Plāno ieviest kontroli pār auto iebraukšanu Vecrīgā 10

 
10.oktobris 2005 9:52

Otrdien, 11.oktobrī, Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komiteja izskatīs jautājumu par grozījumiem Rīgas domes saistošajos noteikumos, kas regulē transportlīdzekļu iebraukšanu īpašā režīma zonā Vecrīgā.

Grozījumi saistošajos noteikumos nepieciešami, lai ieviestu caurlaižu izmantošanas kontroli un novērstu iespēju Vecrīgas caurlaides nodot trešām personām.

Komitejas priekšsēdētājs Andrejs Požarnovs (TB/LNNK) uzsver, ka pirmo reizi kopš viedkaršu ieviešanas tiks noteikta stingra kontrole automašīnām, kas iebrauc Vecrīgā. "Viedkartes savulaik gan tika ieviestas, taču to izmantošanas kontrole līdz šim ir bijusi "aizmirsta"," uzskata A.Požarnovs. Pašvaldības SIA "Rīgas satiksme" komitejas uzdevumā ir nodrošinājusi speciālas datorprogrammas izstrādāšanu. Atbilstoši šai programmai pēc viedkartes ievadīšanas Vecrīgas caurlaižu punktā izvietotajā karšu nolasītājā uz datora monitora parādīsies precīzi dati par personu, kam viedkarte izsniegta. Viedkartes nodošana trešajām personām tiks aizliegta, un par šo pārkāpumu būs iespējams konkrēto viedkarti bloķēt, bet tās īpašniekam paredzēt administratīvo atbildību. Šo sistēmu kontrolēs Pašvaldības policija.

Saskaņā ar SIA "Rīgas Satiksme" aprēķiniem pašlaik 30 līdz 40 procentus bez maksas izsniegto Vecrīgas caurlaižu to īpašnieki ir nodevuši trešajām personām.

Komiteja vēl diskutēs par kārtību, kādā Vecrīgas caurlaides tiks bloķētas, anulētas un atjaunotas, kā arī par pašvaldības nodevu par transportlīdzekļu iebraukšanu vai novietošanu Vecrīgā. Grozījumi domes saistošajos noteikumos paredz, ka maksa par iebraukšanu Vecrīgā varētu tikt paaugstināta.

"Vecrīga ir pakāpeniski jāatslogo no transportlīdzekļiem, un kontroles pastiprināšana, kā arī maksas palielināšana ir loģiski un pamatoti soļi šai virzienā," norāda Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs A.Požarnovs.

 
Visi komentāri
 
181477. viesis 10.oktobris 2005 9:56
0 0 Atbildēt

he he, tas būtu labais.

iebrauc lohs vecrīgā, aiz šlagbauma facecontrol konfiscē kartiņu un pašu nah :)

181479. viesis 10.oktobris 2005 10:06
0 0 Atbildēt

ja šim būs asiņaina seja, tad jūs abus paņems uz izolatoru :)

181481. viesis 10.oktobris 2005 10:18
0 0 Atbildēt

RD ir gan lohi.

Vīni ļoti labi zin ar ko jāsāk, patreiz viņi imitē darbu.

1. Jāsāk ir ar takšiem, kur uz 10 autiņiem ir labi ja 2 kartes.

Tāka dzīvoju pats vecrīgā, zinu ko runāju, cik nav bijis ka tie astē aiz mana autiņa iebrauc un izbrauc, tāpat arī citiem.

2. Palieliniet maksu par kartēm, tā nesamazinot ieņēmumus, lai automātiski atkrīt n skaits gribētāju. Palieliniet tik bieži un tik daudz, lai pircēju skaits samazinās, bet tie kas nopērk nosedz pārējos.

3. Atceliet tās debīlās ierobežojošās zīmes - VISAS. Kapēc? Elemetāri. Kad to nebija autiņi sadalījās vienmērīgi pa teritoriju. Patreiz tie ir spiest braukt par atļautjaām vietām, kā arī apstāties vietās kur dŗist - tā Jūs koncetrējat auto mazāka teritorijā un rodas situācija kā Čakielā probkas laikā.

181482. viesis 10.oktobris 2005 10:22
0 0 Atbildēt

Vēl derētu pakontrolēt tos iekšālaidejus-cik nav redzēts,kā piebrauc autiņš pie šlagbauma,šu-šu ar apsargonkuli,un tas atver šlagbomi.Domāju,ka ,ja šo novērstu,30% braucēju uzreiz atbirtu.

181520. viesis 10.oktobris 2005 11:08
0 0 Atbildēt

Es zinu kā var iebraukt Vecrīgā bez caurlaides.

181533. viesis 10.oktobris 2005 11:41
0 0 Atbildēt

interesanti izskatās Pēterbaznīcas laukumā - pilns ar mašīnām! :)

bet iebraucot laukumā, abās pusēs ceļazīme - mehāniskiem transportlīdzekļiem braukt aizliegts! :)

181552. viesis 10.oktobris 2005 12:51
0 0 Atbildēt

Maksas pacelšana neko nemainīs, ja ir daudz bezmaksas varianti. Tas tikai palielinās maksu par "barjeras pacelšanu".

Un tie Ls5/h tā jau ir daudz. Tad Vecrīga tiks pārvērsta par "biezo režīma zonu" un nevis "īpaša režīma zonu"...

181574. viesis 10.oktobris 2005 14:44
0 0 Atbildēt

Es tā arī nesapratu - kā viņi taisās kontrolēt kas brauc iekšā? Uz monitora parādās dati par caurlaides īpašnieku. Nu un? Tur sēdēs policis un katru reizi skries ārā skatīties vai tas kas iebrauc ir saimnieks vai nav?! Kāda tad jēga no tām kartiņām, ja tur vienalga stāvēs cilvēks?

181671. viesis 11.oktobris 2005 8:53
0 0 Atbildēt

Zinu tās kontrolēšanas tehnoloģijas.

Konrolētājiem būs PDA, kuri pa zilo zobu saņems informāciju no šlagbauma par klient karti, kur būs sekojoši dati:

1) caurlaides sākuma datums un beigu datums

2) caurlaides tips

3) mašīnas numurs, ja caurlaide izsniegta uz mašīnu

4) vārds, uzvārds, vai iestādes nosaukums

181696. viesis 11.oktobris 2005 11:32
0 0 Atbildēt

Ar 12. oktobri Rīgas Autostāvvietas sāks riteņu bloķēšānu

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti