BMW 550i - ja vēl nepietiek priekš BMW M5... 38

20.decembris 2005 12:44

Izskatās, ka BMW jaunus dzinējus taisa kā konfeti. Bavārieši pastāvīgi komplektē savus modeļus ar jauniem motoriem – lūk, arī 5. sērijai sagatavoti vēl divi.

Vispirms, palielinot jaudu 3 litru turbodīzeļdzinējam, kas atrodas modelī 530d. Tagad tas attīsta 215 zirgspēku lielu jaudu, kas ir par 13 „zirgiem” vairāk nekā līdzšinējai versijai. Otrkārt, un tā ir galvenā ziņa, kompānijas modeļu klāstā parādījies jaunums - BMW 550i.



Jaunais „piecnieks” ar 4,8 litru dzinēju aizstās BMW 545i. Dzinēja jauda būs vairāk nekā 360 Zs. 100 km/h auto ar to spēs sasniegt 5,5 sekundēs, bet jau pie 250 km/h nostrādā vāciski pedantiskais elektroniskais ātruma ierobežotājs.

Dzinējs darbosies kopā ar vienu no labākajām biznesa klases auto transmisijām – bavāriešu automātisko kārbu Steptronic. Tā pārslēdz pārnesumus mīksti un ātri, un vadītājam tikai atliek darboties ar abiem pedāļiem, visu pārējo atstājot „automāta ” ziņā. Starp citu, to ir iespējams arī izdarīt rokas režīmā.

Atšķirībā no vairuma auto, ko ražo BMW, modelis 550i padevies diezgan smags - 1650 kg. Lai tiktu galā ar šādu smagsvarnieku, nepieciešama pietiekoša pieredze un braukšanas prasme. Bāzes komplektācijā ietilpst aktīvā stūres vadības sistēma.

Efektīvās bremzes papildina ABS no Beemer. Bremžu sistēmai ir „dry braking” opcija, kas saglabā uzlikas sausas pat lietus laikā un padara bremzēšanu efektīvāku. Bet „stand-by” funkcija ļauj uzlikām atpūsties, ja vadītājs noņēmis kāju no bremžu pedāļa.
Protams, BMW 550i līdz augšai piebāzts ar elektroniku, kas šādas klases auto ir standarts. Kruīza kontrole, kondicionieris, sešu kompaktdisku audiosistēma ietilpst bāzes komplektācijā, bet, ja arī ar to nepietiek, papildus var uzstādīt satelīta navigācijas sistēmu, parkošanās sensorus, televizoru utt.

Cena varētu būt, sākot no 95 000 dolāriem. Tomēr, ja jums nepietiek priekš BMW M5, kas maksā par 40 000 vairāk, arī 550i var būt pieklājīga alternatīva.

 
Visi komentāri
 
188827. viesis 20.decembris 2005 12:55
0 0 Atbildēt

pec gadiem varetu iepirkt sitadu

188828. viesis 20.decembris 2005 12:58
0 0 Atbildēt

Labs gāžamais pepelacs.... :)

188829. viesis 20.decembris 2005 13:06
0 0 Atbildēt

Viendien pačekoju autobild testus un secināju, ka lai nu kas, bet bremzes BMW ir pašas labākās. Ne Porsche, ne Mercedes, pat ferrari u.c. nebija tik labas bremzes tajos testos. Piemēram, ja BMW apstājas 36 metros, tad konkurenti 38-39 un vairāk sekundēs.

188830. viesis 20.decembris 2005 13:08
0 0 Atbildēt

tu domaaji metros nevis sekundees ja :?

188831. viesis 20.decembris 2005 13:08
0 0 Atbildēt

kursh shitaadu rakstu uzrakstiijis??!?!

188832. viesis 20.decembris 2005 13:09
0 0 Atbildēt

tpu, protams, ka metros :D :D :D

188833. viesis 20.decembris 2005 13:11
0 0 Atbildēt

un vēl vajadzētu pieslēgumu datoram - lai var no www lādēt uzlabojumus elektronikai :)

188834. viesis 20.decembris 2005 13:13
0 0 Atbildēt

2 edzulis:

A es palasīju testus Autoreview un tur vīreļi izmērīja, ka MB E350 tomēr apstājas (no 100kmh) ātrāk par 530i (E60).

188835. viesis 20.decembris 2005 13:13
0 0 Atbildēt

a bremzēšanas ceļa garums var būt atkarīgs arī no riepu markas, ja riepas ir pilnīgi vienādas, tad cepuri nost bmw bremžu priekšā

188837. viesis 20.decembris 2005 13:14
0 0 Atbildēt

Vispār, ja nemaldos, tad poršam (911) 100-0 km/h bija 32 metri, tas nu tā. Arī 1650 kg nav nenormāli ārprātīgākā masa, lai vai kā bee emm wee abus pārējos vāciešus benzīna motoru daudzveidības ziņā izpogā.

188838. viesis 20.decembris 2005 13:15
0 0 Atbildēt

Gasj, vairāk gan pievērsu uzmanību M3 modeļiem un modifikācijām, M5, M6 utt :) Iespējams, ka ierindas auto tik labi nestājas, bet, nu, tāpat BMW bremzes ir ok.

188839. viesis 20.decembris 2005 13:16
0 0 Atbildēt

Autors laikam kāds skolnieks. Varbūt tulkots no kāda asv avota, ja reiz cena minēta $$$.

Manuprat šis 'smagsvarnieks' ir par kādiem 100kg vieglāks nekā iepriekšējas paaudzes e39 540i :)) A visi pārējie vipendroni iznemot izvīlētu motoru pieejami jau kopš 2003g beigām....

Nu nav ko teikt, superie kaujas rati :))

188840. viesis 20.decembris 2005 13:27
0 0 Atbildēt

E39 540i 1660 kg, taa man teh pasee rakstiic :D

188841. viesis 20.decembris 2005 13:27
0 0 Atbildēt

jā nu raksta kvalitāte ir vienkārši unikāla!

LV cena 550i ir sākot ar 60324 eur

Nevajag tulkot no krievu preses nedomājot līdzi!

Un dieselim tie zirdziņi ar ir krietni vairāk.

Diletanti

188846. viesis 20.decembris 2005 13:49
0 0 Atbildēt

Kauns, tur jau nav pat 100 zs no litra.

188847. viesis 20.decembris 2005 13:50
0 0 Atbildēt

---> SteelRat.

Piedod, laikam toch tie svari ir līdzigi e39-e60. Slinkums pētīt visas modifikācijas. Vieniigi tev, ja nemaldos 286Zs, bet 550 ~ 365Zs, kas pie vienāda svara nav maz. Ja vēl ņem vērā , ka e60 tomēr izmēros arī biku uzpūties.

188854. viesis 20.decembris 2005 14:20
0 0 Atbildēt

>

wtf :?

188855. viesis 20.decembris 2005 14:28
0 0 Atbildēt

Edzuli pareizi vien bij apstaashanaas laiku var nomeeriit arii sekundees! Vienaa testaa M3 csl apstaajaas 33 metros.

188857. viesis 20.decembris 2005 14:39
0 0 Atbildēt

White_Trash [?] 20.12.2005 13:08

kursh shitaadu rakstu uzrakstiijis??! ?!

- Edzulis viennozimīgi! Uzrakstījis un iesūtījis, lai pēc tam tepatās to varētu ar lielu lepnumu komentēt :)

188863. viesis 20.decembris 2005 15:41
0 0 Atbildēt

MBW M5

188864. viesis 20.decembris 2005 15:46
0 0 Atbildēt

BMW 550i - ja vēl nepietiek priekš BMW M5... (20)

Izskatās, ka BMW jaunus dzinējus taisa kā [B]konfeti[/B].

WTF ???? Tūlkot no krievu valodas arī jāmāk.

Похоже, что BMW делает новые двигатели, как конфетти.

188870. viesis 20.decembris 2005 16:35
0 0 Atbildēt

Gan jau pēc 5 gadiem mūsu BIEZIE rulzētāji brauks ar šiem auto. Var jau būt, ka arī ātrāk.

188880. viesis 20.decembris 2005 19:07
0 0 Atbildēt

pēc 15 gadiem edzulis ar tādu rullēs :)

188886. viesis 21.decembris 2005 0:21
0 0 Atbildēt

a kuram tad bija no 3.0 Diesel 276zs.???

188887. viesis 21.decembris 2005 0:28
0 0 Atbildēt

BMW, bet tas ir 535D ar 3.0 biturbo :)

188936. viesis 21.decembris 2005 10:18
0 0 Atbildēt

Tas man bishku atgaadina Klarksona(top gear zhurnaalists) teikto par Porshe boxter - ka ja cilveeks to ir nopircis noziimee tikai to ka vinjam nav dziivee gaajis taa kaa vinjsh ir gribeejis un vinjam nav sanaacis naudinjas 911 taapeec nopircis boxteri... vobshem luuzers nu un shim auto aciimredzot buus taada pati publika :)

188951. viesis 21.decembris 2005 10:42
0 0 Atbildēt

2 Crash

ja varbuut UK taa arii ir ar tiem Boxteru iipashniekiem, bet pie mums nav sevikshji liela izveele 2 vietiigu sporta auto - kabrikju segmentaa. Pat iisti nezinu vai LV ir un cik sen pieejama to ko US sauc Mazda Miata (MX - 5 ???). Un viss vairaak shaja kategorijaa pie mums nav auto. Protams var jau njemt Z3 - bet tas ne ar ko statusa zinjaa no Boztera neatshkjiras - Z8 nu jaa ja dikti gribas izraadiities, bet iistu braukshanas prieku no taa BMW prasiit nevar.

188995. viesis 21.decembris 2005 11:56
0 0 Atbildēt

Wala, tu ko? Kāds vēl Z3 un Z8? Tie tak sen jau veci modeļi. Varbūt domāji Z4? Kas ir nedaudz, nedaudz labāks kā jaunais Boxsters :)

189006. viesis 21.decembris 2005 12:17
0 0 Atbildēt

labāk ņemt nevis Boxteru, bet X-BOXu :)

189030. viesis 21.decembris 2005 13:31
0 0 Atbildēt

nee isteniiba es domaaju par Z3, bet biju kaut kaa pilniigi izkritis no galvas par Z4, par Z4 man diemzel jaasaka ka dizains man galiigi nepatiik, ta jau labaak ar Z3 braukt, lai arii tas tiek daudzviet apsmiets par beibju auto. Tiesa boxteram man arii tas dibens kaut kaa besii, bet Z4 tomeer man viss auto dizainiski nepatiik. Gaumes lieta taa teikt.:)

189106. viesis 21.decembris 2005 16:56
0 0 Atbildēt

"Atšķirībā no vairuma auto, ko ražo BMW, modelis 550i padevies diezgan smags" - da visi bemberi (tāpat kā merši) ir bezjēdzīgi smagi un tieši tāpēc tie nekad nespēs sacensties ar tīrasiņu sportiniekiem.

189145. viesis 22.decembris 2005 10:27
0 0 Atbildēt

Viesi - tavs apgalvojums ir vairak nekaa smiekliigs. Neviens ielas auto nav uzskataams par tiirasinju sporta auto. Tas pats BMW 320i pa apmeeram 300'000+ EUR tipa ruppniicas sagatvots shosejas saciiksteem SuperProduction klasee izpogaa visu ko vien ienaak praataa, vieniigi AlfaRomeo liekas daudz maz liidzveertiigi ciinaas. Taa ka viss atkariigs ko tu saproti ar "tiirasinju sporta auto".

189259. viesis 22.decembris 2005 20:00
0 0 Atbildēt

"Cena varētu būt, sākot no 95 000 dolāriem" Ko noziimee "vareetu buut" un ko noziimee mistiskie "95 000" $ ? bmw.lv skaidri un gaisi noraadiits - 60.324,00 EUR.

189312. viesis 23.decembris 2005 19:30
0 0 Atbildēt

Ferrari ir labaaks ...

189360. viesis 26.decembris 2005 18:31
0 0 Atbildēt

kurš gan krāniņu stieps, ja ne pats....... !

189361. viesis 26.decembris 2005 18:35
0 0 Atbildēt

ko juus te muldat ! vakar redzeeju askonu, kura pie apmeeram 100 km st , bija apstaajusies nepilnaa metraa !!!! nu kokam miza gan bija nost, arii mašiņa garums bija samazinaajies arii par nepilnu metru......!

193065. viesis 20.februāris 2006 9:51
0 0 Atbildēt

Aparāts tā neko!!! Jaunlatviešiem būs ar ko pagāst pa Rīgas ielām :)))) !!!

196623. viesis 29.marts 2006 18:16
0 0 Atbildēt

prieks taada motora tilpuma pa maz zirgspeeku

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Motociklists aizmirst par gabarītiem (+ video) 3

Motociklists mēģina izspraukties pa vidu braucošam traktoram un stāvošam automobilim, taču, šķiet, ir piemirsis par sava braucamrīka gabarītiem. Lasīt vairāk

 

"AvtoVAZ" testē "Lada Vesta" sedana visādceļu versiju 3

Krievijas autobūves kompānija AvtoVAZ uzsākusi jaunas "Lada Vesta" modifikācijas testus. Tas ir "Vesta" sedans ar paaugstinātu klīrensu, kas pievienosies tāda pašas koncepcijas "Vesta" universālam, kas pazīstams ar nosaukumu "SW Cross". Lasīt vairāk

 

IDB priekšnieks: Pāragri uzskatīt, ka mazinājusies kukuļošana satiksmes uzraudzībā 9

Pozitīvi vērtējama sabiedrības noraidošā attieksme pret kukuļdošanu, taču šobrīd ir pāragri uzskatīt, ka kukuļošanas problēma ceļu satiksmes uzraudzības jomā ir mazinājusies, aģentūrai LETA atzina Iekšējā drošības biroja (IDB) priekšnieks Valters Mūrnieks. Lasīt vairāk

 

iAuto fotogalerija: Lielais rallijkross Biķerniekos noslēdzies, Eiropas čempionu apbalvo Žans Tods

Ar spraigiem finālbraucieniem šovakar Rīgā, Biķernieku trasē noslēdzās kārtējais pasaules un Eiropas čempionātu posms rallijkrosā. Rīgas posmā noskaidrojās čempioni Super Car klasē abās ieskaitēs. Čempionus sumināja arī starptautiskās automobiļu federācijas galva Žans Tods. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti