«Drošs» paliek «nedrošs»! (+ foto) 54

 
21.septembris 2005 9:02

Labdien! Vēlos pastāstīt par kādu interesantu un pamācošu ceļu satiksmes negadījumu, kurš notika pirmdien ap plkst. 17.30 Turgeņeva un Elijas ielu krustojumā.



Situācija bija sekojoša, pa Elijas ielu, centra virzienā pārvietojās BMW, pirms krustojuma ar Turgeņeva ielu ir uzstādītas ceļa zīmes "Dodiet ceļu" un "Izbraukšana uz vienvirziena ceļu" (atļautais kustības virziens tikai pa kreisi).









BMW vadītājs pārliecinoties par drošību vērsa uzmanību Turgeņeva ielas labajai pusei vai pusei no kurienes iespējama transportlīdzekļu kustība, jo Turgeņeva iela ir vienvirziena, un acīmredzot turpināja braukt.

Taču tā bija kļūda, jo pa galveno ceļu no kreisās puses (pretī spalvai) pārvietojās "busiņš" IVECO, kas vienkārši ignorējot noteikumus iznīcināja šo BMW!

Secinājumi: lai ko neteiktu iauto lasītāji, situācijas prognozēšanai uz ceļa ir ļoti liela nozīme, ja BMW vadītājs būtu pagriezis galvu kaut uz sekundi pa kreisi, iespējams viņam izdotos saglabāt savu spēkratu "dzīvu".

Protams, mums ir tiesības uzskatīt, ka arī citi ievēros noteikumus, tamdēļ galvu teorētiski bez iemesla varam negriezt, taču, ja vēlamies braukt droši, skatamies un pārliecinamies uz visiem 200 %.

Visu gaišu uz tik viltīgajiem Latvijas ceļiem!

mg222, iauto lasītājs

 
Visi komentāri
 
179575. viesis 21.septembris 2005 9:07
0 0 Atbildēt

"Situācija bija sekojoša, pa Elijas ielu, centra virzienā pārvietojās BMW, pirms krustojuma ar Turgeņeva ielu ir uzstādītas ceļa zīmes "Dodiet ceļu" un "Izbraukšana uz vienvirziena ceļu" (atļautais kustības virziens tikai pa kreisi). "

Vai tik kaads zin CSN vai tad vienvirziena ielu nevar skersot bet obligati ir jagriezzas :)

179576. viesis 21.septembris 2005 9:08
0 0 Atbildēt

BMW vadītājs pārliecinoties par drošību vērsa...........

Kaa tu to zini ka vinsh vispaar kaut kur skatiijaas?

179577. viesis 21.septembris 2005 9:11
0 0 Atbildēt

Rīgā noteikumi nepastāv - braucam pēc meža likumiem - kur var savu dibenu izdabūt cauri, tur braucu - tikai nez kāpēc pēc tam cieš pilnīgi nevainīgi un neko nenojaustoši cilvēciņi!?!

179578. viesis 21.septembris 2005 9:14
0 0 Atbildēt

he ........ bmw ......... kāpēc viņiem tā neiet ? Vakar ziņās vienu alkānu ar bmw rādīja.

179579. viesis 21.septembris 2005 9:14
0 0 Atbildēt

nu vienvirziena iela nekad negarantee ka kaads nepleesiis pret spalvu. galu galaa kiegeli var neieveerot, nezinaataajs var izbraukt no seetas preteejaa virzienaa utt. kaa veesta uzraksts vienmeer jaacheko...

179580. viesis 21.septembris 2005 9:18
0 0 Atbildēt

Mja stulbi - pēc būtības BMW ņepričom (es tomēr ticu, ka ne visi BMW ir atsaldēti by default). Taču tīri juridiski laikam tomēr vainīgs...

Es būtu reāli nikns - kaut kāds pī ar busu mauc pret spalvu, un nav vainīgs! Interesanti, kāds būs lēmums, un vai CSN punkts par to noteikumu ievērošanu un paļaušanos, ka citi ievēros, kaut ko dos...

179584. viesis 21.septembris 2005 9:25
0 0 Atbildēt

BMW izbrauca uz galvenā ceļa nepārliecinoties, vai tas brīvs, kā rezultātā izraisasadursmi. Busa vadītājs tieks sodōts par braukšanu pret spalvu! Domāju, ka apmēram tāds varētu būt spriedums. Šādas "slidenas" vietas Rīgā ir nemazums. Us sitienu varu nosaukt T veda krustojumukur Ludzas iela pie aviācijas institūta iznāk uz Lomanosova/Lauvasielu, kā arī krustojums pie Daugavas stadiona kur Stadiona iela iznāk uz Augšielas!

179597. viesis 21.septembris 2005 9:38
0 0 Atbildēt

Padomju laikā skaļi tika izmeklēts šāds gadījums, kur beigās tiesa noteica, ka abi vainīgi - viens, ka brauca pret spalvu, otrs, ka nepaskatījās.

Man liekas teorētiski kāds operatīvais transports ārkārtas gadījumā varētu braukt pret spalvu, kas arī jāņem vērā.

179599. viesis 21.septembris 2005 9:42
0 0 Atbildēt

šitādus busu vadītājus vajag drāzt ar zarainu mietu!

179602. viesis 21.septembris 2005 9:43
0 0 Atbildēt

Abi buus vainiigi peec CP sprieduma, bet es ceru ka BMW vadiitaajis to idiotu pie busa stuures tomeer aizsuutiis pie proteezista:)

179603. viesis 21.septembris 2005 9:43
0 0 Atbildēt

zinu arii gadiijumu, kad par vieniigo vainiigo atzina to, kursh izbrauca uz celja (taa kaa shajaa gadiijumaa BMW)... Un teoreetiski neviens neliedza businjam liidz "kjiegjelim"atpakaljgaitaa braukt, taatad ir jaapaskatas uz abaam puseem.

179604. viesis 21.septembris 2005 9:48
0 0 Atbildēt

Atpakaļgaitā drīkst braukt, netraucējot citiem!

179613. viesis 21.septembris 2005 9:59
0 0 Atbildēt

Bumers vainiigs , tapeec ka bumers!!!! :P

179620. viesis 21.septembris 2005 10:12
0 0 Atbildēt

busam 4 punkti un $$$ par kjiegjeli un braukshanu preteejaa virzienaa, bet vainiigam vajadzeetu buut bumaaram, jo nedeva celju. Mana interpretaacija :).

179621. viesis 21.septembris 2005 10:13
0 0 Atbildēt

bet beidzot ideaals raksts prieksh iauto!!! :thumbsup:

179628. viesis 21.septembris 2005 10:28
0 0 Atbildēt

Abi tiks atziiti par vainiigiem, bet oktu izmaksaas vienam :)

179629. viesis 21.septembris 2005 10:31
0 0 Atbildēt

_PN_ ir pilniiga taisniiba Dzutas(Viskalju ir pirms sliedeem) un Ropazu krustaa vadiitaaju CSN nezinaasanas deelj biezi vien notiek avaarijas situaacijas + tramvajs arii biezi ir bezkauniigs nevis pieklaajiigs, jo krustojumaa nedriigst iebraukt kameer nav briivs cels.

179632. viesis 21.septembris 2005 10:38
0 0 Atbildēt

uz LR ielām un ceļiem ir jālūr ar abām acīm un tad vēl jācer, ka paveiksies :) bij man gadījums, kad braucot lejā no slāvu tilta (stahanovieša) pie krustojuma ar Maskavas ielu, pretī izlēca operatīvie, kuri apbrauca sastrēgumu (no Rumbulas puses uz tilta uzbrauktuvi) pa tramvaja sliedēm. Attiecīgi liels bij izbrīns, nobremzēt paspēju, operatīvie aizskrēja, BET man aizmugurē ielikās busiņs. acīmredzot tomēr lielākā daļa brauc ar acīm ciet un par distanci vispār neko nezin.

un starp citu, uz vienvirziena ielas drīkst braukt arī atpakaļgaitā - ko tad tas Bē Mē Wē vadītājs teiktu? ka busiņs pārkāpj noteikumus? Pirms lien uz ceļa - mēģini pamosties :)

179633. viesis 21.septembris 2005 10:40
0 0 Atbildēt

tie busi ir kā zaraza, kura vairojās vairumā. braucot ceļa posmā no Juglas līdz Vefam ikdienas novēroju nekaitāmas avārijas situācijas kuras izraisa mikroautobusu šoferi(tai skaitā arī maršruta taksometri). šie braucēji uzvedās bravūrīgi uz ceļa un neizrāda nekādu cieņu pret pārējiem autovadītājiem ar mazākiem transporta līdzekļiem.

reizēm šķiet, ka tikai miets tādus varētu izmācīt lai gan arī to varētu apšaubīt.

cerams šis mikrista šoferis saņems visbargāko sodu, vēl papildu vajadzētu viņu pielikt pie sabiedriskajiem darbiem piemēram ar slotu slaucīt čaka ielu un būt apģērbtam ar vesti kurai virsū ir uzraksts - esmu mērglis kurš neciena šoferus

179634. viesis 21.septembris 2005 10:43
0 0 Atbildēt

Jautājums ir ļoti interesants. Gribētos dzirdēt kādas kompetentas [amat]personas viedokli.

Niks.

P.S. dažiem gudrīšiem augstāk - braucot atpakaļgaitā jūs paliekt par "defaulto" vainīgo ...

179635. viesis 21.septembris 2005 10:46
0 0 Atbildēt

tas ka braucot atpakaļ gaita kaads buutu vainiigs tas ir skaidrs, bet doma bij taada, ka jaaluur ir tik un tā. nevis tikai uz vienu pusi

179639. viesis 21.septembris 2005 10:59
0 0 Atbildēt

un vai ir attaisnojums busiņa vadītājam par klaju CSN neievērošanu braucot pretējā virzienā pa vienvirziena ielu.

man ir bijuši gadijumi kad pretī brauc atsaldētais pa vienvirziena ielu un vēl taurē lai es velkos malā, lai gan es braucu pareizā virzienā. nācās piekāpties, jo negribējās čakarēt nervus dēļ sasistas mašīnas.

vienreiz jau zaudēju apdrošināšanu dēļ apdrošināšanas firmas bankrota, kas zin kas tagad var notikt

179648. viesis 21.septembris 2005 11:33
0 0 Atbildēt

Abpusēja vain, bet kaut ko jau var iztiesāt.

179659. viesis 21.septembris 2005 12:08
0 0 Atbildēt

100% vainiigs buss, un te nepreciizs teksts rakstaa... ja BMW vadītājs būtu pagriezis galvu kaut uz sekundi pa kreisi, iespējams viņam izdotos saglabāt savu spēkratu "dzīvu"... arii nepagriezot galvu vinsh ir saglabaajis vinju dziivu, apdroshinaashana segs visa auto atjaunoshanu taadaa pashaa staavoklii kaa pirms avaarijas.

179665. viesis 21.septembris 2005 12:22
0 0 Atbildēt

Vai te lohu sapulce,vai? Nu pasakiet kā var būt vainīgs bmw, ja viņš noteikumu prasības ir ievērojis t.i. "katram ir tiesības uzskatīt, ka arī citi ievēro CSNt" un šinī gadienā buss tos neievēro resp. vainīgs ir viņš un viss.

179668. viesis 21.septembris 2005 12:28
0 0 Atbildēt

bmw nav devis ceļu pa galveno braucošajam. Tas kā buss brauca pa galveno ir cits jautājums. Ceļa zīme prāda tikai to, ka ir krustojums ar galveno ielu, kura ir vienvirziena.

179671. viesis 21.septembris 2005 12:33
0 0 Atbildēt

Tātad no pretējā virziena neviens izņemot operatīvo tr.-līdz. ar ieslēgtām bākugunī un speciālo skaņas signālu braukt nedrīkst. Tas nozīmē, ja es nedzirdu spec skaņas signālu un man gar acīm nemidžina krāsainas lampiņas, es drīkstu neskatīties uz to pusi no kuras neviens nedrīkst braukt.

179672. viesis 21.septembris 2005 12:35
0 0 Atbildēt

Nu ar apdrošinātājiem, iespējams, būs jāpacīnās, bet tiesiski vainīgs viennozīmīgi ir buss.

Ventura

179676. viesis 21.septembris 2005 12:45
0 0 Atbildēt

Par to ari ir stasts, ka debilie menti ker uz atrumu, kur tas galigi nav vajadzigs, bet sadus parkapumus nenovers. Mentiem algas nost, ja nevar veikt savus pienakumus, tad, lai tik iet prom.

179679. viesis 21.septembris 2005 12:55
0 0 Atbildēt

Bet ka busa vaditajs vareja zinat, ka vins brauc pa galveno celu? Vina noteikti nebija zime, ka vins brauc pa galveno celu, tad vinam vajadzeja dot prieksroku no labas puses braucosajam BMW.

179684. viesis 21.septembris 2005 13:00
0 0 Atbildēt

Paskataties šo: www.tvnet.lv/onlinetv/lnt/....php?id=133399

Ja šādi idioti runā tikai par vadītāju sodīšanu, tad ilgi un dikti nekas nemainīsies.

Ceļam jābūt ar 4 normālām joslām un norobežotām.

179685. viesis 21.septembris 2005 13:00
0 0 Atbildēt

Žēl BMW un ĻOTI ceru, ka vainīgais būs buss...

179687. viesis 21.septembris 2005 13:07
0 0 Atbildēt

TO: _PN_ [?]

Bet ja nu ta bija saskiebusies zime, kas bridina par cela remontu?

179697. viesis 21.septembris 2005 13:25
0 0 Atbildēt

BMW bija jādod ceļš. Un vienalga kādā virzienā tur parasti visi brauc, ir jāskatās uz visām pusēm. Protams, stulbi, ka idiota busa dēļ tagad ir auto cāu, bet nu vainīgi ir abi - BMW nedeva ceļu, buss brauca pretējā virzienā...

179702. viesis 21.septembris 2005 13:35
0 0 Atbildēt

Un vēl - var jau gudri spriedelēt, ka ja ceļš ir vienvirziena, tad skatos tikai vienā virzienā, bet ja grib saglabāt savu veselību un mantību (auto), tad jāskatās ir visos virzienos (arī atpakaļskata spogulī) pirms dot ceļu zīmes vai luksofora vai gājēju pārejas, jo var gadīties, ka aizmugurējais vadītājs guļ/urbina degunu/lūr uz vecenēm utt, kas ir izplatīta parādība iekš LV. :(

179710. viesis 21.septembris 2005 14:07
0 0 Atbildēt

Sitas labs: "jāskatās ir visos virzienos (arī atpakaļskata spogulī) pirms dot ceļu zīmes vai luksofora vai gājēju pārejas, jo var gadīties, ka aizmugurējais vadītājs guļ/urbina degunu/lūr uz vecenēm utt, kas ir izplatīta parādība iekš LV."

Tad jau sanak, ka labak pasam nobraukt tantinu, neka laut aizmugure braucosajam sanemt sodu par distances neieverosanu :)

179713. viesis 21.septembris 2005 14:28
0 0 Atbildēt

pie pašreizējā bardaka - normāli; pats es arī daros idiotiski - pie zaļā luksofora bremzējos, skatos apkārt un nevis braucu pāri, rezultātā satiksme ar lēnāka un tas tikai šī bardaka rezultātā :(

179720. viesis 21.septembris 2005 14:46
0 0 Atbildēt

Davai, liekam stavkas - kurš būs vainīgs...

Es 100% par busa vainu.

179723. viesis 21.septembris 2005 15:14
0 0 Atbildēt

A KAS IR SITUĀCIJĀ KAD BUS BŪTU ATPAKAĻGAITĀ BRAUCIS PA TO VIENVIRZIENA IELU, KO VIŅŠ DRĪKST DARĪT UN NOSKALDĪJIS TO BMW ???

Redaktors 21.septembris 2005 15:23
0 0 Atbildēt

Palasi CSN - 95. Braucot atpakaļgaitā, transportlīdzekļa vadītājs nedrīkst traucēt citus ceļu satiksmes dalībniekus. Ja tas nepieciešams ceļu satiksmes drošībai, transportlīdzekļa vadītājam minētā manevra veikšanā jālūdz citu personu palīdzība. Aizliegts braukt atpakaļgaitā pa ceļu, kas apzīmēts ar 548.ceļa zīmi.

179725. viesis 21.septembris 2005 15:23
0 0 Atbildēt

CP atzīs abus par vainīgiem. Ir jau precedenti, kad braucējs pa vienvirziena ielu pret spalvu saskrinas ar kādu, kurš tieši tāpat nepārliecinājas par to vai josla brīva.

Bet šeit ir vēl viens sīkums, bet akmens ceļazīmju uzstādītāju dārziņā, kas ir ļoti izplatīta kļūda Latvijā. Proti, zīme "dodiet ceļu" ir speciāli radīta ar tādu formu, kāda ir tikai šai zīmei - otrādi apgāzts trīsstūris, kas nozīmē, ka šai zīmei jābūt atpazīstamai skatoties no jebkuras puses un leņ. Līdz ar to uzstādot šadu zīmi nedrīkst tās formu piesegt ar citu zīmi no aizmugures. Dotajā situacijā ir redzams, ka "dodiet ceļu" ir piesegta ar kantaino zīmi un no otras puses kā arī iesānis skatoties nav atpazīstama.

Iesku varbūt iauto kādu akciju sarīkot arī šajāsakarā, jo tādu situāciju Rīgā ir ka biezs.

179731. viesis 21.septembris 2005 15:45
0 0 Atbildēt

vai viesis numur 179613 nevelas dabut pa snukji no kada BMW ownera, tapatvien profilakses pec???

179733. viesis 21.septembris 2005 15:49
0 0 Atbildēt

Ir, ir precedenti, ka vainiigs ir tas, kas neiedeva celju.

179738. viesis 21.septembris 2005 16:29
0 0 Atbildēt

Redaktors [?] 21.09.2005 15:23

Palasi CSN - 95. Braucot atpakaļgaitā, transportlīdzekļa vadītājs nedrīkst traucēt citus ceļu satiksmes dalībniekus...,tos satiksmes dalībniekus,kas pārvietojas pa galveno ielu!(vārtu rūmes,otršķirīgie ceļi neskaitās)

Izbraucot no vārtrūmes,man gadījās atrasties 70cm uz ielas un man atpakaļgaitā uzjājās taxis...,vainīgs biju es un nelīdzēja pat liecinieki...tā lūk Redaktor!

CP man pateica,ka pa galveno ielu taxis varot braukt,uz priekšu,atpakaļ,griezties riņķī utt un man viņam JĀDOD CEĻŠ!!!

Zoga.

179739. viesis 21.septembris 2005 16:32
0 0 Atbildēt

Vispār ja BMW vadītājs gribēja braukt pa kreisi, tad viņam vajadzēja pārliecināties vai no kreisas puses nav gājēju pirms manevra izpildīšans..

Ja viņš pēc noteikumiem pārliecinātos par to kā drīkst droši šķērsot ielu - tad noteikti to pamanītu busiņa vodila... jo drošības labad vajadzētu vel piebremzēt aiz pirmas stāvvietai paredzētai joslai - jo tuvojoties krustojumam BMW vadītajam nav garantēti nodrošināta pārredzamība no labas puses, jo prikšā stāv noparkotas mašīnas.

Bet izskatas kā baigi gudrais ass pārliek pārlicināti ielidoja krustā... biži noverojams ka BMW ir pavāju bremzes... jo lielas grūtības sagāda apstāties pie stop līnijam krustojumos... ;-)

179755. viesis 21.septembris 2005 19:51
0 0 Atbildēt

Jebkuraa gadiijumaa satiksmes noteikumi paredz to, ka ja arii kaads paarkaapj noteikumus, brauc zem neatljautas ziimes, pie sarkanaas gaismas vai tamliidziigi. ir jaadara viss lai nenotiktu sadursme. Tas noziimee to, ka paarkaapeejam ir jaaljauj liidz galam paarkaapt iesaakto manevru, nevis principiaali noskjeersot celju, jo ziimes to atljauj.

179759. viesis 21.septembris 2005 21:02
0 0 Atbildēt

ES VISU REDZĒJU...jaa, jaa šitais busiņš ir tas bmw iznīcinātājs. Džekiņš brauca pa spalvai, ieraudzīja spogulī bmw, norāva roceni un mauca tam bembim virsū....elementāri!

179769. viesis 21.septembris 2005 23:45
0 0 Atbildēt

2 dienas pēc kārtas pz Vīlandes ielu (arī vienvirziena) redzēju sievieti maucam pret spalvu. Pirmajā dienā metrus simts līdz saprata, bet otrajā līdz ielas galam. Labi, ka pirms minūtēm 5 biju paspējis noparkoties. Bet 2jaa dienā ļoti solīdi palaida garām visus pretimbraucošos :D

179772. viesis 22.septembris 2005 9:12
0 0 Atbildēt

Njaa tauta, esat jūs gan bišku dīvaini. Kā kaut kas tā BMW vainīgs.... Bišku aprobežoti ne?

179780. viesis 22.septembris 2005 10:25
0 0 Atbildēt

Latvija ka vienmer polici teiks *abi vainigi*

179797. viesis 22.septembris 2005 11:48
0 0 Atbildēt

Es loti gribētu redzēt beigu šis sagas rezultātu.

179810. viesis 22.septembris 2005 12:51
0 0 Atbildēt

It kā jau ir O.K. ... Tikai, ja mēs sāksim izvērtēt visus "un ja nu", tad tik pa tiešām satiksme kļūs paralizēta. Ja satiksmes drošības dēļ, bremzēsim pie katra krustojuma ("un ja nu"), tad būtībā satiksmes notekumi zaudēs jēgu... Ko domājiet, kolēģi?

179838. viesis 22.septembris 2005 15:17
0 0 Atbildēt

Tiesam gribas nedaudz nokomentet so avariju. Pilniba piekritu autoram, ka katram vaditajam ir jaskatas apkart gan pa labi, gan pa kreisi, gan taisni, gan ari spoguljos!!!

Kas attiecas uz aprakstito situaciju, gribu pieverst Jusu uzmanibu tam, ka uz pirmas fotografijas attelota zimes kombinacija nenorada uz to ka ir jadot celu tikai tam masinam, kuras brauc no labas puses uz kreiso, bet visam. Un kad cels ir brivs tad griezoties pa kreisi ir janem vera ka cels klust vienvirziena.

ja busins brauktu atpakalgaita tam butu 100% taisniba. Soreiz vaina ir abpuseja.

Visu gaiso un esiet uzmanigaki pie stures, sargajiet sevi!!! :)

179856. viesis 22.septembris 2005 17:13
0 0 Atbildēt

Hmm...jā, nu jāskatās! Pat tur, kur loģiski spriežot neviens nevarētu būt. Piemēram tur, kur no Ogres ielas izbrauc uz Krasta ielu [ielu kas paralēli Krastenei], un kur visa uzmanība ir pievērta kreisajai pusei, atrodas ģēniji, kas pilnā hodā mauc atpakaļgaitā...mani no "craša" glāba reakcija, bet nu principā varēja būt "čau"...

Tā ka skatamies, jo visi atsaldētie vēl nav apsitušies :)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti