Ceļu policijai zem deguna... 68

 
21.septembris 2005 9:24

Lasītājs Bumbulics: Jau pat pieriebies zākāties par policiju, nudien, sāku saprast arī viņus. Ja vakar SWH ziņās nepārklausījos, atlūgumus iesnieguši cik tur īsā laikā 106 policisti...

Nav man pašam ar nekādas kaislīgās :) attiecības ar viņiem – nesen nosodīja uz 20 Ls par to, ka nogriežoties pa kreisi ar riteni aizķēru pretējā braukšanas joslu, tad vēl Vecrīgā – par 3 minūšu stāvēšanu zem zīmes "stāvēt aizliegts" PCP uzlika 10 Ls, par ko domāju, vēl pastrīdēšos... Nu, lai jau tiek, viņiem ar jāēd un sīči jābaro.

Bet vakar redzētā aina nudien bija absurda...

Vakars, ap 19:30, šoseja Rīga – Jelgava. Virziens uz Jelgavu, pretējie midžina ar gaismām, tātad – policija, esiet uzmanīgi! Paldies viņiem! No Tallinas viadukta nobrauktuves diezgan labā ātrumā nolido II golfs, aiz viņa Audi 90, liekas, tas pirmais – kantainais, sarkans. Brauc agresīvi, pat ļoti, jo no labās joslas, citiem braucošiem nogriežot gar deguniem, abi džigiti iekārtojas kreisajā [trešajā] joslā, riskanti, citus nerespektējoši.

Kas golfā sēdēja pie stūres, neievēroju, bet audi - puika, nepiesprādzējies, bez tuvajām gaismām, deg tikai gabarīti, abi pa kreiso joslu aizlidoja uz kādi 120-130...

Par cik priekšā CP, domāju, gan noķers, bet nu latvieša daba dara savu - ņēmu telefonu, caur 118 lūdzu, lai savieno ar Rīgas rajona CP, izstāstīju par diviem agresīviem braucējiem uz Rīgas – Jelgavas šosejas...

Runājot pamanīju arī posteni – pirms Jaunolaines, kreisajā pusē stāvēja, šķiet Passat, tātad Ceļu policijas bataljons, no kuriem pat savējie raustās, starp joslām stāv vīrs zaļā vestē un ar 5 sekunžu intervālu šauj abos virzienos.

Ko Jūs domājat, noturēja viņš? Ne-e! :) Tas enkas, ka viņiem bija ātrums virs 100-ta, nedega tuvās gaismas, nepiesprādzējies, bet viņam laikam mīļāks bija tāds, kurš brauca krietni ātrāk, no kura varēja noplēst iespējams virs nu jau vairs ne tik ievērības cienīgā piecīša...

Runājot ar Rīgas rajona CP biju pabraucis jau garām šim postenim, teicu, ka kamēr viņu kolēģi te ākstās ar radaru, tikmēr jaunatne plosās pa šoseju viņiem deguna priekšā... Dežurants man teica – labi, paskatīsimies un viss...

Resume – policija filtrē arī izdevīgākos pārkāpējus un mazāk izdevīgus, ar kuriem būtu jānoķēpājas...

Vai tā ir, varbūt kļūdos?

Bumbulics, iAuto lasītājs
 
Visi komentāri
 
179587. viesis 21.septembris 2005 9:29
0 0 Atbildēt

Starp citu, to sarkano tas passats nenoķertu. :-)

179588. viesis 21.septembris 2005 9:31
0 0 Atbildēt

a kuru tu turetu vinja vietaa? to kursh brauc uz 150 vai to kursh uz 120? to cik agresiivi no viadukta nobrauca pirms dazhiem km, cik noprotams shaaveejs nevar zinaat...

179590. viesis 21.septembris 2005 9:32
0 0 Atbildēt

viennozīmīgi tā ir... ir novērots...

179591. viesis 21.septembris 2005 9:33
0 0 Atbildēt

ee .. tas ka staav pa vidam un shauj abos virzienos - tas gan man ir jaunums - parasti staav labajaa pusee un shauj uz riigu, vai kreisajaa un shauj uz jaunolaini ... veel staav pie taa liikuma abaas pusees meedz staaveet (jau aiz viadukta uz jaunolaines pusi).

Izskataas, ka skrieshana jelgaveni jaaizmirst ...

es jau agresiivi nebraucu - ieseeshos kreisajaa uz 130 un braucu, ja akads no aizmugures lido, tad pavaacos malaa un atkal kreisajaa... Nu ja tuksh celjsh tad pa labo ar 130 mizo ...

179592. viesis 21.septembris 2005 9:33
0 0 Atbildēt

Lasītājam Bumbulics paveicās ka šie nestāvēja uz telefona vakti vot būtu abloms :)

179593. viesis 21.septembris 2005 9:34
0 0 Atbildēt

neenu, ja kaadam liekas, ka muusu policija ruupeejas par kaartiibu/droshiibu, nevis par saviem makiem, tad tam jaaiet pie psihiatra :D

piemeeram, taa vietaa, lai reguletu bauskas/ziepniekkalna ielas krustu, menti seezh kruumos un kjer tos, kas pie stopziimes pilniigi neapstaajas. tas tachu ir krietni izdeviigaak kaa vaiga sviedros krustojumu reguleet, kur vieniigi truuciigaa aldzinja atlec...

179601. viesis 21.septembris 2005 9:42
0 0 Atbildēt

raksts - fufelis

179611. viesis 21.septembris 2005 9:58
0 0 Atbildēt

PIEKRĪTU Viesim 179601! Pilnīgi garām, atradis agresīvos, tad jau 90% no Rīgas iedzīvotājiem brauc agresīvi, pārējie vienkārši nebrauc.

179614. viesis 21.septembris 2005 9:59
0 0 Atbildēt

130 - aizlidoja :))

179618. viesis 21.septembris 2005 10:07
0 0 Atbildēt

MANS NOVERJUMS , PIE NACIONALA TEATRA (21.09.2005). plkst. 18.10 Novietojas leni policijas ekipaza (OM ...), kuri ienem poziciju uz Valdemara ielas, lai laikam sekotu , vai kads negriez no Basteja bulv, kreiso pagriezienu. Laika 20 min. tika 3 auto apstadinati, bet tikai 1 autovaditajs tika aizturets ilgak par 5 minutem, lai saktu rakstit protokolu. No malas verojot, kapec 2 atlaida , bet 1 vaditajs maksa?

Bet tikmer 1 policists - moticiklists kartigi seko un ker parkapejus blakus 10 metrus talak (tie kas brauc pa tramvaja sliedem).

Irosinajums . Ieksejais kontroles dienests varetu uzlikt kameras un pafilmet, ka strada kolegi.

Lasitajs janis

179619. viesis 21.septembris 2005 10:11
0 0 Atbildēt

Nav ko stukačot, ilgāk varbūt nodzīvosi!!!

179624. viesis 21.septembris 2005 10:19
0 0 Atbildēt

nelaimīgie stukači! Un šitie saucas šoferi! Mudaki! Kaut tevi pašu kādreiz tā nostučītu un galvenais lai par sīkumiem kādiem! Tad zināsi kā zvanīties uz menteni!

179627. viesis 21.septembris 2005 10:25
0 0 Atbildēt

nu mosh paveicaas dzhigitiem... vai tad autors gribeeja, lai ments tagad noveershas no visas pasaules un meklee tieshi vinja saziimeetos paarkaapeejus?

179636. viesis 21.septembris 2005 10:47
0 0 Atbildēt

"Par cik priekšā CP, domāju, gan noķers, bet nu latvieša daba dara savu - ņēmu telefonu, caur 118 lūdzu, lai savieno ar Rīgas rajona CP, izstāstīju par diviem agresīviem braucējiem uz Rīgas – Jelgavas šosejas..."

Bumbulīt, par to, ko tu sauc par savu "latvieša dabu", tevi vajadzētu sist un spārdīt.

179638. viesis 21.septembris 2005 10:55
0 0 Atbildēt

Patiesībā neapskaužu tos CP dežurantus. Ne jau bumbuliic ir vienīgais, kurš izdomā piezvanīt un pasūdzēties par šādu sviestu. No vienas puses jau jāuzklausa ir, jo ... varbūt vienā no 50 zvaniem patiešām slēpjas noziegums, bet ņemot vērā to, cik $ ir policijai, un visticamākais, ka uz telefona sēž viena-divas meitenes - žēl viņas...

179640. viesis 21.septembris 2005 11:06
0 0 Atbildēt

Manuprāt , Tu , Bumbulīt , izklausies pēc riktīga mērgļa . Tāda bailīga un stukačīga mietpilsoņa >

179647. viesis 21.septembris 2005 11:32
0 0 Atbildēt

raksts-fufelis, bumbulic-stuka4s... agresiivi brauceeji blj.a Pats nekad ne ar vienu nekad neesi skreejies? aatrumu paarkaapis ar nekad? Un nevajag sevi pieliidzinaat "kaartiigam latvieshu pilsonim" vai kaa tu tur izteicies. Vairumam tomeer ir smadzenes. :P

179649. viesis 21.septembris 2005 11:39
0 0 Atbildēt

Nu a tu gribeetu lai soda visus kas pa 20km/h paarkaapj? :[ Ta vinjiem katrs otrais buutu jaashtraafee. Logjiski ka vinji izveelaas lidotaajus.

179657. viesis 21.septembris 2005 12:01
0 0 Atbildēt

Midzinot gaismas pabriidinaaja;, taatad pats raustiijaas, jo pirms tam paarkaapa aatrumu limitu! Un veel paldies par to pasaka! Veelaak pats paardziivo, ka policija neker ne vienu, kaa tad nokersi, ka visi midzina?

179663. viesis 21.septembris 2005 12:16
0 0 Atbildēt

Kaut gan ... no satiksmes drošības viedokļa jauns un ātri lidojošs MB ir daudz nekaitīgāks par padsmit gadus vecu un bez gaismām lidojojošu Audi - gan no tehniskās izturības viedokļa, gan no vadītāja pieredzes / attieksmes viedokļa...

Tas pats no psiholoģiskā viedokļa - jauna MB vadītājs nopiķos tos Ls20, un daudz nebēdādams mauks tālāk ar tādu pašu ātrumu. Turpretim padsmit gadus veca Audi vadītājs, atstājot CP 5% no mēnešalgas, nākošreiz padomās. Šādā gadījumā CP, centrējoties uz MB, pilda tikai fiskālu, un nevis satiksmes drošību uzlabojošu funkciju.

179664. viesis 21.septembris 2005 12:20
0 0 Atbildēt

KSI, ez zinu pāris MB un citu jaunu auto vadītājus, kuri pērk vecus auto priekš lauzšanas. Tākā markai un vecumam nav nozīmes - visu izšķir raksturs. Ja gonkošana ir asinīs, tad to izārstēs tikai pamatīgs svina lādiņs.

179667. viesis 21.septembris 2005 12:28
0 0 Atbildēt

Bumbulic kā apzinīgs latvietis pats varēja apstāties pie policistiem un pieteikties, ka pāris km iepriekš pārsniedzis ātrumu.

Cita acī skabargu redz, pats savā baļķi neredz. Sakāmvārds arī no tautas gudrībām .

Janka

179678. viesis 21.septembris 2005 12:49
0 0 Atbildēt

Normals raksts. Atlaist mentus. Algas nepalielinat!!!!

179681. viesis 21.septembris 2005 12:57
0 0 Atbildēt

Jā, kādas nu kuram problēmas....

Brauc pēc noteikumiem, pa ceļa labo pusi , ja kādam jālidio, lai lido, ej nu sazini kādi viņam iemesli....

Un ja notiks avārija, tad jau nav nozīmes vai bija 90 vai 120 tā pat nekas nepaliks pāri, pēc frontālas sadursmes....

179682. viesis 21.septembris 2005 12:57
0 0 Atbildēt

A vakar šajā posmā viens nošķīlās, tiesa ar baiku!

179686. viesis 21.septembris 2005 13:01
0 0 Atbildēt

man nav saprotams pec kada principa vini izveelas, esmu dzirdeejis, ka dazreiz tie izvelas peec auto kraasas.. acimredzot 1dien uz gunara astras viniem bija jaker sarkanaas ;) man uzlika sodu par +10 km/h pilseeta.. blin viena no rtajaa reizeem kad parkapju atrumu, jo steidzos uz lekciju.. ta luk, tapatka ar biteem ;)

179688. viesis 21.septembris 2005 13:08
0 0 Atbildēt
179696. viesis 21.septembris 2005 13:22
0 0 Atbildēt

tadus kaa tevi bumbuliit vajag nosist. ja miiz braukt tad nielien uz celja. lidzo 120, jasmejas, nevis lido bet normaali brauc. lido virs diviisha

179698. viesis 21.septembris 2005 13:25
0 0 Atbildēt

vari nostuchiit preteejas puses speeleetaajus, tb mentus, bet nah saveejos, vadilas normalus :? bumbuliit tu nu toch esi maita

179721. viesis 21.septembris 2005 15:03
0 0 Atbildēt

Viens viesis rakstīja: KSI, ez zinu pāris MB un citu jaunu auto vadītājus, kuri pērk vecus auto priekš lauzšanas...

Tieši tā - laušanai pērk vecos auto, un tos arī jāķer. Tas, ka kāds ar jaunu MB lido - lai viņš lido. Ar šo jauno MB viņš nekādus sūdus toč nevārīs, un uzlikt sodu tādam ir bezjēdzīgi. Pret tādiem bagātiem atsaldeņiem vispār mūsu sodu sistēma ir bezpalīdzīga. Ieviesa punktus, bet ar attiecīgu daudzumu Ls arī ar tas nav šķērslis...

P.S. nevajag pārprast - es šādus lidotājus neatbalstu, bet esmu reālists - orientēts uz rezultātu, un nevis uz procesu.

179726. viesis 21.septembris 2005 15:25
0 0 Atbildēt

ar visaadiem m/ MB, uc ir savaariiti ne taadi vien suudi ....

179727. viesis 21.septembris 2005 15:26
0 0 Atbildēt

\m/

179730. viesis 21.septembris 2005 15:44
0 0 Atbildēt

Raksta autors riktigais *******s,stukačs un dalbajobs.

179734. viesis 21.septembris 2005 15:58
0 0 Atbildēt

Latviets, latvietim- latviets. Bumbulit armijaa tev vajag,tur tev iemaaciis, Dzimteni par stučiisanu miileet !

179736. viesis 21.septembris 2005 16:05
0 0 Atbildēt

KSI, savaariis suudus, savaariis ar jauno.. Borovkovs (tas kursh advokaatee) beernu zaudeeja..

179737. viesis 21.septembris 2005 16:24
0 0 Atbildēt

Cik sapratu tad ne jau par aatrumu cilveks sacepas bet par to ka celju citiem nogrieza. I pareizi darija ka sacepas un piezvanija. Es ari piezvanitu. Tikai jegas no ta nekadas.

127.0.0.1 212.93.97.204

SEC-SGHC100G/1.0 UP.Browser/5.0.5.1 (GUI)

179743. viesis 21.septembris 2005 17:04
0 0 Atbildēt

Policijā priekš tādiem kā es, 110 km/h turētājiem, pat nicīga iesauka ir - piecu latu pārkāpējs.

179745. viesis 21.septembris 2005 17:18
0 0 Atbildēt

ja eju pa shoseju man laikam iesaukas nav, vel nav nokjeerushi :D:D:D

179750. viesis 21.septembris 2005 19:19
0 0 Atbildēt

nu bumbuliit, kaadi komenti? reakcija visai viennoziimiiga uz tavu "rakstu"...

179751. viesis 21.septembris 2005 19:36
0 0 Atbildēt

tu esi kaa dadzis pakaljaa visiem. tadi ka tu ir jasoda un jalauj citieem brauk, varonis atradies, tpfuuu

179753. viesis 21.septembris 2005 19:47
0 0 Atbildēt

Pilniigi piekriitu pasham pirmajam komentaaram.

Es pats nesen Saulkrastos piezvaniiju CP un briidinaaju, ka puisheli celja viduu pametushi ziguli.

Man atbildeeja, ka dotajaa briidi vieniigaas divas ekipaazjas ir noriikojumaa, un tikliidz kaa atbriivosies, tad aizvaaks to zjiguli.

Naakamaa riitaa pats ar savaam aciim redzeeju, ka to Zjiguli aizvaaca.

Piekriitu tam, ka Iekslietu struktuuraam ir paaraak mazs finanseejums, lai iegaadaatos pietiekamaa daudzumaa tehnikas un vareetu algot cilveekus, kas labpraat straadaatu policijaa.

179756. viesis 21.septembris 2005 19:55
0 0 Atbildēt

zheel ka labu laiku atpakalj vis iegroziijas mieriigi un viens cilvis smagi neiesmeela bumbuliitim bietee, mozh butu pratigaks palicis :(

179757. viesis 21.septembris 2005 20:36
0 0 Atbildēt

tie menti ir suni, velreiz pieradas. es iisti enzinu ko lai daraam. moska ievest valstii nekaartiibas. vini iet par taalu. moska saakt vinus klapeet. un nevaig pa algaam tik runaat, kam vina liela.

179758. viesis 21.septembris 2005 21:01
0 0 Atbildēt

PILNIIGS STUKAČ!!!!!! TĀADI JAAIZNIIDEE!!! lai tak tie jaunie skrien.....

179762. viesis 21.septembris 2005 21:56
0 0 Atbildēt

:)

Nu, nu, SteelRat! :) Komenti, kā jau komenti... Neko jaunu jau negaidīju.

Klau, vecīt! A kāda garantija, ka puikas nebija sadzērušies vai sanarkojušies? Un tādēl more pokaļenu... Un tādi nebūtu noceļami no trases?????

Ja tā, paraustu plecus un pavīpsnāju, un braucu tāļāk... mani jau tas neskar... Ikkkāāā...

179763. viesis 21.septembris 2005 21:56
0 0 Atbildēt

Nu, saja gadijuma panikas celsanas iemesls tiesam ir visai stridigs un piemineta 'istena latviesa daba' latviesiem labu neliecina...

Tomer ari policijas reagesana ir ieveribas cieniga..., jo ir nacies garam braucot un pildot pilsonisko pienakumu nozinot par appipejusos urlu nozagtas masainas izvarosanas meginajumu un nakosa diena so autinu redzet tai pasa vieta sadedzinatu, neskatoties uz mentu nozveresanos 'noskaidrot situaciju'...

Un pupu mizas ir visas runas par mazam algam utt, jo bvutu velesanas un spejas pelnit vairak - pelnitu, ja nav ne velmes ne speju tad tadiem maksa kaut nez kadu piki - vienalga nestradas...

179764. viesis 21.septembris 2005 21:59
0 0 Atbildēt

Bumbulic...

Vai neesi apsveris izpaust savu 'latviesa dabu' kada brivpratigaja kartibas sargu s/o... :)

P.S. Nervu sunas atjaunojas looti lenu, ja sadi kersi krenki par katru, kursh parvietojas atrak par 100, ilgi nenodzivosi...

179787. viesis 22.septembris 2005 11:05
0 0 Atbildēt

Bnja, *******s, palasot komentārus izskatās, ka lielākā daļa šoferīšu paši ir smagi atsaldēti ...

179793. viesis 22.septembris 2005 11:18
0 0 Atbildēt

A pašam autoram ta gan jau ka handsfree bija ne? Kātad!

179842. viesis 22.septembris 2005 15:28
0 0 Atbildēt

Velti apliekat Bumbuliici. Viņš mēģināja legālā veidā panākt drošibas paaugstināšanu uz ceļiem. Tas nekas,ka tas ir nedaudz naivi... Tomēr bez ideālistiem dzīve būtu vēl drūmāka:)

179887. viesis 23.septembris 2005 0:58
0 0 Atbildēt

tādus štukačus jāšauj. Viņiem ******* nestāv, mazvērtības kopleksi moca un tad viņi apskauž visus kas viņus uz ceļa apdzen. Kaut Tevi pašu nostučītu, Mudaks!

179900. viesis 23.septembris 2005 9:18
0 0 Atbildēt

Liekat mieru autoram, johaidī.

Teorētiski viņs darīja visu pareizi, iespējams, ka bišku pa daudz saskatījies USA filmas un gaidīja, ka CP dažu sekunžu laikā pametīs posteni, ieleks iekš auto, un, uguņiem zibinot, metīsies pakaļ tiem tur sliktajiem.

Bet realitāte ir tāda, ka dzīvojam iekš LV, kur visiem, sākot ar 100 gudrajiem, ir PO.

179932. viesis 23.septembris 2005 12:21
0 0 Atbildēt

Ak dievs , kāds Loooooohs ! PSC !!! Un tādi vēl staigā !!!!

Bubulīc lohs N1 !!!!!!! :) :) :) :) :)

es vienkārši hujeju !

179990. viesis 23.septembris 2005 21:17
0 0 Atbildēt

atkal tie godīgie valsts patrioti!!!!?!?!!!! :/ Nu vaizin atradis baigo problēmu...... nafigam vaig zvanīt poličiem, sūdzēties?!!?! !!!!!!!vienkārši PSC***!!!!! tā vien izskatās ka dzīvē tev nav nekādu svarīgāku problēmu....

180047. viesis 25.septembris 2005 10:46
0 0 Atbildēt

Paga paga Bumbuliic....

Ja no viadukta puiši aizlidoja 120 -130 km/h un pie Jaunolaines Tu redzēji ka audi dega gabarīti un puika nebija piesprādzējies - kā var izskaidrot to ka tu atradies viņiem priekšā (jo no aizmugures taču nevar redzēt vai mašīnai deg tuvie vai gabarīti, ne tā?). Tad jau laikam tu arī "lidoji" 120 -130?

Ja tu brauci uz 90 (no viadukta līdz Juanolainei), tad domāju, ka biji labu gabalu abiem ērgļiem aiz muguras lai neredzētu ar kādu ātrumu un ar vai bez uguņiem tie tuvojās CP postenim. No viadukta līdz Jaunolainei ir pietiekams attālums, lai arī abiem ērģļiem kāds uzmirkšķinātu un tie varētu savākties...

Un par to handsfree jautājums paliek atklāts :)

Visbeidzot par latvieša dabu es nesapratu - tipa stukaču tauta? Nu ar to jau nu nevajadzētu lepoties...

sašs

180265. viesis 28.septembris 2005 0:50
0 0 Atbildēt

Bumbulīt, runāšana pa mob. tel tak auto vadīšanas laikā ar ir noteikumu pārkāpums?

180287. viesis 28.septembris 2005 10:18
0 0 Atbildēt

Jā, jāsaka - diemžēl, kopumā latviešiem stukačēšana ir tīkama nodarbošanās jau daudzus desmitus, varbūt arī vairākus simtus gadu. Vēsturnieki jau pierādijuši, ka 41. un 49. gada izsūtīšanās - galvenie ziņu pienesēji čekistiem bijuši vietējie latvieši. Līdzīga situācija bija līdz pat 90-to gadu sākumam, jo čekas aģentūrā aptuveni 85% stukaču ir bijuši latvieši.

Bet lasītājiem nosodīt Bumbulīsa rīcību par it kā CP "stučīšanu" - es neatbalstu. Visi labi zinām, ka pašreizējā CP darbība uz autoceļiem ir ļoti pretrunīga un neviennozīmīga - nav pamata uzskatīt, ka visa CP darbība būtu vērsta satiksmes drošības un kvalitātes uzlabošanas virzienā. Drīzāk, ir mērķi, pildīt KABATAS ar autovadītāju naudu, tādejādi ceļot savu materiālo labklājību visai negodprātīgā formā . Visi arī zinām, ka CP ierindas darbinieku darbība un ricība faktiski netiek kontrolēta - kontrolēts tiek tikai soda naudu PLĀNS, kuru iekasēšanai nepieciešamas pāris stundas no darba dienas... Padomjlaikā vēl vismaz prokuraturas iestādēm bija tiesības izvērtēt CP darbību, aktīvāk CP darbību kontrolēja policijas vadība un iekšējie kontroles dienesti. Šobrīd, tikai iejaucoties aktīviem sabiedrības pārstāvjiem, fotografējot , filmējot un ziņojot par neadekvātu CP darbību uz ceļiem, iespējams panākt kaut nelielus uzlabojumus CP darba kvalitātē. No CP darba organizatoriskā viedokļa, manuprāt, vienkārši muļķīgi bērnišķīgi izklausās pašreizējā CP prakse: radaristi CP kontrolē tikai ātrumu, citi CP -tikai pēta TA, vēl citi - tikai OCTA polises vai jostas, vēl daži - tikai liek pūst trubiņā. Par pēdējo minēto - svaigs piemērs: nupat viena paziņa izstāstīja, ka piektdien kaut kur Mārupē CP pēkšņi apturējuši viņas puiku (14 gadi) , kad tas kā parasti , dzinis tēva auto uz garāžu - nu, kadus 100 no mājas. Puika pārbijies, bet CP neesot šim pat tiesības uzprasījuši - tikai likuši trubā iepūst...

180354. viesis 28.septembris 2005 19:19
0 0 Atbildēt

PSC!!! Es vienkaarshi biju uz dirsas par shito rakstu...nee bet preciizaak par raksta autoru....Man pat praataa nebija ienaacis, ka ir arii shitaadi ********, kas zvana un SUUDZAAS mentiem, jebal, tas tak taapat kaa kara laukaa pret saveejiem dunci pagriezt...

.RT.

180386. viesis 29.septembris 2005 12:11
0 0 Atbildēt

Jā ,arī piekrītu par "izdevīgāko" pārkāpēju.Kaut vai piemēram jau rakstīju DEGLAVA- PĒRNAVAS ielu krustojums, pretī ceļu policijas auto bāzītei gandrīz katru rītu nevar veikt no centra braucot pa Pērnavas ielu kreiso pagriezienu ,jo tie kas brauc no Deglava tilta aizņem vidējās braukšanas joslu pat krustojumā un no Pērnavas ielas fiziski nevar iegriezties pat labajā rindā jo stāv garās "astes" tātad mākslīgais korķis un nervu bendēšana, pa Lāčplēša ielu klīda CP ķas baudīja rindā stāvošo mašīnu apskates termiņus pat nepievēršot uzmanību uz no salu tilta braucošo pārkāpēju /joslu šķērsošana/ manevriem.Būtu labi ja arī mūsu CP nebūtu tikai ridi /šodien d.siksnas, rīt bērnu sēeklīši,telefoni utt.,bet gan reālā palīdzība un reakcija īpaši sastrēgumu likvidēšanā nu kaut vai nedaudz tajā EIROPAS VALSTU līmenī, varbūt parastos ceļu paolicistus aizsūtī pieredzes apmainā uz ES. HELĒNA

180415. viesis 29.septembris 2005 13:32
0 0 Atbildēt

Īsti nesaprotu, par ko tik ļoti satraucās viesis 180354 ? Ar ko ,interesanti, policijas darbinieki atšķiras no pārējiem līdzpilsoņiem ? Valsts uzticētās VARAS funkcijas policijas darbiniekiem ir jārealizē TIKAI Valsts un sabiedrības interešu aizstāvībai. Nevar būt runa par varas funkciju izmantošanu personiskā labuma iegūšanai, kā to bieži praktizē CP struktūru pārstāvji, "strādājot" ar radaru dziļa meža biezākajā krūmā. Nav īsti loģiski uzskatīt, ka "darbs ar radaru" atbrīvo CP darbinieku no citu CSN pamanīšanas un fiksēšanas.

Nupat, vienu rītu, CP patruļa pārbaudīja autovadītājus pie Kalnciema viadukta nobrauktuves - BET, tajā pašā laikā, absolūti nepievērsa uzmanību vairākiem autovadītājiem, kuri rupji pārkāpjot CSN, turpat lejā pie nobrauktuves , veica neatļauto kreiso pagriezienu.

180581. viesis 30.septembris 2005 14:30
0 0 Atbildēt

Nu policijas loģika ir pareiza, jo tas kurš brauc ātrāk ne tikai ienes vairāk rubuļu bet arii ir BĪSTAMĀKS paarējiem ceļu satiksmes dalībniekiem.

180775. viesis 4.oktobris 2005 0:09
0 0 Atbildēt

Nu pisec. Gribu redzēt tekstus no šitiem komentētājiem kuri visus apsaukā par stukačiem situācijā, kad kāds piedzēries jampampiņš ievilks viņam purnā. Es arī esmu zvanījis mentiem (laikam jau gan beztolkā) par gadījumiem, kad redzu, ka kāds apdzēries vecis velk mājās pēc nedēļas plosta. Man pie kājas, ka viņš pats grib atrāk atvadīties no dzīves, bet es negribu tādu idiotu dēļ atrasties slimnīcā vai kur citur. Un man po, tas ir latvietis, krievs vai arābs. Tāds īblis uz ceļa ir slepkava un tādam vieta aiz restēm. Blja, toč dusma parāva. Un lai dzīve krāsaināka izskatītos, iedomājies, ka tāda sīņa ceļā gadās tava māte, meita vai māsa. Tu gaidi viņu mājās, bet viņa nez kāpēc kavējas, un tad telefona zvans ....

182972. viesis 22.oktobris 2005 23:00
0 0 Atbildēt

Nav ko bazt degunu kur suns nebaz savu ........

184873. viesis 11.novembris 2005 11:55
0 0 Atbildēt

Es tikai gribu piebilst, ka posmā Jelgava - Rīga, policistiem ir iemīļota vietiņa uzreiz aiz meža, kur stāvēt... kādu rītu varēja novērot situāciju, kad uzcītīgie policisti - darba rūķi uz ieskrējiena joslas bija apturējuši divas automašīnas... Kas tur bija teikts noteikumos par stāvēšanu uz ieskrējiena joslas?

188926. viesis 21.decembris 2005 10:05
0 0 Atbildēt

o oo! kads apzinigs pilsoni- pat zvana 118, lai pasudzetos par atruma parkapejiem:) diezgan smiekligi! a ko vins domaja ko atbildes: ja, mes sutam jau trieciengrupu, lai partvertu kadu atraku brauceju...

190992. viesis 18.janvāris 2006 0:18
0 0 Atbildēt

xe

195501. viesis 19.marts 2006 13:15
0 0 Atbildēt

Tev Bumbulics pasham laimeejaas, jo shaubos gan , ka runaaji pa mobilo telefonu izmantojot briivroku sisteemu

231599. viesis 10.aprīlis 2007 14:43
0 0 Atbildēt

Ieteiktu bumbulim dzili ieelpot un nomierinaaties,,jo cp nav laika uzklausiit taadusTORMOZUS kaa bumbuliic,laikam vins no tiem zvaniem cp guust apmierinaajumu....tas ir tikai pieneemums:-)))

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Busiņa šoferis zaudē tiesības (+ VIDEO)

Busiņa šoferis brauc pa kreiso malējo joslu un bloķē ātrāk braucošos, bet, kas vēl ļaunāk, vienā brīdī viņš apstājas un iet izskaidroties ar Audi vadītāju. Lasīt vairāk

 

Nissan modernizējis krosoveru Qashqai (+ FOTO) 7

Pēc trim gadiem apritē, modernizāciju piedzīvojis viens no Nissan kompaktās klases modeļiem - krosovers Qashqai. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 5

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 21

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti