlāk (pēc ''aklā''brauciena), dažiem, ka atcēla RS2 :( Katrā ziņā labāk būtu bijis, ja būtu divi veiklības braucienu mēģinājumi, līdzīgi kā bija ''Mūsas'' trasē.

178903. viesis 14.septembris 2005 10:38
0 0 Atbildēt

intereses pēc - vai kautkur var redzēt CSN testu, kurā deksters tik traki izgāzās?

Redaktors 14.septembris 2005 10:45
0 0 Atbildēt

Paņemšu līdzi :)

178908. viesis 14.septembris 2005 10:46
0 0 Atbildēt

arī 112# ekipāžas CSN:)

178972. viesis 14.septembris 2005 16:57
0 0 Atbildēt

Cienijamie i-auto rallija dalībnieki,kuri ieradīsies ,,Eirostopā,, uz sapulci,brīdinām,kad alus nebūs uz vietas,kas grib var ņemt līdzi savu alu...

178989. viesis 14.septembris 2005 17:50
0 0 Atbildēt

Kas tad tas pa banketu, bez Alus:?

179093. viesis 15.septembris 2005 16:01
0 0 Atbildēt

kad buus izmainas kopverteejumaa?

179238. viesis 16.septembris 2005 13:49
0 0 Atbildēt

Kopveerteejumu gribu !!!

179529. viesis 20.septembris 2005 16:14
0 0 Atbildēt

Kopveerteejumu !!!!!!

179858. viesis 22.septembris 2005 17:42
0 0 Atbildēt

Eu, tā nav godīgi.... Kad būs kopsavilkums. Ja nebūs vispār, tad tā ari vajag pateikt - būs 31.decembrī :D Un ej nu zini kas :)

Redaktors 22.septembris 2005 17:43
0 0 Atbildēt

Labi, pieķeršos...

179860. viesis 22.septembris 2005 17:45
0 0 Atbildēt

Nu paļdies, Redaktor:) Lai veicas...

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Jūrmalā uzstādīti jauni caurlaižu automāti (+ foto) 5

Jūrmalā caurlaižu punktā pie Lielupes tilta vien divas nedēļas pirms maksas sezonas beigām uzstādīti jauni caurlaižu automāti, kuros autovadītājiem paredzēts ievadīt automobiļa reģistrācijas numuru. Vai beidzot caurumi caurlaižu sistēmā novērsti? Lasīt vairāk

 

Amerikāņu elektroautobuss nobrauc 1772 km bez papildu uzlādes (+ video; foto) 7

Amerikāņu kompānijas "Proterra" elektriskās piedziņas autobuss "Catalyst E2", neiegriežoties akumulatoru uzlādēšanas stacijās, nobraucis 1772 km, uzstādot jaunu tāldarbības rekordu rekordu elektromobiļiem. Lasīt vairāk

 

Prezentēts jaunais Volkswagen Amarok Aventura Exclusive prototips un īpašais Dark Label modelis 1

Volkswagen komerctransports starptautiskajā autoizstādē prezentējis divus jaunus Amarok modeļus – augstākās klases Amarok Aventura Exclusive pikapa prototipu Tumeric Yellow, kurš piedāvā ieskatu klāsta augšgalā esošā 3,0 litru TDI dzinēja nākotnē, un Dark Label īpašā izlaiduma modeli, kas būs pieejams no 2018. gada pavasara. Lasīt vairāk

 

Policija: Jaunu fotoradaru un netrafarēto auto iegāde palīdzējusi mazināt avārijās bojā gājušo skaitu 21

Šogad samazinājies ceļu satiksmes negadījumos bojā gājušo cilvēku skaits, ko var skaidrot arī ar papildus fotoradaru un netrafarēto automašīnu iegādi, žurnālistiem pastāstīja Valsts policijas (VP) pārstāvis Normunds Krapsis. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti