Drošas braukšanas skolu pabeiguši 250 autovadītāji 24

 
25.novembris 2005 9:31

Kopš augusta Latvijā darbojas pirmā Drošas braukšanas skola, kas izveidota, lai uzlabotu kritisko satiksmes drošības situāciju uz Latvijas ceļiem.

Šo triju mēnešu laikā skola guvusi popularitāti to uzņēmumu vidū, kuru darbinieki izmanto dienesta automašīnas, jo praktiskās mācības reāli palīdz samazināt ar ceļu satiksmes negadījumiem un to izraisītajām sekām saistītos riskus.

Artūrs Priednieks, Drošas braukšanas skolas apmācību direktors un drošas braukšanas skolas pamatlicējs Latvijā uzskata, ka uzņēmumu lielā interese par drošas braukšanas apmācību kursu liecina par skolas piedāvāto programmu aktualitāti, kā arī pozitīvām sabiedriskās domas izmaiņām attiecībā uz satiksmes drošības nozīmi.

Triju mēnešu laikā drošas braukšanas kursu veiksmīgi pabeiguši jau 250 autovadītāji, iegūstot nepieciešamās zināšanas un iemaņas ārkārtējas situācijas prognozēšanai uz ceļiem, kas palīdz izvairīties no satiksmes negadījumiem. Tas liecina, ka arvien vairāk autobraucēju un uzņēmumu vadītāju apzinās, ka cilvēks pie stūres ir vissvarīgākais jebkuras automašīnas drošības faktors.



Izvērtējot patreizējo situāciju tirgū, Drošas braukšanas skola sākusi piedāvāt uzņēmuma vadītājiem arī iespēju pārbaudīt potenciālo autovadītāju braukšanas prasmi pirms to pieņemšanas darbā. Skolā ir iespējams veikt autovadītāja testēšanu, novērtējot vadītāja braukšanas kultūru, praktiskās iemaņas un auto vadīšanas tehniku.

Drošas braukšanas skolas pakalpojumus izmanto ne tikai Latvijas uzņēmumi, bet arī starptautiskas firmas, kas aktīvi darbojas visā Baltijā. Klienti skolas programmu var apgūt latviešu, krievu un angļu valodās.

Lai popularizētu drošas braukšanas kultūru, no nākamā gada skola uzsāks ilgstošu sadarbību ar TV raidījumu "Zebra", skatītājiem sniedzot aktuālāko informāciju par drošību uz ceļiem.

 
Visi komentāri
 
186534. viesis 25.novembris 2005 9:36
0 0 Atbildēt

Figņa kaut kāda. Tā pat visi firmu auto ir apdrošināti, un vai nepieņemt darbā ģeniālu cilvēku, ja viņa braukšanas prasme nav izcila.

186549. viesis 25.novembris 2005 10:10
0 0 Atbildēt

Drosha braukshana nav ekstreemaa braukshana, ko pieliidzinaat rallijam :-)) Rudiz

186550. viesis 25.novembris 2005 10:15
0 0 Atbildēt

Vai kaads ir informeets - kas ietilpst tai paarbaudee?

Paarbauda vai tu palaid tantuku paari paarejai, ja tev jaanogaadaa krava no Juglas uz Lidostu paaris minuutees?

186555. viesis 25.novembris 2005 10:27
0 0 Atbildēt

A adresi šai skolai arī caur Zebru uzzināsim?

186557. viesis 25.novembris 2005 10:30
0 0 Atbildēt

cena?

186558. viesis 25.novembris 2005 10:32
0 0 Atbildēt

to Jonkee. vai tu esi aizdomājies, ka firmai varētu būt svarīgs arī pats darbinieks nevis tikai tas apdrošinātais metāla gabals? pieņem darbā ģeniālo cilvēku un iemāca viņam droši braukt .....

186561. viesis 25.novembris 2005 10:38
0 0 Atbildēt

raksts - meesls!!!

kas taa pa skolu un ko vinja maava, bez "drosha braukshana". Kaa tas izpauzjaas???

idiotisms ...

186562. viesis 25.novembris 2005 10:38
0 0 Atbildēt

WWW.DBS.LV

Izgāju šo skolu. Iesaku! Vienīgais - ja gribat iemācīties ekstrēmi braukt - priekš tā skola savā pamatā nav domāta. Ja gribat iemācīties, kā braukt drošāk pa Latvijas ceļiem, laicīgi prognozējot situāciju uz ceļa, un kā tikt sveikam, ja pēkšņi priekšā izlien kāds (bojā)gājējs, tad noteikti vajag šo skolu iziet!

Priekšnieks Artūrs ir malacis, par instruktoriem tikai siltie vārdi!!!

Aleksandrs

P.S.: Labais no teorijas ( (C) Artūrs):

- Kas jādara, ja babuška, kura nepaspēja pārskriet ceļam pāri, sāka metāties pa ceļu visos virzienos?

- Ir jāieslēdz logu tīrītāji, lai kefīru laicīgi no loga notīrīt!

186563. viesis 25.novembris 2005 10:41
0 0 Atbildēt

P.P.S.:

Pēc šīs skolas es secināju, ka ja es būtu izgājis šo skolu pirms 5 gadiem, tad es nenoavarētu uz slidena ceļa zem Siguldas tos 5 gadus atpakaļ.

Za bazār otvečaju.

Aleksandrs

186564. viesis 25.novembris 2005 10:44
0 0 Atbildēt

Pamatkursa cena vienam dalībniekam – Ls 196 + PVN

Nav nekāds lētais šis kurss...

186567. viesis 25.novembris 2005 11:19
0 0 Atbildēt

Tirliņi, kuri ar 2o-mit nto reizi ir nolikuši eksāmenu CSDD uz tādām skolām tikai iet...

186568. viesis 25.novembris 2005 11:20
0 0 Atbildēt

Pilnigs bulshits. Par tadu naudu vienu diennu?

186569. viesis 25.novembris 2005 11:20
0 0 Atbildēt

Pamatkursā ietilpst 2h braukšana. Ja brib vairāk, cenu reizinām ar 2. Vai ir vērts, ja ir KASKO un normālas riepas, un pats tur acis vaļā?

186573. viesis 25.novembris 2005 11:25
0 0 Atbildēt

To: Cartman_626:

"DBS piedāvā vienas dienas pamatkursu, kas sastāv no apmēram divu stundu teorētiskām nodarbībām telpās un sešu stundu praktiskām nodarbībām autopoligonā."

Pats arī nobraukāju ap 6 stundām. Tā, ka nākamajā dienā no rīta pacelties no iepriekšējās dienas noguruma bija grūti.

186577. viesis 25.novembris 2005 11:53
0 0 Atbildēt

Tad tas ir cits pasākums.

Vienalga dārgi. (santīmpisēja nopūta)

186583. viesis 25.novembris 2005 13:01
0 0 Atbildēt

buutiba nav jaraxta reklamraxti bet jauztaisa kads raidijums kur parada ko un kaa tur maaca un tad varbut es arii aizieshu droshi pamacities braukat :)

186585. viesis 25.novembris 2005 13:18
0 0 Atbildēt

Šo skolu izmanto uzņēmumi, kas pieņem darbā blondīnes, lai būtu drošs, ka viņai tiesības nav uz 18.dzimumdienu uzdāvinātas

186598. viesis 25.novembris 2005 14:29
0 0 Atbildēt

nevar iemācīt to uz ko tu neesi spējīgs, ja tu nemāki braukt tad tev neviena drošas braukšans skola nelīdzēs...

un ja tu esi loxs kas pa slidenu ceļu mauc tāpat kā vasarā tad arī ši skola nelīdzēs...

186615. viesis 25.novembris 2005 17:26
0 0 Atbildēt

ko tad vispār autoskolu instruktori dara?! Ko viņi māca?!

Pat 5 gadīgs bērns var iekāpt un piedarbināt auto, ja kārba automāts tad arī sākt braukt, līdz pirmajam šķērlim..

Pat CSN teorijā ir jautājumi par auto vadīšanas drošibu un galvenie pamatnoteikumi...

186618. viesis 25.novembris 2005 18:12
0 0 Atbildēt

vienkārši cilvēki taisa biznesu. nepatīk neej un nemācies droši braukt. ja ir lieka nauda droši vien ka skola ir noderīga.

186633. viesis 25.novembris 2005 23:11
0 0 Atbildēt

P.P.S.:

Pēc šīs skolas es secināju, ka ja es būtu izgājis šo skolu pirms 5 gadiem, tad es nenoavarētu uz slidena ceļa zem Siguldas tos 5 gadus atpakaļ.

Za bazār otvečaju.

Aleksandrs

----------

a kas konkreeti buutu nodereejis tad,tieshi to arii vajadzeeja pateikt...uz kuru pusi stures rats jaagriezj, jeb ka nedriikst acis ar abaam rokaam ciet taisiit kad saansliide saakas:?

186637. viesis 26.novembris 2005 11:17
0 0 Atbildēt

ka nedriikst acis ar abaam rokaam ciet taisiit kad saansliide saakas

Aleksandrs

186651. viesis 26.novembris 2005 22:32
0 0 Atbildēt

Pērnavā par 40Ls arī neslikts pasākums.

186664. viesis 27.novembris 2005 19:16
0 0 Atbildēt

Vienu tādu kadru pazīstu, kurš pabeidzis šo kruto skolu. Visu laiku brauc radot avārijas situācijas, un vienmēr *******uj ka viņam ir taisnība.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Geparda – 110 km/h ātrs un jau no 16 gadiem (+ FOTO) 7

Ar pārbūvēto Volkswagen Up Vācijā drīkst braukt A1 kategorijas vadītāju tiesību īpašnieki, kas pie tādām var tikt jau no 16 gadu vecuma. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Nepilni 18 000 eiro - jaunais Dacia Duster arī Latvijā 24

Piedāvājumā pilnais hibrīds HYBRID 140, jaunais benzīna dzinējs TCe 130 Mild Hybrid, pilnpiedziņas versijas, benzīna/LPG divdegvielu dzinējs ECO-G 100 un klientu iecienītās augstākā līmeņa Extreme un Journey aprīkojuma versijas, kas papildina viena otru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti