«Peugeot» iz... «Volkswagen» 10

 
14.marts 2002 15:39

Francijas koncerns PSA Peugeot Citroen jaunu modeļu un dīzeļdzinēju ieviešanas dēļ šā gada sākumā sācis mīt uz papēžiem Rietumeiropas tirgus līderim - Vācijas firmai Volkswagen.

Francijas kompānijas daļa Rietumeiropas tirgū februārī sasniedza 15,8 procentus un tās automašīnu pārdošana palielinājās par 6,8 procentiem, savukārt "Volkswagen" daļa samazinājās līdz 17,6 procentiem uz pārdošanas samazinājuma fona par 7,2 procentiem. Tikmēr 1997.gadā "Peugeot Citroen" daļa šajā tirgū bija tikai 11 procenti, bet vācu autobūves koncerna daļa kopš tā laika nav mainījusies. "Peugeot" vadītāji ir nolēmuši izvērst "uzbrukumu" "Volkswagen" pozīcijām, pirmkārt, Vācijas tirgū, cerot palielināt savu daļu tajā no 4,5 procentiem līdz 6,5 procentiem. Aizvadītajā gadā "Peugeot 206" kompaktautomobilis kļuva par pārdošanas līderi Rietumeiropā, atstājot pēc sevis "Volkswagen Golf". Tieši "Peugeot" automašīnu daļa Eiropas tirgū pietuvinājās "Volkswagen" automobiļu daļai un bija 9,7 procenti. Saglabāt līderpozīciju vācu koncernam ļauj trīs citas automarkas - ekskluzīvā "Audi", Spānijas "Seat" un Čehijas "Škoda". Līdzās "Peugeot" franču kompānija ražo automobiļus ar "Citroen" preču zīmi. 2001.gadā francūži prezentēja jaunu vidējās klases sedanu "Peugeot 307", kuru pat Vācijas autoklubs ADAC ir nosaucis par draudu "Volkswagen Golf". "Peugeot Citroen" modeļu klāstu 2000.gadā papildināja arī "Citroen C5" modelis sedana un universālā variantā, bet šajā gadā klajā nāks mazlitrāžas auto "Citroen C3", furgoni ar "Peugeot" un Citroen" preču zīmi, universālie auto "Peugeot 206" un "Peugeot 307". ""Peugeot Citroen" ļoti labi spēj uztaustīt autovadītāju gaumi. Viņi ir ienesuši dažādību garlaicīgajā Eiropas mazlitrāžas automašīnu tirgū," sacīja Londonas konsultāciju firmas DRI WEFA analītiķis Kolins Koučmens. Pēc speciālistu domām, jauninājumi, kurus piedāvā Francijas autobūvētāji, būs ļoti pieprasīti, savukārt nākamās paaudzes "Golf" nāks klajā ne ātrāk kā nākamajā gadā, bet Vācijas koncerna atjaunotās "Polo" automašīnas prezentācija jau ir notikusi. Analītiķi prognozē, ka 2002.gadā "Peugeot Citroen" vēl vairāk pietuvināsies savam vācu konkurentam, tomēr, lai nostiprinātu līderpozīcijas Rietumeiropas tirgū, franču kompānijai būs nepieciešami vēl vismaz četri gadi. "Peugeot" ir precīzi noteicis savu vietu tirgū un nemēģina izlikties, ka ražo reprezentablas automašīnas. Iekšējā konkurence starp dažādām "Volkswagen" markām, visticamāk, ir devusi kaitējumu, nevis bijusi lietderīga. FRANKFURTE, MAR 14, BNS/INTERFAX
 
Visi komentāri
 
16424. viesis 14.marts 2002 16:25
0 0 Atbildēt

Vēl par agru teikt -Hop! Laiks rādīs, kurš kuru. Droši vien tas, kas nestāvēs uz vietas. Ka tik būtu labums mums, pircējiem, no visa tā.

16438. viesis 14.marts 2002 16:53
0 0 Atbildēt

Bet Igaunijas tirgū gan Peugeot kopumā, gan Peugeot-206 ir stabils līderis. Franču autoražotāji - malači !

16439. viesis 14.marts 2002 16:56
0 0 Atbildēt

Hahaha. Redzēsim kas ar tiem dranduļetiem notix pēc 3 gadiem (kad vācieši sāks krist tiem cauri un tie nonāx Latvijā).

Niks

16475. viesis 14.marts 2002 20:50
0 0 Atbildēt

Peksi! Maini Vento pret Pegiju...

16476. viesis 14.marts 2002 20:53
0 0 Atbildēt

jaa jaa... lai jau sukzisti izplosaas... fck vinjus un tos $%^& kas uzskata taadus par apmierinoshiem autinjiem. (evrythng personal).

16585. viesis 15.marts 2002 13:47
0 0 Atbildēt

Vieniigais, kas man patiik pegijaa un citronaa, ka tie konkureejot spiezz VW samazinaat cenu un tad jau arii susurs ( Golfs) par sapraatiigu cenu ir gana reaals autinnsh.

16652. viesis 15.marts 2002 18:37
0 0 Atbildēt

veciit, lai nu ko, bet golfu IV par leetu nenosaukt. reaali par to daargaaki ir tikai Audi A3 un BMW Compact (daargaakais hechbex pasaulee). protams, golfs ir krutaax par visaadiem 307 utt... bet nu ja saliidzina ar Seat? nemaz tik viennoziimiigi naf...

17174. viesis 19.marts 2002 20:10
0 0 Atbildēt

Nesaprotu, kāpē tauta tā fanojas par pegijiem. Ja man no 2 pī-pī (pegy v.s. citron) būtu jāizvēlas, es ņemtu citronu, man liekas ka tas vienmēr ir bijis advancēts un incants auto (piekares...), taipatlaikā pegija VIENĪGAIS "+" ir cena.

P.S. Es no 2 pī-pī izvēlējos 3 g.v. A4, un neesmu vīlies :)

17175. viesis 19.marts 2002 20:12
0 0 Atbildēt

2 Perf.: vēl ir alfa 147 (9...16 kLs)!

17176. viesis 19.marts 2002 22:09
0 0 Atbildēt

jaa, pareizi... un galvenais, ka tajaa autinjaa vismaz ir jaushamas tieshaam patiesas individualitaates ieziimes...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 21

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 11

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Atvadas no 10 cilindru motora - Lamborghini Huracan STJ desmit vienībās (+ FOTO)

Lamborghini izgatavos desmit ekskluzīvā superauto Huracan STJ eksemplārus, veltot tos atvadām no V10 motora, kas bija pamatā Huracan saimes panākumiem desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti