Sāks darboties apbraucamais ceļš Krasta ielā 20

 
25.novembris 2005 0:00

Sakarā ar būvniecības darbiem Dienvidu tilta trasē satiksme pa Krasta ielas posmu pie jaunbūvējamās estakādes tiks slēgta un novirzīta pa apbraucamo ceļu no š.g. 26. novembra.

Organizētais apbraucamais ceļš nesamazinās transporta līdzekļu caurlaides spējas. Tiks saglabāta trīs joslu satiksme.

Dienvidu tilta labā krasta pagaidu apbraucamā ceļa izveide ir nepieciešama sakarā ar Dienvidu tilta estakāžu būvniecības 1. etapu.

Kā jau tika ziņots agrāk, Dienvidu tilta trases realizācija sadalīta trīs kārtās:

d_tilts.jpgPirmā kārta ir no Bauskas ielas Daugavas kreisajā krastā līdz Slāvu dzelzceļa pārvadam labajā krastā. Trases garums- 2,5 km. Trase ietver ceļu daļu no Bauskas ielas līdz Daugavai un no estakādes pāri Krasta un Maskavas ielām līdz Slāvu dzelzceļa pārvadam. Nozīmīgākās pirmās kārtas inženieru būves ir Dienvidu tilts pār Daugavu un trīs līmeņu estakāde pāri Krasta un Maskavas ielām. Jāatzīmē, ka šī estakāde ir pirmā trīs līmeņu transporta būve Latvijas valstī.

Otrajā kārtā paredzēts veikt Slāvu dzelzceļa pārvada rekonstrukciju. Lai, realizējot rekonstrukciju, nevajadzētu pārtraukt šīs transporta būves funkciju, vispirms tiks uzbūvēts jauns četru braukšanas joslu pārvads. To pabeidzot un sākot ekspluatāciju, tiks veikta pašreiz esošā pārvada rekonstrukcija, vienlaicīgi ar norādīto tiks veikta arī Slāvu rotācijas apļa 3- līmeņu estakādes būvniecība.

Trešajā kārtā plānots izbūvēt autoceļu no Vienības gatves līdz Bauskas ielai, kurā tiks veidoti divu līmeņu krustojumi ar Ziepniekkalna un Bauskas ielām. Ziepniekkalna iela tiks veidota kā galvenā iebraukšanas maģistrāle Rīgā no dienvidu virziena.

RD Pilsētas attīstības departamenta
Sabiedrisko attiecību nodaļa
 
Visi komentāri
 
186507. viesis 25.novembris 2005 0:07
0 0 Atbildēt

Maketā jau izskatās labi (redaktors gan varēja ielikt lielāku bildi). Cerams, ka to visu arī uzbūvēs. Ja uzbūvēs, tad arī fotoradariem bakšus netaupīs, jo vārds "trase" spriežot pēc konstrukcijas ir vietā.

186508. viesis 25.novembris 2005 0:10
0 0 Atbildēt

kaut kur netaa ir ievietots jeedziigaaks toposhaa objekta plaanojums? No taas maketa minibildes neko daudz saprast nevar...

186514. viesis 25.novembris 2005 1:22
0 0 Atbildēt

Izskataas monstraali!

186519. viesis 25.novembris 2005 7:59
0 0 Atbildēt

Bildīti lūdzu. Grozu galvu, kasu pauri, tā arī neiebraucu, kurš virziens tur ir kurš...

Un nelieciet lūdzu iet uz Rīgas Domi vai velsviņzinkur lai apskatītu maketu :)

186520. viesis 25.novembris 2005 8:11
0 0 Atbildēt

reds vareeja uzmest picture kaa tagad notiks kustiiba pa izmainiito celju :)

lai jau laiciigi zinaatu kas un kaa tur ir, lai uz vietas nav jaabolaas un jaakavee satiksme :)

186521. viesis 25.novembris 2005 8:34
0 0 Atbildēt

nū manuprāt bildē ir parādīts Slāvu aplis, Krasta iela un Daugava ir tur bildes pašā galā, lai gan cik sapratu, tad Slāvu tilts un aplis ir tikai būvniecības II kārta nezkurā tur gadā

186522. viesis 25.novembris 2005 8:48
0 0 Atbildēt

man ar izskataas Daugava taalaakajaa stuurii. Tauta, sakozh zobus un nelamaajas par sagaadaatajaam neeertiibaam, veelaak buus labi ( ceru)

186523. viesis 25.novembris 2005 8:50
0 0 Atbildēt

Cerība ir laba lieta. Es arī ceru, kaut nav ne vismazākā pamata cerībām piepildīties. Ja satdeps gulēs uz lauriem un turpinās tādā garā kā patreiz mainīt satiksmes plūsmu utt būs tikai sliktāk.

P.S. Uz to brīdi, kad būs gatava tilta pirmā kārta Rīgā būs aptuveni par 100 000 - 120 000 mašīnu vairāk, ja ticēt statistikai...

186524. viesis 25.novembris 2005 8:58
0 0 Atbildēt

Bišku neiebraucu - izskatās, ka jaunais pārvads Vidzemes krastā tiks novirzīts uz Piedrujas ielu? Un ko tālāk? Kur tad to pievienos Dārzciema ielai? Jauks nost Ramirentu, Citronu un Bēemvē salonu?

186526. viesis 25.novembris 2005 9:03
0 0 Atbildēt

Vai tad neredzi, ka nekas jau diži nemainīsies ar to Dārzciema ielu? Pabrauksi pa apli un tad augšup uz tilta... Un viss.

Rīgas iekšējais apvedzeļš jau nav plānots pa Dārzciema ielu, bet gan pa Piedrujas, Vestienas, Vairoga utt...

186528. viesis 25.novembris 2005 9:06
0 0 Atbildēt

Tiesh taa, taa ir domaata taa austrumu magistraale - pa piedrujas, braslas, vairoga, tad paari paarvadam uz viestura prosp, taalaak uz potenciaaali gaidaamo ziemelju skeersojumu

Tikai baudiis tos priekus muusu mazbeerni, un ar tik ja paveiksies.

186530. viesis 25.novembris 2005 9:10
0 0 Atbildēt

Ļoti jauki, ka RD Satiksmes departamentam apbraucamā ceļa atvēršana nav jaunums un info par to aktualitātēs nav atrodama.

186554. viesis 25.novembris 2005 10:26
0 0 Atbildēt

kad to realizēs, autiņu jau būs tik daudz, ka vajadzēs vēl pāris šādus šķērsošanas variantus :)

186570. viesis 25.novembris 2005 11:20
0 0 Atbildēt

Tiešām Internetā nav nevienas citas bildes, izņemot šo...

www.traffic.lv/traffic/Pic/D...Makets2005.jpg

Ja, gadījumā, kādam ir citas šā projekta bildes, lūdzu, atsūtiet uz aleksandrs@iauto.lv, vai norādiet linku uz bildi.

Iepriekš pateicos.

Aleksandrs

186574. viesis 25.novembris 2005 11:40
0 0 Atbildēt

kur tad ir dzelzceļš tai maketā?

186581. viesis 25.novembris 2005 12:47
0 0 Atbildēt

Tas ir skats no (virs) Slāvu apļa uz Daugavu. Dzelzceļš ir gaisī zīls - pirmā tilta šķērsošana. Daugava - melns spogulis tālāk - otrā tilta šķērsošana.

Jaunais ceļš aiziet uz Piedrujas ielu (pilsētas maģistrāli). Uz Dārzciema ielu var nokļūt, nobraucot no estakādes, un izbraucot apli, kas eksistē šodien.

186582. viesis 25.novembris 2005 12:55
0 0 Atbildēt

Projekta realizeeshanas terminji protams nav apreekjinaati?

186590. viesis 25.novembris 2005 14:01
0 0 Atbildēt

Ja pareizi atceros - pirmā kārta jānodod 2007. gadā un projekta fināls - 2012.

186656. viesis 27.novembris 2005 12:01
0 0 Atbildēt

nesaprotu, kur ir Krasta iela?!?!?!!?

186735. viesis 28.novembris 2005 14:12
0 0 Atbildēt

Pagaidaam izskataas, ka jaunais "apvedcelsh" normaali pilda savas funkcijas...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti