Vācieši nepērk jauno «septīto» 36

 
18.marts 2002 0:27

Vācu auto dīleri žēlojas, ka tiem nav pietiekama pircēju skaita, kas vēlētos pamēģināt jauno «BMW 7-series»...

BMW ir problēma - daudz mašīnas, kas paredzētas testa braucieniem, stāv rūpnīcā, jo tās nav tehniskā kārtībā. Slikti ir nostrādājusi jaunā "iDrive" sistēma. Daudzi iespējamie klienti baidās pieskarties jaunajam auto, jo tie kļūdaini domā, ka viņu braukšanas laikā būs jāizmanto "iDrive". Šī iemesla dēl BMW nolēma dot iespēju plašākam klientu lokam izmēģināt BMW, lai gaisinātu nepatīkamās šaubas par šo "pārgudro" BMW. iAuto//Autonews
 
Visi komentāri
 
16753. viesis 18.marts 2002 0:27
0 0 Atbildēt

Jā, BMW 7 sērija ir ļoti sarežģīts auto, kuru varētu izvēlēties cilvēki, kas parasti brauc ar šoferi, vai arī tiem ir tik ļoti pieriebušās esošās mašīnas, ka gribās vienkārši kaut ko citu. Šis BMW ir auto, kurš ir uzdrīkstējies lauzt vairākus principus, līdz ar to arī tā ceļš līdz atzīšanai pircēju acīs būs grūts. Man pašam, piemēram, BMW liekas ļoti labs auto, tomēr grūti pierast pie domas, ka ātrumu pārslēgšana notiek ar kloķi pie stūres, utml.

Toties pats raksts ir tendenciozs.

1. Ko nozīmē "Slikti ir nostrādājusi jaunā "iDrive" sistēma"? Vai viņai ir tehniskas nepilnības, vai arī nav guvusi pietiekošu atsaucību, vai vispār vainojams ir kaut kas cits?. Kas tieši ir slikti nostrādājis, man tā arī nav skaidrs.

2. Kā tas saprotams, ka mašīnas, kas paredzētas testa braucieniem, stāv rūpnīcā? Kādiem testa braucieniem - pircēju vai ražotāju? Ja mašīna atrodas testēšanas stadijā, dabīgi, ka tā nav tehniskā kārtībā, t.i., tā nav pilnībā iztestēta. Man pilnīgi nav saprotama 2. rindkopas jēga. Kas tieši nav tehniskā kārtībā?

3. Kad BMW nolēma dot iespēju izmēģināt jauno BMW? Pirms šo problēmu rašanās, vai pēc?

Man nav skaidrs, vai aprakstītās problēmas ir bieža parādība, vai arī tas ir kāds unikāls notikums, kas vēsta par drīzo BMW galu, izgāšanos un citām šausmām...

Lūgums iauto - varbūt cenšaties ieturēt izsmeļošāku ziņu stilu un izvairieties no tendencioziem virsrakstiem, no mušas izpūšot ziloni. Tikai šoreiz tas zilonis padevies tāds ar ausīm, vairākām acīm, garenveidīgu degunu, dažām kājām, citiem orgāniem un krāsā. Ļoti izsmeļošs apraksts tiem, kas ziloni nav redzējis...

16754. viesis 18.marts 2002 0:33
0 0 Atbildēt

Iepriekšējais komentārs ir no manis!

16761. viesis 18.marts 2002 8:14
0 0 Atbildēt

Pareizi! Mociitj vajag tos!

16770. viesis 18.marts 2002 9:07
0 0 Atbildēt

kaut kaads sviests, bembermembers pareizi raksta.

16772. viesis 18.marts 2002 9:12
0 0 Atbildēt

Nu , lai cik ļoti Tev nepatiktu šis raksts, bet agri vai vēlu (Tev patiktu pēdējais) pircēji nāks pie prāta un BMW savu mērķauditoriju jau cenšas mainīt. Izcils piemērs ir Coopers un mazais BMW. Arī cenas tiem tiks "piedzītas" potenciālajam pircējam. Piemēri tālu nav jāmeklē - Jaguar var nopirkt jebkurš! DOmā mainījusies kvalitāte? Nē!

Pamazām visi ražotāji ražos pilnīgi vienādas kvalitātes auto - globalizācija!

P.S. BMW tehniskās problēmas nav nekas unikāls, bet pilnīgi normāla prakse!

16778. viesis 18.marts 2002 9:31
0 0 Atbildēt

cool

16783. viesis 18.marts 2002 9:39
0 0 Atbildēt

Neko no šī nevar saprast... Liekas, ka ja jau tā iDrive ir sūdīga, tad loģiski, ka ļaudis nepērk to auto, pat ja tā sistēma nav vajadzīga...

16815. viesis 18.marts 2002 11:07
0 0 Atbildēt

nu, johaidī - kad te viens otrs no bembelistiem dragā iekšā rakstus, ko maigi nodēvēt par tendencioziem var, tikai īpaši sakoncentrējoties, un "noliek" citus auto "līdz ar zemi", tad nav nekas.

tikko kāds skarbāks vārds par "svēto govi", tā nav labi...

16822. viesis 18.marts 2002 11:24
0 0 Atbildēt

Tā jau i', ka tie vācieši tik ātri to rulzību neizprot... :(

16833. viesis 18.marts 2002 11:50
0 0 Atbildēt

hi, kiska - Redaktoram jaaraada piemeers, lai tauta saprastu, kaa pareizi jaaraksta!

Tavs uzdevums vest Redaktoru pie praata, citaadi shis pavisam ietekmeejies no lasiitaaju komentaariem :)))

Par sveeto govi - labi teikts :))

16887. viesis 18.marts 2002 14:29
0 0 Atbildēt

Nu izskataas jau vinsh ar` taads pieticiigs. Kaut kaa neprezentee vinsh bagaatiibu. To pashu var attiecinaat uz S-Mercedes.

16905. viesis 18.marts 2002 14:57
0 0 Atbildēt

Man S klases Mercedes patīk labāk nekā jaunais septītais BMW.

16923. viesis 18.marts 2002 15:37
0 0 Atbildēt

To: pexis

mersim ir suudiigaaka vadaamiiba, shvakaaki (nejau tikai jaudaa) motori, kuri pateeree KRIETNI vairaak degvielas, protams, sliktaaka piekare (te gan nevareetu neko paarmest, jo cereet ka kaads tiek liidzi BMW piekaru tehnologjijaam ir lieki :-]) un nemaz nerunaasim par Comand sisteemu kuras apkalposhana ir ljoti sarezhgjiita un neparociiga. par dizainu - protams, gaumes lieta, bet uzskatu ka BMW arii pats dizains ir krietni dinamiskaaks.

To: kiska

jaa tieshi taa.

un jaapiekriit bembermemberam....

To: vzinis

jaguar kvalitaate kriitaas, un PAMATIIGI. un tas jau veel nav tas trakaakais. ja es pirms septinjiem gadiem buutu zinaajis, ka jaguar razhos kaukaadus siikus suudus ar FWD, laikam noshautos ;). nemaz nerunaasim par dinamikas raadiitaajiem utt, jo motori un piekare naak no pasaules smakas radiitaaja - GENERAL MOTORS...

un ij neceri par to ko Tu tur teici par BMW... tas notiks tikai gadiijumaa, ja arii sho brendu nopirks kaads no lielajiem masu %^&* razhotaaju koncerniem. taatad - ne tuvaakajos paardesmit gados.

16942. viesis 18.marts 2002 16:43
0 0 Atbildēt

Perf, gribu tevi papildināt par tiem 'tuvaakajiem paardesmit gadiem', īsāk varēja patiek- "Vzini, tev to nepiedzīvot" :p

16963. viesis 18.marts 2002 18:27
0 0 Atbildēt

Perf, vai tikai Tu ar to "smakas radītāju" nedomāji FORD koncernu?

Manuprāt FORDs stūrē Jaguar nevis GM.

16977. viesis 18.marts 2002 19:06
0 0 Atbildēt

Nē,nu varbūt mersim ir sūdīgāka vadāmība. Tas ir tā,ka bmw=100% un mersim=97%. Īpašas šķirbas tur nav. Abi ir ideāli auto. Man gandrīz vienalga ar kuru no viņiem braukāt darbdienās, bet brīvdienās tikai ar veco 6. sēriju!!!

16979. viesis 18.marts 2002 19:38
0 0 Atbildēt

ar to i-drive peec manaam domaam ir taa, ka vienkaarsi lielaakai dalai Vaaciesu ir galvaa liels tuksums, par to esmu pats paarliecinaajies, arii Mercedes tuning firmas Brabus sefs par i-drive teica, ka vinnu klienti nav tik gudri lai darbotos ar taada veida sisteemaam.

a par taam testdraiva massiineem, kas staav ruupniicaa es saprotu taa: ja es nemaldos, tad testiem dod masiinas no pirmajaam, taa teikt izmeeginaajuma partijaam, pie kuraam ruupniicas darbinieki taa teikt piesauj roku, taadeel jau arii siis masiinas nav domaatas paardosanai.

bez tam BMW 7 tika buuveets prieks Amerikas tirgus, kur noiets ir ok

16982. viesis 18.marts 2002 19:56
0 0 Atbildēt

piekriitu crush.

kosvorts - tnx, pilniigi pareizi izlaboji, reaali to pasaakumu skjuuree Ford, bet arii GM tur ir pielicis savu pirxtu....

16995. viesis 18.marts 2002 21:21
0 0 Atbildēt

taa.

"BMW sold 6,225 examples of the new BMW 7 series since the launch in November of last year. Not a bad start for this controversial vehicle. The long wheel version arrives soon, so sales should climb further. No waiting lists have been reported at the dealers yet, not an encouraging sign."

pierubiijaat? tie ir amerikas dati. viss rullee.

piebilde:

"At Geneva, Dr. Burkhard Göschel confirmed that the X3, the 1 and the 6 series are heading full steam into production. We can only hope that the CS1 concept car is not an indication of what the 1 series will look like. Checkout the News section for images of the CS1." :))

izskataas ka jenjkjiem nepatiik CS1 ;)... bet galvenais - sestaa seerija un X3 driiz ierullees...!

17088. viesis 19.marts 2002 14:26
0 0 Atbildēt

Cik pieredze raada, ta shaadas sakrutjiitas megarulziibas peec kaada laika maxaa dafiga reizes leetaak, jo nevienam kauka netiik kjert chakari ar vadu kilometriem un pusspraagushiem elektrodevaishiem.;) Tas attiecaas uz visu marku biezaas kategorijas autinjiem un nav veltiic tikai BMW7xx. Lielaakaa hohma saaxies, ja kaadreiz paspruks kaac bugains softa update prieksh 7xx....;))) Vo reeka buus;) CM paraadiisies sludinaajumi - paarinstaleeju winsux 4 BMW7xx....

17158. viesis 19.marts 2002 17:38
0 0 Atbildēt

to: augsheejais

runaajot par vadu kilometriem :)... vecaa 750iL (87' gada) vadu kopgarums = celjsh apkaart zemeslodei pa ekvatoru :)...

17219. viesis 20.marts 2002 10:19
0 0 Atbildēt

Perfekcionam: 40 000 km? Incanti, cik vareetu sveert 40 000 km vada ar kaut vai 1.5 mm2 skjeersgriezumu ...a ja nopietni , 750i ieviesa BMW buutiibaa milziigu daudzumu gljuku, defektu un tamliidziigi. Nepaarvaramaa veelme peec HiTech diemzheel nebija segta ar tiiri tehnologjisku speeju, pavecaaks 7xx vispaar speej paarveersties par taadu murgu iipashniekam :-( Cik juutams, arii tagad notiek kas liidziigs - taados tempos tika ieviesti jauninaajumi, ka vareetu buut pietruucis laika nopietniem testiem. Mercedes jau uzkaapa uz liidziiga graabeklja kaadu briidi atpakalj, diivaini , ka BMW maacaas no savaam kljuudaam, ne sveshaam :-) Tiesa, Mercedes straadaa arii ar kosmiskajaam tehnologjijaam, varbuut tas vinjiem paliidz...

17258. viesis 20.marts 2002 11:46
0 0 Atbildēt

Jā, kaut kas ar to ekvatoru, vadiem un Perfectyon neštimē, es kaut ko par S600 dzirdēju un 1km vadu...

17291. viesis 20.marts 2002 14:02
0 0 Atbildēt

peec manas informaacijas, luksus autinjiem vadu kopgarums ir apmeeram 30-40 km, bez tuukstosiem, taaa piemeeram Aston Martin Vantage vadu kopgarums ir apmeeram 35km, kaut gan naakotnee noteikti vadu kopgarums samazinaasies, jo razotaajis straadaa pie taa, lai izveidotu vadu maģistraales, kur viens pats vads var aizstaat vairakus citus un to funkcijas(kaa tas notiek nezinu, bet zinju ka pie kaut kaa taada straadaa), bet nu S600 nu noteikti nav 1kg vadu kopgarums

17324. viesis 20.marts 2002 15:22
0 0 Atbildēt

To crush: jaa , taas ir "multiplex" sisteemas, taadas jau labu briidi lieto MB, bet arii vinjiem bij probleemas saakumaa. Viss jaunais naak smagi :-)

Opeljiem jau 70. gados visu paneli, pogas utt. ar vienu vieniigu lampinju + gaismas vadi apgaismoja, nebij ne vainas. Arii radioantenu stiklaa izgudroja GM/Opel . Kopaa pa visu produkciju ietaupiijaas ieveerojams daudzums volframa un vara (spuldzes un vadi, patronas) , arii neruuseejosjaa teerauda (antenu shtiri). Ja izdosies paarnest kaut dalju auto vadu uz shkjiedru optiku, ekonomija vispaar buus graujosha!

17326. viesis 20.marts 2002 15:30
0 0 Atbildēt

Nu šitas rakstiņš man baigi iepatikās. Un tie mokpilnie komenti arī!!!!!!!! Veči, klausaties uzmanīgi - ilgi vēl šito brīnumu neviens nepirks. (izņemot, protams, visādus VIPendronus Latvijā un citur austrumos) Quattro.

17369. viesis 20.marts 2002 19:17
0 0 Atbildēt

Aizvakar biju Hannovere Cebit'02 IT izstade, un tur visi "biezie" ar tadiem BMW 7-er braukaja. Smuki auto, neko teikt.

17383. viesis 20.marts 2002 21:47
0 0 Atbildēt

Par vadu kopgarumu.

40 000 km = 40 000 000 m

Pienjemsim, ka visi vadi var sveert 200 kg

Svars = bliivums * tilpums

tilpums = garums * laukums

laukums = radiuss * pi * pi

taatad, radiuss = svars / (blivums * garums * pi * pi)

ja blivums ir 6t uz kubikmetru, tad vada radiuss ir:

200 / (6000 * 40 000 000 * 3.14 * 3.14) = 8,5e-11 m = 0,085 nm. Taatad, ja vada diametrs ir aptuveni 0,15 nm, tad seit ir pieskaitiitas vadu dziislas un mikrenju vadi (tie, kas uz plates uzziimeeti). Ja atceros, mata diametrs ir kaut kaadi desmiti nm (nanometri)

Nu anyway, ja autinja garums ir 5 m, tad 8 000 000 (astonji miljoni) vadi diez vai buus. Ja pienjem, ka vienaa vadaa ir 20 dziislas,tad jau paliek 400 000 vadu. Kaut kas nestimee.

Nu informaacijai veel - Ja vienu kubikmetru saadala pa kubicinjiem ar izmeeru 1 * 1 * 1 mm, tad, saliekot tos vienu aiz otra sanaak attaalums no Riigas liidz Maskavai, resp, 1000 km. viens kubikmetrs = 7 tonnas teerauda.

Taa ka man skiet, ka ar tiem vadiem buus kaut kas sajaukts. Perf, uzraadi luudzu savas informaacijas avotu.

17384. viesis 20.marts 2002 21:56
0 0 Atbildēt

Man katalogaa atrodamais vistievaakais vads: Diametrs - 0.04 mm bez lakas, 0.05 mm ar laku, garums metros 100g=8200m. Taatad, izmantojot sada izmeera vadu, kopeejais svars buus 40 000 000 / (8200 * 10) = 487 = ~500kg. Tas jau izskataas ticami.

17393. viesis 21.marts 2002 0:29
0 0 Atbildēt

Eu, bembermember, man ta vienalga, cik sver manam bembītim vadi. Takš, manuprāt, katrs bemberists zina, ka

laukums = pi*radiuss*radiuss.

17396. viesis 21.marts 2002 6:54
0 0 Atbildēt

To: viesis 2002-03-21 00:29:20

Upss, sorry, taa ir mana neuzmaniibas kluuda.

Taadaa gadiijumaa vada diametrs ir:

2 * kvadratsakne no ( svars / (blivums * garums * pi) )

Rezultaataa ieguust

17397. viesis 21.marts 2002 7:00
0 0 Atbildēt

Rezultaataa ieguust 0.3 mm, sameeraaa reaals lielums.

17448. viesis 21.marts 2002 10:13
0 0 Atbildēt

Sēdies, pieci!

Ja aprēķini tika veikti, pārvietojoties ar ātrumu vismaz 120 km/h, rezultāts ir pieņemams.

17813. viesis 23.marts 2002 14:35
0 0 Atbildēt

:)))

Aprēķini tika veikti, pa vidam darot 10 dažādas citas lietas. A vispaar - davai visi pirms kaut ko saka, izdara nelielu analiizi. Piemeeram, oversteer/understeer pamato ar speeka vienaadojumiem :)

21467. viesis 24.aprīlis 2002 11:51
0 0 Atbildēt

Nupat biju Vācijā, un dzirdēju, ka fričiem nepatīk....japāniskās dizaina līnijas, kuras "izspiežas" uz jaunā 700. Friči jau ir konservatīvi . Atcerieties, 90-to sākumā viņi nepieņēma jauno S klases mersi, un vēl līdz šodienai turpina fanot par 123 un 126. Arī 32 bembis un kaut cik iepriekšējais 700 viņiem tuvāki ...un ne jau no tā džoistika viņi baidās, kā raksta iepriekšējie komentētāji.

/ ikdienas viesis /

21477. viesis 24.aprīlis 2002 14:47
0 0 Atbildēt

Tauta ieknāba suudaa un .....neiepatikās .

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Volvo izlaidis pēdējo eksemplāru ar dīzeļdzinēju 19

Zilās krāsas XC90, kas 2024. gada 27. martā noripoja no rūpnīcas konveijera Gēteborgā, kļuvis par pēdējo zviedru markas vieglo automašīnu, kurai iebūvēts dīzeļdzinējs. Lasīt vairāk

 

Nepilni 123 000 eiro – Mercedes prezentējis G-klases modernizēto modeli (+ FOTO) 4

G-klases 45 gadus ilgā vēsture turpinās. Cenas sākas no atzīmes 122 808 eiro, AMG modelis varētu maksāt nepilnus 200 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Mercedes-AMG GT tagad arī četrcilindru motora versijā (+ FOTO) 3

Divvietīgajai kupejai arī šādā versijā jaudas netrūks. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti