Statoil: auto vadītāji kļūst atbildīgāki 25

 
25.oktobris 2005 12:03

Ir noslēgusies ikgadējā satiksmes drošības akcija "Redzi. Esi redzams" un apkopoti tās rezultāti. Šogad pārbaudītas vairāk nekā 2500 auto gaismas.

No tām aptuveni 65% veikta regulēšana, ap 20% regulēšana nebija neieciešama, bet 15% bija jādodas uz servisu, jo regulēšana uz vietas nebija iespējama.

”Akcija notiek jau sesto gadu. Salīdzinot toreiz un tagad, viennozīmīgi var teikt – tagad auto īpašnieku atsaucību vairs nenosaka iespēja saņemt vēl kaut ko bez maksas, jo būtiskā auto vadītāju motivācija ir izpratne par nepieciešamību pienācīgi sagatavot auto braukšanai gada tumšajos mēnešos,” stāsta Dace Lodziņa, SIA Latvija Statoil klientu piedāvājumu departamenta vadītāja.

Rīgā pārbaudes tika veiktas 17 stacijās, ārpus Rīgas – 9 pilsētās, aptverot Daugavpili, Jēkabpili, Alūksni, Valmieru, Jelgavu, Ventspili, Tukumu, Talsus un Liepāju.



Rudenī trīs galvenos satiksmes negadījumu cēloņus - braukšanu pie stūres reibumā, agresīvu braukšanas stilu un drošības jostas nelietošanu, papildina braukšana ar nenoregulētām auto gaismām, kas apžilbina pretī braucošos. Tāpēc SIA Latvija Statoil sadarbībā ar Latvijas Auto moto biedrību un Ceļu satiksmes un drošības direkciju organizē satiksmes drošības akciju ”Redzi. Esi redzams”. Tās mērķis ir atgādināt autovadītājiem par satiksmes drošību un nepieciešamību sagatavot automašīnas tumšākajiem gadalaikiem - rudenim un ziemai, tā mazinot satiksmes negadījumu skaitu tumšajā diennakts laikā.

Akcijas laikā ik gadu bez maksas, iebraucot Statoil degvielas uzpildes stacijās (DUS) notiek automašīnu lukturu pārbaude un regulēšana, ko veic pieredzējuši auto servisa meistari. Bez maksas autobraucēji var pārbaudīt sava auto tuvās un tālās gaismas, bremžu, pagriezienu un atpakaļgaitas signālugunis. Papildus meistari bez maksas veic arī auto gaismu un signāluguņu lampiņu nomaiņu.
 
Visi komentāri
 
183258. viesis 25.oktobris 2005 12:57
0 0 Atbildēt

Rudenī trīs galvenos satiksmes negadījumu cēloņus - braukšanu pie stūres reibumā, agresīvu braukšanas stilu un drošības jostas nelietošanu,...

Kā tieši pēdējais izraisa negadījumus? Tas vairāk ir kāpēc vieglāks negadījums pārvēršas smagākā, bet pats par sevi nevienu tas neapdraud... Vai, ne tā?

183259. viesis 25.oktobris 2005 12:57
0 0 Atbildēt

"auto vadītāji kļūst atbildīgāki"... kaut kā neziskatās pēc patiesības...

Tumšajā laikā vismaz katram ceutrtajam auto lampas riktīgi žilbina, jo nav noregulētas, vai lukturos sabāzta visāda draza... veel stipiri vairojies kontingetns, kas konstanit brauc ar iesleegtiem migklas lukturiem, neatkariigi no redzamiibas un diennakts laika...

183268. viesis 25.oktobris 2005 13:33
0 0 Atbildēt

Nu ja...Statoilam jau nu gan tas rūp..reklāmas kampaņa, nekas vairāk.

183273. viesis 25.oktobris 2005 14:08
0 0 Atbildēt

Da muļķības tas ir. Ja būtu pārbaudījuši gaismas tiem, kuri lejās Liepiņā, rezultāts būtu diametrāli pretējs.

183275. viesis 25.oktobris 2005 14:21
0 0 Atbildēt

to oskarz - kā drošības jostas nelietošana palielina iespēju izraisīt/iekulties setiksmes negdījumā?

183276. viesis 25.oktobris 2005 14:23
0 0 Atbildēt

Oi, bļ*aa Statiķi, būtu labāk bendzīnam cenu normālā cenā turējuši, nevis te ar propagandu nodarbojušies!

183277. viesis 25.oktobris 2005 14:24
0 0 Atbildēt

STATOILs palicis taads miiljsh un puukains. Varbuut veel visi Statoila darbinieki saaks staigaat miikstaas rozaa chiibinjaas, lai ir pa smuko? ;D

183278. viesis 25.oktobris 2005 14:25
0 0 Atbildēt

:) :) :)

183287. viesis 25.oktobris 2005 14:52
0 0 Atbildēt

Nāzinu, kā bija norvēģu pildītavās, bet 6dien pie "Sky" mani "atšuva", kad pajautāju:

"Vai ta lampiņas mainam?" ;/

183292. viesis 25.oktobris 2005 15:23
0 0 Atbildēt

Sitiet vai nost, bet neesu redzējis šo akcijas reklāmu.Tikai jau ka beidzās....

183293. viesis 25.oktobris 2005 15:24
0 0 Atbildēt

Kā tieši pēdējais izraisa negadījumus? Tas vairāk ir kāpēc vieglāks negadījums pārvēršas smagākā, bet pats par sevi nevienu tas neapdraud... Vai, ne tā?

========================

Tas ir, piemeeram, taa, ka Tu iemauc bedree un nevari normaali

savaakt auto, jo instinktiivi turies pie stuures, identiska situaacija var rasties intensiivi bremzeejot. Diemzheel shaadi gadiijumi ir bijushi ...

183295. viesis 25.oktobris 2005 15:27
0 0 Atbildēt

2 DeaDMoroZZZ

Nu, es ari dienas gaisaja laika braucu ar miglas lukturiem (bet ne tuvajiem), ceru, ka parejiem parak netrauceju. Mani besi ara tie, kas nevieta un nelaika sasledz aizmugurejos migleniekus - tie gan baigi acis spiez :(((

183298. viesis 25.oktobris 2005 15:35
0 0 Atbildēt

183295. viesis 25.10.2005 15:27

nu zheel ka Tu taa dari :D

183300. viesis 25.oktobris 2005 15:49
0 0 Atbildēt

181. Braucot priekšējos miglas lukturus atļauts iedegt:

181.1. nepietiekamas redzamības apstākļos - atsevišķi vai kopā ar tuvās gaismas lukturiem;

181.2. diennakts tumšajā laikā neapgaismotos ceļa posmos - kopā ar tuvās gaismas lukturiem.

182. Pakaļējos miglas lukturus atļauts iedegt tikai tad, ja ir bieza migla, intensīvi līst vai snieg u.tml.

183301. viesis 25.oktobris 2005 15:50
0 0 Atbildēt

....... SVIESTS TA AKCIJA - NEKAS VAIRAAK!!! Iebraucu noregulēt gaismas un - abi darboņi bija tik manāmi uz krūti paņēmuši ka gandrīz pārdomāju, rezultātā nožēloju, ka nepārdomāju! Pēc fāras nomaiņas tā nebija pieregulēta, domāju - gan jau "spečuki" noregulēs, tagad tālās gaismas spīd 3m attālumā no mašīnas.

183302. viesis 25.oktobris 2005 15:58
0 0 Atbildēt

2 DeaDMoroZZZ

174. Diennakts gaišajā laikā mehāniskajiem transportlīdzekļiem, kā arī tramvajiem un trolejbusiem jābrauc ar iedegtiem dienas gaitas, tuvās gaismas vai priekšējiem miglas lukturiem

183314. viesis 25.oktobris 2005 17:30
0 0 Atbildēt

Kolenvals [?] 25.10.2005 15:24

Ok, kam negadās, bet nu starp Top3 no crashu iemesliem, tas ka nav lietotas drošības jostas, jau nu gan nevajadzētu būt. :) ir tāda lieta kā nepareiza ātruma, distances, riepu, ēdiena pie stūres utt iemesli, kas tiešām izraisa probzas, bet ne jau tas, ka brauc nepiesprādzējies liec visos stabos, kokos un transporta līdzekļos...

183316. viesis 25.oktobris 2005 18:00
0 0 Atbildēt

Regulēšanas aparātu jāprot lietot: ja nemaldos, auto un aparātam jābūt uz vienas un horizontālas vismas. Citādi viss izskatās baigi Ok, bet jēgas nekādas.

183318. viesis 25.oktobris 2005 18:08
0 0 Atbildēt

hmm, kāpēc te parādās vienas populāras organizācijas logo līdzīgs kleksis? Žetons par atjautību, nav jau grūti, tikai ikvienam ir tiesības uz personīgo viedokli, kas nekādā ziņā... utt.

183321. viesis 25.oktobris 2005 18:33
0 0 Atbildēt

Kadreiz skidrumus pielēja - katalogus dalīja A tagad ?? Pieredzējusi speciālisti pēc kuru regulēšanas skati iziet nevar bez autoservisa apmeklējuma :):):)

183339. viesis 25.oktobris 2005 23:18
0 0 Atbildēt

izgāju apskati-viss ok. Intereses pēc iebraucu pie šiem pārbaudīties-neesot riktīgi- vajag regulēt. Tāpēc jau ir tie lielie skaitļi-regulē visiem -vajag vai nevajag.

183342. viesis 26.oktobris 2005 1:36
0 0 Atbildēt

man gaismas kārtībā

183350. viesis 26.oktobris 2005 9:07
0 0 Atbildēt

Nu vinji arii meedz reguleet, ja apskati var iziet ;) Es ar savaam arii vareeju iziet, bet pasham likaas, ka suudiigi spiid... Lamb vecis paskatiijaas un paceela augstaak - liidz normas robezhaam, jo bija nedaudz par zemu...

183385. viesis 26.oktobris 2005 10:15
0 0 Atbildēt

Atsaucoties uz 183339.viesa rakstīto - man bija tieši otrādi! Arī iebraucu pārbaudīties - šie saka viss OK. Aizbraucu uz TA - ielika 2 par to, ka pagriezienu rādītāji pārāk izbalējuši esot! Paskatījos - tiešām, nevis spilgti oranži, bet maigi dzelteni.

183479. viesis 26.oktobris 2005 20:25
0 0 Atbildēt

bla a uz reezekni nevareeja atvilkt savu pakalju?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti