Frankfurtes 2005. gada starptautiskajā auto izstādē debitēja Audi Q7 hybrid automobiļa prototips. Audi Q7 hybrid ir aprīkots ar 4,2 litru FSI V8 dzinēju, kas attīsta 257 kW (350 ZS) jaudu un 440 Nm griezes momentu.
Elektriskais dzinējs dod papildus griezes momentu līdz pat 200 Nm.quattro pastāvīgā četru riteņu piedziņa pārvērš dzinēja jaudu un griezes momentu izcilā vadības dinamikā un braukšanas drošībā. Jauda tiek novadīta uz riteņiem caur 6-pakāpju tiptronic automātisko pārnesumkārbu.
Lai sasniegtu 100 km/h ātrumu, Audi Q7 hybrid ir nepieciešamas nieka 6,8 sekundes, kas ir sporta auto cienīgs rādītājs. Šis skaitlis kļūst vēl iespaidīgāks zinot, ka automobilis sver 2410 kilogramus un patērē tikai 12 litrus degvielas uz 100 kilometriem.
Audi Q7 hybrid automobiļa iespējas ir balstītas progresīva FSI dzinēja un elektromotora apvienojumā, kā arī inteliģentā enerģijas vadības sistēmā, kas dod iespēju optimāli izmantot katra piedziņas mezgla potenciālu.
ato prieksh SP ??? bet vai nebuus pa daargu , lexus gibriic gandriiz 10kls daargaaks nekaa parastais , nu suuri var ietaupiit uz degvielu .