Eiropas gada auto 2006 ir... 27

14.novembris 2005 14:19

... Renault Clio. Ticiet vai nē. Nu jātic jau vien būs, jo mazais francūzis žurnālistu vērtējumā saņēma 256 punktus. Savukārt otrajā vietā, atpaliekot tikai par četriem punktiem, ir Volkswagen Passat (251).

...

Tālāk seko Alfa Romeo 159 (212), BMW 3 (203), Mazda 5 (198), Toyota Aygo (187) un Toyota Yaris (143).



Rezultāti ir diezgan pārsteidzoši, jo augšgalā ir sarāpušies dārgi auto (Alfa, BMW, VW), kas laikam norāda, ka eiropietis kļūst ambiciozāks. Bet nu tomēr uzvarēja veselais saprāts (lētums un praktiskums) un tagad vismaz gadu Renault mums spēlēs uz nerviem visās reklāmās smērējot iekšā "Gada auto" titulu.

Starp citu, Eiropas Gada auto 2002 ir Peugeot 307, kurš nesenajā TopGear aptaujā par auto īpašnieku apmierinātību ar savu auto ieņēma godpilno otro vietu... no beigām. Cerēsim, ka Clio laika gaitā veiksies labāk.

Vairāk par Renault Clio III lasiet šeit »»

www.jy.lv
 
Visi komentāri
 
185107. viesis 14.novembris 2005 14:28
0 0 Atbildēt

Alfa Romeo 159 ?

Redaktors 14.novembris 2005 14:30
0 0 Atbildēt

A kas?

185111. viesis 14.novembris 2005 14:32
0 0 Atbildēt

gada auto tituls vienmēr ir bijias pilnīgs mārketinga bulšits!

185112. viesis 14.novembris 2005 14:33
0 0 Atbildēt

Bet tajā papildaptaujā (vai kā viņu tur) kurš uzvarēja ?

185114. viesis 14.novembris 2005 14:35
0 0 Atbildēt

Vai tad nezinam nekā par AR 159?

185120. viesis 14.novembris 2005 15:00
0 0 Atbildēt

Protams shads faktu izklasts jau neko neizsaka, bet prieks ka AR159 ir trijniekaa... redzes kas bus Latvijas gada auto

185127. viesis 14.novembris 2005 15:19
0 0 Atbildēt

ir OK. Alfa būtu labāk, bet...

185128. viesis 14.novembris 2005 15:21
0 0 Atbildēt

Šitā fanošana par mistiskiem gada auto tituliem nedaudz atgādina mazgadīgo meiteņu sajūsmināšanos un spiegšanu par Britniju Spīrsu.

185133. viesis 14.novembris 2005 15:37
0 0 Atbildēt

Laikam jau pilniigi logiski, jo starp mazajiem sis vismaz ir ar savu identitaati.

185134. viesis 14.novembris 2005 15:39
0 0 Atbildēt

vispār Renault ir uz viļņa..viņi pašreiz savās reklāmās pauž lepnumu par uzvaru F1 abos kopvērtējumos:) aš Francijā ik uz stūra ir pa kādai Renault reklāmai ar piepildi F1 champions ;)

185136. viesis 14.novembris 2005 15:41
0 0 Atbildēt

Nezinu, nezinu, kaut kā aizdomīgi augst to reni uzsituši.....

185139. viesis 14.novembris 2005 15:45
0 0 Atbildēt

Nu vieniigais ko varu pateikt ka dizieniski iepireksheejas Clio verisja "pieduura" vairaak. Shis peec stila saakt taadus kaa japiishus atgaadinaat.

185141. viesis 14.novembris 2005 15:46
0 0 Atbildēt

185134. viesis 14.11.2005 15:39

ahha, un par godu tam, visus citus a/m razhojumu, iznjemot Renault, Pariizee tagad svilina nost :D:D:D

185152. viesis 14.novembris 2005 16:22
0 0 Atbildēt

Jā ... šitais mārketinga triks ir bezgalīgi bezkaunīgs :))) .

185153. viesis 14.novembris 2005 16:26
0 0 Atbildēt

Kādreiz Opel Kadett arī bija gada auto, tas tā pārdomām :D

185156. viesis 14.novembris 2005 16:31
0 0 Atbildēt

Prieks par Reni;)

185157. viesis 14.novembris 2005 16:33
0 0 Atbildēt

raujam vaļā www.caroftheyear.org/pages/Previous.htm#4 un paskatamies - kas tik nav bijis par Eiropas gada auto. Piemēram gads 1967 - Fiat 124, jebšu plašāk tautās pazīstams izstrādājums - "Kapeiciņa".

Interesantumi par jamo, ko gan "Kapeciņa nemantoja" - ...arī 4-disku bremzes. 4-ātrumu pārnesumu kārba. OHV 4-cilindru 1.2 (60 Zs) un 1.4 (70 Zs) dzinēji; Vēlāk Coupe/Spieder versijām arī DOHC 1.4 90 Zs (!) dzinējs...

185161. viesis 14.novembris 2005 16:43
0 0 Atbildēt

Gada auto jau neizvēlas tikai pēc, ka tas ir vienkārši kruts auto, bet pēc tā, cik reāli ar viņu ir pārvietoties pēc iespējas ērtāk un lētāk.

Pats apskatīju un pasēdēju tajā renī, nu ļoti kvalita'tivi nostrādāts, arī salons, salons arī plašs, utml . Izbraukt nesanāca, nebija laika.

Pats arī esmu nopircis vienu no lētākajiem pieejamajiem jaunajiem auto. Kapēc pirku, nemēģināšu te skaidroties, jo katram ir savi izvēles kritēriji.

185182. viesis 14.novembris 2005 20:23
0 0 Atbildēt

A kapēc Peugeot 407 SW nav pirmajā trijniekā? Tas nav godīgi:(

185185. viesis 14.novembris 2005 21:09
0 0 Atbildēt

Tāpēc ka Pug 407 SW netika ielaists pat fināla 7-niekā...

185192. viesis 14.novembris 2005 21:47
0 0 Atbildēt

Nu par renault kvalitāti nevaru teikt labus vārdus, ir bijusi pieredze. Sev noteikti negribētu šīs markas ražojumus.

185218. viesis 15.novembris 2005 6:37
0 0 Atbildēt

eiropas gada auto tituls ir tāds pats bulšits kā eirovīzijas konkurss par labāko dziesmu. Abiem ar labumu nekāds sakars.

185243. viesis 15.novembris 2005 10:06
0 0 Atbildēt

Lavrentijs [?] 14.11.2005 21:47

renault mašīnas ražo tikai no 1999 gada..... man arī ir pieredze, LIELĀKA kā tava ;)

185298. viesis 15.novembris 2005 11:46
0 0 Atbildēt

Ak Dievs - kaadas shausmas!!!!!

Un Alfa tikai treshaa?!?!

185344. viesis 15.novembris 2005 13:44
0 0 Atbildēt

VIss ir štokos. Šajā skaistumkonkursā mēdz cīnīties Daewoo Matiz un Bentley Continental - tādads arī pilnīgi nesalīdzināmi auto, ne pāec kādiem parametriem (izņemot 4 riteņus).

Ja ir auto pirmajā fināla 7-niekā no veselas kaudzes, tas liecina par to, ka jebkurš no šiem 7 savā ziņā ir ievērības cienīgs auto.

Kā nu vietas sadalītas - tas jau ir tikai subjektīvs vērtējums.

Tas ka pāris gadus atpakaļ Pug 307 bija gada auto nozīmē, ka tagad tas ir kļuvis sliktāks? (pēc pieredzes zinām - nav jau nekādz šedevrs)

Te ir tikai skaisutmkonkurss, vai daiļslidošanas sacensības. Labāks sliktāks. Tas viss ir relatīvi... :)

185496. viesis 15.novembris 2005 19:49
0 0 Atbildēt

a kur Suabru ?

185634. viesis 16.novembris 2005 11:47
0 0 Atbildēt

1967 - Fiat 124, jebšu plašāk tautās pazīstams izstrādājums - "Kapeiciņa".

Interesantumi par jamo, ko gan "Kapeciņa nemantoja" -... arī 4-disku bremzes. 4-ātrumu pārnesumu kārba. OHV 4-cilindru 1.2 (60 Zs) un 1.4 (70 Zs) dzinēji; Vēlāk Coupe/Spieder versijām arī DOHC 1.4 90 Zs (!) dzinējs...

---------------------------

Ja ar "Kapeicinju" ir domaats VAZ markas auto, tad tas no F124 atshkjiiraas duezgan ieveerojami (nejaukt ar F124S). OHV dzineeja vietaa VAZs sanjeema pilniigi jaunas konstrukcijas OHC 1.2 ltr dzineeju, veelaak uz taa baazes tapusho 1.5 ltr, nu un visus citus, liidz pat 2108 eerai.

Taapat VAZiem nebija disku bremzhu aizmuguree - valdiija uzskats, ka braucot pa netiiriem (PSRS!) celjiem disku bremzes pastiprinaati dils. Katraa gadiijumaa savaa laikaa F124 un veelaak arii VAZ 2101 nebuut nebija slikti auto, turklaat PSRS ceela savu autobuuvi jaunaa liimenii. Labaaks par F124 bij F131, bet nu tas bij veelaak, iipashi ABARTH saciikshu versija :-)

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Dinozauri vēl ir dzīvi! – dīvainais Pededzes monstrs (+ foto) 4

Braucot pa Gulbenes-Rēzeknes ceļu, netālu no Pededzes tilta gadījās sastapt attēlā redzamo ceļu būves mašīnu, kas ir tik sena, ka rada asociācijas ar virsrakstā minēto aizvēsturisko briesmoni. Lasīt vairāk

 

Jūrmalā uzstādīti jauni caurlaižu automāti (+ foto) 14

Jūrmalā caurlaižu punktā pie Lielupes tilta vien divas nedēļas pirms maksas sezonas beigām uzstādīti jauni caurlaižu automāti, kuros autovadītājiem paredzēts ievadīt automobiļa reģistrācijas numuru. Vai beidzot caurumi caurlaižu sistēmā novērsti? Lasīt vairāk

 

Oktobrī Latvijā sāks darboties automātiskā ceļu satiksmes negadījumu zvanu sistēma 4

Iekšlietu ministrija un mobilo sakaru operatori veikuši nepieciešamos priekšdarbus, lai no 1.oktobra Latvijā varētu sākt darboties avārijas zvanu automātiska "eZvana" sistēma, aģentūru LETA informēja Iekšlietu ministrijas pārstāve Gunta Skrebele. Lasīt vairāk

 

Spēka pārbaude - Land Rover Discovery pavelk 110 tonnas smagu auto sastāvu (+ video; foto) 4

Land Rover Discovery apņēmās vilkt 110 tonnas smagu auto sastāvu Austrālijas nomaļajos ceļos … un izdarīja to. Redzēt apvidus automobili, kas aiz sevis velk kravas auto ar septiņām piekabēm, liekas nedaudz nereāli, tomēr tieši tā tas notika, kad Land Rover nolēma maksimāli pārbaudīt Discovery spējas. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti