Bauskas un Ziepniekkalna ielu krustojuma izmaiņas 89

 
24.oktobris 2005 10:07

Šī nedēļa daudziem braucējiem, kas uz centru dodas no Bauskas puses un arī tiem, kas no centra dodas uz Valdlauču pusi sākās ar pārsteigumu.

Patiesībā daudzi šo pārsteigumu nemaz nepamanīja....



Šādas ceļazīmes ir uzstādītas arī virzienā Bauska-centrs.


Bet pat mācībnieki nepamana zīmi un griežas pa kreisi.



Tagad Ziepniekkalna / Mūkusalas un Bausaks ielas krustojumā ir pamatīgas izmaiņas. Uzstādītas ceļazīmes - tikai TAISNI UN PA LABI. Protams, neskatoties uz to, ka zīmes uzstādītas brauktuvju abās pusēs, visi vēl nespēj adaptēties un, neskatoties uz ceļazīmēm, veic kreiso pagriezienu.

Ņemat vērā, ka tūlīt atjēgsies CP un šis manevrs kļūs par "maksas pakalpojumu". Esiet uzmanīgi - skatieties uz ceļazīmēm!

iAuto
 
Visi komentāri
 
183004. viesis 24.oktobris 2005 10:12
0 0 Atbildēt

Nu sviests, a cik manevri tagad jāveic lai tiktu uz Valdlauču pusi? Ceru ka tā ir pagaidu zīme :(

Redaktors 24.oktobris 2005 10:13
0 0 Atbildēt

Tā noteikti nav pagaidu zīme, ja ceļš [malas] arī pārbūvēts tā, ka kreiso pagriezienu veikt ir apgrūtināti.

183006. viesis 24.oktobris 2005 10:21
0 0 Atbildēt

Kārtējais speciālistu "izmurgojums".Ja tas viss domāts lai atslogotu krustojumu, tad lai tiktu uz Valdlaučiem, es tajā paviesošos divreiz. Tik daudz prāta nebija, lai gar stāvvietas sētu uztaisītu trešo rindu tikai pa kreisi .

183007. viesis 24.oktobris 2005 10:21
0 0 Atbildēt

Tam idiotam kurš ir ķēries pie Bauskas ielas krustojumu uzlabošanas, kajas izraut..., jeb pašam likt pabraukāt pa sevis zīmētajiem krustojumiem no riitiem vai vakaros!!! Elementaari izlabojamas vainas nevar noveerst....

183008. viesis 24.oktobris 2005 10:23
0 0 Atbildēt

Blin vot kaapeec sheit nevar uzlikt to spilgti zaljo ziimju fonu, kaads ir pirms biistamajaam gaajeeju paarejaam?!

183011. viesis 24.oktobris 2005 10:27
0 0 Atbildēt

Vai,šorīt automātiski aizbraucu pa kreisi!! Ceru, ka tā ir kļūda zīmju izvēlē...

183013. viesis 24.oktobris 2005 10:31
0 0 Atbildēt

Jā, irbijuši...(24.10.2005 10:26), un es biju viens no kritizētājiem ...

Tamdēļ ar interesi nākamreiz papētīšu šo vietu, bet,

spriežot pēc bildēm, tagad būs vieglāka šī krusta šķērsošana ...

PS

Pagrieziens no centra uz Valdlaučiem, visticamāk ieplānots ar apgriešanos pretējā virzienā aiz Statoila un labā pagrieziena veikšanu :)

183014. viesis 24.oktobris 2005 10:36
0 0 Atbildēt

manupraat STOP ziime no Bauskas puses ir pazudusi.

183016. viesis 24.oktobris 2005 10:42
0 0 Atbildēt

Un tad, kad stāvēs rinda otrajā joslā pret Statoilu, lai apgrieztos, tas pārējiem kustību taisni tikai "atvieglos"?

183017. viesis 24.oktobris 2005 10:42
0 0 Atbildēt

zaļais frukts otrajā bildē ir vnk ekselents :)

183018. viesis 24.oktobris 2005 10:43
0 0 Atbildēt

Viss ir normaali. kliedz tikai latvieshi-kapeikp****ji, kuriem tagad naaksies paarsimts liekos metrus (ok, varbuut pat ap 1km) nobraukt, lai nokljuut Valdlauchos... a tie paarsimts metri, taa jau ir liela nauda un laiks, kas maksaa miljonus :D :D :D

183025. viesis 24.oktobris 2005 10:59
0 0 Atbildēt

DeaDMoroZZZ [?] 24.10.2005 10:43

tas kreisais pagrieziens vienalga būs jāveic uz Valdlaučiem = atslogo vienu krustojumu, noslogo citu :(

183026. viesis 24.oktobris 2005 11:01
0 0 Atbildēt

Viss jau būtu o.k, tikai kā autobuss, kas brauc no centra izdarīs kreiso pagriezienu uz Valdlaučiem, ja krustojums ir tā izveidots, ka kreiso izdarīt ir apgrūtinoši. Būs tā, ka ar katru garmoškas aizmuguri, veicot pagriezienu pa kreisi, tiks nojaukta viena auto sāni, kurš atradīsies labajā joslā blakus autobusam..!

183032. viesis 24.oktobris 2005 11:09
0 0 Atbildēt

Pisec! Kurš lohs organizē satiksmi? Jau tas vien, ka tādas nozīmes iela, kā Bauskas iela, ir svarīgāka par Mūkusalas ielu, ir absurds. Un pat, ja Bauskas iela, paliek galvenā, tad, kur ir problēma uztaisīt 3.joslu, kas iet tikai pa kreisi?

183035. viesis 24.oktobris 2005 11:17
0 0 Atbildēt

smadzeņu trūkums ļauj uzstādīt jebkādas zīmes. un jebkur.

183036. viesis 24.oktobris 2005 11:18
0 0 Atbildēt

Pirmkārt: kāda starpība vai es griežos pa kreisi vai braucu taisni virzienā no centra? Sastrēgumi no tā mazāki nepaliks! Tāpat man jāgaida braucēji no abām pusēm!!!

Otrkārt: normālā valstī būtu uzlikta kāda apbraukšanas zīme, a tagad vienkārši: taisni un pa labi un viss, bez jebkādiem paskaidrojumiem! Tas nu gan nav normāli! Un CP būs klāt un drāzīs visus, nevis informēs par izmaiņām un parādīs, kā tikt uz Valdlaučiem, galu galā!!!!!!! Stulbums totālākais!!

183037. viesis 24.oktobris 2005 11:18
0 0 Atbildēt

To: 24.10.2005 11:09

Problēma ir naudā, kas būtu jāatskaita stāvvietas nomniekam ;)

gan jau ka viņam ir ilgtermiņa nomas līgums ...

to: "Flints"

Pieredze gan rāda, ka sastrēgumi abos virzienos tur neveidojas bieži,

ar ko gribu teikt, ka apgriešanās manevri būs vieglāk izpildāmi, nekā, ja dēļ kreisajiem pagriezieniem tiek noslogots pats krusts ...

PS

Kā te jau norādīts "taupīgajiem", tad vienmēr ir iespēja nogriezt pa labi, no centra braucot pirms Finiera (Skaistkalnes, Putnu, Graudu, Stērstu & M.Stērstu ielas) un iziet pa tiešo uz Bauskas ar mazu līkumu, ja nav vēlmes taisīt "razvorotu" uz Mūkusalas -> Ziepniekkalna aiz "Statoil"

183038. viesis 24.oktobris 2005 11:20
0 0 Atbildēt

Vismaz saprati, ko uzrakstīji, 183036. viesis 24.10.2005 11:18,

tad jau uz Brīvībenes ar kreisos varēja atstāt :D

Redaktors 24.oktobris 2005 11:20
0 0 Atbildēt

Starpība ir - daudzi vadītāji, braucot taisni no Bauskas un ieraugot zīmi "Stop", dod ceļu arī tiem, kas no centra veic kreiso pagriezienu (nogriežoties pa kreisi, jādod ceļš tiem, kas brauc taisni...), kaut gan pēc CSN tas nemaz nebūtu jādara, jo tas ir VIENS krustojums. Tāpēc virzienā no Bauskas rodas "štopars".

183040. viesis 24.oktobris 2005 11:21
0 0 Atbildēt

P.S. bet ņemot vērā apmales - kā tagad autobuss tur pagriezīsies?

Redaktors 24.oktobris 2005 11:22
0 0 Atbildēt

Tur vēl viss nav pabeigts, varbūt tomēr autobuss varēs pagriezties...

183042. viesis 24.oktobris 2005 11:23
0 0 Atbildēt

183036. viesis: kāda starpība vai es griežos pa kreisi vai braucu taisni virzienā no centra?

Tev būs mazāk jāgaida uz tiem braucējiem, kuri no pretējās kustības joslas uztaisija kreiso, līdz ar to Tu ātrāk sagaidīsi brīdi, kad var šķērsot krustojumu.

183043. viesis 24.oktobris 2005 11:24
0 0 Atbildēt

Viesi, 24.10.2005 11:21,

Kādi autobusi ta kursē pa Mūkusalas un taisīja kreiso uz Bauskas?

Vismaz publiski pieejamās maršrutu shēmās nav atzīmēti :P

183044. viesis 24.oktobris 2005 11:26
0 0 Atbildēt

Bumbarashs: pa Brivibeni braucot tev ir luksofors!! un pats galvenais: tur ir galvenais cels!!!

183045. viesis 24.oktobris 2005 11:27
0 0 Atbildēt

Atbildot:

- - -

183032. viesis 24.10.2005 11:09

Pisec! Kurš lohs organizē satiksmi? Jau tas vien, ka tādas nozīmes iela, kā Bauskas iela, ir svarīgāka par Mūkusalas ielu, ir absurds...

- - -

var teikt, ka Bauskas ir galvenā, lai nebremzētu sab. transporta kustību ... (imho)

183046. viesis 24.oktobris 2005 11:27
0 0 Atbildēt

bet uzlikt luksoforu prātā neienāca, protams. pa Bauskas taču salīdzinoši maz auto brauc. paskat cik jauks krustojums ir tālāk pie Baložiem - tur vairs nav problēmu.

183048. viesis 24.oktobris 2005 11:28
0 0 Atbildēt

Ja, sapratu, Bumbarash! uz Brivibenes pirmam kartam ir galvenais cels! :)))))))))))))) ja tu to neesi pamanijis... :)))

183049. viesis 24.oktobris 2005 11:28
0 0 Atbildēt

nemuldi, 24.10.2005 11:26, ja ... laikam esi aizmirsis, kaadi korķi tur bija pirms noņēma lielo vairumu kreiso pagriezienu ...

183050. viesis 24.oktobris 2005 11:29
0 0 Atbildēt

Sviesta programma. SD parasti vispirms zīmes uzstāda un tad domā. Tie, kam vajag nokļūt uz Valdlaučiem tagad izmetīs mazo līkumiņu pa labi un braucējiem uz Bausku nedaudz vairāk pakavēs satiksmi, bet braucējiem no Bauskas tas nemainīs neko.

183051. viesis 24.oktobris 2005 11:30
0 0 Atbildēt

24.10.2005 11:27,

luksofors ir papildizmaksas ... + tur būtu vajadzīgs loģiskais - pēc plūsmu intensitātes ...

PS

24.10.2005 11:28,

un kreisais arī Āfrikā ir "kreisais" PPP

183052. viesis 24.oktobris 2005 11:33
0 0 Atbildēt

Ar to 1 krustojumu ir tā apšaubāmi. Kā pēc tam pierādīt, ka sadursmes "partneris" nav braucis pa bauskas ielu.

183053. viesis 24.oktobris 2005 11:33
0 0 Atbildēt

Tiem gudrajiem, kas saka, ka viss normāli. Šodien izmēģināju kā īsti sanāk. A sanāk vienkārši: Bauskas iela ir galvenā, tādēļ uz Mūkusalas korķis veidojas šā vai tā - ar kreiso pagriezienu vai bez tā. Rezultātā, lai nogrieztos uz Bauskas ielu agrākā viena korķa vietā tagad jāizstāv 3: 1) lai tiktu pāri Bauskas ielai; 2) lai izdarītu pagriezienu Ziepniekkalna ielā atpakaļ centra virzienā; 3) lai nokļūtu atpakaļ līdz labajam pagriezienam uz Baukas ielu (kur atkal ir rinda jo vairumam jāškērso galvenā - Bauskas - iela)

Jēdzīgais risinājums bija - uzlikt krustojumā luksoforu un paplatināt brauktuvi priekš tiem kas veic pagriezienu uz Bauskas ielu, taču pie mums viss jau tiek darīts ne kā sakarīgāk, bet kā parasti

183054. viesis 24.oktobris 2005 11:34
0 0 Atbildēt

Tur kursē ķekavas autobuss.. un mikriņi, bet uz tiem (sab.transp.)jau zīme neattieksies, sūds par mikro, bet autobuss ar savu sanesi toč noārdīs sānus kādam vieglajam, pagājušo nedēļ redzēju konkrētu piemēru, labajā joslā stāv mācībnieks, un no kreisās autobuss taisa pagriezienu un ar pakaļu visu sānu mācībniekam noārda..

183055. viesis 24.oktobris 2005 11:34
0 0 Atbildēt

Nu tad ir viens ceļš, viesi 24.10.2005 11:29,

rakstiet petīcijas uz RD Sat. de-pu ... tie kas iziet plūsmā uz Baložiem, Ķekavu utl. būs pateicīgi arī par šādiem pārkārtojumiem :D, ;)

BET

Visi kā zināms, nekad nav ieguvēji ppp Tāda ir dzīve ... punkc.

183060. viesis 24.oktobris 2005 11:46
0 0 Atbildēt

2 Bumbarashs.

No Mūkusalas uz Bauskas griežas 23.autobuss + virkne mikriņu, kas kursē uz Baložiem caur Valdlaučiem. Un tad man jāprasa, kāds sab.transports kursē pa Bauskas ielu, lai tamdēļ tā būtu galvenā?

183062. viesis 24.oktobris 2005 11:46
0 0 Atbildēt

Te nu jaaraksta, ka bezsmadzenju idini seez un izdomaa sito. Laikam jau galiigi nedomaa par sekaam, par to, ka apm. 1/3 daļai vadiitaaju kuri brauca taalaak pa bauskas ielu t.i. veica kreiso pagriezienu tagad šis krustojums buus jaaskeerso 2 reizes. Un taa nav pagaidu ziime taa tur buus visu laiku kameer kaads gudraaks izdomaat kaa savaadaak "renoveet"so krustojumu. Drosi, ka sii krustojuma renovaacijai tika atkal daudzie tuukstosi Ls izteereeti no muusu kabataam un veel drosi ka siis spicaas idejas autors preemiju nnopelniija. malaci Riigas Dome taa tik turpinaat Juus piedodiet, bet izkataties ppeec mulkiem ar so un veel citaa daudzaam idejaam...

183063. viesis 24.oktobris 2005 11:48
0 0 Atbildēt

to F323F

Nemaz jau viss saans nebija noaardiits. Nopleests tika tikai moldings un nedodz noskraapeets saans, bet deelj visa shitaa pigora, no Maximas liidz Ziep0niekkalna ielai braucu 50min. Bet ja godiigi tad tieshaam shis krusts uztaisiits Sab transportam neparociigs. Tur jau taa sanaak miiciishanaas kad autobusam ir jaapaarkaartojas no labaas joslas pieturas uz kreiso joslu lai nogrieztos no Muukusalas ielas uz Bauskas ielu pa kreisi. Tomeer jau tas krustojums ir galiigi d...aa

183064. viesis 24.oktobris 2005 11:50
0 0 Atbildēt

Pa bauskas ielu iet tramvajs :D:D:D 1X 30min :D:D:D:D

183065. viesis 24.oktobris 2005 11:52
0 0 Atbildēt

Forša varde :)

Redaktors 24.oktobris 2005 11:58
0 0 Atbildēt

Tas ir mans talismans, kas ne reizi vien pasargājis auto no stikla plīšanas crašu laikā... ;)

183072. viesis 24.oktobris 2005 12:00
0 0 Atbildēt

Par luksaforu. Es apm. pirms mēneša satdep.lv uzdevu jautājumu par šo krustojumu un atbilde bija, ka paredzēts līdz šī gada beigām uzstādīt luksaforu un jau ir uzsākta iepirkuma procedūra.

183073. viesis 24.oktobris 2005 12:01
0 0 Atbildēt

hmm - neredzu iemeslu aureeshanai, lai tiktu no centra uz valdlauchiem:

foto.apollo.lv/files/scirocc...nal/115198.jpg

183074. viesis 24.oktobris 2005 12:03
0 0 Atbildēt

Subaru, a nav taa kaa bik pa sarezjgjiitu tas ko tu uzziimeeji??? nav vieglaak mest rinjkjii uz ziepniekkalna ielas??? un tad vienkaarshi uztaisiit labo pagriezienu??? :D:D:D

183075. viesis 24.oktobris 2005 12:06
0 0 Atbildēt

Pa bauskas ielu kā reiz iet 12. 23. un 26. autobuss plus tramvajs !!

Pa mūkusalas neviens neiet, tikai mikriņi un kaut kādi ārpilsētas

183076. viesis 24.oktobris 2005 12:07
0 0 Atbildēt

Vieglāk būtu mest riņķī, bet tur tagad būs intensīvāka satiksme un to nebūs tik viegli izdarīt

183077. viesis 24.oktobris 2005 12:09
0 0 Atbildēt

Subaru. Tur jau tā lieta, ka uz Valdlaučiem nokļūt nav daudz sarežģītāk, bet šī apbraukšana vēl vairāk apgrūtinās taisni braucošos. T.i. zīmes ir uzstādītas, naudiņa iztērēta, bet jēgas nekādas. Kad vairākkārt esmu lūdzis SD izveidot gājēju pāreju bīstamā vietās, aizbildinās, ka divas zīmes un bundža krāsas esot ļoti dārgi.

183081. viesis 24.oktobris 2005 12:32
0 0 Atbildēt

Sen jau šītā vajadzēja tos kreisos likvidēt

183084. viesis 24.oktobris 2005 12:44
0 0 Atbildēt

183077. viesis : Nepiriecājies. Uz šito ģeniālais SD reaģēs ar kārtējām aizlieguma zīmēm.

183088. viesis 24.oktobris 2005 12:56
0 0 Atbildēt

tas, ka tie, kas griežas pa kreisi, taisa korķi, ir bullshits (varbūt vienīgi sab.transports), jo nav starpības, vai Tu brauc taisni konkrētajā krustojumā vai griezies pa kreisi, jo tik un tā jāpalaiž no abām pusēm braucošie.

Redaktors 24.oktobris 2005 12:58
0 0 Atbildēt

vot pateici ... un nepadomāji... izlasi CSN!

183091. viesis 24.oktobris 2005 13:08
0 0 Atbildēt

CSN tagad nav laika skatīties, bet labprāt uzklausītu Redaktoru - kapēc nav tā, kā domā 183088.viesis? Un viena lieta, kā ir CSN noteikumos rakstīts, bet dzīvē man domāt, ka tie "kreisie" štoparu rada tikpat, cik taisni braucošie.

P.S. Vajag luksoforu!

183094. viesis 24.oktobris 2005 13:26
0 0 Atbildēt

Ja brauc pēc CSN, t.i., izgriežas no mazākas nozīmes ceļa tā, lai netraucētu pa galveno ceļu braucošajam, nevis pēc principa "gan jau sabremzēs", tad kreisā pagriezien izdarīsana prasa teorētiski vairāk laika nekā braukšana taisni, jo ceļu sķērsot pat nelielā ātrumā var nekā ieskrieties, izbraucot uz galvenā ceļa a/m traektorijas.

183099. viesis 24.oktobris 2005 13:55
0 0 Atbildēt

dlja osoba tupih ...

183091. viesis 24.10.2005 13:08

Ja kads nogriezhas pa kreisi vinjam nav problemu, bet shaja krustojuma tas nobremze jebkadu kustibu gan taisni gan pa labi gan pa kreisi.

saciet tachu kustinat savu peleko vielu !!!!

183103. viesis 24.oktobris 2005 14:09
0 0 Atbildēt

Dlja osoba tupova 183099 --> Normāls autovadītājs, kas grib nogriezties pa kreisi Bauskas/Mūkusalas krustā nu nekādi nebremzē satiksmi!

183105. viesis 24.oktobris 2005 14:10
0 0 Atbildēt

Vispār pelēkā viela būtu jākustina tiem, kas organizē satiksmi Rīgā.

Rīt redzēsim, ko dod minētais "uzlabojums"...

183107. viesis 24.oktobris 2005 14:32
0 0 Atbildēt

Tie, kas saka, ka šī kreisā aizliegšana uzlabo satiksimi, acīmredzot šajā krustā brauc ļoti reti vai nekad. Kreisā veikšanas ātrums tur bija identisks taisni braukšanas ātrumam, jo jāapstājas tāpat līdz 0km/h. To nevar salīdzināt ar Brīvības ielas kreiso aizliegumu, kurus viennozīmīgi atbalstu kaut arī man tas apgrūtina nokļūšanu mājās.

Redaktors 24.oktobris 2005 14:34
0 0 Atbildēt

Tā nav - tie, kas griežas pa kreisi brauc bez problēmām, bet tas krustojums ir tik liels, ka tie, kas brauc pretējā virzienā taisni nezinkāpēc dod ceļu tiem kreisajiem. Tāpēc štopars.

183109. viesis 24.oktobris 2005 14:44
0 0 Atbildēt

Kāpēc nezkāpēc ? Tas jau ir cits krustojums un nākas palaist tos, kas brauc pa galveno. Tagad būs tas pats, es krustojumu apbraukšu gar staķiku pa mazo ieliņu un mani atkal nāksies palaist. Šoreiz abos virzienos braucošajiem.

183110. viesis 24.oktobris 2005 14:47
0 0 Atbildēt

Kurš teica, ka Ziepniekkalna ielas ir divas? Tas ir viens liels krustojums.

183111. viesis 24.oktobris 2005 14:48
0 0 Atbildēt

Redaktors: cik bieži tu šajā krustojuma esi mēģinājis ievērot noteikumus (6. punktu). Kā pierādīt, ka neesi devis ceļu kreisā pagrieziena veicējam, ja tas paskaidrojumā raksta, ka braucis pa bauskas ielu.

183113. viesis 24.oktobris 2005 14:59
0 0 Atbildēt

183110 viesim. Cik lielai tad būtu jābūt atstarpei starp brauktuvēm, lai tos atzītu par atsevišķiem krustojumiem, ar kilometru pietiks ?

CSN skaidri pateikts, ka krustojums ir norobežots ar iedomātām līnijām, kas savieno brauktuves pretējo malu noapaļojuma sākumu. Pēc šīs definīcijas skaidrs, ka Bauskas ielas brauktuves, kam starpā ir paliels automācību placis, ar Ziepniekkalna ielu veido divus krustojumus.

183114. viesis 24.oktobris 2005 15:02
0 0 Atbildēt

Ulmaņa gatves un Liepājas ielas krustojums arī ir divi krustojumi? :) Kur ir robeža?

183115. viesis 24.oktobris 2005 15:02
0 0 Atbildēt

nu tur tajā dignājas ielā (kas iet gar staķiku) vajadzēja ielikt tikai pa kreisi, to sanāk, ka ļoti daudzi pa turieni dzen apkārt un neļauj izgriezties tiem, kuri brauc pa mūkusalas

183117. viesis 24.oktobris 2005 15:21
0 0 Atbildēt

Robeža ir tur, no kuras puses tu brauc :) Ja man būtu jābrauc taisni, es iespējams piekristu Redaktoram. Bet tā kā man jāgriež pa kreisi, esmu pilnīgi pārliecināts, ka tur ir divi krustojumi.

183118. viesis 24.oktobris 2005 15:53
0 0 Atbildēt

Tiem kas nepamanīja ko es rakstīju iepriekš. Es Rīgas domes satiksmes deparamenta mājas lapā apmēram pirms mēneša uzdevu jautājumu par šo krustojumu. Vai tiek plānots uzlabot satiksmes intensitāti šajā krustojumā? Un atbilde bija, ka līdz šā gada beigām ir paredzēts uzstādīt luksaforu un ir uzsākta iepirkum procedūra. Tātad nevis šīs zīmes uzlabos satiksmi, bet luksafori un zīmes ir vajadzīgas, lai pie zāaļs gaismas neveidotos satrēgums no tiem kas griež pa kreisi.

183120. viesis 24.oktobris 2005 16:21
0 0 Atbildēt

183113. viesis 24.10.2005 14:59

izlasi uzmanigak definiciju vardam krustojums .

183121. viesis 24.oktobris 2005 16:22
0 0 Atbildēt

Nez kur saslēpsies pogainie tur pa inerci vēl ilgi griezīs!

183125. viesis 24.oktobris 2005 16:39
0 0 Atbildēt

183120. viesim. Pasaki priekšā, kam jāpievērš uzmanība šai definīcijā ?

183129. viesis 24.oktobris 2005 17:21
0 0 Atbildēt

Ziepniekkalna iela ir ceļš, kurš sastāv no divām brauktuvēm. Tādēļ krustojums ir viens.

183135. viesis 24.oktobris 2005 19:03
0 0 Atbildēt

vai tad jau dzeki ir nokavejusi pasu sakumu, kur varetu kasyt piki taa ka bagaaznieku pilnu varetu piebaazt. neticu ka sie vel nezin sito naudas kraatuvi

183145. viesis 24.oktobris 2005 20:00
0 0 Atbildēt

man liekas ka vis labākais risinājums būtu izveidot tur apļveida kustību ar svetaforu kas ieslēdzās lai palaistu tramvaju,bet tad būtu jālikvidē stāvieta, kas tāpat nedarbojas

183154. viesis 24.oktobris 2005 20:56
0 0 Atbildēt

Viss ir labi ar tām brauktuvēm, bet - braucot ārā uz Bausku pa labo joslu, ja kreisajā ir kāds liels autiņš, nekādi nav iespējams redzēt, kur radās tas, kas nāk pa Bauskas ielu - tad jāmet uz pirkstiem - braukt sānos vai nē.

183164. viesis 24.oktobris 2005 21:36
0 0 Atbildēt

šovakar braucu no centra uz bauskas pusi, nācās gaidīt, jo 3 autiņi taisījā neatļauto kreiso (no bauskas->centrs) :)

183166. viesis 24.oktobris 2005 22:58
0 0 Atbildēt

atvaino, redaktor, - ja jau tu pats tik centīgi centies aizstāvēt ideju, ka tie, kuri veic kreiso pagriezienu no Mūkusalas ielas nebūtu jāpalaiž (jo viņi veic kreiso pagriezienu un šis krustojums jāuzskata kā viens krustojums) - gribu tev oponēt - pamēģini pats izsekot - kurš braucējs nogriezās pa kreisi, kurš jau agrāk brauca pa Bauskas ielu??? Tos kuri brauca pa Bauskas ielu - laidīsim, tos kuri nogriezās pa kreisi no Mūkusalas ielas - tesīsim durvīs iekšā? Gribētos teikt, ka tev šoreiz nav taisnība. Tajā krustojumā, manuprāt, jau sen vajadzēja uzstādīt luksoforus, pie tam pārtaisīt Mūkusalas ielu par galveno, tramvajam uzliekot sensoru - kad brauc tramvajs - tam vienmēr iedegas zaļais. un viss.

Redaktors 24.oktobris 2005 23:01
0 0 Atbildēt

Es arī neizsekoju, es tikai saku, kā būtu pēc likuma - Ziepniekkalna iela ir ceļš ar divām brauktuvēm un tas viss ir viens liels krustojums. Savukārt ceļazīmes ar galvenā ceļa zīmēm ir saliktas tā, it kā tie būtu divi krustojumi. Un luksofori tur būs, to solīja SatDeps.

183168. viesis 24.oktobris 2005 23:21
0 0 Atbildēt

to 183135. viesis - ja es būtu stukačš - varētu ne tādas vien naudas krātuves viņiem parādīt...ir vietas Rīgā, kur vidēji ~3min laikā notiek ~10 pārkāpumi, katru dienu tur braucu un katru dienu sporta pēc vācu statistiku ... cik saskaitīšu. Ceļu policiju kaut kā tur ļoti sen neesmu redzējis. Un labi, ka neredz.

183170. viesis 25.oktobris 2005 0:17
0 0 Atbildēt

To 183166. viesis 24.10.2005 22:58

Nuja un satiksmes autobusiem ari sensoru piekabinasim :))

183175. viesis 25.oktobris 2005 8:14
0 0 Atbildēt

nu luksoforu, ka mūkusalas ielai zaļais ir teiksim minūti, ja ir liela plūsma, tad 2 min. Kad nāk tramvajs, tad bauskenei iedegas zaļais, un pārējie uz bauskenes pagaida min vai 2min ;)

183194. viesis 25.oktobris 2005 9:53
0 0 Atbildēt

Konstatētājs. Šorīt uz savas ādas izjutu, kā ir , kad tā vietā ,lai 1x pagrieztos pa kreisi bez tramvaja sliežu pārbraukšanas, jāšķērso Mūkusalas iela vienreiz , tad pēc laiciņa atkal otrreiz, abas reizes vaktējot tramvaju... kAD BŪS LUKSOFORS!!???

183260. viesis 25.oktobris 2005 12:59
0 0 Atbildēt

Redaktor! Ja saki ka satdep nestaasta pasakas un luksofori tur buus - kaapeec tad taas ziimes bija vajadziigas?

Redaktors 25.oktobris 2005 13:03
0 0 Atbildēt

Šodien apskatīju kreisos stūrus - tur nebūs paredzēts kreisais pagrieziens.

183297. viesis 25.oktobris 2005 15:34
0 0 Atbildēt

To>183260. viesis 25.10.2005 12:59

Redaktor! Ja saki ka satdep nestaasta pasakas un luksofori tur buus - kaapeec tad taas ziimes bija vajadziigas?

zīmes ir vajadzīgas, lai pie zāļās gaismas neveidotos satrēgums no tiem kas griež pa kreisi.

183326. viesis 25.oktobris 2005 19:14
0 0 Atbildēt

no tiem kas griež pa kreisi sastrēgums tur neveidojās,bet tagad apbraucot gar statoilu divas rindas stāvēs lai palaistu garām tos kas gribēja nogriezt pa kreisi

183330. viesis 25.oktobris 2005 20:49
0 0 Atbildēt

Esiet modri šinī krustojumā jo šodien t.i. 25.10.2005 policija nolēma iekasēt maksu par kreiso pagriezienu- paris minūtēs 5 autovadītāji kļuva par upuriem. Uzmanieties!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

183331. viesis 25.oktobris 2005 21:00
0 0 Atbildēt

šodein braucu ~18:30, priekšā pa kreisi aizgrieza 5 no 7 auto, laikam ieraduma spēks :D

183341. viesis 26.oktobris 2005 1:22
0 0 Atbildēt

skats no Liepaajas. es tur braucu 1x-3x meenesi. un man vajag Bukaishu ielu. tad pasakiet kaapeec man braukt pa ziepnikkalna ielu liidz tiem Valdlauchiem, lai peec tam brauktu atpakalju uz Bauskas ielu? man vajag to Bishumuizju par ko dzied fredis savaa 10. tramvajaa. 100% ja nebuutu sho rakstu lasiijis, tad naakamajaa reizeee reaali uzrautos. taalaak. ja uzliks luksoforu, tad taapat jau kreisais tur nebuus. pasakiet kaa braukt no Liepaajas uz Bukaishu ielu? cirst rinjkjii tajaa ziepniekalna ielaa vai caur to dignaajs ielu ar 3x labo pagriezienu? un veel - kas notiks, kad tur pabeigs to Dienvidu tiltu. turpat blakus vinjsh atrodas - chakstes ielas un bukaishu krustojuma galaa...

183539. viesis 27.oktobris 2005 23:33
0 0 Atbildēt

Super!;) Bez Valdlaučiem šajā virzienā ir arī citas apdzīvotas vietas, kā Mākoņkalns, Pļavniekkalns un Ziedonis + netik apdzīvota , bet tomēr apmeklēta vieta - Katlakalna kapi. Turklāt, turpat jau top dienvidu tilts un attīstās privātā apbūve, kas vairo satiksmes plūsmu.

Salīdzinot ar situāciju pirms 4-5 gadiem plūsma ir palielinājusies vismaz 3 reizes. Ieraugot sākušos pārbūvi minētajā krustojumā, nopriecājos, bet rezultātā ;)) viss mums šeit ir pa lēto un vainīgs jau esi sēžoties pie stūres.

Ko var ieteikt, ja nav naudiņas. Tiltus-estakādes,apļus, joslas - risinājumi ir ! Ar laiku - kurā mēs jau mokka nebūsim ;))

183540. viesis 27.oktobris 2005 23:38
0 0 Atbildēt

Un kur tur ir vieta izdzīvojušiem CP darbiniekiem apturēt autovadītājus, lai sodītu par pārkāpumu :) ??

183541. viesis 27.oktobris 2005 23:38
0 0 Atbildēt

p.s. virzienā uz Valdlaučiem .

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī? 1

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti