Ceļu policijas reids 17

 
14.marts 2002 13:30

Ceļu policijas specrota 13. martā Rīgā reida laikā, kontrolējot neregulējamās gājēju pārejas, sodījusi 29 autovadītājus.

Vadītāji aizturēti par braukšanas ātruma nesamazināšanu vai transportlīdzekļa neapturēšanu, lai dotu ceļu gājējiem, kas šķērso brauktuvi pa gājēju pāreju. Divpadsmit autovadītājiem sastādīti administratīvo pārkāpumu protokoli, bet 17 gadījumos nauda iekasēta bez protokola sastādīšanas. iAuto pilnīgi atbalsta šādu reidu nepieciešamību, jo savādāk laikam nemaz nav iespējams autovadītājiem iestāstīt, ka gājējs uz gājēju pārejas ir jāpalaiž. Protams, ka būtu labi, ja CP sodītu autovadītājus par šo pārkāpumu arī bez nekādu reidu palīdzības, tas būtu jādara nepārtraukti. Jāatzīmē, ka Rīgā gan ir tādas "komerc- gājēju pārejas", pie kurām CP patrulē bieži un arī soda autovadītājus par neapturēšanu. Smieklīgi: reiz Ceļu Policijas patruļa sarunā ar iAuto prata nosaukt pie kādas kafejnīcas atrodas šī pāreja, bet nespēja īsti izskaidrot, starp kādām ielām uz Brīvības ielas tā ir. Acīmredzot, šī kafejnīca ir bieži apmeklēta tieši no CP puses... Savas akcijas "Uzmanību! Gājējs!" ietvaros iAuto vortāls plāno aicināt CP pievērst uzmanību arī tiem gājējiem - govīm, kas šķērso brauktuvi neatļautās vietās un apdraud gan savu, gan arī citu veselību un dzīvību. 2001. gadā par gājēju pāreju noteikumu neievērošanu ir sodīti 1000 autovadītāji, kas ir samērā smieklīgs rādītājs, jo mēs visi labi zinām, ka šādi pārkāpumi notiek biežāk nekā 3 reizes dienā. IAUTO//BNS
 
Visi komentāri
 
16354. viesis 14.marts 2002 13:55
0 0 Atbildēt

Ceļu policija ir malači !

16355. viesis 14.marts 2002 13:58
0 0 Atbildēt

Mani ir sodījuši par gājēju nepalaišanu kādus 5 gadus atpakaļ. Kopš tā laika respektēju šo noteikumu. :) Kaut arī reizēm gājēji šausmīgi ''bremzē'' un nemaz nesteidzas iet pāri.

16356. viesis 14.marts 2002 13:59
0 0 Atbildēt

Jā, jā, šodien ar viena ekipāža tur pat vien dzīvojas. Ta ka brauciet uzmanīgi!

16368. viesis 14.marts 2002 14:25
0 0 Atbildēt

Un uzmanieties no govīm:P

16369. viesis 14.marts 2002 14:30
0 0 Atbildēt

filips, tu tur tusēsies:p

16373. viesis 14.marts 2002 14:36
0 0 Atbildēt

a kas filips ir cipists ?

16376. viesis 14.marts 2002 14:38
0 0 Atbildēt

Peksis ko tu vislaiks nosevis zime drumi pareizo un sociāli apbižoto ?

16405. viesis 14.marts 2002 15:28
0 0 Atbildēt

Divpadsmit autovadītājiem sastādīti administratīvo pārkāpumu protokoli, bet 17 gadījumos nauda iekasēta bez protokola sastādīšanas.

A ko nozīmē tie 17 gadījumi, kad nauda iekasēta bez protokola, ko paši policisti to jau tagad oficiāli atzīst, ka ņem kukuļus?

Redaktors 14.marts 2002 15:32
0 0 Atbildēt

«Bez protokola» ir ar vienkarsu kviti. Tas nav kukulis.

16426. viesis 14.marts 2002 16:27
0 0 Atbildēt

Dari vai nedari tik un ta slikti

Redaktors 14.marts 2002 17:34
0 0 Atbildēt

Ir jau labi, tā jau arī šajā rakstā ir teikts. Vēl labāk būtu, ja Ceļu policijā vispirms domātu un tikai pēc tam darītu - baigais sasniegums, četras stundas akcija!

Atkal policija ir aizmirsusi savu pamatuzdevumu - NOVĒRST pārkāpumus nevis pēctam tikai pēc tam sodīt, kā tas visbiežāk notiek. Vabuļa kungs ir pat ar nožēlu RADIO SWH teicis, ka, redziet, nepārkāpj jau tie viltīgie autovadītāji tad, kad redz policistu pie pārejas. Te nav vietas nožēlai, te ir vieta priekam. Loģiski, ka nepārkāps. Un tāpēc arī policisti ir domāti, lai nepārkāpj, nevis lai "ķertu" un kasētu naudiņu.

Par to domāšanu. Domāju, ka vispirms vajadzēja izsludināt, ka šāda akcija būs. Daudzi tam pievērstu uzmanību, jo nezinātu, kurā pārejā stāves policija. Ja par to PIRMS TAM izziņotu mēdijos, tad efekts būtu 100-kārtīgs. Bet nezin kāpēc CP uzskata, ka visi viņu tikai lamā un tāpēc īpaši nekontaktējas ar mēdijiem. Mēdijiem jau nav ko teikt par par C-policiju, ja informācija tiek dalīta tikai īpašos gadījumos...

Jau rakstīju, ka, piemēram, uz Zirņu ielas (pie nama Nr.1) katru otro dienu "tup" CP ekipāža, kurai īsti šeit nav ko darīt - tādu arī varētu nosūtīt pie kādas pārejas un likt sodīt gan braucējus, gan arī tos, kas bizo ne tur, kur drīkst! Un te nemaz nevajag reidus rīkot.

Kad es piedāvāju CP rīkot drošības jostu akciju kopīgi, tad zināt, ko man atbildēja galvenais speciālists? Ka drošības jostas jau esot jālieto vienmēr un nemaz neesot jēgas rīkot nekādus reidus. LIKUMS esot jāievēro vienmēr! Bet tagad paši rīko reidus, par CSN, kas arī VIENMĒR jāievēro - jocīgi - vārdi ar darbiem nesakrīt.

Skumji, skumji, ka mums ir tādas attiecības.

P.S. Šis apcerējums bija atbilde uz viesis 2002-03-14 16:27:34 rakstito. Viņš sapratīs.

16508. viesis 15.marts 2002 10:09
0 0 Atbildēt

nubet sodīšana arī veicina noteikumu ievērošanu. reku cementu sodija 5 gadus atpakaļ, un tagad viņš respektē noteikumus.

A ja kruķi stāvēs pie gājēju parbrauktuvēm ("novērsīs iespējamos pārkāpumus"), tad var rasties reflex laist pešehodus tikai pie šādām pārējām.

16536. viesis 15.marts 2002 11:19
0 0 Atbildēt

Kāpēc man jāsamazina ātrums pirms pārejām? Tas nekādos CSN nav minēts! Un ja es pārbraucu pār pāreju neapstājoties, tas vēl nenozīmē, ka neesmu palaidis kādus gājējus! Normāla situācija būtu, ja gājēji salasītos pa bariņiem un tad ietu pāri, nevis piem. pie Laimas pulksteņa plūst pāri pa vienam - diviem un tad CP pilni maki...

16575. viesis 15.marts 2002 12:52
0 0 Atbildēt

Rīgā nav gājēju pāreju ir tikai gājēju pārbrauktuves! Nav viegli šķērsot ielu, jo grūti saprast vai tevi laiž vai nē, ja izleksi priekšā nelaidējam... Ja arī laiž tad ej nu zini vai nobremzēs līdz vai uz gājēju pārejas.

16612. viesis 15.marts 2002 15:08
0 0 Atbildēt

TO: Yukki: Ir gan CSN 111. punkts. ;)

16613. viesis 15.marts 2002 15:11
0 0 Atbildēt

Vispaar stipri iesaku varas viiriem paardomaat gaajeeju paareju nepieciessamiibu uz divjoslu vai triisjoslu (katraa virzienaa) ielaam. Ja Tu labu gribeedams ljauj gaajeejam izmantot vinja tiesiibas, tad vari palikt par potenciaalu slepkaviibas liidzgaitnieku, jo 80% gadiijumu blakus joslaa braucossais nemeegjina apstaaties, vai veel dullak, aiz muguras braucossais assa Tevi apdzen, domaadams, ka priekssaa kaarteejaa bremze. Gaajeeju paareja ir efektiiva tikai uz ielaam ar vienu braukssnas joslu katraa virzienaa. Citaas vietaas ir jaaliek luksafori. Un tikai nevajag staastiit ka tie ir daargi,,,, daargaaki par to gaajeeju dziiviibaam,,,, Leeti jau mees taas cilveeku dziiviibas veerteejam,,,

20279. viesis 12.aprīlis 2002 18:27
0 0 Atbildēt

Tā tik turpināt!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti