Bīstamie «kuprīši» Rīgas ielās 33

 
31.oktobris 2005 10:53

Rīgā ar ielu asfalta segumu ne visur ir viss kā vajadzētu. Stratēģiski svarīgās ielās vērojamas "špūres", kas rodas no smagā transporta kustības...

Kaut tādu vietu Rīgā ir daudz, sākumam minēšu tikai divas, kuras ir samērā bīstamas, ja vien nebraucat ar džipu.

kupris1.jpg1) Eksporta un Muitas ielas krustojums. Pirmā (labā) josla virzienā no ostas uz centru. It kā viss ir normāli, bet tieši pirms paša krustojuma joslas vidū izaudzis pamatīgs kupris, kas jau pamatīgi apskrāpēts ar zemo mašīnu karteriem. Domāju, ne viens vien auto šeit ir šķīries no eļļas...

kupris2.jpg2) Mūkusalas ielas aplis, ziemeļu pusē uz tiltiņa pa vidu. Šeit automobiļi pa apli brauc ar 50 km/h lielu ātrumu un palekšanās uz šī "kupra" labākajā gadījumā var novest pie sānslīdes. Savukārt tie, kas brauc lejā no Salu tilta un mēģina iesprukt straumē, arī nebrauc lēni un ... sastopas ar šo "kupri".

Protams, mums pašiem jāņem acis rokās, bet ne vienmēr tas ir iespējams un gribētos paļauties, ka vismaz uz svarīgiem ceļiem šādu karteru iznīcinātāju nebūs.

Aicinām lasītājus tepat komentāros vai uz e-mailu ziņot mums, kur vēl Rīgā atrodami šādi bīstami ceļa posmi. Apkopoto informāciju nodosim atbildīgām iestādēm.

Izmantotas kartes no www.vietas.lv

iAuto
 
Visi komentāri
 
183744. viesis 31.oktobris 2005 11:06
0 0 Atbildēt

Vēl zem dzelzceļa tilta, virzienā uz Akmens tiltu, otrajā joslā ir tāds kupris.

183747. viesis 31.oktobris 2005 11:17
0 0 Atbildēt

Gan ne kupris, bet pamatīgs asfalta iesēdums pēc remontdarbiem ir Hanzas un Skanstes ielu krustojumā virzienā braucot no P.Brieža ielas uz Skanstes ielu pa otro joslu.

183748. viesis 31.oktobris 2005 11:19
0 0 Atbildēt

11. novembra krastmala. Virzienā no Akmens tilta uz Eksporta ielu otrajā joslā pretī minimaximai pirms gājēju pārejas.

183749. viesis 31.oktobris 2005 11:22
0 0 Atbildēt

satdep.lv mājas lapā RDSD solīja, ka ielu "negatīvie nosēdumi" (valnīši) tiks likvidēti sākot no septembra mēneša (vairs neatrodu to jautājumu/atbildi). Diemžēl Brīvības un ČakMarijas ielas ir vienos vaļņos, sevišķi pie sabiedriskā transporta pieturām un nekas netiek darīts, lai tos salabotu! Tās visas vietas nemaz nevar uzskaitīt, jābrauc un jāpieraksta vesela klade!:) Bet tur daudzās vietās ir 2 gadus vecs asfalts, kas nosēdās jau 1.gadā, kāpēc netika pieprasīts ceļu būvētājiem to novērst?

Čaka/Lāčplēša krustā ir izlīdušas kanalizācijas aciņas un perpendikulāras rises, bet uz Čaka ielas īsi pirms krusta ar Matīsa ielu un sab.tr pieturas uz centru - liela nosēdusies kanalizācijas bedre 1.joslā.

Struktoru ielā pa vidu jau 3 mēnešus sola salabot nosēdumu ielas vidū - tur mierīgi var pārsist disku.

Nobraucot no Gaisa tilta Brīvības ielā līdz VEF neviens neizmanto 1.joslu, dēļ nosēdumakām un arī 2.joslā pie tramvaja pieturas ir asas bedres!

Vanšu tilta nobrauktuvē uz centru, kad nav sastrēgumi, savukārt, var testēt auto piekares dzīvotspēju, jo tas ir viens liels veļasdēlis!

183751. viesis 31.oktobris 2005 11:27
0 0 Atbildēt

..un kas notiek, ja intensīvas satiksmes apstākļos uz tāda "kuprīša" uzskrien ar motociklu? Čau, Rasma!

183753. viesis 31.oktobris 2005 11:30
0 0 Atbildēt

einārs vainīgs, ainārs vainīgs

183755. viesis 31.oktobris 2005 11:43
0 0 Atbildēt

Manuprāt, "viskriminālākie" kuprīši vai "beigtie policisti" ir Langstiņos, kur tas asfaltētais ceļš no pirmā krustojuma aiziet pa kreisi. Dažkārt, kad braucu uz turieni ciemos, pat lēni braucot pamanos uz tiem kaut ko auto apakšā "uzsist". Vietējie iedzīvotāji droši vien ir jau "ielogojušies", bet nejaušam braucējam uz tā ceļa vajadzētu būt ĻOTI uzmanīgam !

183760. viesis 31.oktobris 2005 12:06
0 0 Atbildēt

Džipi rullē!

183761. viesis 31.oktobris 2005 12:06
0 0 Atbildēt

Braucot pa Brasas tiltu uz Mezaparku jau tilta otraja puse kur asfalts saplust ar brugi. Brugis ir vismaz piecus centimetrus zemaks. Sanak tads ka tramplins. Agrak tur tads nebija.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia6610I/1.0 (4.10) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

183765. viesis 31.oktobris 2005 12:23
0 0 Atbildēt

Krasta ielā pie makdonalda, itkaa dalju sataisiija, bet liidz galam nee.

Un visa Chaka iela ir viena vieniiga shpuure, sheersojot to ir jaasabemzeejas.

Liidziiga situaacija saak veidoties arii uz Briiviibas ielas centraa.

183767. viesis 31.oktobris 2005 12:35
0 0 Atbildēt

Nesmuks piedziivojums, gan bez elljas zuduma sanaaca skeersojot Barona ielu pa Laachpleesha ielu, kur pie atljautaa aatruma 50 motora apakshu atsitu gan...

183768. viesis 31.oktobris 2005 12:53
0 0 Atbildēt

chaka un matiisa krustojums ir kautkas briesmiigs.

183769. viesis 31.oktobris 2005 13:16
0 0 Atbildēt

Ko tur daudz skaitiit... Visi Latvijas celji ir vieni biistami kupri un iedobumi... :(

183772. viesis 31.oktobris 2005 13:36
0 0 Atbildēt

Krasta ielaa virzienaa uz centru treshajaa (aatrajaa) joslaa apm 100 m aiz lidinja ir trampliins. Sliktaako amiishu iipashnieki driiz saaks lidot preteejaas joslaas uz 70-80 km/h

183773. viesis 31.oktobris 2005 13:45
0 0 Atbildēt

taapeec jaabrauc ar dzipu :)

183774. viesis 31.oktobris 2005 14:01
0 0 Atbildēt

Veel uz centra pusi, netalu pirms brugja beigaam, uz Vieniibas gatves viens noteku vaaks ir biistami augsts... Brugjis apkart noseedies pamatiigi.

183776. viesis 31.oktobris 2005 14:24
0 0 Atbildēt

Starp citu kā ir, vai SUVveidīgo piekare tiešām iztur vairāk km bedru, nekā vieglajiem? Man nezkāpēc radies priekšstats, ka vieglo un SUV piekares tur +/- vienādi, vienīgi džipveidīgajiem tas beigās izmaksā 10x dārgāk... Kā tur īsti ir?

183800. viesis 31.oktobris 2005 16:07
0 0 Atbildēt

no riigas puses braucot nost no jelgavas apvedcelja uz rafu, tur liikumaa taads ieniriens... pie atljautajiem 90km/h...

183803. viesis 31.oktobris 2005 16:24
0 0 Atbildēt

183776. viesis

gadu braucu kaa atsaldeets :) pa mezhiem, kaapaam, ielaam, bedreem un apmaleem un pagaidaam nekas nau jaamaina...

183810. viesis 31.oktobris 2005 16:57
0 0 Atbildēt

15. trolejbusa galapunktā pie universitātes - laikam tā ir arhitektu iela. Tur pat džips apakšu atsitīs.

183819. viesis 31.oktobris 2005 20:17
0 0 Atbildēt

hmm, dzhipi ne dzhipi... bet vai nu es atkal "kautko nepareizi daru" ™, vai tomeer tie paaris triis centimetri ko dod 15nieki parasti izglaabj, nez ;)

piemeeram to uz muukusalas aplja esosho "klabekli" nepiefikseeju esam par kautko ekstraordinaaru, kaugan sanaak diezgan biezhi braukt. kopumaa protams piekriitu pareejiem, ka ielu/celju staavoklis ir paarkriminaals.

un joprojam nevaru paarstaat briiniities par tiem elitee iroshiem indiviidiem, kuri novirza lielaako dalju celja nodoklju kautkaadaa ellee, un tad kauc kaa taadi ubagi, ka redz vajagot "eiroopas naaudu" un hz ko.. diivainiishi, ko te veel piebilst ;)

183822. viesis 31.oktobris 2005 21:20
0 0 Atbildēt

tur kur saakas ganiibu dambis,tur ir labais guljoshais policists,apvienots ar tramvaja sliedeem....pat veseli divi,viens aiz otra...

183840. viesis 1.novembris 2005 8:54
0 0 Atbildēt

no ulmanjas gatves nogriezhoties uz lielirbes ielu - pie pashas lielirbes ielas ir taads mazs uzmetoshs kupriitis :)

183842. viesis 1.novembris 2005 9:00
0 0 Atbildēt

1. Skanstes ielas posms kur atļauts braukt at 70km/h virzienā gan uz centru gan no ta segums pie autonams kur ir kanalizācijas lūkas ir tāds kad pie šāda ātruma var apglabāt amoritzātorus uzreiz, bet otrā pusē ir pa visu joslu platumā un 70cm garumā līnija ar nedalietu asfaltu kur ja riepu augstums ir mazāks par 60 bojā disku, jo bedres dziļums ir patuveni 15 cm

2. pamatīgas smogo iebraukts rises ir arī no stahānavieša tilta nobraucot abos vizienos.

183843. viesis 1.novembris 2005 9:09
0 0 Atbildēt

Vēl ir jauku kupri Čaka un Tallinas ielas krustojumā.

183845. viesis 1.novembris 2005 9:22
0 0 Atbildēt

Karoce visa Riga ir viens liels kupritis.

127.0.0.1 212.93.97.204

Nokia6610I/1.0 (4.10) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

183907. viesis 1.novembris 2005 11:32
0 0 Atbildēt

Heh, labi gan ka manai toyo tieshi pa vidu zem motora naak taada pamatiiga "balka" vismaz karteri nekur neriivaa, da ir riepas 185/70 R14 un liela dalju bedru mani nesatrauc. Bet nu Skanstes iela toch ir kaut kas izcils, buutu ljoooti labi ja liidz hokja chempim to ielu savestu pienjemamaa kaartiibaa + veel nebutu slikti ja ailiegtu apstaaties visas Skanstes ielas garumaa, citaak tas nav pacieshams, ka pie Valdemaara/Duntes 2 joslas paartop pusotraa.

Brasas tiltu tieshaam vareeja mazliet palabot, abos virzienos, jo arii uz centra pusi braucot un gribot nogriezties uz Upes ielu, tur kaa reizi ir taada kaa bedre un otraa pusee valnis. Ja tur brauc kaut vai tikai ar 40 km/h un uz Upes ieles esoshaja gaajeeju paareeja paraadas kaads gaajeejs tad slidenaa laikaa kaadam var rasties gruutiibas apstaaties.

183908. viesis 1.novembris 2005 11:33
0 0 Atbildēt

Krasta iela braucot no 13.janvāra ielas tieši pirms uzbraukšanas uz Akmens tilta - kreisajā pusē 3.joslā "kuprīši".

184054. viesis 2.novembris 2005 11:44
0 0 Atbildēt

stahanova tilts krasta ielas virzienā... tur viens mani noķēra un pēc tam attaisnojās ka vainīgs bija kuprītis....

184174. viesis 3.novembris 2005 12:51
0 0 Atbildēt

iedomājaties ar auto neko, a ko ar motociklu.....?????

184368. viesis 7.novembris 2005 0:01
0 0 Atbildēt

Skanstes iela ir kaut kas briesmīgs, tur nemaz nevar braukt uz 70, un kuprīši un bedrītes uz stahanoviešu tilta vairojas ne pa dienām, bet pa stundām.

198080. viesis 15.aprīlis 2006 18:52
0 0 Atbildēt

Esmu dusmīgs uz ielu pārvaldītājiem:

1. Remonta darbu kvalitāte ir zem katras kritikas - īslaicīgs efekts un nelīdzens segums, tas porainais asvalts ir lētāks, bet drūp, kā biezpiens - skopais maksā 2x, ja ne 5x;

2. Darbu saskaņotība ir galīgi garām - piemēram, tiek uzliets jauns asvalts, bet pēc neilga laika tiek rakti kabeļi vai kanalizācija, bet caurumi aiztaisīti ar metodi "ķepuļepa" - kontroles par darbu kvalitāti - nekādas, ne tur šuves kāds ar bituma mastiku apstrādā, ne vienādu līmeni nodrošina - cūku rakumi - tā to jāsauc.. Tad jau nav jēgas vispār taisīt, ja pēc pāris mēnešiem ir atkal jātaisa, tas neatmaksājas, labāk vienreiz noasvaltē un miers, pie tam to vēlams darīt vairāk ar prātu - autobusu pieturās, paātrinājuma joslās segumu jātaisa izturīgāku pret slodzi, kāda jēga, ka pēc pusgada ir jau kunkuļi un vis darbs ir vējā, tas nekam neder.

3. Man šķiet, kungi, kuru kompetencē ir ceļu uzturēšanas organizēšana, ir pārāk aizsēdējušies savos amatos, jo galvenais darba novērtējuma kritērijs - rezultāts ir zem katras kritikas - valstī, kur noris strauja attīstība, ceļi paliek aizvien sliktāki un sliktāki - neloģiski. Rodas jautājums, par ko mēs maksājam to ceļa nodokli, akcīzes nodokli utt. Vai kāds vispār padomā, kādas summas tiek tērētas automašīnu remontiem, kas rodas no sliktiem ceļiem. Uzskatu, ka tā summa vismaz ir braucošo autombiļu skaits X 100 LVL gadā, nemaz nerunājot par valsts prestižu, tūrismu utt. Kauns!

3. Šāda ceļu uzturēšanas politika no vienas puses ir saprotama - izdevīga tā ir ceļu uzturēšanas firmām - ir ko darīt un darīt un ticami, ka tās ir draugos ar tiem, kas pie ''šprices'', tikai tas nav noteikti izdevīgi lielākai daļai Latvijas iedzīvotāju.

202434. viesis 2.jūnijs 2006 11:59
0 0 Atbildēt

Vakar braucot pa Vienības gatvi, kur pašlaik notiek ceļa remonts, gandrīz esu šķiries no savas eļļas karterī...

Braucot uz Jelgavas pusi tajā posmā ar vienu riteni ir jārauc pa bruģi, bet ar otru pa šķembām (kuru līmenis pēc lietus palika vēl zemāks attiecībā pret bruģi).

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti