Vasaraudzis «Latvija 2005» startēs ar jaunu auto

27.septembris 2005 8:13

Pēdējo gadu Latvijas ātrākā rallija ekipāža Ivars Vasaraudzis/Valdis Spredzis šīs nedēļas nogalē notiekošajā rallijā “Latvija 2005” startēs ar jaunu automobili Mitsubishi Lancer Evo 8, kurš sagatavots atbilstoši N4 kategorijai.

Četrkārtējais Latvijas autorallija čempions Vasaraudzis, kurš bija čempions ātrākajā A8 grupā arī pērn, nolēmis piebiedroties N4 kategorijai, jo šajā klasē ir spēcīgāka konkurence. “Diemžēl pēdējos gados Latvijas rallijos A8 grupā sanāca cīnīties vienīgi ar Matīsu Mežaku, tādēļ gribējās tomēr piedalīties tādā kategorijā, kur konkurence lielāka,” stāsta Ivars Vasaraudzis, kura lielākie konkurenti rallijā “Latvija 2005” būs latvieši Jānis Vorobjovs un Aivis Egle, kā arī igaunis Jāns Molders. “Kādas prognozes uz gaidāmo sacīksti? Jābrauc, tad jau redzēsim! Nezinu, kurā vietā varētu būt.”

Ivara parādīšanās trasē ar N4 mašīnu krietni apgrūtinās uzdevumu tukumniekam Aivim Eglem, kurš rallijā “Latvija 2005” var iegūt savu trešo Latvijas čempiona titulu pēc kārtas. Lai to izdarītu, viņam jāfinišē vismaz trešajā vietā vai arī jācer, ka Jānis Vorobjovs neizcīnīs uzvaru. Trīs Aivja konkurenti – Vorobjovs, Molders un Vasaraudzis – trasē dosies ar jaudīgākām un ātrākām mašīnām – Mitsubishi Lancer Evo 8, kamēr paša Egles rīcībā ir divas paaudzes vecāka tehnika Mitsubishi Lancer Evo 6.

Jautāts par to, vai nebūs pārāk lielas atšķirības starp A8 grupas auto, ar kuru Vasaraudzis startēja iepriekš, un patreizējo mašīnu, Ivars atbild: “Tas pats jau vien ir – stūre un četri riteņi! Jā, protams, būs jāpierod, ka dzinējs uz maksimālo atdevi strādā citā apgriezienu diapazonā nekā manam iepriekšējam sporta auto. Tomēr nevar teikt, ka iepriekšējais auto bija ātrs, bet šis – lēns. Arī Evo 8 ir ļoti ātrs automobilis, ar kuru iespējams cīnīties par visaugstākajām vietām. Pirms sacensībām esmu izbraucis arī pāris testu un ar automobili esmu ļoti apmierināts.”

Atgādināsim, ka pirms pēdējā posma visintriģējošākā situācija kopvērtējumā ir tieši N4 kategorijā, kur par čempiona titulu cīnās Aivis Egle, Jānis Vorobjovs un Jāns Molders. Eglem pietiek ar trešo vietu, lai viņš būtu čempions. Vorobjovam, lai triumfētu kopvērtējumā, jāuzvar un jācer, ka Egle finišēs ceturtais vai zemāk. Savukārt Molderam čempiontitula iegūšanai jāuzvar rallijā “Latvija 2005” un jācer, ka Aivis Egle finišēs sestais vai zemāk.

Rallija “Latvija 2004” preses sekretārs Mārtiņš Dzenītis

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Jūrmalā uzstādīti jauni caurlaižu automāti (+ foto) 4

Jūrmalā caurlaižu punktā pie Lielupes tilta vien divas nedēļas pirms maksas sezonas beigām uzstādīti jauni caurlaižu automāti, kuros autovadītājiem paredzēts ievadīt automobiļa reģistrācijas numuru. Vai beidzot caurumi caurlaižu sistēmā novērsti? Lasīt vairāk

 

Prezentēts jaunais Volkswagen Amarok Aventura Exclusive prototips un īpašais Dark Label modelis 1

Volkswagen komerctransports starptautiskajā autoizstādē prezentējis divus jaunus Amarok modeļus – augstākās klases Amarok Aventura Exclusive pikapa prototipu Tumeric Yellow, kurš piedāvā ieskatu klāsta augšgalā esošā 3,0 litru TDI dzinēja nākotnē, un Dark Label īpašā izlaiduma modeli, kas būs pieejams no 2018. gada pavasara. Lasīt vairāk

 

Policija: Jaunu fotoradaru un netrafarēto auto iegāde palīdzējusi mazināt avārijās bojā gājušo skaitu 21

Šogad samazinājies ceļu satiksmes negadījumos bojā gājušo cilvēku skaits, ko var skaidrot arī ar papildus fotoradaru un netrafarēto automašīnu iegādi, žurnālistiem pastāstīja Valsts policijas (VP) pārstāvis Normunds Krapsis. Lasīt vairāk

 

Pētījums liecina, ka "Dīzeļgeitas" auto Eiropā ik gadu vainojami 5000 nāves gadījumu 23

"Dīzeļgeitas" automašīnu kaitīgie izmeši ik gadu Eiropā varētu būt vainojami 5000 cilvēku nāvē, kas zaudējuši dzīvību gaisa piesārņojuma dēļ, teikts pirmdien žurnālā "Environmental Research Letters" publicētajā pētījumā. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti