Audi kļūs sportiskāks 43

 
12.marts 2002 8:47

Vācu kompānija AUDI gatavo uzreiz divus jaunus modeļus - lepnu A6 tipa mašīnu un sporta kupeju. Tā liks nodrebēt pat tādiem ātruma monstriem kā Porsche 911 un Jaguar XK8.

Audi pamatmērķis ir radīt daudz sportiskāku imidžu. Tāpēc pirmais jaunums būs jaunākā vidēja izmēra sporta kupeja, kas atradīsies par pakāpienu augstāk nekā Audi TT, bet nedaudz zemāk par jauno Lamborghini, kuras arī izstrādāšanā arī piedalījušies vācu meistari. Tas attiecas gan uz auto dinamiku, gan arī uz cenu. Jaunā kupeja būs Porsche 911 un Jaguar XK8 konkurents. Otrs jaunums - jauns daudzfunkcionāls automobīlis. Savā ziņā tas būs ļoti līdzīgs Audi A6 Allroad. Auto būs izstrādāts balstoties uz Audi Avantissimo konceptu, kas tika demonstrēts 2001. gada Frankfurtes šovā. Gaidāms, jaunais brīnums būs konkurents tādiem automobīļiem kā Mercedes GTS un Chrysler Pacifica. iAuto // lenta.ru
 
Visi komentāri
 
15852. viesis 12.marts 2002 9:03
0 0 Atbildēt

Tas AUDI bildē pēc izstieptas govs izskatās.

/KARLITTO/ arī brauc ar AUDI

15853. viesis 12.marts 2002 9:05
0 0 Atbildēt

Nu tad beidzot būs arī normāla AUDI kupeja. Sen jau tā vajadzēja!

15900. viesis 12.marts 2002 10:47
0 0 Atbildēt

Viesim 09:05:27 Tu domaaji normaala kupeja kas pie 150- 180 pats nemet kuulennus ? :)

Priekshas piedzinna nekad nekonkurees ar Porsche, un kur nu veel audi.

Varbuut arii speciaalistam ir kas sakaams par audi kupeju stabilitaati kaa nekaa FWD- preciizaak audiTT ;)

15902. viesis 12.marts 2002 10:49
0 0 Atbildēt

P.S.es domaaju audi shajaa tirgus segmentaa suks forever.

varbuut savaadaak braukt var, par to nestriidos.

15917. viesis 12.marts 2002 11:12
0 0 Atbildēt

bedo, tas ir stulbi!! Nu ja vareeja jau ielikt ari veco labo QUATTRO 1987.

15918. viesis 12.marts 2002 11:16
0 0 Atbildēt

Shito audi vareetu par katafalku viegli paartaisiit, bet taa jau laps aparaats... Smuks tomeer, maita.

Kaneelis

15921. viesis 12.marts 2002 11:20
0 0 Atbildēt

to bedo:

Ja tu domāji daudzās avārijas Vācijā ar Audi-TT tad problēmas bija tieši ar tām TT kuras bija pilnpiedziņas, iemesli:

1. Aerodinamika, Audi centās uztaisīt tādu mazu smuku-smuku mašīnīti, par downforce daudz nedomājot. Rezultātā, pie lieliem ātrumiem gaisa retinājums virs mašīnas aizmugures cēla aizmuguri uz augšu. Iznākums tam - mašīnai izslīdēja aizmugure (kas ir galīgi neraksturīgi FWD). Tagadējajiem TT visiem ir tāds mazs antispārniņš jau standartā. Par papildus $$ var dabūt kārtīgu lāpstu.

2. Mašīnas bāzes/platuma attiecība - TT ir īss un neganti plats, tādām mašīnām (kā kartingam!) vienmēr ir asa reakcija uz vadītāja darbībām + maza virziennoturība. (piem. Lotus Elise, MG 1.8, Porsche)

3. Mašīnas cena - to TT varēja nopirkt daudzi, kuri tāda stila mašīnas pirms tam nebija vadījuši - rezultātā arī daudzās avārijas ar TT.

15933. viesis 12.marts 2002 11:56
0 0 Atbildēt

Par jauno Audi Coupe ned*&$^%&t kameer neesat redzeejushi un izbraukushi! Es atshkjiriibaa no jums to redzeeju un izskataas kruta!!!! Noveerojot autobuuves tendenci peedeejos gados kad atmosfeeriskie dzineeji kljuust populaaraaki par turbo dzineejiem arii Audi izmainiis savu dzineeju paleti ievietojot paarsvaraa 6 un 8 cilindru atmosfeeriskos motorus jaunajaa kupejaa! Un nestaastiet atkal ka turbo ir suuds saliidzinot ar atmosfeerisko - taa ir modes un patikshanas lieta! Piemeers, kapeec rallijaa nav neviena atmosfeeriskaa dzineeja WRC klassee, jo nav iespeejams guut taadus parametrus ar atmosfeerisko kaa ar turbo!

Veel viens bet kapeec Audi izmanto labaak turbo 4 cilindru dzineejus un V veida kompaktos dzineejus, lai smaguma centrs buutu vairaak uz aizmuguri izmatojot quattro sisteemu lai prieksheejaam pusasiim buutu vieta! Aatrumkaarbu nevar novietot tik taalu uz aizmuguri kaa to dara BMW priekshas piedzinjai un Quattro, taadeelj arii 4 cilindru un kompaktie V veida motori ir tik populaari Audi. Shis ir arii iemesls kapeec BMW un Mercedes ir tik sarezgjiiti un neveiksmiigi 4X4 sisteemas, jo ar esoshajiem 6 nieku rindaa motoriem nespeej novietot aatrumkaarbu pietiekami uz priekshu lai aizsniegtu prieksheejaas pusasis! Taadeelj ir sarezgjiiti risinaajumi, piemeeram novietojot sajuugu aiz aatrumkaarbas lai ieguutu tik nepiecieshamo vietu!

Nu es tei jau aizrakstiijos! Vienkaarshi bessii to Bembistu plika muldeeshana par atmosfeeriskajiem un turbo motoriem, kaa arii par piedzinju veidiem!

Rezpect

15940. viesis 12.marts 2002 12:13
0 0 Atbildēt

to specialists- es jau arii domaaju tevaa teksta 1. un2. punktu taatad parlieku pagriezhamiiba, stabilitaate, utt Seko TT nenopietns autinnsh.

Coolberg- BMW izmanto R6 un V8 tie ir pilniibaa nobalanseeti motori un garantee komfortu ( nav vibraaciju) 4R jaabuut ir balansiervaarpstaam lai kaut ko liidziigu R6 sasniegtu.

Par svara sadaliijumu pa asim runaajot BMW ir 50 uz 50 prieksh vadaamiibas tas ir viens no priekshnosaciijumiem. Peedeejais X ir lieliski izveidots ar pareizu momenta sadaliijumu pa asiim un ir vairaak kaa veiksmiigi.

Turbiinaam liidzi naak dazzaadu frekvennchu svaarstiibas un riebiiga skanna, kas atstaaj iespaidu uz komfortu un vad. labsajuutu. sporta autinniem taas lieto jo par komfortu maz domaa- galvenais ir min svars un max jauda.

Audi 5 cilindri bez balansiervaarpstaam garaam, pretiigaa bubinaashana patiikama tikai pirmaas 30 minuutes taalaak tas nogurdina.

Ja esi pieradis pie komforta audi nav tas autinnsh ar ko tu gribi braukt.

15942. viesis 12.marts 2002 12:17
0 0 Atbildēt

BEDO:

Tu esi pilniigs lohs!!!! Palasi informaaciju un tad spljauj araa savus komentaarus!! Ir arii citi avoti, kur ir pieejama informaacija par auto, ne tikai LV neprofesionaalie resursi.

15945. viesis 12.marts 2002 12:26
0 0 Atbildēt

viesim 12:17:10

palasi tu ar auna piere.

taadu informaaciju latvijaa ( latv val nevar atras) ja var noraadi kur.

P.S. un lohs esi tu pats.

15950. viesis 12.marts 2002 12:57
0 0 Atbildēt

Coolberg 2002-03-12 11:56:04

- Labais :)

15952. viesis 12.marts 2002 13:07
0 0 Atbildēt

to bedo:

...es jau arii domaaju tevaa teksta 1. un2. punktu taatad parlieku pagriezhamiiba, ...

Pārliekā pagriežamība (oversteer) ir raksturīga RWD mašīnām (nu un konkrētajiem pirmajiem TT). FWD parasti ir understeer auto.

...Turbiinaam liidzi naak dazzaadu frekvennchu svaarstiibas un riebiiga skanna, kas atstaaj iespaidu uz komfortu un vad. labsajuutu...

;-) Tu dzirdi turbīnas griešanās radīto troksni? Līdz šim es domāju, ka cilvēki dzird līdz 20kHz, turbīnas, griežās ar krietni lielākiem RPM! Labi, labi, joks, turbīnas taisa arī dzirdamus trokšņus. ;-)

Laikam esi braucis ar kādu vecu sportmašīnu. Palūdz kādam izbraukt ar A6 1.8T. Vai iesēdies kādā MB S - tikai tādēļ, lai saprastu, ka jebkura mehānisma radīto troksni var neielaist salonā.

...kad F1 būs FWD tad arī es atzīšu to, bet kamēr nē

FWD suks, ja tu... (no komentāra par vziņa ceļojumu)

F1 dzinējs (un arī smaguma centrs) ir mašīnas aizmugurē + vajadzīgo downforce vajadzīgajos režīmos panāk ar antispārnu palīdzību, t.i. F1 fizikai ar parasta RWD fiziku ir maz kas kopējs!

15973. viesis 12.marts 2002 15:11
0 0 Atbildēt

1.Pārliekā pagriežamība (oversteer) ir raksturīga RWD mašīnām (nu un konkrētajiem pirmajiem TT). FWD parasti ir understeer auto.

Varbuut vienkaarshi izlasi"Fundamentals of vehicle dynamics" Chapter 6 Steady-state cornerig.tad arii turpinaasim sho sarunu. Vadaamiibu ietekmee lloti daudzi fakti piem, svara sadaliijums pa asim, ggeometriskaa centra atrashnaas vieta, piekares veidi un piedzinna kaa taada ir visai nenoziimiiga, bet FWD ir pilniiga nosliece uz oversteer

2.;-) Tu dzirdi turbīnas griešanās radīto troksni

Nevienmeer vibraacijas, kas slikti ietekmee pashsajuutu un pat veseliibu cilveeks ir speejiigs sadzirdeet un fiziski sajust ( palasi par veeja ggeneratoru un tai skaitaa turbiinu ietekmi uz cilveeka labsajuutu)

3.F1 dzinējs (un arī smaguma centrs) ir mašīnas aizmugurē + vajadzīgo downforce vajadzīgajos režīmos panāk ar antispārnu palīdzību

Fizika visiem ir viena, bet ja tev nepatiik F1 paaraak sarezzggiiti lai nnemot veeraa antispaarnus ( varbuut arii manam autinnam ir antispaarni) tu speetu kaut ko pastaastiit, nnemsim par piemeeri Indy car gonkas.

15982. viesis 12.marts 2002 15:57
0 0 Atbildēt

to: viesis 2002-03-12 12:17:10

Viesi , TU esi lielākais lohs. Bedo sakarīgi paskaidro savu viedokli, kas ir pilnībā pamatots, varbūt viņš pārāk skarbi attiecās pret audi u.t.t., bet tas ir scits jautājums. Tu vienkārši iepirdi ēterā.

15984. viesis 12.marts 2002 16:00
0 0 Atbildēt

Speciālist, nekāds dižais speciālists jau tu neesi :)))

15986. viesis 12.marts 2002 16:02
0 0 Atbildēt

to bedo:

...FWD ir pilniiga nosliece uz oversteer...

Garām. Pats esi braucis ar FWD ziemā, vai pa slapju ceļu? Nosauc kaut vienu FWD ar oversteer.

...Nevienmeer vibraacijas, kas slikti ietekmee pashsajuutu un pat veseliibu cilveeks ir speejiigs sadzirdeet un fiziski sajust ...

Protams, taču, ne jau turbīna ir tas, kas bojā veselību ievērojami vairāk par citām nelabvēlīgām un maz izpētītām (medicīniski) lietām - izplūdes gāzes, troksnis, stress vadot auto, mobilā tālruņa izstarojums, dažādi jaudas vadi no akumulātora aizmugurē uz dzinēju priekšā, tonēti stikli u.t.t.

...tu speetu kaut ko pastaastiit, nnemsim par piemeeri Indy car gonkas....

Kas gan, interesanti, ir kopīgs riņķošanai pa ovālu ar vieglās mašīnas vadīšanu pa koplietošanas ceļiem. Nascar, Indy sacensības nenotiek ja līst lietus, vai ir aizdomas ka tāds varētu sākties! CART racing lietus līšanas laikā trasē izbrauc tiesnešu auto! Laikam jau tādēļ, ka RWD autiņi ir viegli un droši vadāmi pa mainīgiem ceļa apstākļiem, pa ledu, pa smilšainiem ceļiem u.t.t. ;-)

15989. viesis 12.marts 2002 16:21
0 0 Atbildēt

Bedo: tu esi izlasiijis vienu rakstinju (Fundamentals of ...) un pienjem to kaa aksiomu, neviens no shii darba punktiem NAV aksioma, kaa vieniigo patieso vaardu to var pienjemt tikai apskatot konkreetos piemeerus. Mazaakaa kaada parametra atkaape un Fundamentals kljuust par "Differences of fundamentals of...". Tieshi taapeec jau visi RWD auto nav vienaadi, visi FWD auto nav vienaadi utt.. Lielaakaa dalja FWD auto ir konstrueeti taa , lai buutu vairaak vai mazaak izteikts understeer - shaadaa gadiijumaa auto peec "atmeshanas" ievieto purnu vajadziigajaa trajektorijaa un kljuust "foolproof", kas nepiecieshams normaalam lietotaajam paredzeetam auto.

V8 dzineejs NAV un NEVAR buut izsvarots attieciibaa uz 3 un 4 kaartas svaarstiibaam, taadi ir tikai R6 dzineeji un viss , kas dalaas ar 6 (R12 piemeeram). R6 dzineejiem savukaart ir jau kaadreiz sauktie miinusi - vaajsh griezes moments mazos un videejos apgriezienos (to var daljeeji apkarot ar sarezhgjiitaam tehniskaam metodeem) un speeciigas rotaacijas svaarstiibas, kuras ir jaaslaapee, citaadi risks sadaliit klokjvaarpstu gabalos. Nu tad veel gabariiti un taa.

Biistos, ka spriedumi par turbiinu un taas vibraacijaam ir tuksha teoretizeeshana - daudz speeciigaakas vibraacijas rada kaut vai gjeneratora vaarpstas un ventilatora grieshanaas jeb pulsaacijas iepluuds un izpluudes traktos. Vopshem, taa kaa par Audrinju radaru :-)

Par F1 tev iisti taisniiba nebuus - shiis mashiinas tieshaam konstruee shkjietami apgaazhot dazhus fizikas likumus :-) Veel jo vairaak par piemeeru nederees Indu (CART) mashiinas, taapat, kaa NASCAR auto - tiem (INDY) taapat antispaarni garantee krietnus downforce, galvenais ir atrast iisto kompromisu starp stabilitaati/max aatrumu, odzinja INDY (un NASCAR) ir kjiimikjoshana ar riepaam, gan spiedieniem tajās, gan gumijas maisiijumiem . Vienaa otraa trekaa, piemeeram, var buut taa, ka auto uz katra ritenja ir sava sastaava riepa ar savu spiedienu - viss nosakaas treninjbraucienos un peec pieredzes. Kaa savulaik vecais A.J. Foyt maaciija N.Mansellu (peec smagas avaarijas): deelinj, nekad necenties braukt oversteer rezhiimaa, tad aareejaa siena ar gandriiz 300 mph ir tava! INDY mashiinas ir izteikti understeer un izveeleejies trajektoriju, pilots ar gaazpedaali cilaa purnu viraazhaa uz augshu/uz leju, tureedams uz trajektorijas. Aizmugures ritenju izsliideeshana (oversteer) parasti noved helikopteraa uz hospitaali ...

16000. viesis 12.marts 2002 16:40
0 0 Atbildēt

Mēs visi esam mēsli. Arī tu batman, arī tu.

16011. viesis 12.marts 2002 16:50
0 0 Atbildēt

to kolenvalam - Par dazzaam lietaam lai paliek, bet nevajag jaukt oversteer ar ritennu izsliideeshanu, mees vareetu uzorganizeet tusinnu, kuraa es ierastos ar garu izklaastu.Kaa es jau teicu piedzinna ir viens no faktoriem...

Par to piedzinnu- centraalaa doma ja sakkere ar cella virsmu ir ideaala FWD ir krietni suudiigaaks par RWD tieshi taadeell, ka prieksheejie ritenni speejaa paatrinaajumaa atslogojas. Ja cella apstaaklli ir slikti tad ar FWD var pabraukt aatraak, bet RWD saansliides un citas negaacijas var vieglaak prognozeet, seko satiksmes droshiiba neciesh.

Par balanseeshanu runa gaaja par otraas kaartas inerces speekiem kas V8 ja starp cilindru rindaam ir 90 graadi ir noliidzsvarojies, paareejaas 3 un 4 kaartas utt jau ir ekstra. runa bija par to ka audi 4cilindru tieshi shie otraas kaartas inerces speeki netiek balanseeti, kaut gan citi brendi liek balansiervaarpstas utt, V6 nav noliidzsvaroti tieshi inerces speeki gan pirmaas kaartas gan otraas amerikaannu auto kas uzsver komfortu shos inerces speekus balansee. ceru ka domu saprati.

16012. viesis 12.marts 2002 16:51
0 0 Atbildēt

autoplastu- visi nee tikai tu un tev liidziigie 8)

16015. viesis 12.marts 2002 16:54
0 0 Atbildēt

to :autoplasts

Ar asarām acīs piekrītu tavam teiktajam. Vienīgi jāpiebilst ka es esmu tāds maziņš un pavisam nesmirdīgs mēsliņš :) , bet TU esi liela smirdīga mēslu čupa !!! :)))

16030. viesis 12.marts 2002 17:30
0 0 Atbildēt

to bedo:

...centraalaa doma ja sakkere ar cella virsmu ir ideaala FWD ir krietni suudiigaaks par RWD tieshi taadeell, ka prieksheejie ritenni speejaa paatrinaajumaa atslogojas....

Taisnība par to FWD priekšējo riteņu atslogošanos, taču kāds sakars raksturlielumam 0-100Km/h ar satiksmes drošību vai komfortu? Nekāds! Un kur Tu Latvijā redzi labu ideālu saķeri ar ceļu? Es redzu peļķes, no ziemas sālīšanas nenovāktās smiltis, dažādus asfalta paveida segumus! Latvijā katrā trešajā dienā līst lietus!

...RWD saansliides un citas negaacijas var vieglaak prognozeet, seko satiksmes droshiiba neciesh...

FWD nekas nav jāprognozē, mašīna pati labo trajektoriju!

16031. viesis 12.marts 2002 17:35
0 0 Atbildēt

to bedo:

Un kāpēc gan divi galvenie RWD ražotāji (MB un BMW) savas videoreklāmas balsta uz to, ka lūk jaunie modeļi ir aprīkoti ar virziena stabilizācijas elektroniku - abiem ražotājiem video (MB E un BMW 5xx) tiek demonstrēts kā auto iet ar ieslēgtu elektroniku un kā bija senāk, kad tādas nebija!

16041. viesis 12.marts 2002 18:59
0 0 Atbildēt

To bedo:

Palasot Tavus taalaakos komentaarus, izraadaas, ka Tu tomeer esi sakariigs. Peec pirmaa komenta gan ...

Ja runa ir par Audi TT, vai esi ar to braucis? es esmu, gan ar 180 Zs FWD, gan ar 220 Zs quattro. Perfekts auto, lai izbaudiitu autovadiishanas prieku.

Par crashiem. Pilniigi piekriitu viedoklim, kas bija zurnaalaa Auto.

Galvenaa probleema sleepjas tur, ka cilveeki iegaadaajoties TT nereekinaajas, ka taa tomeer ir sporta mashiina (ala Lotus, Porshe utt.), liidz ar to shaadas mashiinas vadiishanai nepiecieshama laba pieredze. Sorry, ka Audi uztaisiija bezkompromisa auto, laikaa kad paareejie (pat Porsche) saaka taisiit fool proof auto.

16042. viesis 12.marts 2002 19:01
0 0 Atbildēt

Bedo, vai Tu esi braucis ar Audi TT?

Jo ja neesi, tad kaa Tu uzdroshinies apgalvot, ka Audi shajaa segmentaa sucks forever!!!

16059. viesis 12.marts 2002 21:24
0 0 Atbildēt

HA - HA -HA !!!

Viens cirvis (bedo), kas izlasījis grāmatiņu, a pašam tiesības

vadīt transportu tikai uz trolejbusu, uzraksta SMAKU un seši

septiņi citādi normāli domājoši clvēki sajūk prātā un sāk šo

SMAKU apkarot. Ui, nevaru, jāsmejas...

Pilnīgi taču skaidrs, ka cilvēkam, kas raksta tik kategoriskas

lietas par tik individuālu lietu kā auto, ar galvu viss nav kārtībā

vai arī viņš speciāli smako... Tagad pateikšu, ka BMW (..) un

tāda commentu drūzma sāksies..

16070. viesis 13.marts 2002 8:36
0 0 Atbildēt

audifan - vai kaut ko citu kaa personiski apdirst tu veel maaki?

Ja ruma ir par vadiitaaja aplieciibu tad tieshi vieniigaas kategorijas, kas man truukst ir trolejbuss un tramvajs.

Ar audu tt 1.8 turbo esmu braucis, bet ne tik aatri lai sasniegtu kritisko robezzu.

Ko es varu pateikt OFF, **** OFF.

16079. viesis 13.marts 2002 9:27
0 0 Atbildēt

To oversteer: hoho, prieks sastapt cilveeku, kursh arii ir informeets par dzineeju teoriju ...vasrbuut drusku par maz, bet vismaz zin ap ko lieta grozaas :-) Tiesa, dazhas lietas nav tik viennoziimiigas, tjipa tikt valjaa no vibraaciju "nodoshanas"virsbuuvei var tikt ar dazhaadaam metodeem, ne tikai balansa vaarpstaam, bet nu finesees nav ko iedziljinaaties. katraa gadiijumaa tu zini daudz vairaak, kaa , piemeeram Bimmers, kura zinaashanas balstaas uz vienu vieniigu Krievijas zhurnaalu (starp citu liela dalja shii zhurnaala darbinieku ir man labi pazinjas veel kopsh CCCP laikiem, tai skaitaa praktiski visi izmeegjinaataaji), vinjsh nezin kaapeec pienjem visu tur rakstiito par aksiomu, kaut gan tiek pasviitrots, ka veerteejumi ir subjektiivi. Profesionaala atskaite izskataas pavisam savaadaak ...

Par oversteer (taapat understeer) tev nav taisniiba un tusinjsh tur neliidzees - es savaa muuzhaa apmeeram 2 gadus kopaa esmu nodziivojis NAMI poligonaa (arii taa pasha Alexandra Divakova, krutaakaa Eiropas izmeegjinaataaja daudzupraat, kompaanijaa) - kad notiek automobilja "dovodka" , ar to pashu DATRON kompleksu + 24 kanaalu regjistratoru, ir skaidri redzams, kad un kura ass saak izsliideet, cik intensiivi, kaads ir stuures rata pagrieziens, saansvere utt.. Principaa ir taa, ka kjiimikjojot ar piekaru gjeometriju, stuures iekaartas gjeometriju un veel paaris lietinjaam, nedeeljas laikaa izdevaas pieshkjirt Moskvicham 2141 praktiski neitraalu vadaamiibu. Ja sliideeja, tad vienmeeriigi ar visiem 4 ratiem ... A taa oversteers ir daudz biistamaaks par understeeru - auto peekshnji "ieskruuveejoties" liikumaa lielaakaa dalja vadiitaaju intuitiivi atmetiis gaazi - seko nekontroleejama aizmugures ritenju sliide , un ...

Vakar kaukaadaa TV kanaalaa raadiija akvaplaneeshanu - bij skaidri redzams (uz BMW piemeera), ka tikai vadiitaaja profesionalitaate glaabj no nekontroleetas sliides - pofig visas stabilizeejoshaas utt. sisteemas, ja auto asfaltu kjer tikai taa "apmeeram". A lielaakaa dalja taadu BMW kjerru brauceeju ta domaa, ka visa taa gudraa elektronika vinjus glaabs vienmeer :-(

16092. viesis 13.marts 2002 10:46
0 0 Atbildēt

Gribēju pateikt ka ar AUDI TT esmu braucies pietiekoshi daudz un ar visaam versijaam, gan tjuuneetu un netjuuneetu, pirms un peec Audi officiaalaas paarbuuves. Lieta ir taada ka TT tika uzbuuveets sportiskai braukshanai sportiskiem brauceejiem ar preciizu sportisku stuureeshanos un agressiivu 1.8 turbo motoru. Kaa pats audi atdziist un es taa pat domaaju, ka vinji ir kljuudiijushies auto pirceeja noteikshanaa. Tagad izraadas ka auto ir ljoti populaars un paarsvaraa to peerk parasti ikdienas brauceeju un ne buut ne tie sportiskaakie brauceeji (maakslinieki, sievietes un citi pilsonji). Braucot ar TT tas pilniigi uzbaaziigi liek tev aatri un agresiivi braukt, ko shie ierindas cilveeki arii dara, neprofesionalitaates deelj arii rodas shiis stulbaas avaarijas pie lieliem aatrumiem! Man izmeegjinot TT ekstreemaas situaacijaas nebija probleemu gan vecajaa gan jaunajaa modelii, jo es zinaaju savu limitu un auto limitu un taa sportisko uzvediibu uz celja un nebija nekaadu probleemu ar pakaljas peekshnju izsliideeshanu! Pie 200 km/h krasas kustiibas ar jebkuru auto buus biistamas, vienkaarshi TT ir ljoti viegli sasniegt sho 200 km/h neparaadoties nedroshiibas sajuutaam!!!

"A taa oversteers ir daudz biistamaaks par understeeru - auto peekshnji "ieskruuveejoties" liikumaa lielaakaa dalja vadiitaaju intuitiivi atmetiis gaazi - seko nekontroleejama aizmugures ritenju sliide , un ... "

kaa Kolenvals teica ir pilniiga taisniiba oversteer ir daudz biistamaaks!!!!

16103. viesis 13.marts 2002 11:35
0 0 Atbildēt

to kollenvalam- uz ielas nedriiksteetu buut autinnsh ar oversteer jo taa ir kaa tu teici, bet runa bija par to kas to izraisa, un ka piedzinna ir viena no peedeejaam un ka tieshi FWD ir tendence uz oversteer, bet inzzenieri liek stabilizatorus piekari korigge utt un panaak veelamo rezultaatu...

Var jau motoram iestuteet hidrauliskos motoru balstus utt, bet ja to pashu izdara ar noliidzsvarotu otoru rezultaats ir krietni labaaks.

Par to tusinnu gribeeju taadeell, ka mans pamatojums balstas uz fiziku un nnemot veeraa, ka tu esi lietas kursaa es piennemu ka man izdotos objektiivi aizstaaveet savu viedokli...

P.S. par to akvaplaneeshanu- neviens autinnsh no taa nav paglaabts taatad muusu tusaa to teemu vareetu neapskatiit ( ja veelies nav probleemu)

Elektronika visi DSC, EDS. ASC utt galveno kaart tikai mazina sekas un briidina vadiitaaju par kritiskaas robezzas tuvoshanos un ierindas vadiitaajam ir lloti pozitiiva lieta.

16108. viesis 13.marts 2002 11:55
0 0 Atbildēt
16113. viesis 13.marts 2002 12:19
0 0 Atbildēt

To BEDO:

Tu arii esi viens no tiem, kas kaartiigi neizlasa un tad atbild? Es teicu, ka ir citi avoti, kur var dabuut info, atskaitot neprofesionaalos LV avotus. (Taatad aarzemju vai krievijas avoti)

Taatad lohs esi tu, ja nemaaki izlasiit citu rakstiito!!!!!!

16135. viesis 13.marts 2002 13:25
0 0 Atbildēt

speciaalistam- paldies par veertiigo informaaciju, bet tikai buutu labi, ja tu saprastu ka (pirmajaa avotaa) tiek aprunaats viens no daudzajiem iemeslien, shii riepas deformaacijaa ir pareizi uzsveerta. Ja tu izlasiitu taalaak tur arii ir teikts par paatrinaajumiem ( kas atshkkir piedzinnas) utt, kur atkal siiki un smalki ir aprakstiit.

Viesim 12:19:54 nesaspringsti 8)

16184. viesis 13.marts 2002 14:29
0 0 Atbildēt

to bedo:

Neviens jau necenšas iestāstīt, ka FWD ir labāks paātrinājums par RWD. Paātrinājumam nav nekā kopēja ar satiksmes drošību un ar braukšanas komfortu arī. Diskusija te panesās par to kas ir drošāks un vieglāk vadāms. Un tur RWD ir tikai viens plus - mazāks apgriešanās rādius.

16192. viesis 13.marts 2002 14:46
0 0 Atbildēt

Speciaalistam- iisteniibaa man jau apnika, bet tomeer.

Paaatrinaajuma ietekmee (saanu paatrinaajuma) riepa deformeeja un rada noslieci (atkariibaa no ass uz kuras vairaak deformeejas) uz paarlieku pagriezzamiibu vai nepietiekamu.

Vieglaak vadiit ir RWD mazaak blakus paraadiibu uz vadoshajiem ritenniem, bet ja tev liekas vieglaak vadiit FWD lai taa arii paliek.

Par citaam priekshrociibaam neteikshu - saaksies veel suuraa diskusij 8)

16556. viesis 15.marts 2002 11:51
0 0 Atbildēt

Eu, juus visi te stulbi esat??? Galvenais nav piedzinja, bet vai cilveex maak braukt. Ja nemaaceesiet, jums ar 4x4 uz sausa asfalta graaviic buus neizbeegams. Nevajag te gudri runaat - ejiet labaak tagad shitaadaa smukaa laikaa brauciet.

Es arii tieshi taa tagad dariishu.

16757. viesis 18.marts 2002 0:55
0 0 Atbildēt

Vechi, vechi....! Ko tik agresiivi? Viens jutas gudraks un neparspetaks par otru.

1) Es nesaprotu no kurienes paspideja doma par to FWD. Cik man zinams - tad pareizi ir AWD (All wheal drive).

2) Prichom te TT? Shis raksts ir par sho katafalkveidogo dampi - kuru es par kupeju pat murgos nenosauktu. Kur nu vel par AUDI kupeju.

3) ZB man lasit ka jus viens otru par LOXIEM un idinjiem lamajat! Palugshu izveleties vardus, bet ja nav parak liels krajums, tad paturet muti.

Tas nu laikam bija viss ko gribeju pakomenteet. Velu veiksmi visiem, kam patiik AUDI un tiem kuriem ir AUDI novelu nekad nepirkt shadus monstrus ka raksta redzamais. Tas tikai pazudinas AUDI labo imidzu.

16758. viesis 18.marts 2002 1:13
0 0 Atbildēt

To viesis 2002-03-18 00:55:56 - respect!

domaaju, ka te nesakariigi lamaajas un apcelj citus (citas auto markas) tie, kuri nav iipasi speciaalisti auto jomaa. Katrai markai, katrai piedzinjai, katrai kaarbai ir savi plusi un miinusi, un to zinaasana vai nezinaasana nenoziimee, ka cilveeks ir 'krutais' vai 'pilniigs lohs'.

17169. viesis 19.marts 2002 19:16
0 0 Atbildēt

Nekas jau iipash nav!!!he

17863. viesis 24.marts 2002 22:30
0 0 Atbildēt

Vel nav izgudrota Audi sportiska forma.Motors ir loti labs,man piemeram nepatik massinas ar aizmugurejo piedzinnu.taakaa mersim un bmv japaliek nomalee.Citaa zinnaa Audi markas massiinaam ir daudzas priekssrociibas.

26250. viesis 5.jūnijs 2002 17:00
0 0 Atbildēt

bember bember-

Audi ir vairaak miinusu kaa detallu ;), ja cilveeks nezin un skalli fano (liidziigi kaa tu) tad vinnsh ir apallsh lohs :)))

84218. viesis 21.jūnijs 2003 21:48
0 0 Atbildēt

FWD var buut vienreiz oversteer, citreiz understeer. taapat arii RWD mashiinaam

mulkjiibas, ka indy ir understeer mashiinas utt...

viens svariigs sheit no teorijas iztruukst, kas attiecas uz oversteer/understeer

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 2

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

Sieviete veikusi pirmo pasaules apceļošanu ar elektromobili (+ FOTO) 14

Leksija Olforda kļuvusi par pirmo cilvēku pasaulē, kas ar elektromobili apbraukusi apkārt zemeslodei. Lasīt vairāk

 

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Vecrīgā plāno ieviest no maija 6

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Rīgā plāno ieviest no maija, šodien preses konferencē informēja Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Olafs Pulks (JV). Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti