Auto pārdošanas apjomi Eiropā krītas 16

 
16.septembris 2005 8:22

Vieglo automobiļu pārdošanas apjomi Eiropā, ieskaitot jaunās ES dalības valstis, laika posmā no 2005.gada janvāra līdz augustam kritušies par 0,5% salīdzinot ar analoģisku 2004.gada periodu.

Pa astoņiem 2005.gada mēnešiem Eiropā (ieskaitot jaunās ES dalībvalstis)
koncerns Volkswagen (Audi, Volkswagen, Seat, Skoda) pārdevis 9,860,989 (+0,2%),
koncerns PSA Peugeot Citroen - 1,380,740 (-3%),
koncerns Ford (Ford, Volvo, Land Rover, Jaguar) - 1,082,022 (-2,8%),
Renault (Renault, Dacia) - 981,478 (-2,2%),
General Motors (Opel, Chevrolet, Vauxhall, Saab, Cadillac) - 1,049,393 (+0,6%),
Fiat (Fiat, Alfa-Romeo, Lancia) - 647,498 (-13,2%),
DaimlerChrysler (Mercedes-Benz, Smart, Chrysler) - 597,880 (-1,8%),
BMW (BMW, Mini) - 509,378 (+14,5%),
MG Rover - 38,872 (-49,9%),
Toyota un Lexus - 521,536 (+4%),
Nissan - 247,313 (-1,5%),
Hyundai - 205,208 (+3,6%),
Mazda - 155,964 (-8,9%),
Honda - 159,639 (+9,4%),
Suzuki - 118,823 (+7,8%),
Kia - 149,738 (+58,1%),
Mitsubishi - 85,721 (+10,1%).

Vislielākais pārdošanas apjomu kritums vērojams MG Rover, bet vislabāk klājies "Kia" (+58,1%).

 
Visi komentāri
 
179173. viesis 16.septembris 2005 8:56
0 0 Atbildēt

volkswagen ir milzīgs pārsvars eiropā:9.8 miljoni, nākamais cipars ir tikai 1,3 miljoni. hm

Sumpurnis.

179180. viesis 16.septembris 2005 9:21
0 0 Atbildēt

Mani tiešām pārsteidza fakts, ka vasarā, kad biju vāczemē - redzēju tur ļoti daudz KIA - sportage džipus. Daudz uz autoceļiem bija arī jaunās Sonātes un Tuksoni. Līdzīgu situāciju pavisam nesen manīju arī Briselē, kur iepriekš vienmēr bija franču auto vairākums. Korejieši ES valstīs sāk strauji kļūt populāri. Droši vien jau arī cenu starpība nosaka friču izvēli, jo šie jau vienmēr ir bijuši gauneri. Domāju, ka pilnīgi aprīkota jaunā Sonata nebūt nav sliktāka par vāji aprīkotu A4 .

179181. viesis 16.septembris 2005 9:22
0 0 Atbildēt

dīvaini bet Latvijā vērojama cita aina: 1. vietā Toyota, 2. vietā Renault, 3. vietā hyundai.... :)

Jautājums: kādēļ tā?

179185. viesis 16.septembris 2005 9:38
0 0 Atbildēt

Vēl viena lieta - Vācu ražotāji visu laiku kaujas ar arodbiedrībām par izmaksu samazināšanu.... mašinas esot pārāk dārgas... un godīgi sakot es piekrītu, jo salīdzinot cenas VW ir ievērojami dārģaks, laigan nedomāju, ka ļoooti īpaši labāks.

179186. viesis 16.septembris 2005 9:39
0 0 Atbildēt

Latvijā nav vietējā autoražotāja.

179188. viesis 16.septembris 2005 9:41
0 0 Atbildēt

Cenas augstas, bet vai kvalitate aridzan. Diez vai.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia6610I/1.0 (4.10) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

179190. viesis 16.septembris 2005 9:50
0 0 Atbildēt

Nu MG Rover man liekas taa kaa vairs neeksistee, taapeec ar krities apjoms :)

179219. viesis 16.septembris 2005 12:01
0 0 Atbildēt

MGRover kjiinieshi nopirkushi it kaa,ta jau laikam tas brends ir aktuaals.

179227. viesis 16.septembris 2005 13:05
0 0 Atbildēt

Nu VW datus, man liekas, izvelk Škoda, citādi būtu mīnusi. Bet vispār priecē, ka cilvēki sāk pirkt lētā gala mašīnas, varbūt sāks arī vācu ražotāji saprast, ka par draņķīgas kvalitātes burbuļvāģiem, kam ir "prestižs vācu *******mbuks" uz purna tauta nav diez ko gatava maksāt...

179228. viesis 16.septembris 2005 13:06
0 0 Atbildēt

he, he ****mbuks izrediģēja automātiski kā lamāšanos :))) var minēt, kas ar to domāts (sinonīms "zīmola zīme" :)

179231. viesis 16.septembris 2005 13:35
0 0 Atbildēt

B Ļ E M B U K S - *******mbuks

A N A L I Z A T O R S - analizators

P I S T O L E - *******ole

179233. viesis 16.septembris 2005 13:38
0 0 Atbildēt

Tas norāda tikai uz to ka eiropā iedzīvotāju pirktspēja ir samazinājusies. Tie kas vēl kautko spēj nopirkt izvēlas lētāko (agrāk izvēlējās drošību un prestižu). Protams skaidri redzams arī sabiedrības krējums - BMW apjoma kāpums. MG Rover diemžēl paši ir vainīgi par kritumu jo bija paziņojuši par bankrotu - cilvēki baidās pirkt auto kuram nav nekādas nākotnes, tātad problēmas ar remontiem, rezerves daļām un tā tālāk.

VW kāpums varētu būt uz Škodu rēķina - to kvalitāte ir ievērojami uzlabojusies, bet cenas joprojām ir demokrātiskas. Paši VW un Audi jau ir par sālītu... :(

179236. viesis 16.septembris 2005 13:47
0 0 Atbildēt

čurkas rulē!

179242. viesis 16.septembris 2005 14:03
0 0 Atbildēt

Cilveeki nav pietiekami saspeeleejushies Colin McRae ralliju, kur vareeja ar MG braukt :):):)

179322. viesis 19.septembris 2005 1:01
0 0 Atbildēt

Storms [?]

un paareejie - ne jau uz Shkodaam bet uz Audi paarsvaraa ir koncerna kaapums, jo Audi nopietni atnjem tirgus daljas MB un BMW... jaunais a4, jaunais a6 - prakstiski bez konkurences.. A8 arii ir fantastisks auto..

179410. viesis 19.septembris 2005 14:02
0 0 Atbildēt

Kā redzam BMW ir stabili līderis pieaugumā, ja neskaita korejas invāziju.

p.s pēdējais viesis laikam neatšķir vienu nprocentu no četrpadsmit :)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Unikālais 48 cilindru motocikls pārdots par 107 000 eiro

Noslēgusies Bonhams izsole, kurā tika pārdots pasaulē vienīgais 48 cilindru motocikls. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO)

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 

Līdz 1400 eiro - deputāti spriedīs par sodu pastiprināšanu ceļu satiksmē 20

Saeimas Juridiskajā komisijā šodien plānots spriest par sodu pastiprināšanu par pārkāpumiem ceļu satiksmes jomā. Lasīt vairāk

 

Japāņu Bavārija. Pirmais ieskats Mazda CX-80 salonā (+VIDEO)

Vai atminaties, kad pēdējo reizi sastapāties ar pa īstam lielu Mazda markas automašīnu? Līdz šim lielākais japāņu ražotāja modelis Eiropā saucas CX-80, un TV Autoziņām radās unikāla iespēja iepazīties ar septiņvietīgo krosoveru Mazda R&D centrā Vācijā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti