Autoskolu pārstāvji spriež kā uzlabot apmācības 5

31.oktobris 2005 8:15

No Grieķijas atgriezusies Latvijas Profesionālo autoskolu federācijas (LPAF) delegācija, kas piedalījās 11. Eiropas Autoskolu asociācijas /EFA/ kongresā.

EFA darbojas 22 Eiropas valstu autoskolu federācijas, pārstāvot 165 tūkstošu biedru intereses Eiropas Savienības (ES) institūcijās un organizācijās. Lai veicinātu ceļu satiksmes drošību (EFA) iesaka uzlabojumus ES likumdošanā.

Kongresa galvenās tēmas bija :

  • trūkumu atklāšana apmācības procesā autoskolās un pasākumi ceļu satiksmes negadījumu mazināšanai;
  • autoražotāju tehnisko iespēju meklējumi uzlabot transportlīdzekļa kontroli, vadību un iespējas izvairīties no bīstamām situācijām ceļu satiksmē;
  • tehnikas ietekme uz apmācības procesu autoskolās, grūtību pārvarēšana augsta apmācības līmeņa sasniegšanai un uzticības stiprināšanai jauno vadītāju apmācībā autoskolās;
  • jauna braukšana un mazāk ceļu satiksmes negadījumu, kā autoražotāju ieguldījums ceļu satiksmes drošības uzlabošanā;
  • jauno tehnoloģiju ietekme uz vadītāju apmācības procesu;
  • autoskolas apmācības un eksamenizācijas inspektoru darba kvalitātes vērtēšanas jautājumi.

Kongresa gaitā plaša vērība tika pievērsta arī jaunumiem eksamenizācijas procesā. Referātu par autoskolas apmācības kvalitāti un tās novērtēšanu kongresa delegātiem nolasīja LPAF prezidents Ēriks Griģis. Pēc viņa vārdiem: "Eiropā katru gadu tiek apmācīti, eksāmenus kārto un saņem vadītāja apliecības ap miljons transportlīdzekļu vadītāju, no kuriem lielākā daļa ir jaunieši. Tāpēc intensīvi jāstrādā, lai uzlabotu apmācības kursu kvalitāti. Jārūpējas, lai autoskolas piedāvātu progresīvas un drošas transportlīdzekļu vadīšanas priekšzināšanas ceļu satiksmē."

 
Visi komentāri
 
183770. viesis 31.oktobris 2005 13:22
0 0 Atbildēt

smuks tūrisma brauciens par nodokļu maksātāju naudiņu :)))))

Redaktors 31.oktobris 2005 13:27
0 0 Atbildēt

Hmm, autoskolas, šķiet, ir privāti uzņēmumi...

183791. viesis 31.oktobris 2005 15:45
0 0 Atbildēt

Ha! Fooorši būtu, ja vadītāju apmācības autoskolās finansētu no valstī ieņemtiem nodokļiem... un tad nodokļu maksātāju naudu varētu izšķiest ne tikai ekskursijās...

183884. viesis 1.novembris 2005 10:57
0 0 Atbildēt

ja atgriezhamies pie raksta nosaukuma, tad merkjis shai uzlabotai apmacibai butu labak sagatavoti brauceji. Te nu vajadzetu uzlikt kaut kadu lielu stundu skaitu kuru butu janobrauc

20 h vasara pa sausu asfaltu/granti dienā/naktī

20 h pavasarī vai rudenī lietū pa asfaltu/granti dienā/naktī

20 h ziemā pa asfaltu (ledus+ putra)/granti (piebraukts sniegs) dienā/naktī

un tad vēl kaut kādu speciālo kursu izkļūšanai no ekstrēmām situācijām.

reāli pie tiesībām varētu tikt pusgada laikā, toties cilvēki mācētu braukt vismaz

183959. viesis 1.novembris 2005 15:19
0 0 Atbildēt

Nepieciešamo stundu skaitu braukšanā nosaka katra autoskola pati. Skaits nedrīkst būt mazāks par minimāli noteikto. Stundu braukšanā var izvēlēties arī apmācāmais pats.

Nepieciešamais stundu skaits katram braucējam ir vajadzīgs, lai tas spētu izpildīt noteiktās prasības attiecībā uz drošu ceļu satiksmi.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Jūrmalā uzstādīti jauni caurlaižu automāti (+ foto) 12

Jūrmalā caurlaižu punktā pie Lielupes tilta vien divas nedēļas pirms maksas sezonas beigām uzstādīti jauni caurlaižu automāti, kuros autovadītājiem paredzēts ievadīt automobiļa reģistrācijas numuru. Vai beidzot caurumi caurlaižu sistēmā novērsti? Lasīt vairāk

 

Ko zog Vācijā? – 20 pieprasītāko auto modeļu un 10 marku saraksts 11

Vācu izdevums Auto-Motor-Und-Sport apkopojis 2016.gada auto zādzību statistiku un publicējis 20 garnadžu iecienītāko auto modeļu un 10 marku sarakstu. Lasīt vairāk

 

Amerikāņu elektroautobuss nobrauc 1772 km bez papildu uzlādes (+ video; foto) 7

Amerikāņu kompānijas "Proterra" elektriskās piedziņas autobuss "Catalyst E2", neiegriežoties akumulatoru uzlādēšanas stacijās, nobraucis 1772 km, uzstādot jaunu tāldarbības rekordu rekordu elektromobiļiem. Lasīt vairāk

 

Prezentēts jaunais Volkswagen Amarok Aventura Exclusive prototips un īpašais Dark Label modelis 1

Volkswagen komerctransports starptautiskajā autoizstādē prezentējis divus jaunus Amarok modeļus – augstākās klases Amarok Aventura Exclusive pikapa prototipu Tumeric Yellow, kurš piedāvā ieskatu klāsta augšgalā esošā 3,0 litru TDI dzinēja nākotnē, un Dark Label īpašā izlaiduma modeli, kas būs pieejams no 2018. gada pavasara. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti