Domenikss uzsāk Mitsubishi Fuso Canter tirdzniecību 11

16.novembris 2005 9:21

Jaunais Mitsubishi Fuso Canter kravas automobilis Eiropas tirgū parādījās jau šī gada vidū. Jaunais, septītās paaudzes kravas automobilis fokusējas uz funkcionalitāti, daudzveidīgu izmantojumu, ekonomiskumu un izturīgumu, tāpat arī komfortu un drošību.

Funkcionalitāti atspoguļo kopējā automobiļa Canter ietilpība, tajā skaitā gan kravas telpas, gan sēdvietu ietilpība. Pilnas masas 7,5 tonnu segmentā maksimālā kravas ietilpība 4890 kg ir standarts.

• Otrdien, 15.novembrī, SIA Domenikss uzsāk jauna zīmola produkta – Mitsubishi Fuso Canter tirdzniecību
• Jaunais automobilis ir apskatāms Domenikss Auto tirdzniecības centrā Krasta ielā 34
• Mitsubishi Fuso Canter - kravas automobilis ar pilno masu no 3.5 līdz 7.5 tonnām
• Eiropas tirgum jau 25 gadus automobilis tiek ražots Portugālē
Dizains, kura pamatā ir ideja izvietot kabīni virs dzinēja, nodrošina lielāku kravas telpu starp vienāda garuma kravas automobiļiem. Komfortablajā dubultkabīnē ir sēdvietas pat septiņiem cilvēkiem. Daudzpusība atspoguļojas arī iespējā izvēlēties vienu no četrām kabīņu versijām, vienu no četrām pilnās masas versijām no 3,5 līdz 7,5 tonnām un vairākas riteņu bāzes versijas sākot no 2500 mm līdz jaunākajai 4470 mm versijai.

Gan standarta kabīne, gan paplašinātā komforta kabīne ir pieejamas vienkāršajā un septiņu sēdvietu versijā. Tas dod iespēju jaunajam Canter apkalpot plaša spektra vajadzības būvniecībā un konstrukciju piegādē, tirdzniecības un transporta sektoros, labiekārtošanā un daudzu citu pakalpojumu sektoros.



Pirmā kabīne virs dzinēja ar transmisijas vadības sviru panelī
Jaunais Canter izceļas ar to, ka Japānā tas bija pirmais kravas automobilis ar kabīni virs dzinēja, kuram transmisijas vadības svira ir izvietota priekšējā panelī. Īsais vadības pārslēgs ir viegli sasniedzams, aizņem maz vietas un dod iespēju ērti pārvietoties kabīnē.

Īpaši plaša kabīne

Jaunajā Fuso Canter īpašs uzsvars tiek likts uz automobiļa vadītāja ērtībām. Vispusīgi pārstrādātas (gan iekšēji, gan ārēji), jaunā automobiļa kabīnes ir ievērojami garākas, augstākas, kā arī ievērojami plašākas. Stāvāks priekšējais vējstikls arī piedod plašumu. Papildus ērtības dod – standarta aprīkojumā iekļautā dubultā pasažieru sēdvieta un daudzkārtīgs mantu nodalījums, iekļaujot dokumentu nodalījumu priekšējā panelī. Papildus aprīkojumā iespējams pasūtīt arī augšējo mantu nodalījumu.
Jauna Mitsubishi Fuso RISE drošības sistēma
Drošība bija viens no jaunā automobiļa izstrādes galvenajiem pamatvirzieniem, un tas atspoguļojas jaunajā Mitsubishi Fuso RISE (Realized Impact Safety Evolution) kabīnes drošības tehnoloģijā.
Papildus tradicionāliem drošības elementiem, Mitsubishi Fuso RISE ietver divus diagonālus drošības stieņus durvīs sānu triecienu aizsardzībai, pastiprinātu kabīnes grīdas rāmi, triecienu amortizējošu priekšējo paneli un šasiju, kas deformējas gareniski priekšējā trieciena gadījumā.

Spēcīgs un robusts: rāmis un asis

Ekonomisks un uzticams, Canter ir aprīkots ar izturīgu četrcilindru 92 kW (125 Zs) un 105 kW (143 Zs) turbo dīzeļa dzinēju, robustu piecu un sešu ātrumu manuālo transmisiju, spēcīgu kāpņu ietvaru un dubultajiem riteņiem uz aizmugurējās ass. Priekšējai asij ir jaunas, pagarinātas paraboliskas atsperes, kas padara vieglāku vadāmību un uzlabo braukšanas kvalitāti.

Robustā Canter konstrukcija dod iespēju Mitsubishi Fuso nodrošināt pilnu trīs gadu garantiju (vai līdz 100 000 km nobraukumam).

Mitsubishi Fuso Truck and Bus Corporation ir viens no Āzijas vadošajiem komerctransporta ražotājiem, 85% kompānijas akciju pieder DaimlerChraysler AG. Pēdējos 25 gadus Eiropas tirgum Canter tiek ražoti Mitsubishi Fuso ražotnē Tramagalā, Portugālē. Jaunais Canter modelis tirgū parādījās šī gada vidū.

 
Visi komentāri
 
185584. viesis 16.novembris 2005 9:45
0 0 Atbildēt

Svarīgākais - kravas telpas izmēri???

185592. viesis 16.novembris 2005 10:28
0 0 Atbildēt

A ko Skandi slabo? Nevar kantaino notirgot, ka jadod Domeniksiem?

185593. viesis 16.novembris 2005 10:29
0 0 Atbildēt

143zs-tāds pats dīzelis kā manam golfiņam.

185594. viesis 16.novembris 2005 10:30
0 0 Atbildēt

To Jurxs: kas tad Tavupraat komerctransportam ir svariigi?

185637. viesis 16.novembris 2005 11:55
0 0 Atbildēt

185592: nu izlasi tachu rakstu - 85% Mitsu kravas mashiinu razhoshanas ir Daimler-Chrysler iipashums! Kas maksaa, tas arii pasuuta muuziku :-)

185654. viesis 16.novembris 2005 13:06
0 0 Atbildēt

a cena?????

185656. viesis 16.novembris 2005 13:36
0 0 Atbildēt

A cena buus OK.

185689. viesis 16.novembris 2005 18:51
0 0 Atbildēt

Mani interesee cena un vai ir refa variants?

185693. viesis 16.novembris 2005 20:07
0 0 Atbildēt

Skandi aplauzās jau rezerves daļas tirgojot iepriekšējās paaudzes Canteriem. Varu iedomāties kāds būtu "servisa līmenis", ja Skandi būtu uzņēmies tirgot šos auto...

185720. viesis 17.novembris 2005 8:13
0 0 Atbildēt

To Bils: Canter ir kravas šasija uz kuras uzstāda klientam nepieciešamo virsbūvi, arī refus. Nav vienapjoma nesošo virsbūvju, kā teiksim MB Sprinterim.

185722. viesis 17.novembris 2005 8:46
0 0 Atbildēt

Galvenais ka prieksa jaunas atsperes:)

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Lielbritānijā par "Gada auto" izvēl "Volvo XC60" 7

Lielbritānijā "Car of the Year 2018" titulu ieguvis vidējās klases krosovers "Volvo XC60". Lasīt vairāk

 

Spāņi gatavo 300 Zs jaudīgu krosoveru (+ FOTO) 3

Spānijas autobūves kompānija "Seat" strādā pie 300 Zs jaudīga krosovera projekta, kas ar nosaukumu "Cupra Ateca" svinēs pirmizrādi Ženēvas autoizstādē. Lasīt vairāk

 

Lielais sals ir klāt: ko darīt šodien, lai vari iedarbināt savu auto arī rīt 28

Šobrīd visā Latvijā valda arktiskais aukstums, taču sinoptiķi brīdina, ka nākamajā nedēļā gaidāms vēl bargāks sals, gaisa temperatūrai nokrītoties pat līdz -30°C grādu atzīmei. Tas var būt izaicinājums arī automašīnas iedarbināšanai. Lasīt vairāk

 

Desmit gadu laikā LTAB izskatījis 2479 sūdzības par OCTA apdrošinātāju pieņemtajiem lēmumiem

Latvijas transportlīdzekļu apdrošinātāju birojs (turpmāk – LTAB), laika posmā no 2008.gada 1.janvāra līdz 2017.gada 31.decembrim, saņēmis un izskatījis 2479 sūdzības par apdrošināšanas sabiedrību pieņemtajiem lēmumiem OCTA atlīdzību izmaksu lietās un rīcības atbilstību OCTA likumam. 506 gadījumos sniegts atzinums, ka apdrošināšanas sabiedrības pieņemtais lēmums ir nepamatots. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti