Izskatās, ka BMW jaunus dzinējus taisa kā konfeti. Bavārieši pastāvīgi komplektē savus modeļus ar jauniem motoriem – lūk, arī 5. sērijai sagatavoti vēl divi.
Vispirms, palielinot jaudu 3 litru turbodīzeļdzinējam, kas atrodas modelī 530d. Tagad tas attīsta 215 zirgspēku lielu jaudu, kas ir par 13 „zirgiem” vairāk nekā līdzšinējai versijai. Otrkārt, un tā ir galvenā ziņa, kompānijas modeļu klāstā parādījies jaunums - BMW 550i.Jaunais „piecnieks” ar 4,8 litru dzinēju aizstās BMW 545i. Dzinēja jauda būs vairāk nekā 360 Zs. 100 km/h auto ar to spēs sasniegt 5,5 sekundēs, bet jau pie 250 km/h nostrādā vāciski pedantiskais elektroniskais ātruma ierobežotājs.
Dzinējs darbosies kopā ar vienu no labākajām biznesa klases auto transmisijām – bavāriešu automātisko kārbu Steptronic. Tā pārslēdz pārnesumus mīksti un ātri, un vadītājam tikai atliek darboties ar abiem pedāļiem, visu pārējo atstājot „automāta ” ziņā. Starp citu, to ir iespējams arī izdarīt rokas režīmā.
Atšķirībā no vairuma auto, ko ražo BMW, modelis 550i padevies diezgan smags - 1650 kg. Lai tiktu galā ar šādu smagsvarnieku, nepieciešama pietiekoša pieredze un braukšanas prasme. Bāzes komplektācijā ietilpst aktīvā stūres vadības sistēma.
Efektīvās bremzes papildina ABS no Beemer. Bremžu sistēmai ir „dry braking” opcija, kas saglabā uzlikas sausas pat lietus laikā un padara bremzēšanu efektīvāku. Bet „stand-by” funkcija ļauj uzlikām atpūsties, ja vadītājs noņēmis kāju no bremžu pedāļa.
Protams, BMW 550i līdz augšai piebāzts ar elektroniku, kas šādas klases auto ir standarts. Kruīza kontrole, kondicionieris, sešu kompaktdisku audiosistēma ietilpst bāzes komplektācijā, bet, ja arī ar to nepietiek, papildus var uzstādīt satelīta navigācijas sistēmu, parkošanās sensorus, televizoru utt.
Cena varētu būt, sākot no 95 000 dolāriem. Tomēr, ja jums nepietiek priekš BMW M5, kas maksā par 40 000 vairāk, arī 550i var būt pieklājīga alternatīva.
pec gadiem varetu iepirkt sitadu