Rīgā avārijā iet bojā cilvēks (+ foto) 60

 
24.septembris 2005 12:10

Šonakt ap plkst.2 Rīgā, Daugavgrīvā pie pieturas "Voleri", notika avārija, kurā gāja bojis viens cilvēks. Vieglā automašīna nobraukusi no ceļa un ietriekusies kokā. Ugunsdzēsēji no avarējušā auto palīdzēja atbrīvot bojā gājušo, kā arī vienu cietušo.









Foto: Gints Forands

 
Visi komentāri
 
180005. viesis 24.septembris 2005 12:17
0 0 Atbildēt

Taa neko.

180008. viesis 24.septembris 2005 12:24
0 0 Atbildēt

shmiga?

180009. viesis 24.septembris 2005 12:25
0 0 Atbildēt

kamer aizmuguri neparaadiija...auto marka bija gruuti uzminama :( zinu kaa izskataas typ44 kas lielikts kokaa ar aatrumu 80-100km/h.soferim tik kruuskurvis saapeeja un viegla galvas triice,jo nebija piespraadzeejies.intresanti shii aatrums avaarijas mirklii... :(

180010. viesis 24.septembris 2005 12:39
0 0 Atbildēt

Žēl ka cilvēki izvēlas mirt tādā veidā...

180013. viesis 24.septembris 2005 13:47
0 0 Atbildēt

no priekshas vieniigi peec bampera stiprinaajuma var pateikt , ka tas ir audi:O

180016. viesis 24.septembris 2005 14:39
0 0 Atbildēt

Cilvēki mīļie, nu brauciet taču prātīgi...

180017. viesis 24.septembris 2005 14:41
0 0 Atbildēt

šoferim nepaveicās....tagad būs pamatīgas ziepes....

180019. viesis 24.septembris 2005 16:33
0 0 Atbildēt

Mja. Šoferim nepalaimējās izdzīvot. Ja vēl šmiga... oi-oi-oi. Prātiņam nākt mājās jau ir par vēlu.

Tajā posmā starp citu ik pa brīdim nakts laikā kāds pamatīgā ātrumā savā nodabā uzkāpj kokā. Varbūt beidzot policijai būtu šis posms nopietnāk jāpieskata? Vai arī vēl par maz līķu?

Ātrums šitam exAudi 100 manuprāt pie 130-140 bijis, nav savācies un sveika Gauja. Vai arī tā pat kā iepriekšējais - pie stūres izrubījies.

180020. viesis 24.septembris 2005 17:00
0 0 Atbildēt

radarus Latvijā aizliegt !!!!!!

180022. viesis 24.septembris 2005 17:58
0 0 Atbildēt

O! Nav bembis!

180023. viesis 24.septembris 2005 18:22
0 0 Atbildēt

bet pag

1. auto paziit var ari no prieksupes vai saaniem

2. varbut braucis ari ar 130 bet sadursmes briidii visticamaak bija kadi 65km/h

3. paskatoties testus piemeram ja tas butu bijis kads cits droshs auto jauns piem getz visi butu dzivi - (protams ja piespradzejusies)

180024. viesis 24.septembris 2005 18:44
0 0 Atbildēt

ha vinsh gribeja atelot Marko martinu

180025. viesis 24.septembris 2005 19:05
0 0 Atbildēt

Un cieniijamais bilzhu autors protams asinskaaraam aciim liida luureet un bildeet, lai var paplaatiities "re ko es sabildeeju"

Redaktors 24.septembris 2005 19:11
0 0 Atbildēt

Nē, viņš to darīja, lai asinskārie McRae atdarinātāji paskatītos un aizdomātos - nenogaliniet savus tuvākos!!!

180027. viesis 24.septembris 2005 20:09
0 0 Atbildēt

šoferis jau nogalināja sevi, ne pasažieri ;)

180028. viesis 24.septembris 2005 20:23
0 0 Atbildēt

Tādi šoferi nogalina arī citus...

180029. viesis 24.septembris 2005 20:30
0 0 Atbildēt

Chevrolet, ja tas buutu Getz, vareetu norakstiit arii otru brauceeju...

180030. viesis 24.septembris 2005 20:39
0 0 Atbildēt

Racer diemzel tevis teiktais ir tuksa dirsana.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia6610I/1.0 (3.10) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

180031. viesis 24.septembris 2005 20:48
0 0 Atbildēt

Plamamba, tevis teiktais ir tuksha skanja ;)

180032. viesis 24.septembris 2005 20:53
0 0 Atbildēt

>chevrolet [?] 24.09.2005 18:22

Pupu mizas, ja to Getzu ielaistu kokos bikuc cita lenki ka to prasa EuroNCAP, tad tur butu pilnigs suflee... Ir ne reizi vien dzirdets par siem "drosajiem, jaunajiem" auto, kuru drosiba tiek izstradata vienigi diviem standarttestiem... Gribu redzet to getzu un to kas paliks pari no laimiga getza ipasnieka berna, ja kads taja konservu bundza no pakalas iejaas...

180033. viesis 24.septembris 2005 21:21
0 0 Atbildēt

Trumuls un paareejie

nav runas par kautkadiem triecieniem no aizmugures vai beerniem.

konkretaas bildes - paskatieties kas noticis ir ar durviim, kaads izskataas jumts.. piemeram getzam nekas taads nebutu bijis

turklat tam ir spilveni

par testiem nu tak salidziniet tos testus - principaa galvenais avarijaas jau ir deformaacijas zonas un vel visadas lietas (respektiivi lai neizietu no vietas piemeram durvis, jumts un tml.)

180034. viesis 24.septembris 2005 21:22
0 0 Atbildēt

tas bija mans teksts

un raser

tavs teksts tiesam neatbilst patiesibai

ja abi butu biji piespradzejusies un butu tas getz

viss butu abiem pilniigi ok, vienoziimiigi!!

180035. viesis 24.septembris 2005 21:40
0 0 Atbildēt

Chevy

Tici vien, tam zonam un 'visadam lietam' ar kuram visadu *******ing getzu, matizu un citu kia ibio rio un h.u.idaju razhotaji savas naglu kastes reklame... :), lidz pirmajam kokam... :)

P.S. Bet par jostam piekritu - bez tam nekadi 6xAirBag, ABS, SRS, EBD, HDA, DSC un citi navaroti ir fufels...

180036. viesis 24.septembris 2005 21:48
0 0 Atbildēt

Trumuls

to reklamee visi!!

otrais nu nevar saliidzinaat kautkaadu struntu kia ar hyundai

kur nu veel matiz tas vispaar zaz liimenis

getz ir tikpat droshs kaa daudz lielaaki (peec izskata drosaaki, vaacu auto piemeram) par to liecina testi, bildes...)

un reaali salidzinot, peetot var just lielu atskjiribu starp auto ar def. zonaam un bez taapat ari ar tadiem auto kuriem ir drosibas karkass un ari tadiem kuriem nav

180037. viesis 24.septembris 2005 23:19
0 0 Atbildēt

nu jaaa getzam jau nu blekji ir biezeaaki kaa 100 audi:o

saliidzinaaja pirkstu ar pimpi...

vareetu padomaat ka airbagi izglaabs pie taadiem triecieniem...varbuut leenaaka naave vienigi.

180038. viesis 24.septembris 2005 23:41
0 0 Atbildēt

Vienkārshi nepaveicās. Tur apakšā ir balka cauri mašīnai, rādās tieši tajā trāpīja...:( Un ātrums bija virs 80, pie 80 nav TIK traki (pieredze).

180039. viesis 24.septembris 2005 23:41
0 0 Atbildēt

100% ne viens ne bija izmantojs drosibas jostu! Vel, par nakti tums cels, un ka visiem tadiem celiem, tur nav uzzimeta linija, kura norada cela malu!

180040. viesis 24.septembris 2005 23:46
0 0 Atbildēt

Xex, ja aizmugure Getz ielidojas kad vecais Mersis, tapat VOLGA 30 gadu veca, tad Getz toch pakalas nebus, ticiet man:)))) www.car-accidents.com vot varat apskatit lapu ar avarijam, lai nebutu gudrus, kuri teica, ka Getz ir biezi! VOt es paskatitu ja gads jauns mersis vai Volvo dzhipins ietriecas Getzam sanos vai prieksha, vot getzam butu baigas piz////:

180044. viesis 25.septembris 2005 1:12
0 0 Atbildēt

No saakuma tachu jaapatreneejas McRae vai NFS simulatoraa un tad var realitatee taa neesaties. ja nesatreneejas, tad arii rezultats shads.

180045. viesis 25.septembris 2005 8:23
0 0 Atbildēt

chevrolet [?] 24.09.2005 21:22

uztaisi crashtestu pectam pastastisi ja bus kam stastit :")

180048. viesis 25.septembris 2005 11:27
0 0 Atbildēt

to 180044. viesis

pa pilseetu jaatreneejas draiveraa

180050. viesis 25.septembris 2005 11:48
0 0 Atbildēt

nevajadzeja publicet shaadas bildes, labuma un maciibas nevienam nebuus nekaadas, bet saapju tuviniekiem un iespejams kaadam citam arii daudz. :(

180051. viesis 25.septembris 2005 14:42
0 0 Atbildēt

Tuviniekiem no tā ne sliktāk, ne labāk :(

Labāk lai kalpo par brīdinājumu citiem lauku rallistiem!

180064. viesis 25.septembris 2005 22:57
0 0 Atbildēt
180082. viesis 26.septembris 2005 10:01
0 0 Atbildēt

Padomājot loģiski - biezi bleķi pret plāniem.

Mazs atrums (tāds kā craš testos) plāni bleķi labi mīcās, sitiens tiek maigi nospāpēts. Pasažieri tiek cauri sveikā ar sīkām traumām vai vispār bez tām. Loti daudz zvaigžņu testos. Mašina dzenama uz šrotu.

Biezi bleķi mīcas slikti. Pasažieri saņem stipru sitienu. Traumas lielākas kā plāno bleķu gadījumā, tomēr nebūt ne smagas. Mašina labojama.

Liels ātrums, mīksti bleķi. Labi mīcās, tomēr nespēj noslāpēt sitienu. Mašīna = metāllūžņu kaudze. Izdzīvošanas iespējas niecīgas.

Biezi bleķi - slikti mīcās. Tomēr mašīna +/- turās kopā. Saglabājas izdzīvošanai nepieciešamā telpa. Traumas smagas, tomēr ir iespēja....

Problēma ir tāda, ka nav testu ar ātrumu piemēram 90 vai 100 km/h. Tad "drošās"`jaunās mašīnas pilnīgi citus rezultātus parādītu.

180084. viesis 26.septembris 2005 10:07
0 0 Atbildēt

Kur treknais uzraksts...,,AUDI vadītājs iet bojā,,

180088. viesis 26.septembris 2005 10:29
0 0 Atbildēt

iesaku apmeklet viesa 180064 linkus:)

180098. viesis 26.septembris 2005 11:24
0 0 Atbildēt

Vispar jau Trumulim taisniiba... Bija te kluudiijushies testaa ar aatrumu par dazhiem km/h ar Ford Focusu. Rezultataati mainiijas loti juutami... Razhotaaji vienkarshi "pieshauj" Autinjus shitiem testiem... :(

180100. viesis 26.septembris 2005 11:34
0 0 Atbildēt

Ronaldam un citiem,kuriem liekas, ka drošības testi ir fufelis.

Komentāros parādījās apgalvojums, ka mašīnas tiek izgatavotas diviem drošības testiem. Jā, taču šie testi ir vissmagāko avāriju simulācijas - nokomentēšu apgalvojumu par, kas notiktu, ja kāds ieliktos kādai mašīnai aizmugurē, ļoti, ļoti maza varbūtība, ka šāda avārija var notikt pie lielas ātruma starpības.

Par forntālo sadursmi - tiešā sadursmē ir daudz mazākas iespējas bleķiem uzņemt triecienu nekā tas būtu trieciena centram kaut nedaudz atrodoties tuvāk mašīnas spārnam (mašina varētu izslīdēt un trieciena slāpēšanas zona būtu vismaz 2-3 reizes garāka). Tai pat laikā izvēlētais ātrums kādā tiek veiktas NCAP frontālās pārbaudes 55 km/h ir salīdzinoši liels jebkurai avārija, protams, ja pirms tam ir braukt ar atļautajiem 90 - 100 km/stundā. Tie kas apgalvo, ka ir piedzīvošu avārijas uz 100 - 140 km/stundā vienkārši melo, jo tas ir bijis ātrums pirms ir nodots pa "nažiem" un no ikdienā lietojamajām automašīnam nieviena nedotu pat mažākās iespējas izdzot šādā avārijā.

180103. viesis 26.septembris 2005 11:48
0 0 Atbildēt

Ursim

maza fizikas stunda ...

salīdzināšu kinētisko enerģiju braucot ar ātrumu 72 km/stundā ar potenciālo enēŗgiju izsakot to kā augstumu no kāda ķermenim būtu jākrīt, lai saņemtu līdzvērtīgu triecienu.

Potenciālās enerģijas formula E pot = m*g*h

Kinētiskās enerģijas formula E kin = m*V^2/2

apzīmējumi: m - ķeŗmeņa masa, g - 9,8 - kostante (aprēķinos ņemšu 10), h - augstums, no kāda būtu ķermenis jākrīt un V mašīnas braukšanas ātrums izteikts m/s

Pielīdzinam abas enerģijas:

m*g*h=m*V^2/2

noīsinam un iegūstam:

2*g*h=V^2

kā jau minēju esmu pieņēmis, ka g=10, bet V izsakot m/s iegūstma, ka 72 km/h stundā ir 20 m/sekundē

h = 20m

Šis aprēķins ierāda, ka Tu melo, jo, ja kāds piedzīvo frontālu sadursmi ar ātrumu kaut vai 72 km/stundā un nav piesprādzējiem viņš saņem līdzvērtīgu triecienu, kāds rodas izlecot no 20 m augstas mājas ...

Ja Tu gadījumā esi kārtējas nedaudz atsaldētais, kurš ir pārliecināts, ka drošības jostas lietošana ir lieka unmašīnas krutie bleķi Tevi pasargās tāpat tad ievieto iauto portālā savas mašīnas numuru, lai es turmāk zinātu no kā man būtu jāūzmanās.

180114. viesis 26.septembris 2005 13:13
0 0 Atbildēt

180100. viesim

Neviens jau nesaka ka šie testi ir fufelis. Tomēr viņi atkārto tikai vienu no bezgala daudzām situācijām. Arī frontālā trieciena gadījumā......

Principā drošas mašinas (cik nu mašina var būt dorša...) "formula" ir sen ir zināma - samīcās "purns", paliek vesels salons. Tātad - purns mīkstāks par salonu. To var panākt ar divām metodē - taisam stingrāku salonu (autosportā liek dugas). Vai tasam mīkstāku purnu. Nevajag būt autobūves speciālistam, lai sapratu, ka otrais paņemiens ir lētāks, kaut vai tāpēc ka metāla vajag mazāk. Un tā kā testi ir zināmi, nekas netraucē "piedzīt" mašinu šiem testiem.

Bet kas notiek reālās avārijās - tas jau ir cits jautājums. Galvenais lai zvaigznīšu būtu vairāk.

Un vēl viens jautājums ir auto bojājumi pēc avārijas. Nez vai pircējam ir izdevīgi ka pat vissīkā trieciena gadījumā auto nav labojams. (bet režotājam? kas viņam ir izdevīgi?)

Un salīdzināt avāriju ar kritienu no augstuma kā to dara 180103. viesis arī nav korekti. Cilvēku nogalina nevis ātrums vai kinētiskā enerģija, bet paātrinājums (jeb palēninājums, kas principā ir tas pats).

Kritiena gadījumā cilvēks apstājas praktiski momentāli (ja krīt uz asfalta vai betona) Tāpēc palēninājums sasniedz gigantiskus lielumus. Avārijas gadījumā apstāšanās celš ir krietni garāks - virsbūves deformācijas, škēšļa deformācija, mašīnas "palēciens". Tāpēc palēninajums ir krietni mazāks.

Tāpēc galvenais traumu iemesls tomēr ir tas, ka dzelži "ienāk" salonā. Un no šī glābj tieši cietāks un lielāks salons. Atkal atkārtošos par dugām un to faktu ka autosportā cilvēki paliek dzīvi pat pēc ļoti smagām avārijām.

180123. viesis 26.septembris 2005 13:59
0 0 Atbildēt

Izskatās, ka ar galvu iebraukts logā. Pats no šādas nāves izglābos 3 gadus atpakaļ jāņos. Un tikai tāpēc, ka biju piesprādzējies. Atrums gan bija mazāks..

Atļaušos spriest, ka šeit ātrums varētu būt diezgan virs 100, jo A100 priekšējā konstrukcija ir samērā izturīga, un lai šādi iedzītu koku ir jāpārsit lonžerus savienojošā balka, kas ar atļauto ātrumu (pat ārpus apdzīvotām vietām) ir diezgan nereāli

180129. viesis 26.septembris 2005 14:31
0 0 Atbildēt

Ronalds_ [?] 26.09.2005 13:13

Pavārgi spriedelējumi. Ar mīkstiem bleķiem priekšā vien nekādus crash-testus neiziesi. Tāpat ir vajadzīga cieta kārba. Un priekšas bleķu mīkstumam nav galīgi nekāda sakara ar sānu sitienu crash testu rezultātiem (kas ir EURO NCAP testu sastāvdaļa.)

Tā vietā lai irstos vajag vienkārši pameklēt web'ā

www.nhtsa.dot.gov/cars/rules/re...te/808061.html

www.monash.edu.au/muarc/reports/muarc115.html

www.euroncap.com/press_release...dish_study.htm

180132. viesis 26.septembris 2005 15:15
0 0 Atbildēt

Par testiem. Jaa, ok, ir ari saanu trieciena tests... Tikai simulaacija ar sitienu pa lielu laukumu... Bet kapec nav testi, kuros imiteetu sitienu pa koku? Taapec, ka tad rezultaati buus visai beediigi... Bet realaa dziivee traapiit kaa ar purnu taa saanu pa stabu vai koku ir loti lielas izredzes...

180142. viesis 26.septembris 2005 16:49
0 0 Atbildēt

180103. viesis 26.09.2005 11:48

arī no lielāk augstuma lecot speciālajos tīklos vai matracīšos nekas traģisks nenotiek...

vispār jau vidusmēra cilvēciņš īslaicīgi ir spējīgs izturēt lielu pārslodzi... krītot (tīklā vai kur citur, ūdenī piemēram) pie apmēram 10g ļautiņš aplauž rokas un moš arī kājas, bet pakaļai nav ne vainas....

nevar salīdzināt iebraukšanu kokā ar kritienu UZ ASFALTA

180144. viesis 26.septembris 2005 16:58
0 0 Atbildēt

TO

180132. viesis 26.09.2005 15:15

Sorre vecīt - tu esi atpalicis no dzīves !!!

NCAP sastāvdaļa ir sānu sitiens ar šauru bomi - sānu trieciena pa koku imitācijā

www.euroncap.com/content/test_.../pole_test.php

180154. viesis 26.septembris 2005 18:05
0 0 Atbildēt

->180100. viesis 26.09.2005 11:34

-Tie kas apgalvo, ka ir piedzīvošu avārijas uz 100 - 140 km/stundā vienkārši melo, jo tas ir bijis ātrums pirms ir nodots pa "nažiem" un no ikdienā lietojamajām automašīnam nieviena nedotu pat mažākās iespējas izdzot šādā avārijā.-

Tā nu gluži nav.Esmu piedzīvojis crash ar 140 km/h.Cilvēks var izturēt šādu pārslodzi.Cilvēka organisma reakcija ir vienkārša līdz stulbumam,t.i.,cilvēks momentā zaudē samaņu.Sāpes nejūti.Sajūta brīdī kad atjēdzies ir tāda, ka esi atgriezies no citas realitātes. Lai nu kā, bet es to nevienam nenovēlu...

180155. viesis 26.septembris 2005 18:35
0 0 Atbildēt

Semss un paareejiem

jaa es pieljauju ka esi braucis ar 140km/h vai pat ar 200km/h bet ja tie kautvai 120km/h ir bijusi sadursmes briidii - izdziivot nav iespeejams ja vien tu neizlido kautkur araa bet tas ir viens gadiijums no 10000

180157. viesis 26.septembris 2005 18:41
0 0 Atbildēt

Avaarijas notiek ne tikai Riigaa. Shaushaliiga avaarija ar diviem bojaa gaajushajiem.

www.getaway.lv/

fotki.lv/skrapcis -> 2005 -> 2005.09.24 Sigulda :(

180159. viesis 26.septembris 2005 18:57
0 0 Atbildēt

....Tāpēc galvenais traumu iemesls tomēr ir tas, ka dzelži "ienāk" salonā. Un no šī glābj tieši cietāks un lielāks salons. .........

Tāpēc man ir fobijs no mazizmēra mašīnītēm :)))))

180187. viesis 27.septembris 2005 9:36
0 0 Atbildēt

nu iemācies paprieksu braukt un tad sēdies pie stūres...

180237. viesis 27.septembris 2005 15:06
0 0 Atbildēt

nu ne jau tikai braukt nemākošie nonāk negadījumos. Izvēlies, pēc kura vecuma esi ar mieru pieņemt savu nāvi vai invalīdu ratiņus, un no tā brīža brauc, cik ātri gribi. tVar jau arī patrenēties, kā ir, ja pats bez citu palīdžības nevari pačurāt. Esmu mēnesi gulējis uz dēļu matrača, lietojot citu atnesto pīli un šīberi. Man ļoti nepatika, bet pieņēmu, jo nebija izvēles.

180239. viesis 27.septembris 2005 15:36
0 0 Atbildēt

180187. viesis 27.09.2005 09:36

nu iemācies paprieksu braukt un tad sēdies pie stūres...

:P hmmm...tu to sev?es jau 20 gadus braucu un ne tikai ar B kategoriju.

180250. viesis 27.septembris 2005 18:18
0 0 Atbildēt

180187. viesis 27.09.2005 09:36

nu iemācies paprieksu braukt un tad sēdies pie stūres...

Tu ko muļķisa esi?

Gribi teikt, ka visi kuri avarē braukt neprot???

Tad jau Marko Martins un citi WRC piloti kuri avarē pēc tavām domām neprot braukt???

180264. viesis 27.septembris 2005 23:49
0 0 Atbildēt

Par crash testiem :)

Vakar man Škodai Fabiai dupsī ielika viens Toyota RAV4... Škodai lukturītim stikliņš pi**ec un bamperim bišķiņ krāsa noskrāpēta. Toties RAV4 - priekšas stūris pamatīgi izārdīts :( Izskatījās kā rotaļu mašīnīte tā Toyota - plastmasas gabals :( Ne velti Škoda Audi/VW koncerna produkts :) Izturīga :)

Pie kam vasaras sākumā tētis ar A8 sagrūda čupā korķī 3 priekšā stāvošos (praktiski jaunu Opel, veco 6. žiguli un MB busiņu) Opelim viss bagāžnieks ierullējās uz iekšu un purns sakrokojās, žigulis bezmaz uz pusēm pārlūza, busam, kā trešajam un vistālākajam tikai bamperis un pakaļas vāks traumēti un piekabes āķis dziļi žiguļa motortelpā... Audi bamperis saplaisāja un kapota knābis drusku pielicījās (lampas veselas, spārni arī). Audi ātrums bija ap 20 km/h, jo tētis korķī aizmiga un kāja no bremes noslīdēja uz gāzi (automātiskajai kārbai)... Lūk salīdzinošais "Crash tests" :)

180267. viesis 28.septembris 2005 1:47
0 0 Atbildēt

RX-7

atvaino bet tam ko tu staastiiji objektivitaate ir max 10%

turklat baigi gruti taa noverteet pie tik maza atruma bojajumus un atstaastiit veel gruutaak

180344. viesis 28.septembris 2005 17:48
0 0 Atbildēt

viesis kaut kur kaut kaut ko reekjinaaja.

1. nekur neesmu teicis ka tas ir ar mani,un ka nepiespraadzeejos.tiesji otraadi manaa mashiinaa visi piespraadzeejas!!!

2.par izdziivujosjo staasts "iz dziives" aatrums pat esot bijis virs 100 km /h(shis aatrums CP protokolaa),bremzeet nav pat uzspeejis padomat...

3. skjeerslis gan nebija koks,bet "bulka" UAZ businjs kurs peeksnji grieza pa kreisi a draugs apdzina izveidojusjos kolonnu...uz labi paarredzama celja. apgalvo ka kreisaa pagrieziena manevrs no businja puses nebija nekaadi atziimeets(ne pagrieziens,ne bremzju lukturi nedega - varbuut ...pat nebija).

un vinjs iestuuma UAZ pljavaa - ar frontaalu triecienu businjam pa vidu...

es netaisos neko reekjinaat - runaaju ar sausiem faktiem.

P.S. vel viens gadiijums kad daugavgriivas ielaa veel bija visu motobrauceeju MEKA :) braucot uz centru - pirms brugja .taisni kokaa ielika 2108.draugs redzot bralja auto zvaniija pa taisno uz morgu... izraadaas slimniicaa - pie samanjas.seja sagriezta ar stikliem,galvas triice...kaut kas bija lauzts,kas neatceros(un negribu).spidometra bultinja iespruudusi bija uz 85km/h,bet calis bija piespraadzeets...un aizmiga pie stuures...

man visi iemesli domaat ka typ 43 brauca ljoti aatri...gan jau izraadiijaa kaa vinja megarulzzss rulzzz... :(

180426. viesis 29.septembris 2005 15:49
0 0 Atbildēt

rēķinot pēc attaalumiem,tas kok buutu getzam tieshi pa vidu!

180642. viesis 2.oktobris 2005 2:32
0 0 Atbildēt

Paga, paga, CHEVROLET! Tos bojājumus man visu vasaru vērtēja Balta, pie kam varu aizsūtīt bildes ar to Opeli, Žiku un Audi... :)

A8 pat airbagi nebija ārā :) Tētis nebija piesprādzējies (kauns viņam!) bet pat zilumus nedabūja...

A8 (SpaceFrame alumīnija virsbūve) lonžeronos no priekšas ir tādas kā amortizējošas "raķetes" pie kā pieskrūvēta bampera metāla sija. Tās raķetes mazākus triecienus amortizē, bet lielāku gadījumā "burza" lonžeronus tā, lai tie gofrētos ap šo "raķešu" konusveida galiem un neuzlocītos kaut kur uz augšu, ienākot salonā... Par katru konstrukcijas kroku ir padomāts (izmēģināts uz datorsimulācijas programmas, kas spēj modelēt avārijas spēkus un konstrukciju uzvedību šajās situācijās.)

182347. viesis 14.oktobris 2005 22:55
0 0 Atbildēt

nezinat ka bija,tad nevar runat....cetuwi.....

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Volvo izlaidis pēdējo eksemplāru ar dīzeļdzinēju 19

Zilās krāsas XC90, kas 2024. gada 27. martā noripoja no rūpnīcas konveijera Gēteborgā, kļuvis par pēdējo zviedru markas vieglo automašīnu, kurai iebūvēts dīzeļdzinējs. Lasīt vairāk

 

Nepilni 123 000 eiro – Mercedes prezentējis G-klases modernizēto modeli (+ FOTO) 4

G-klases 45 gadus ilgā vēsture turpinās. Cenas sākas no atzīmes 122 808 eiro, AMG modelis varētu maksāt nepilnus 200 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Mercedes-AMG GT tagad arī četrcilindru motora versijā (+ FOTO) 3

Divvietīgajai kupejai arī šādā versijā jaudas netrūks. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti