Jaunā Nissan Primera 17

19.marts 2002 9:15

Sākumā gan "Primera" tiks piegādāta tikai divos izpildījumos - sedans un universāls. Pircēji varēs izvēlēties starp trim aprīkojuma līmeņiem: Comfort, Tekna un Elegance...

Dažādās modifikācijās, jaunās Primera īpašnieki varēs "izbaudīt" gan adaptīvo kruīza kontroles sistēmu, gan atpakaļskata kameru, kas palīdz parkojoties, sešus drošības spilvenus, kursa stabilitātes sistēmu, ABS, bremzēšanas spēku sadales sistēmu, Nissan Brake Assist bremžu pastiprinātāju un pat lietus sensoru. Sākumā Nissan Primera Eiropā tiks aprīkots ar trim benzīna dzinējiem: 1,6 litru ar jaudu 109 Zs, 1,8 litru ar jaudu 116 Zs, kā arī ar 2 litrīgu motoru, kam jauda ir 140 Zs. 1,6 litru versijas tiek aprīkotas tikai ar manuālo ātrumkārbu, 1,8 litru versijām iespējams gan automāts, gan manuālā kārba, bet 2,0 litru versijai būs bezpakāpju variators. Vēkāk 2,0 litru versijai būs iespējama arī 6 pakāpju automātiskā kārba. Tuvāk vasarai parādīsies arī 2,2 litru dīzeļdzinējs, kuram arī būs pietiekoša jauda - 126 Zs. Jāatzīmē, ka jaunās "Primera" tirdzniecība sākas visā Eiropā vienlaicīgi. iAuto//lenta.ru
 
Visi komentāri
 
17021. viesis 19.marts 2002 9:23
0 0 Atbildēt

kaut kur "velk" uz ford focus. un varbuut kaads man var pastaastiit kas tas par " bezpakaapju variatoru"?

17024. viesis 19.marts 2002 9:32
0 0 Atbildēt

viesis 2002-03-19 09:23:41

tas ir tad kad nisans iet no kalna :)

17031. viesis 19.marts 2002 10:06
0 0 Atbildēt

Bezpakāpju variators imho ir tas, kas, mainoties ātrumam, pakāpeniski maina pārnesumu attiecību. Tur nav zobratu. Viens variants laikam ir ar skjiivjveidiigiem diskiem - kad tie saspiezhaas cieshaak kopaa, jaudas paarneses siksna tik izspiesta tālāk no vārpstas centra un otrādi.

17035. viesis 19.marts 2002 10:18
0 0 Atbildēt

kārtējais vw

17039. viesis 19.marts 2002 10:41
0 0 Atbildēt

pašu labāko tās mašīnas daļu-paneli gan nav parādījuši! Žēl gan!

17047. viesis 19.marts 2002 11:26
0 0 Atbildēt

to Hesus:

Tev patīk, ka spidometrs ir pa vidu? Es vēl kaut kā nespēju to pieņemt. Visādā ziņā iekš Yaris liekas ļoti dīvaini, ka aiz stūres nekā nav un jāgroza galva.

17057. viesis 19.marts 2002 12:50
0 0 Atbildēt

Qued 2002-03-19 10:06:02 = paldies par info, no pirmaa "viesa"

17177. viesis 19.marts 2002 22:36
0 0 Atbildēt

qued ir drusku neprecīzs. Variators ir tāds pats ĶĪĻSIXNAS pārvads, kā teixim ventilatora sixnas pārvads. Atruma/spēka variēšana notiek mainot 1 diska (nav svarīgi piedzītais vai dzītais) darba platumu -

17187. viesis 20.marts 2002 8:33
0 0 Atbildēt

purns ta ka pec renja...

17234. viesis 20.marts 2002 10:46
0 0 Atbildēt

Braukt nav gadiijeis veel ar shito, bet Eiropa jau gadus piecpadzmit balso "ar kabatu" - Vectra un Primera ir absoluutaas valdnieces shai autinju klasee. Normaalas ikdienas mashiinas, bez iipashaam pretenzijaam vai iipatniibaam, kas Rietumu pateereetaajam ljoti svariigi - pienjemams ikgadeejo nodoklju liimenis, akcepteejams degvielas pateerinjsh, normaalas servisa izmaksas un augsta auto atlikuma veertiiba peec 3 - 5 gadu ekspluataacijas. Vopshem, normaals vidusmeers :-)

17257. viesis 20.marts 2002 11:34
0 0 Atbildēt

100% Kolenvals + galvenais Nissana vieglo autiņu mīnuss līdz šim bija to ārējais dizains, vai pareizāk sakot tā (dizaina) trūkums. Liekas, ka apvienošanās ar Renault ir nākusi pa labu, Nissanam sāk parādīties kāds paskats, vismaz jaunā Primera man nu droši ka patīk, vienīgi žēl ka universāls nav tik foršs kā sedans!

to Niks:

Tā variātora siksna ir no ļoti specifiska tērauda! Tāda kā kāpurķēde ar dažādiem rullīšiem, resurss nosaukts ir 250000km. Ja maina tikai viena diska atvēršanos/aizvēršanos, tad būtu jāmainās arī siksnas garumam. Hondas un Audi variātoriem mainās divu disku saķeres diametrs ar siksnu, kā Nissan taisa to es nezinu!

17285. viesis 20.marts 2002 13:40
0 0 Atbildēt

to: Speciālists

Man vienkārši patīk, kā viņš ir uztaisīts!

17309. viesis 20.marts 2002 14:50
0 0 Atbildēt

nu baigi jaudiigi dzineeji... :P

par to variatoru - sanaak ka 2.0 vipaar nebuus pieejams manuaalais shtepseleejamais?

17320. viesis 20.marts 2002 15:10
0 0 Atbildēt

To: specs

variatoram MAINA 1na diska šķīvju atvērumu, otrs mainās pac - tobish šķīvji ir saspiesti ar atsperi un to atvērums mainās pretēji regulētā diska atvērumam.

17328. viesis 20.marts 2002 15:47
0 0 Atbildēt

to viesis 2002-03-20 15:10:11:

Drošivien tā ir, izklausās loģiski.

PS. Daži linki par variatoriem.

Par Audi risinājumu:

www.sae.org/automag/techbriefs_01-00/03.htm

Par to pašu, laba ķēdes fotogrāfija:

www.thecarconnection.com/index.asp?article=3902

www.audiworld.com/news/99/multi.../content.shtml

Viens pavisam strange risinājums;

iaat.homestead.com/Jan2002Tech.html

17354. viesis 20.marts 2002 17:21
0 0 Atbildēt

To specs no niks

Ievērtēju Audi ķēdi (tā strange page man neatvērās). Es nebiju ņēmis vērā ka vieglajos auto dzītā un piedzītā ass var mainīties vietām. Tāpēc Audi vadīti tiek abi abi diski. Mehānismos ar kuriem es strādāju (piedziņas sistēmas konveijeriem, padeves mehānismiem) tā nekad nenotiek.

Šajā gadijumā gumijas sixna ir aizstāta ar ķēdi, bet princips no tā nemainās - šai ķēdei tāpat kā ķīļsixnai strādā sāni, nevis savienojumu "pirkstiņi" kā ķēdei.

P.S. šito prikolu (variatora piedziņu) visā krāšņumā var aplūkot zaļajos vācu zāles kombainos, tajos kas te parādijās vēl CCCP laikos :)

19455. viesis 6.aprīlis 2002 16:51
0 0 Atbildēt

Nu ko lai saka, es domāju ka Almera ar tjūningu ir labāka! he

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Jelgavā svinīgi atklāta Latvijā jaunākā un modernākā tehniskās apskates stacija; jaunajā stacijā pārbaudīti 304 auto

Sestdien, 22.septembrī tika svinīgi atklāta Jelgavas jaunā tehniskās apskates stacija. Pēc stacijas atklāšanas sekoja šī gada noslēdzošais "Tehniskās apskates nakts" pasākums, kurā bezmaksas diagnostika tika veikta 304 auto. Lasīt vairāk

 

Pērn visbiežāk avārijas bez OCTA izraisījuši autovadītāji Latgalē

Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju biroja (turpmāk - LTAB) apkopotā statistika liecina, ka pērn autovadītāji Latgalē statistiski daudz biežāk kā citos Latvijas reģionos izraisījuši ceļu satiksmes negadījumus (turpmāk - CSNg) ar neapdrošinātu transportlīdzekli. Lasīt vairāk

 

Kas uzvarēs 400 m distancē: F1 bolīds, F16 iznīcinātājs vai motocikls? (+ VIDEO) 6

Atbilde ir motocikls, kas 400 m ir ātrāks ne tikai par nosauktajiem, bet arī par elektroauto, trīs sporta auto un nelielu biznesa klases lidmašīnu. Lasīt vairāk

 

Jau 20 reizi notiek konkurss “Latvijas Gada auto”; dalībnieku vidū arī “Lamborghini Urus” (+ VIDEO) 17

Pirmo reizi “Latvijas Gada auto” tituls tika pasniegts 1998. gadā, un šogad ir konkursa 20 gadu jubileja. Šo gadu laikā konkursam ir gājis dažādi. Ir bijusi gan augšupeja, gan krīzes laikā nācās samazināt konkursa apmērus. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti