Jaunais Digital Service Record (DSR – Digitālais apkopes protokols), kuru prezentē Mazda, būs visiem Mazda5 modeļiem un pakāpeniski tiks ieviests visam Mazda modeļu klāstam.
Pateicoties DSR, jebkurā brīdī ir iespējams pārbaudīt un izdrukāt visus automašīnas apkopes un servisa protokolus.Mazda Service Record ir pirmā šāda veida sistēma savā nozarē un nākotnē tā tiks ieviesta Mazda MX-5 un citiem Mazda modeļiem. Sagaidāms, ka arī konkurējošās firmas ieviesīs tāda paša veida sistēmas. Ar DSR palīdzību informācija par visām servisa, remonta un kontroles operācijām pēc darbu paveikšanas tiks saglabāta centrālajā datorā. Katrā tehniskās apkopes reizē klients saņems pilnu automašīnas apkopes protokola izdruku.
Šādas visaptverošas informācijas apkopošanas priekšrocība ir apkopes protokola precizitāte un iespēja jebkurā laikā iegūt tā izdruku. DSR padara vienkāršu apkopes trūkumu atklāšanu un novēršanu. Minētā sistēma arī nozīmē klienta naudas taupīšanu, jo būs izslēgta iespēja, ka kļūmes dēļ dažas detaļas, piemēram, gaisa filtrus, nomaina biežāk, nekā tas ir nepieciešams.
Tāpat DSR palīdzēs atklāt nobraukuma viltošanu, jo digitālo apkopes protokolu nav iespējams viltot. Klients nebūs piesaistīts tikai vienam servisa darbnīcu tīklam, jo Mazda DSR varēs aizpildīt ikvienā servisā, kuram ir interneta pieslēgums. Tomēr šo protokolu saturu nevarēs vienkārši, bez pamatojuma, mainīt ar atpakaļejošu datumu.
„Digitālais apkopes protokols tehniskās apkopes procedūru padara drošāku un, mūsuprāt, tas ir nozīmīgs solis ceļā uz mūsu mērķi – kļūt par labākajiem Latvijā klientu vajadzību apmierināšanā,” uzskata Edvīns Čiščakovs SIA Inchcape Motors Latvia Mazda tirdzniecības vadītājs.
Informāciju sagatavoja
"RKT-Publicitāte" pārstāvji
rkt gara raxsts :)