Autoskolu pārstāvji spriež kā uzlabot apmācības 5

 
31.oktobris 2005 8:15

No Grieķijas atgriezusies Latvijas Profesionālo autoskolu federācijas (LPAF) delegācija, kas piedalījās 11. Eiropas Autoskolu asociācijas /EFA/ kongresā.

EFA darbojas 22 Eiropas valstu autoskolu federācijas, pārstāvot 165 tūkstošu biedru intereses Eiropas Savienības (ES) institūcijās un organizācijās. Lai veicinātu ceļu satiksmes drošību (EFA) iesaka uzlabojumus ES likumdošanā.

Kongresa galvenās tēmas bija :

  • trūkumu atklāšana apmācības procesā autoskolās un pasākumi ceļu satiksmes negadījumu mazināšanai;
  • autoražotāju tehnisko iespēju meklējumi uzlabot transportlīdzekļa kontroli, vadību un iespējas izvairīties no bīstamām situācijām ceļu satiksmē;
  • tehnikas ietekme uz apmācības procesu autoskolās, grūtību pārvarēšana augsta apmācības līmeņa sasniegšanai un uzticības stiprināšanai jauno vadītāju apmācībā autoskolās;
  • jauna braukšana un mazāk ceļu satiksmes negadījumu, kā autoražotāju ieguldījums ceļu satiksmes drošības uzlabošanā;
  • jauno tehnoloģiju ietekme uz vadītāju apmācības procesu;
  • autoskolas apmācības un eksamenizācijas inspektoru darba kvalitātes vērtēšanas jautājumi.

Kongresa gaitā plaša vērība tika pievērsta arī jaunumiem eksamenizācijas procesā. Referātu par autoskolas apmācības kvalitāti un tās novērtēšanu kongresa delegātiem nolasīja LPAF prezidents Ēriks Griģis. Pēc viņa vārdiem: "Eiropā katru gadu tiek apmācīti, eksāmenus kārto un saņem vadītāja apliecības ap miljons transportlīdzekļu vadītāju, no kuriem lielākā daļa ir jaunieši. Tāpēc intensīvi jāstrādā, lai uzlabotu apmācības kursu kvalitāti. Jārūpējas, lai autoskolas piedāvātu progresīvas un drošas transportlīdzekļu vadīšanas priekšzināšanas ceļu satiksmē."

 
Visi komentāri
 
183770. viesis 31.oktobris 2005 13:22
0 0 Atbildēt

smuks tūrisma brauciens par nodokļu maksātāju naudiņu :)))))

Redaktors 31.oktobris 2005 13:27
0 0 Atbildēt

Hmm, autoskolas, šķiet, ir privāti uzņēmumi...

183791. viesis 31.oktobris 2005 15:45
0 0 Atbildēt

Ha! Fooorši būtu, ja vadītāju apmācības autoskolās finansētu no valstī ieņemtiem nodokļiem... un tad nodokļu maksātāju naudu varētu izšķiest ne tikai ekskursijās...

183884. viesis 1.novembris 2005 10:57
0 0 Atbildēt

ja atgriezhamies pie raksta nosaukuma, tad merkjis shai uzlabotai apmacibai butu labak sagatavoti brauceji. Te nu vajadzetu uzlikt kaut kadu lielu stundu skaitu kuru butu janobrauc

20 h vasara pa sausu asfaltu/granti dienā/naktī

20 h pavasarī vai rudenī lietū pa asfaltu/granti dienā/naktī

20 h ziemā pa asfaltu (ledus+ putra)/granti (piebraukts sniegs) dienā/naktī

un tad vēl kaut kādu speciālo kursu izkļūšanai no ekstrēmām situācijām.

reāli pie tiesībām varētu tikt pusgada laikā, toties cilvēki mācētu braukt vismaz

183959. viesis 1.novembris 2005 15:19
0 0 Atbildēt

Nepieciešamo stundu skaitu braukšanā nosaka katra autoskola pati. Skaits nedrīkst būt mazāks par minimāli noteikto. Stundu braukšanā var izvēlēties arī apmācāmais pats.

Nepieciešamais stundu skaits katram braucējam ir vajadzīgs, lai tas spētu izpildīt noteiktās prasības attiecībā uz drošu ceļu satiksmi.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti