Kāda baļķvedēja piedzīvojumi (+ foto) 38

 
19.decembris 2005 9:27

Kādu sestdienu Rīgā, uz Lubānas ielas pirms gājēju pārejas bija vērojams baiss skats! Uz brauktuves pirms gājēju pārejas stāvēja baļķvedējs, no kura bija izkrituši baļķi...







Ar cieņu, MG222
 
Visi komentāri
 
188621. viesis 19.decembris 2005 9:28
0 0 Atbildēt

aarpraacs.........

188622. viesis 19.decembris 2005 9:30
0 0 Atbildēt

Slepkava :|

188623. viesis 19.decembris 2005 9:34
0 0 Atbildēt

Ak šausmas!

188624. viesis 19.decembris 2005 9:37
0 0 Atbildēt

Galvenais, ka nav cietušie.

188625. viesis 19.decembris 2005 9:39
0 0 Atbildēt

Tas nav baisms skats - baisms skats ir tad, kad no tev pa priekshu braucosha baļķenieka saak koki birt uz ceļa !

maxxim (un kur ir mana parole - hvz:)

188626. viesis 19.decembris 2005 9:40
0 0 Atbildēt

Tāds notikums !

188627. viesis 19.decembris 2005 9:43
0 0 Atbildēt

Vot par šito arī vajag drāzt ...un pamatīgi

188630. viesis 19.decembris 2005 9:53
0 0 Atbildēt

Gan jau kaads gaajeejs gaaja paari, tie jau nesaprot, ka kravas auto ir gruutaak apstaadinaat nekaa vieglo. Nebriiniishos, ja tas gaajeejs veel izteiksmiigi paraadiija vienu no saviem pirkstiem...

188631. viesis 19.decembris 2005 9:57
0 0 Atbildēt

Baļķinieks losis,ka nav nostropējis apledojušus baļķēnus un pamanījis stiedzīgu gājēju...šitādi gājēji ir vienkārši murgs-viņš stāv un trinas pie pārejas un tad,kad tu ar smago esi klāt-speras pāri...

188634. viesis 19.decembris 2005 10:14
0 0 Atbildēt

nesaprotu.. kas tur taads????

Sanjurciita mashiina celjmalaa tas jau mums tagad normaali??? Paaris izkritushi baljkji... vot tak tragjeedija!!!

188636. viesis 19.decembris 2005 10:23
0 0 Atbildēt

goosh - tagad paskaties uz skatu - gravmala stavosa masina kurai uzkritusi paris balkji virsuu... vai arii piemeram gravmala stavosa masiina kurai cauri stiklam un vaditajam izlidojusi paris balkjeeni

188638. viesis 19.decembris 2005 10:25
0 0 Atbildēt

Kretīni ir lūk tie, kas strostē tagad šo baļķvedēju - štropes nav bezgaliigi izturīgas - saudzējot kādu debīlu gājēju, kurš kārtējo reizi nav rēķinājies ar pārējiem ceļu satiksmes dalībniekiem, ir steidzies nokļūt tuvāk asvaltam. Laimīgā kārtā tagad ir tik laba tehnika, kura apstāties spēj ātrāk, nekā kāds var saprast, kas ir noticis un kādus mēslus ir savārijis! Un vispār - MG222 - kakova .... pēc šis notikums Tev ir šķitis tik svarīgs un nopietns, ka vajadzēja to bildēt rādīt šito izsalkušo vilku baram, kuri to tik vien gaida, lai pateiktu, ka kāds ir stulbs vai kā savādāk aprobežots!!!

188640. viesis 19.decembris 2005 10:27
0 0 Atbildēt

Nu es kaut kā neredzu, ka tur īpaši būtu kāds gājējs vainīgs, bet tas, ka koki krīt ārā no baļķvedēja... Kaut kas līdzīgs bija filmā "Gala mērķis", kur baļķis izkrita ņo mašīnas, kura brauca pa šoseju... arī te sekas varēja būt stipri briesmīgākas...

188641. viesis 19.decembris 2005 10:29
0 0 Atbildēt

Pichus, aizveries, šādām kravām ir jābūt labi un pamatīgi nostiprinātām, iedomājies savu bērnu, vai sievieti, kas varētu tajā brīdī atrasties pie ielas, kad tur no garām braucoša vedēja sāk birt baļķi ...

188643. viesis 19.decembris 2005 10:38
0 0 Atbildēt

Palūkojoties uz konkrēto gadījumu, var radzēt, ka baļķvedējs ir bijis pustukšs, tādēļ nav bijusi baļķu pārvelšanās pāri stoikām štropes plīšanas gadījumā, bet tā ir plīsusi strauji bremzējot, lai izvairītos no gājēja notriekšanas... Līdz ar to, no mašīnas aizmugures stoikas, jeb saiņa, ir inerces pēc izskrējuši pāris baļķēni.

Kā cilvēks, kas ir darbojies ar mežiniekiem, varu apgalvot, ka tikai ostas teritorijā tiem ir atļauts neštropēties - izbraucot uz koplietošanas ceļa, šie puiši paši apzinās, ka ātrumu uzņēmis baļķis ir netikai drauds apkārtējiem, bet arī pašam, jo drošības režģa izturība, kas ir starp kabīni un kravu, ar nav bezizmēra!

188646. viesis 19.decembris 2005 10:47
0 0 Atbildēt

Piekrītu, ka baļķvedējs oficiāli ir vainīgs, be cilvēcīgi - bez vainas: nepareizā vietā nepareizā laikā. Visticamāk ka tieši tā arī bijis - kāds auns, kas tikai strīpas uz asfalta tik redz, uz tām arī ir iecentrējies un maucis pāri, nepaskatoties kas notiek apkārt. Pie dzeltenā ir atļauts šādos gadījumos braukt, bet gājējiem nekādas sakncijas CSN neparedz...

188675. viesis 19.decembris 2005 11:28
0 0 Atbildēt

FINAL Destination 2 REAALAJAA!!!!

188704. viesis 19.decembris 2005 13:16
0 0 Atbildēt

Gan jau ka reāli pārkrauts arī bijis, šitie biežāk jākonrolē no tiem jau arī ir tās rievas uz ceļiem.

188706. viesis 19.decembris 2005 13:26
0 0 Atbildēt

kā tur ir, vai var apbraukt shaadu šķērsli pāri 2vām nepārtrauktām līnijām?

188707. viesis 19.decembris 2005 13:27
0 0 Atbildēt

tb vai drīkst? :)

188709. viesis 19.decembris 2005 13:30
0 0 Atbildēt

Teorētiski nedrīkst, policis var sodu uzlikt, mācībniekiem eksāmenā arī tas skaitās pārkāpums, tad nu ir jāizvērtē, par ko mazāks sods - pārbraukšana pār divām nepārtrauktām līnijām vai uzbraukšana uz ietves, vai zaļās zonas...

188713. viesis 19.decembris 2005 14:06
0 0 Atbildēt

188704. viesis 19.12.2005 13:16 - A kapēc uz Rīga-Daugavpils šosejas pie salaspils virzienā uz Daugavpili ir rises - Tu esi redzējis, ka kokus ved ārā no Rīgas??? Es piemēram esmu redzējis, ka tos ved tikai iekšā!!! Tas ir tikai UZ Rīgu!!!! :?

188747. viesis 19.decembris 2005 19:03
0 0 Atbildēt

To 188704. viesis 19.12.2005 13:16

rises ir redzētas arī trolejbusu pieturās, nez vai baļķvedēji tur brauc :D

Visa vaina ir ceļa kvalitātē

188749. viesis 19.decembris 2005 19:44
0 0 Atbildēt

Interesanti vai šo potenciālo slepkavu arī vajadzētu ielikt uz 10 diennaktīm arestā kopā ar blusām?

188767. viesis 20.decembris 2005 0:00
0 0 Atbildēt

Krava nebija pienācīgi nostiprināta un punkts. Ar normālām štropēm pat cinkotu trubu kravu var tā savilkt ka tās trubas ne pa milimetru neizkustēsies strauji bremzējot. Baļķēnus i to vieglāk nostiprināt. Tikai ti IR JĀNOSTIPRINA lai nelidinātos pa gaisu. Pavērojot baļķvedējus izrādās ka daudzi nemaz nezin kas ir štropes. Tā kā nez vai šito tēlu ir jēga aizstāvēt. Vienkārši izlaidušies kā lopi - fiksi iekrauj, aizved, izkrauj un aidā pēc nākamās kravas. Štropēt nevienam nau laika - tikai lieks čakars pie iekraušanas un izkraušanas. Jo vairāk kravu paspēs izvest jo vairāk šoferim sapiķos - vot i visa matemātika.

188774. viesis 20.decembris 2005 1:17
0 0 Atbildēt

Meenesha raksts!

188784. viesis 20.decembris 2005 8:56
0 0 Atbildēt

Nu ko lai saka man ir gadiijies ka ma na priekshaa (braucot ar auto) no kravas ir izlidojis balkjis. Neko nevaru teikt par konkreeto gadijumu bet manaa gadijuma es to veerteeju ka konkreetu kravas uzkraushanas nemaakuliibu + arii strope bija tikai 1 uz visu piekabi taas pakalj galaa.

188860. viesis 20.decembris 2005 15:19
0 0 Atbildēt

Īstenība te vajadzētu gājēju riktīgi izdrāzt! Droši ka kāds gajējs izdomājis pēdējā mirklī slāt pāri ielai. Cik tādu kretīnu nav!!! Ierauga zebru un'velkas pāri, kaut vai tur baļķvedējs brauc!

188875. viesis 20.decembris 2005 17:38
0 0 Atbildēt

Man reiz uz Tallinas shosejas naktii, tieshi autinjam pa vidu iznira ~ 30 cm resns, paraleeli kustiibas virzienam guljoshs baljkjeens...

Mans vecais mersiitis godam tika galaa ar aljnja testu!

;-)

Un miegs vairs liidz pashai Riigai nenaaca!

;-)))

188876. viesis 20.decembris 2005 17:49
0 0 Atbildēt

Gaajeeju paarejas ir priekss GAAJEEJIEM, ja kaads nezina.

188943. viesis 21.decembris 2005 10:24
0 0 Atbildēt

Principā kā es te drāztu naturāli visiem gājēju aprejējiem pa feisu...:(

1.Braukšanas ātrums jāizvēlas atbilstoši šituācijai uz ceļa un apdzīvotā vietā nevar drāzt kā ienāk prātā.

2. baļķu šofim bija jārēķinās, ka uz gājēju pārejas mēdz parādīties gājēji.

3.Krava 100% bija pārkrauta un nenostiprināta ar štropēm.

188986. viesis 21.decembris 2005 11:48
0 0 Atbildēt

MG222, uz Lubānas ielas ir tikai viena gājēju pāreja? Jocīgi.

188997. viesis 21.decembris 2005 11:59
0 0 Atbildēt

vispār jau irpeikšējais viesi domā ko runā. Nesen centrā viens busiņš uz zaļo gaismu veica labo pagriezienu. Gājējiem zaļais iedegas tikai tad, kad transportam VISOS virzienos deg sarkanais. Nu lūk, prikols jau tāds, ka 2 vecenes (~40g) uzskatīja, ka viņām zebra ir jāskatās, bet luksofora sarkanā gaisma nē... un līda šim busiņam zem riteņiem. Šoferis atvēra logu un izteica ko viņš domā par viņām un ieteica paskatīties luksoforā. A šīs kā stulbenes viņam rāda uz zebru. Kad valsts sapratīs, ka vajag macīt tautai CSN?

189123. viesis 21.decembris 2005 22:51
0 0 Atbildēt

Pārgudri jau tie komentētāji,kas tikai braukuši ar viglo.Un tagad tēlo baigos specus:)Vārdu sakot svētdienas braucēji!

šitas te piemēram:

188943. viesis 21.12.2005 10:24

Principā kā es te drāztu naturāli visiem gājēju aprejējiem pa feisu... : (

1.Braukšanas ātrums jāizvēlas atbilstoši šituācijai uz ceļa un apdzīvotā vietā nevar drāzt kā ienāk prātā.

2. baļķu šofim bija jārēķinās, ka uz gājēju pārejas mēdz parādīties gājēji.

3.Krava 100% bija pārkrauta un nenostiprināta ar štropēm.

Principā pa feisu dabūtu pats un tā,ka klavierei burtus nevarētu nospiest.

Tikpat labi tur varēja arī kāds svētdienas braucējs,tāda kā viesis,nolikt pa mēmajiem,jo kautkur tālumā ieraudzīja gājēju,kurš varbūt pat negrasījās mesties zem riteņiem.

Krava 100%,ka bija nostiprināta,jo pretējā gadījumā maksātu katram mentam,kam nebūtu slinkums pacelt zizli,un ar 5Ls tur cauri netiktu.Un ja nav saprašanas par pārkrautu auto,tad labāk nevajag muldēt.Šito sastāvu tehniskajā ziņā nevar pārkraut.Rūpnīca izgatavotāja te dod 72t. pilnu masu tādam vagonam.Tehniskajā ziņā viņs nevar būt pārkrauts.

Un tam gudrajam,kas te deklarēja,ka baļķus nosiet vieglāk,kā metāla caurules,varētu piedāvāt novilkt kravu:)Caurules kautkā nesakratās un apjoms nemazinās,atšķirībā no apaļkokoiem,pietam apledojušiem un ar sniegu.Velc cik gribi,ekstrēmi bremzējot stropes baļķus nenoturēs.Kad agrāk pats braucu uz baļķvedēja,manai mašīnai bija kravas nostiprināšana ar ķēdi,kuru visu laiku savilka ar 12atmosfērām gaisa.Ja pabāztu zem ķēdes pirkstu 99% salauztu pirkstu.Vot šitā uzparikte tad ar nevar pat noturēt tādus apaļkokus,kā bildē ekstrēmi bremzējot.Tā,ka nevajag te pārgudri muldēt,ja nav nekādas saprašanas par kravu stiprināsanas tēmu.

Vienkārši muļķīgs raksts ar visu foto.Autors ja nu tik pārgudrs jūtas,tad kāpēc nepiegāja pie tā smagā šofera un nepajautāja,kāpēc tāda figņa notikusi.Pa gabalu visi varoņi.

Man ar šo konkrēto gadījumu nav nekāda sakara un nav arī pazīstami tie autiņi,tikai rieb,ka tik gudri var muldēt,pa lietām,no kurām nav nekādas saprašanas.

189320. viesis 24.decembris 2005 19:34
0 0 Atbildēt

jūs debīlie smago vāģu profesionāļi! jūsu priekšā visi pārējie - gan gājēji, gan vieglo vāģu vadītāji ir kautkādi knariņi. atbilstoši arī gribat braukt. un viss tikai tāpēc, ka jums krāniņš (dzelzis pie pakaljas) lielāks! un vēl atļaujas par saprašanas trūkumu aizrādīt...

189334. viesis 25.decembris 2005 15:25
0 0 Atbildēt

->Kaapeec

Vot tāpēc,ka iedomājies,ka tavā darbā,vienalga pa ko strādā,visu laiku kāds nepārtraukti tev dotu pārgudrus padomus.Kā darīt to vai šito,netā staigā,netā pildspalvu turi,netā sēdi,netur staigā utt.Piekam visu laiku vēl kāds traucē izpildīt darba uzdevumus,piemēram ik pa 10min kāds izrautu teiksim kompim barošanas vadu ar teicienu,ka kautkāds atsaldētais lohs pa skaļu klabina klaviatūru un vajadzētu pa to iedot īblī.Interesanti,cik tev ilgi pacietība pietiktu?

Tāpat grozies,kā gribi,bez smago šoferiem tāpāt neiztikt.Ko ta savus saražotos proguktus,izejvielas,pusfabrikātus staipīsiet uz muguras klientiem,vai līdz ostai?Ja nepaspēj kravu nogādāt laikā vienmēr vainīgs būs šoferis un nevienam neinteresēs,kāpēc?Pārējiem dziļi pie vienas vietas par iemesliem,kāpēc krava nav pie klienta un piķis nav uz konta pārskaitīts.Vaģila lohs-nevar laicīgi nogādāt kravu no punkta A-B.Bet varbūt paši vainīgi pie tā,lienot krustojumos priekšā un taisot štavus uz līdzenas vietas,galvenais ka man tačka kruta un pirksti veijerom.Un beigās smagie visi lohi,traucē zīmēties.

189663. viesis 30.decembris 2005 17:54
0 0 Atbildēt

fh1

akceptēju Tavu viedokli... pārliecināji. bet reāli jau neviens stūri no rokām ārā nerauj, ne? :)))

191334. viesis 20.janvāris 2006 23:29
0 0 Atbildēt

Nu redz, kāds pi***s, kurš aizmirsis CSN normu, ka pirms iziet uz gājēju pārejas ir jāpārliecinās par kustības drošību, izleca un aizgāja, bet baļķiniekam strauji bremzējot, tā kravā esošie baļķi (droši vien kārtīgi apsaluši un apledojuši) izslīdēja un izgāzās...

Ko darīt, tā mēdz gadīties.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti