«Latvijas gada auto» - «Volkswagen Passat» 13

28.novembris 2005 9:13

"Volkswagen Passat" modelis uzvarējis šā gada "Latvijas gada auto" konkursā, kura fināls norisinājās sestdien 26. novembrī pašā valsts sirdī, Vecrīgā blakus Rolanda statujai. Šādi noslēdzies desmit mēnešus ilgais konkurss, kurā dalību ņēma 26 automobiļi un teju divreiz lielāks žūrijas skaits.

Sestdien trīs stundu laikā žūrijas locekļiem bija dots uzdevums nobalsot par "Latvijas gada auto" galvenā titula ieguvēju, izvēloties savu favorītu starp astoņiem finālā iekļuvušajiem auto. Balsošanas princips bija līdzīgs kā gadu iepriekš. Katram balsotājam bija doti 26 punkti, kurus bija jāizdala starp sešiem simpātiskākajiem auto. Pirmajai vietai bija jāatdod 10 punktus, nākošajām 6 punktus, 4 punktus, 3 punktus, 2 punktus un 1 punktu.


Latvijas gada auto

Šādi par "Latvijas gada auto" šogad pasludināts "Volkswagen Passat", kas ieguva 251 punktu. Otrā vieta — "Škoda Octavia" ar 245 punktiem, trešā vieta — "Honda FR—V" ar 172 punktiem, ceturtā vieta — "Ford Focus" ar 160 punktiem, piektā vieta — "Saab 93" ar 153 punktiem, sestā vieta — "Peugeot 407" ar 118 punktiem, septītā vieta — "Mazda 5" ar 115 punktiem, astotā vieta — "Citroen C4" ar 112 punktiem.

"Jau gada sākumā, pārveidojot šā konkursa noteikumus, paredzēju uzvaru tai mašīnai, kas būs labākais kompromiss starp visiem jauna auto kritērijiem. Neapšaubāmi tāds ir "Volkswagen Passat", kas ir vidējās klases etalons jau vairākas paaudzes. Redziet, šogad ikviens no 49 šā gada balsotājiem varēja izmēģināt auto vismaz vienu dienu. Tātad katrs žūrijas loceklis attiecīgo spēkratu vērtēja skrupulozāk, nekā jebkad konkursa desmit gadu vēsturē. Starp citu, šis modelis "Latvijas gada auto" konkursā triumfē jau otro reizi. Pirms septiņiem gadiem uzvarēja tā priekšgājējs," secina "Latvijas gada auto" konkursa organizators Atis Jansons.

"Volkswagen Passat" konkursā pieteica šīs automarkas importētājs mūsu valstī "Auto Group Baltic". Komentē šī uzņēmuma pārstāvis Andris Kulbergs: "Man ir patiess prieks par jaunā "Volkswagen Passat" panākumiem ne tikai Eiropā, bet nu jau arī Latvijā. Īpaši tāpēc, ka šogad konkurentu rinda bija gara un visi konkursa finālisti tik tiešām bija līdzvērtīgi stipri. Jaunais "Passat" ir spēris soli tālāk, klientam piedāvājot luksusa klases komfortu, piecu zvaigžņu drošību, tikpat atzīstamu dinamiku un plašu aprīkojuma klāstu, tai pat laikā saglabājot pieejamu cenu. Šī balva apliecina, ka jaunais "Passat" tika radīts, lai uzvarētu."



Tikpat lielu ievērību, kā galvenā nominācija apbalvošanas ceremonijas laikā Melngalvju namā izpelnījās arī septiņas papildus nominācijas. Piecām no tām balsošanas shēma bija sekojoša. Pusfināla balsošanas laikā pirms divām nedēļām katram žūrijas dalībniekam bija jāatzīmē viens auto attiecīgajā nominācijā. Tas auto, kas savāca vairāk punktus, arī ieguva pirmo vietu.

Atlikušās divas nominācijas bija tautas balsojums "TVNet" portālā, kur savu balsi visa gada laikā par savu izvēlēto automobili varēja atdot ikviens portāla apmeklētājs, un uzņēmēju balsojums, kur "Dienas Biznesa" lasītāji balsošanas anketu varēja atrast speciālā sadaļā šā laikraksta mājas lapā.

Turpina apdrošināšanas uzņēmuma "IF Latvia" valdes priekšsēdētājs Andris Morozovs: "Mūsu uzņēmumam kā konkursa atbalstītājam ļauts izvirzīt arī savu nomināciju. Šādi jau otro gadu pēc kārtas starp konkursa pretendentiem pasludinām "IF Latvia" draudzīgāko auto. Tas nozīmē pašu praktiskāko auto ar ietilpīgu salonu un plašām sēdekļu transformācijas iespējām. Jau noprotams, ka tas ir minivens. Tātad šajā nominācijā uzvarēja "Honda FR—V" ar trim sēdekļiem kā priekšējā rindā, tā arī aizmugurējā."

Šādu iespēju izmantoja arī otrs konkursa atbalstītājs, līzinga uzņēmuma "SEB Unilīzings" direktors Aleksandrs Bimbirulis: "Paralēli tautas balsojuma nominācijai, kuras nosaukums piešķirts par godu konkursa sponsoriem, arī mēs izveidojām savu nomināciju, atšķirīgu no konkursā esošajām. "SEB Unilīzings" apbalvoja "Baltic Motors" autosalona pārstāvjus, jo nolēmām piešķirt balvu tirgotājam, kura automobilis šogad visvairāk iegādāts tieši ar mūsu uzņēmuma piešķirtā līzinga palīdzību. Tas ir "Ford Focus"."

Uzvarētāji papildus nominācijās:
Komfortablākais auto:
"Range Rover Sport", ievēlēja konkursa žūrija

Skaistākais auto:
"Peugeot 407", ievēlēja konkursa žūrija

Smilšu kalnu karalis:
"Nissan Pathfinder", ievēlēja konkursa žūrija

Sportiskākais auto:
"Alfa Romeo GT", ievēlēja konkursa žūrija

Taupīgākais auto:
"Kia Rio", ievēlēja konkursa žūrija

"SEB Unilīzings" un "IF Latvia" balva:
"Mazda 5", pirmā vieta "TVNet" balsojumā

Labākais biznesa auto:
"Audi A6", pirmā vieta "Dienas Biznesa" balsojumā

"IF Latvia" draudzīgākais auto:
"Honda FR—V", ievēlēja "IF Latvia" pārstāvji

"SEB Unilīzings" balva:
"Ford Focus", ievēlēja "SEB Unilīzings" pārstāvji
 
Visi komentāri
 
186669. viesis 28.novembris 2005 9:23
0 0 Atbildēt

Kāpēc nav iAuto nominācija? Slabo? Te vismaz visiem ir Nicki, un balsošana nebūtu kā DB.lv, as much as you want... :D

186670. viesis 28.novembris 2005 9:25
0 0 Atbildēt

tiesa

186671. viesis 28.novembris 2005 9:26
0 0 Atbildēt

iauto , vareejaat tak sho ar

RICHARD BURNS

It is with very great sadness that we must announce the death of Richard Burns, the 2001 FIA World Rally Champion. Burns, who was diagnosed with an astrocytoma, a form of brain tumour, in November 2003 passed away last night Friday 25th November peacefully. His partner Zoe, family and close friends were at his bedside.

From the outset Richard knew that the odds were heavily against him and yet he fought his illness with bravery and good humour. Having undergone both chemotherapy and radiotherapy he was able to leave hospital in summer 2004. For a while his health showed signs of improvement but then after six months it once again began to decline. Determined not to give up, he opted for surgery earlier this year. This alleviated some of the symptoms of his illness and enabled him to remain active. At Castle Combe in August he attended a parade of the rally cars that he drove throughout his career and was touched by the warmth of the reception he received. However there was to be no miracle and in recent days he lapsed into a coma.

The media, friends and fans are asked to respect the family’s privacy at this time. There will be a private funeral and instead of flowers the family would ask that donations be sent to Cancer Research. Anyone who would like to send messages should address them to the memorials pages on this website. www.richard-burns.co.uk/memorials

The date of a memorial service will be announced shortly.

Richard Burns, Age: 34

Born: Reading, Berkshire – 17 January 1971

186672. viesis 28.novembris 2005 9:28
0 0 Atbildēt

Baigā pērle: "teju divreiz lielāks žūrijas skaits" :D

186673. viesis 28.novembris 2005 9:32
0 0 Atbildēt

Alfa Romeo GT - sportiskākais auto... Khe, khe.... Žurnālisti aŗi nezkāpēc 4-vietīgu hečbeka tipa auto ar 2 durvīm uzskata par spooorta vāģi... :)

186678. viesis 28.novembris 2005 10:15
0 0 Atbildēt

ja pasaats ir gada auto, tad zhuurijaa bija bebri.

186685. viesis 28.novembris 2005 10:25
0 0 Atbildēt

Pasats ir iekš LV gadsimtu auto. Tā bija un tā būs, jo pāķi mums ir daudz. Arī 87.gada Pasāts mums varētu būt gada auto (tai skaitā gada LABĀKAIS auto) noteiktos reģionos.

Un ja žuriju veido tikai un vienīgi Lauku avīzes žurnālisti...

186709. viesis 28.novembris 2005 12:10
0 0 Atbildēt

Ja Auto kunkursa nosaukums būtu "kāds auto pēc desmit gadiem būs katram piektajam slāvam" tad patiešām būtu šāds iznākums.

186732. viesis 28.novembris 2005 14:06
0 0 Atbildēt

Šovasar, kad atvaļinājumā taisīju tradicionālo "lauku tūri" pa zemgales plašumiem, arī pamanīju, ka bezmaz katrā otrā lauku sētā atrodas dažādu gadugājumu pasati-varianti. Visvairāk jau nu gan 88.gada modeļa. Jelgavas apkārtnē pavēroju, kā vecs,sirms onkulis ar pavisam veco passat-variantu, varonīgi no meža izveda divmetrīgus , pusmetru diametrā - baļķus + vēl klāt auto piekabe ar vēl pāris tādiem baļķēniem. Droši vien jau pēc 10 gadiem ņiprais onka varēs vizināties ar šī gada "gratulēto" passatiņu. Tikai diez vai šajā tik daudz baļķu saies ?

186736. viesis 28.novembris 2005 14:17
0 0 Atbildēt

Da ko diršat. Labs auto, labāk tāds nekā kautkāds renis vai *******dai. :)

186766. viesis 28.novembris 2005 20:22
0 0 Atbildēt

fuuuu paldies dievam un zhuurijai gada auto nav hjundai vai cit korejieshi un japanji ar savam fakinajaam izvalbiitajaam faaraam, kapotiem un 1.1 bezniina nemotoriem :)))))

lai dziivo vaacu auto":)))

un octavia - zeibis auto, ja veel TDi

186771. viesis 28.novembris 2005 22:45
0 0 Atbildēt

iespējams, ka passat laps, bet Octavia, ņemot vērā cenu un to ka ir V Golf apakša un Tdi, liekas ka tomēr ir labāka, un iespējams škodas marka kā tāda izšķira šos dažus pumktus par labu passat, vai ne?

186772. viesis 28.novembris 2005 22:51
0 0 Atbildēt

Salīdzinot cenas, un zinot, ka Škoda tas pats VW ir, es dotu pirmo vietu Škodai viennozīmīgi.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto.lv iepazīstas ar jauno "Subaru XV" (+ foto)

Japānas autobūves kompānija "Subaru" prezentē krosovera "XV" otrās paaudzes modeli. Tirdzniecībā tas nonāks tuvāk gada beigām un, piemēram, Vācijas tirgū maksās, sākot no 22 980 eiro. Lasīt vairāk

 

Avārija Krasta ielā - kravas furgons ietriecas mikroautobusā (+ foto) 6

Šodien Krasta ielā notikusi avārija - kravas furgons uz apgriešanās joslas ietriecies pasažieru busiņa aizmugurē. Lasīt vairāk

 

"Land Rover" drīzumā ar trīscilindru dzinējiem 9

"Land Rover" automobiļos tuvākajā nākotnē varēsim sastapt arī trīscilindru dzinējus, vēsta britu mediji. Lasīt vairāk

 

Elektriskais “Porsche” maksās 90 000 eiro 7

“Porsche” pirmais elektromobilis maksās aptuveni tikpat daudz, cik četrduvju kupeja “Panamera”, intervijā žurnālistiem atklājis vācu kompānijas izpilddirektors Olivers Blūms. Tas nozīmē, ka Vācijas tirgū cena varētu sākties no atzīmes 90 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti