Lasītājs: Čaka un Pērnavas ielu krustojums 51

 
21.decembris 2005 9:29

Tātad, vēl viens lielais krustojums kurā ir daudz nepilnību, kas attiecas gan uz gājējiem gan uz braucējiem. Pašam ļoti bieži nākas šo krustojumu šķērsot visos iespējamajos virzienos gan ar mašīnu gan ar kājām, gan ar velo, un esmu secinājis, ka visdrošāk to iespējams izdarīt ar velo.

Mēģināšu tagad pa punktiem izteikt savu sāpi:

1. Braucot ar auto no tilta ar domu galvā par nogriešanos pa kreisi uz Pērnavas ielu parasti sastopamies ar vismaz vienu neērtību no sekojošām:

a) Rīta pīķa laikā josla no kuras griežas pa kreisi ir aizņemta ar šķībiem spēkratiem, kas sākot no tilta virsotnes stāv ar sagrieztu mašīnu pa abām joslām un cītīgi mēģina ielīst vidējā joslā. Tilta pakājē tādu ir vispār ka biezs un līdz ar to tiek kavēta satiksme 3. joslā.
b) Pie visai intensīvas satiksmes šajā krustojumā pa kreisi var nogriezties maksimums 2 mašīnas. Iemesls - krustojums ir nepārredzams, jo no pretējās puses pa kreisi griežas no divām joslām, un tāpēc ir lēni jālien un jāuzmanās vai kāds vēl nelido pāri pie dzeltenā/sarkanā.

Nogriezties nevarēšanu, manuprāt, risinātu papildsekcija (šis krustojums nav mazāk aktīvs kā "Teikas" krustojums, tad kāpēc to nesakārtot tieši tā pat?) vai arī aizliegums griezties pa kreisi no Čaka ielas otrās joslas braucot no centra.

2. Tieši tāpat braucot no tilta, bet šoreiz taisni un pa 2. joslu var gandrīz traks vai palikt no tā, ka daudziem ir svarīgi apbraukt ~20 mašīnas pa 3. joslu un tad spiesties atpakaļ rindā. Zinu, ka šis jautājums jau ir izdiskutēts un viedokļi ir dažādi. Mans neobjektīvais viedoklis ir šāds - nevienu no šiem pepiņiem atpakaļ rindā nelaist (es cenšos un man sanāk :) un risinājums - sākot no tilta virsotnes novilkt balto nepārtraukto līniju, kas atdala šīs joslas un pirms līnija sākas, uzstādīt zīmes, kas informē, kādā virzienā no šīm joslām galā varēs kautkur sprengties. Kad braucu ar veco fordu-sieru, kuram jau tā bija sasists kreisais spārns, tad pavisam stresa nebija, bet ar saudzējamu mašīnu tur ir ko pasvīst :)

3. Šī būs ar gājēju štellēm saistītā trešā problēma. Tātad - nogriežoties no Čaka pa labi gājēju pārbrauktuve šajā ideālajā krustojumā ir ierīkota uz pērnavas ielas savus metrus 20 tālāk. Uz stūriem esošie žogi maldina vadītāju, kurš nobriest uz to, ka tur gājēju pārejas vispār nav. Un tā kā gājēju plūsma pār šo pāreju ir minimāla tad arī gājēji paši par sevi nevienam tur neliecina. Bieži ejot tur kā gājējs pāri pie zaļā esmu redzējis, kā gandrīz tiek aizlidināti tie, kas nezin ka jāuzmanās. Un kā to var zināt gājēji un vadītāji kas tur nepārvietojas katru dienu? Risinājums - vai nu pārvcelt pāreju tur kur tai normālā krustojumā jābūt, vai pirms tās uzstādīt kārtējo "nesaprotamo" luksoforu kā ir Lāčplēša/Gogoļa ielas krustā.

4. Lieta, ko uzskatu par absolūto idiotismu šī krusta sakarā - kāpēc nevienā diennakts laikā nav atļauts nogriezties pa kreisi uz Čaka, braucot no Grīziņkalna puses pa Pērnavas? Saprotams, ka dienas laikā tā būtu baisā bremze, bet vakarā pilnīgi nevienam netraucētu.

Ir jau vēl sīkumi, bet tos rakstā pieminēt nav vērts. Daudziem jau šīs pašas problēmas šķitīs muļķīgas un risināšanas vai vismaz publiskas apspriešanas nevērtas.

mass, iAuto lasītājs

 
Visi komentāri
 
188899. viesis 21.decembris 2005 9:32
0 0 Atbildēt

sagaidīsi gan papildsekciju tāpat kā mēs nelaimīgie kam jāgriežas no Ulmaņa gatves uz Vienības :D

188904. viesis 21.decembris 2005 9:41
0 0 Atbildēt

kreiso aizliegt!

talak uztaisiit kur sadaloshaa josla lai var mest ap kaaju!

pie majam aiz pieturas un skolas uzlikt lai nevaretu apstaaties i viss butu chikiniekaa!!

Taa es ipashi nepiedomaajot vareetu parmainiit situaaciju. Kas sanaktu gruushi teikt!

:)

188907. viesis 21.decembris 2005 9:42
0 0 Atbildēt

Teikas krustojumā no vienas puses kreisais vispār ir aizliegts!

Čaka/Pērnavas lai nu paliek kā ir. Problēma ir veinkārši lielie sastrēgumi. Un problēma ir pa Pērnavas ielu braucošo auto apturēšana krustojumā pie aizliegtā signāla!

Ja man vajadzētu kreiso, es arī sastrēguma stundās brauktu savādāk, kā ir jau darīts.

188909. viesis 21.decembris 2005 9:45
0 0 Atbildēt

No tilta braucot centra virzienā 2.joslā nelaist tos no 3.joslas ir neiespējami! Nepalaidīsi Tu, palaidīs cits, jo 10 auto nekad nevarēs uzsākt kustēties un nobraukt gabaliņu ar 20 cm distanci, bet ja spēs, tad nav tālu līdz distances neievērošanas rezultātā izraisītam CSN.

Lai gan būtībā vismaz centra virzienā tas garais sastrēgums veidojas no tā, ka tie, kas brauc pa 1. un 2.joslām, aizbraucot līdz krustojumam atslābinās un nespēj laicīgi uzsākt braukt, tādējādi būtiski samazinot krustojuma caurlaidību. Varbūt pirms šādiem krustojumiem tā uzraksta "uzmanību gājēji bez atstarotājiem" vietā derētu uzraksts "Neesi bremze, startē laicīgi! "?

188917. viesis 21.decembris 2005 9:50
0 0 Atbildēt

188909. viesis 21.12.2005 09:45:

aizbraucot līdz krustojumam atslābinās un nespēj laicīgi uzsākt braukt, tādējādi būtiski samazinot krustojuma caurlaidību.

-----

šito vajag ievērot visos krustojumos! Par to būtu vērts sagatavot rullīšus un TV parādīt, citādi, izskatās, ļoti daudzi no nespēj aptvert!

188918. viesis 21.decembris 2005 9:51
0 0 Atbildēt

_PN_ [?] 21.12.2005 09:47

Kā tu laicīgie iestartēsi, ja krustā lohi stāv.

---

tas ir tad, ja stāv. Bet, bieži tur nekas nestāv un bremzes nebrauc!

188919. viesis 21.decembris 2005 9:52
0 0 Atbildēt

Piekrītu autoram. Katru rītu šķēršoju šo krustojumu nogriežoties pa kreisi.

188927. viesis 21.decembris 2005 10:06
0 0 Atbildēt

Vai tad Pernavas->Chaka nevar taisit kreiso? Es paris reizes esmu iecirtis, pa vakariem gan... Tipa man liekas ka zimes rada, ka nedrikst griezties uzreiz pa kreisi pretim braucoshajaa joslaa, bet aiz sadaloshas-chau, dari ko gribi! Analogs Bikernieku-Lielvardes (no centra)...

188928. viesis 21.decembris 2005 10:08
0 0 Atbildēt

Derētu aizliegt no Čaka ielas nogriezties pa kreisi Uz Pērnavas ielu, braucot Purvciema virzienā...

Jo tur liela daļa džigitu to traktē sekojoši -> var nogriezties arī no otrās joslas no kreisās puses, tāpēc griežamies TIKAI no tās otrās joslas, čakarējot satiksmi un prātu tiem, kas grib braukt taisni uz tiltu...

188937. viesis 21.decembris 2005 10:19
0 0 Atbildēt

188928. viesis: Jā, arī tas kretinē. Manuprāt tur pa kreisi neiet tāda plūsma, lai būtu vajadzīgas divas joslas. Turklāt, ja tu arī vari pabraukt garām pa kreisi griezējam, tad kamēr viņš savācas uz krustojuma vidu, zaļais jau mirgo un no pretējās puses cilvji jau sāk griezt pa kreisi arī. Tur arī rodas visvairāk avārijas situācijas.

188938. viesis 21.decembris 2005 10:21
0 0 Atbildēt

Nepiekrītu autoram.Dzīvoju blakus šim krustojumam un dienā diezgan daudz reižu sanāk griezties visos virzienos un no visām pusēm un nekādas grūtības un bīstamības situācijas nesaskatu.Vajag tikkai drusciņ vairāk pacietību,uzmanību un viss būs čikiniekā :D Un ja nemaldos naf zīmes kas aizliedz nogriezties no Pērnavas ielas uz Čaka ielu (virzienā uz Brīvības).Vismaz pa logu neredzēju.

188945. viesis 21.decembris 2005 10:35
0 0 Atbildēt

pilnībā atbalstu - nokrāsot nepārtrauktu balto horizontālo marķējumu uz Zemitānu tilta virzienā uz centru raksta autora ieteiktajā veidā un vietā un uzstādīt 512. ceļa zīmi, kas informētu par braukšanas kārtību un virzieniem Zemitānu tilta joslās virzienā uz centru.

atbalstu arī kreisā pagrieziena atļaušanu naktī no Pērnavas ielas uz Čaka ielu, braucot no Grīziņkalna puses.

188947. viesis 21.decembris 2005 10:37
0 0 Atbildēt

Traktorist, tur jau tā lieta - lai forši izbrauktu šo krustojumu, ir jābūt ar viņu uz Tu. Tas ko uzrakstīju ir manis veiktie novērojumi šajā krustojumā atrodoties ;)

188949. viesis 21.decembris 2005 10:41
0 0 Atbildēt

šitā ir ļoti laba doma - aizliegt kreiso pagriezienu no Zemitāna tilta uz Pērnavas ielu - lai visi brauc taisni, tālāk sadalošajā zaļajā zonā uztaisīt apgriešanās vietu un un tad tālāk lai brauc pa labi ne tikai uz Pērnavas ielu, bet arī uz mazo Terēzas ielu varētu nogriezties (no kuras savukārt ir ērti tikt uz Zvaigžņu ielu)

188954. viesis 21.decembris 2005 10:49
0 0 Atbildēt

To ideju ar nepaartraukto liiniju no tilta vidus vajadzeetu realizeet arii uz Vairoga ielas paarvada virzienaa uz gaujas ielu.

188955. viesis 21.decembris 2005 10:49
0 0 Atbildēt

Manuprāt nav visai laba doma - tad visa rinda kas stāv uz tilta, lai grieztos pa kreisi, stāvēs nedaudz tālāk uz Čakenes un solidarizējoties ar stāvēšanai noliktajiem veidos reālo korķi, izņemot gadījumu, ja sadalošo zālāju novāktu vispār un izveidotu papildus joslu. Un zinot cik ilgi pīķa stundās ir jāgaida lai izbaruktu uz Čakenes no Terēzes vai Alauksta ielām ir skaidrs, ka arī no šīs puses pagrieziens nebūtu viegls.

Teiksim tā - par cik no tilta trešās joslas taisni braukt nav kur, tad šī vieta arī ir vislabākā kur visai rindai stāvēt.

188957. viesis 21.decembris 2005 10:53
0 0 Atbildēt

da nevajag aizliekt kreisos pagriezienus braucot pa caka abos virzienos - vajag atstāt tikai vienu joslu uz griezšanos un uzlikt papildsekcijas abos virzienos un iekrāsot trajektorijaslai kaads gudrs pec noteikumiem brauceejs visu neizcakaree

188959. viesis 21.decembris 2005 10:55
0 0 Atbildēt

Pavisam noteikti zinu, ka ir aizliegts nogriezties no Pērnavas uz Čaka (No Griziņkalna puses braukšanai virzienā uz centru). Pats tur uzrāvos naktī uz mentiem. Izrādās, ka tā zīme ir piekārta krustojuma vidū kaut kur pārāk augstu un bez īpašas uzmanības to pamanīt nevar. Kopā ar mentu gājām līdz krustojumam un vins man ar pirkstu parādīja to zīmi.

188964. viesis 21.decembris 2005 11:01
0 0 Atbildēt

Tikko iečekoju krustojumu.Nu naf tās zīmes ne augšā ne apakšā uz sadalošās joslas kura aizliedz nogriezties pa kreisi un pa labi.Tad jau sanāk ka var grūst arī pretējā joslā iekšā.Man tik ir aizdomas ka kāds ik pa brīdim viņu tur iznīcina :):):)

188978. viesis 21.decembris 2005 11:24
0 0 Atbildēt

2 traktorists:

Zīme bija!:) Apalja, zila, ar baltu bultu pavidu virzienā uz debesīm. Varbuut ka tieshaam taas ziimes VAIRS nav... Katraa zinjaa kaadreiz vinja karaajaas kaut kur vados stipri par augstu tieshi virs braucamās daļas, pat virs pretējās joslas. Pierastajās vietās virs luksaforiem uz sadalošajam joslām gan tiešam nekā nebija un nav.

188983. viesis 21.decembris 2005 11:34
0 0 Atbildēt

Ibio rio

pattiešām tā zīme tur ir.Dzīvoju 3 stāvā bet tā karājas stingri augstāk par mani.Un vēl šķībi rāda uz centra pusi :):):)

Kādam ir jābūtu kaklam lai no luksafora redzēto to klapatu.ne jau visi brauc ar fūri :)

188988. viesis 21.decembris 2005 11:51
0 0 Atbildēt

Eh vakar tur tieši divi salikušies bija, kaut kur stundu nosēdēju korķī, kamēr poliču tur muļājās. Bet krustojums ir riebīgs, nu vispār nebūtu tik riebīgs, ja mums braukšanas kultūra un savstarpējā pieklājība būtu biški labāka, a tā - jātur acis vaļā un jāskatās no kuras puses tad šorez tuvosies kāds pārlieku steidzīgais...

188992. viesis 21.decembris 2005 11:53
0 0 Atbildēt

Ko dos nepārtrauktā līnija, ja to tāpat neviens neievēros, un katru dienu tur nolikt 3 CP, kas novērotu situāciju un ķertu vainīgos (kas redzot CP tāpat nepārkāptu) ir neiespējami.

Vot uzbūvētu tur sienu... :)

188993. viesis 21.decembris 2005 11:54
0 0 Atbildēt

2 traktorists

Par to arii runaaju - apskatiijos vai driikst griezties, ziimi neredzeeju, pagriezos, ments apstaadina un apgalvo, ka tur ir ziime. Ilgi (diezgan labdabiigi) kasiijaamies, beigaas ar kaajaam gaajaam abi liidz tam krustam. Kad ments ar pirkstu man debesiis to ziimi paraadiija, tad naacaas izsniegt dieniskjo pieciiti. Noteikti tachu ir kaadi noteikumi cik augstu taam ziimeem jaabuut. Manupraat shii vareetu buut viena no vietaam, kas vareetu netilpt raamjos...

188996. viesis 21.decembris 2005 11:57
0 0 Atbildēt

Vai tad nav kaut kādi standarti LVS: pēc kuriem uzstāda zīmes? Ja neatbilst LVS: tātad nav aktuāla un spēkā esoša.

189008. viesis 21.decembris 2005 12:21
0 0 Atbildēt

Traktorist, varbūt tev ir iespēja nobildēt to zīmi un nosūtīt redaktoram, lai pievieno rakstam?

189018. viesis 21.decembris 2005 12:39
0 0 Atbildēt

Apalja, zila, ar baltu bultu pavidu virzienā uz debesīm

bet ja tā ir apļa zīme, kas norāda "braukt taisni", tā zīme darbojas līdz krustojumam, kas šajā gadījumā ir sadalošā josla - tā, kā ņem kā gribi, griezties pa kreisi tur var !

Ja Zīme būtu taisnstūra zilā krāsā ar garajām bultām, tad, zīme darbojas visa krustojuma garumā !

189021. viesis 21.decembris 2005 12:44
0 0 Atbildēt

ak, jā un par augstumu arī - šķiet, ka ja zīmes augstums pārsniedz 3.5 m (precīzi neatceros), tad uz zemes jābūt dublējošai zīmei. Šitā viens džeks tika vaļā no mentiem Teikā, kur aizliedza pagriezienu (kreiso) pie izpildkomitejas. Puisi nogriezās, menti paņēma (jo nesen zīme bija uzlikta, tā teikt slaucama vietiņa) ... un tika vaļā, jo pierādīja, ka zīme pa augstu un uz zemes bija jābūt dublējošai zīmei ...

189032. viesis 21.decembris 2005 13:43
0 0 Atbildēt

2 "189018. viesis 21.12.2005 12:39"

...zīme darbojas līdz sadalošajai joslai...

Nu neesi vis par to tik ljoti paarliecinaats. Tad jau jebkuraa shaada tipa krustojumaa, kurš nav aprīkots ar taisnstūra zīmi, vareetu maukt pa kreisi, pa labi un apgriezties braukšanai pretējā virzienā.

Pat ja tev būtu taisnība, tad acīm redzot zīmi iespjams uzstādīta aiz sadalošās joslas.

Par augstumu runājot, manuprāt ja pareizi atceros, tad tur ir stipri vairāk kā 3.5 m, bet nekādas dublējošās tur tiešām nav...

189040. viesis 21.decembris 2005 13:59
0 0 Atbildēt

nu es neesmu pārliecināts, bet atšķirot noteikumu grāmatiņu par zīmēm un to darbības zonu var redzēt, ka apļā norādošā zīme darbojas līdz krustojumam. Un ja nav zīmes, kas to aizliedz ( maukt pa kreisi, pa labi un apgriezties braukšanai pretējā virzienā) tad to var darīt ! Ja ir sadalošā josla pa vidu, tad nākamā iebrauktuve jau ir cits krustojums ... (nu tā mani vismaz autoskolā mācija)

Par augstumu precīzi neatceros, iespējams, ka 5.5 m (tas jāparbauda)

189043. viesis 21.decembris 2005 14:03
0 0 Atbildēt

Raksta autors ar galvu nedraudzējas laikam :

a) Rīta pīķa laikā josla no kuras griežas pa kreisi ir aizņemta ar šķībiem spēkratiem, kas sākot no tilta virsotnes stāv ar sagrieztu mašīnu pa abām joslām un cītīgi mēģina ielīst vidējā joslā. Tilta pakājē tādu ir vispār ka biezs un līdz ar to tiek kavēta satiksme 3. joslā.

b) Pie visai intensīvas satiksmes šajā krustojumā pa kreisi var nogriezties maksimums 2 mašīnas. Iemesls - krustojums ir nepārredzams, jo no pretējās puses pa kreisi griežas no divām joslām, un tāpēc ir lēni jālien un jāuzmanās vai kāds vēl nelido pāri pie dzeltenā/sarkanā.

Kapēc jānoliek ir tie kas no 3. joslas mēģina ielīst 2. joslā, ja pēctam pats raksti, ka kreiso pagriezienu nevar izbraukt dēļ nepārredzamā krustojuma ?! un vēl ja nelaist nevienu no 3. joslas tad iedomājies cik gara rinda izvērtīsies tilta sākumā, ja mašīnas stāvēs tikai 2 joslās ?!

189049. viesis 21.decembris 2005 14:16
0 0 Atbildēt

Belss, tu pats tur kādreiz esi braucis? 3. josla tur ir paredzēta tikai un vienīgi lai grieztos pa kreisi. Un ja man priekšā nostājies vietas diņģētājs kuram priekšā savukārt josla ir brīva, tad domāju, ka ir pamats to uzskatīt par satiksmes un mana laika kavēšanu savtīgos nolūkos :)

189054. viesis 21.decembris 2005 14:24
0 0 Atbildēt

jā es tur esmu braucis! un braucu regulāri ! un ja steidzos tad braucu pa 3 joslu, ja nesteidzos, tad braucu pa 1 vai 2! un vienmēr palaižu citus, lai nekavētu satiksmi. un tagad pastāsti riktīgi kas tev sasāpējies, kas tad īsti ir pie vainas ka nevar pa kreisi nogriezties? a punkts vai b punkts ?

189064. viesis 21.decembris 2005 14:33
0 0 Atbildēt

un kāpēc uz zemitāna tilta no rītiem ir tik paranormāls korķis ? vai kāds ir izmērījis laiku, cik ilgi deg zaļais, braucot centra virzienā tajā krustā ? atbilde - apm. 10-15 sekundes. loģiski, ka ar to ir pa maz, lai sastrēgums "izfiltrētos". tanī pat laikā no pēnavas uz zemitāna tilta pagrieziens ( apvijot STATOIL) deg divtik, ja ne vēl ilgāk. a priekš kam ? vai tad no rītiem tas pagrieziens uz purvcienu ir tik stratēģiski svarīgs ? vakarā - jā? šitik debīli luksoforu cikli ir lielākajā Rīgas daļā.

189066. viesis 21.decembris 2005 14:33
0 0 Atbildēt

Belss, izlasi ko rakstīju rindkopā virs a un b punktiem - tur ir apmēram paskaidrots.

Un ja godīgi - man tava steigšanās ir pilnīgi pie vienas vietas. No rīta visi steidzās un ja tu esi aizgulējies, tad tā nav mana vaina. Es parasti tur braucu taisni un pa otro joslu jau no paša tilta sākuma. Un pamatots iemesls apbraukt sastrēgumu pa ne tik sastrēgušo 3. joslu tev īstenībā ir tikai tad, ja tavs priekšnieks par darba kavēšanu tev aprēķina soda naudu pa minūtēm, jo šādā veidā tu iegūsti maksimums 1 luksofora ciklu.

Problēmas parasti risina sākot ar to iemesliem nevis ar sekām, tātad - nevis man tevi ir jāpalaiž lai nekavētu satiksmi, bet tev nav jālien 3. joslā ja jau arī tevi tik ļoti satrauc satiksmes kavēšana.

189071. viesis 21.decembris 2005 14:40
0 0 Atbildēt

o jaa o jaaa

Tātad ja neviens nevienu neapbrauktu, ta viss čikiniekā būtu,

un vēl ja nelaiž neviens nevienu, tā mēs noteikti nonāksim pie laba risinājuma.....so go ahead

189074. viesis 21.decembris 2005 14:48
0 0 Atbildēt

Tu jau nerunā par viena apbraukšanu, bet par sastrēguma apbraukšanu. Kas tieši tavu laiku padara svarīgāku par pārdesmit citu cilvēku laiku?

189076. viesis 21.decembris 2005 14:58
0 0 Atbildēt

Mass, tad kura tev skaitās 3. josla - tā, no kuras var nogriezties arī pa labi? kopš kura laika braukšana pa joslu, kas atļauj braukt taisni, skaitās "sastrēguma apbraukšana" vai vēl jo vairāk - tāds aizvainojums, kura dēļ ir sāpēs jāpārgriež ģīmis un jācenšas "neielaist"? Tur kaut vienā vietā kautkur uz tilta/pirms krusta stāv zīme "ziniet šī josla iet taisni, bet par cik tālāk aiz krustojuma ielas malā ir noparkoti auto, jums būs zināmas grūtības braukt taisni"?? Tiem kas tur brauc regulāri, to zin, bet kas nebrauc regulāri, un ievēro satiksmes noteikumus (par braukšanu tuvāk brauktuves malai, un citu joslu ieņemšanu, ja malējās brīvas) - ko darīt? Neesmu (lejā no tilta uz Čaka ielu) braucis rīta pusē, bet pa dienu novērojums tāds, ka ja uzvedas draudzīgi, arī ar visām ielas malā noparkotām mašīnām var mierīgi braukt divās strīpās.

189077. viesis 21.decembris 2005 15:02
0 0 Atbildēt

Tas ka es neesmu pepiņš!

Un izskatās ka tas ka tu nelaid nevienu, tev ir iespiedies atmiņā no tiem laikiem kad brauci ar Sierru un tevi neviens nelaida...tagad nelaid tu :D

piemērs iz dzīves, protams tas ar mani nenotiek katru dienu, bet toreiz mans laiks bij svarīgāks par, piemēram tavu: vedot sievu dzemdēt uz slimnīcu, man arī jāstāv rindā? vai tad tu mani palaistu tomēr? toreiz laikam rindā stāvēja visi tādi paši kā tu un neviens mani neielaida....biju dusmīgs. domāju nevienu nekad nelaidīšu, bet laižu...ar domu, ka var'but kādam tā sekunde dārgāka......vienkārši esmu cilvēcīgs, nevis cenšos atrisināt problēmu, par pamatu ņemot tikai SAVU DĀRGO LAIKU, nevis padomāt arī par apkārtējiem!

189080. viesis 21.decembris 2005 15:15
0 0 Atbildēt

189076. viesis: Kā jau belss secināja - es ar galvu nedraudzējos, un tāpēc joslas skaitu no labās puses. :) Bet ja tu cītīgak lasītu, tad tev nebūtu bijis iemesls uzcepties.

Belss - ok, turpmāk pieņemšu, ka tās 10-15 mašīnas, kas panesās garām to 5-10 minūšu laikā kamēr izstāvu savu rindu ved dzemdētājas un visus uzcītīgi laidīšu. Par tām psihiskajām traumām, ko man atstājuši laiki, kad braucu ar sierru, gan tev nav taisnība. Ja kautkur vajag tikt, tad vienmēr visu var sarunāt ar pāris žestu un smaidu palīdzību, nevis nagli spiežoties citiem sānos.

189081. viesis 21.decembris 2005 15:21
0 0 Atbildēt

skaistulis, es teicu ka tas nenotiek katru dienu...par dzemdēšanu...

tad jau tu bezgala laipns, esi ja tev palūdz un tu palaid tomēr...neeesi zudis cilvēks...

rādam "ŽESTUS", smaidam un braucam draudzīgi...

189084. viesis 21.decembris 2005 15:28
0 0 Atbildēt

Ja tā mēs visi darītu, tad arī nevienam nebūtu problēmu sievu aizvest.

Redz ka beigās tomēr nosaucām pie "naidīgā izlīguma". Ar to varētu arī šo sviestu beigt, jo mums jau tas laiks abiem tomēr ir baigi dārgs - neba jau nu šorīt steidzāmies uz darbiem lai te tagad ļurinātu par velti :D

189095. viesis 21.decembris 2005 15:48
0 0 Atbildēt

jā un aizmirsu ieteikt neapsaukāties...ja jau mēs tik laipni nobeidzām šo sarunu....varēji arī atvainoties :P

189099. viesis 21.decembris 2005 16:00
0 0 Atbildēt

Vai nu esmu ko palaidis garām vai kā, bet kurā momentā es apsaukājos?

189101. viesis 21.decembris 2005 16:11
0 0 Atbildēt

Mans neobjektīvais viedoklis ir šāds - nevienu no šiem pepiņiem atpakaļ rindā nelaist

es tač teicu ka es nav pepiņš :)

189102. viesis 21.decembris 2005 16:14
0 0 Atbildēt

ā, :) nu tad es atkal jūtos tiesīgs prasīt atvainošanos par izteikumiem par drudzēšanos ar galvu :)

189118. viesis 21.decembris 2005 20:58
0 0 Atbildēt

gājēju pārbrauktuve - šito vajag iekļaut CSN. Autors laikam kļūdijās, tomēr tas pēc būtības visprecīzāk raksturo lielu daļu ierīkoto gājēju pāreju.

189131. viesis 22.decembris 2005 1:18
0 0 Atbildēt

Autors bija ielicis sho terminu italic, ko reds laikam ir novaacis. Shis termins butiiba ir tik pat labs kaa bojaagaajejs.

127.0.0.1 212.93.97.204

SonyEricssonT630/R601 Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

189134. viesis 22.decembris 2005 8:57
0 0 Atbildēt

Es arii esmu nelaideeju pusee!

Vakar gandriiz viens shitaa man spoguli nolauza, bet tad tomeer sabijaas, sapratis, ka nu nau vinjam taisniiba! :)) (tas gan bija pie stahanchika statolia, bet teema taa pati.)

Un tieshaam - ja reiz ved dzemdeetaaju, mireeju vai kaadu, kas tuulinj tuulinj pietaisiis bikses - nu paluudz ar zjestu smaidu utt. nu palaidiis gandriiz jebkursh! Bet shitie, kas ar varu meegjina stumties un spiesties virsuu no manis nu noteikti neko nesagaidiis! A ja pieskarsies un kauko nobojaas - buus veel lielaaks stuukjis - kameer menti atbrauks....

Taa ka - vienmeer visu var ar pieklaajiibu panaakt! :)

189180. viesis 22.decembris 2005 12:28
0 0 Atbildēt

tie luksoforu pārslēgšanās laiki šajā krustojumā ir samērā optimāli, ir izpētītas satiksmes plūsmas un atrasts daudzmaz apmierinošs signālu darbības laiks. nu nevar tā ņemt un palielināt kādā virzienā luksofora laiku, tad veidosies sastrēgumi citos virzienos. tas attiecas uz visiem luksoforu laikiem, kur ir tik liela vēlēšanās, lai mainītu signālu ilgumu. vēl jāpatur prātā, ka mainot vienā krustojumā signālu periodu laikus, tas vistiešākajā veidā iespaido nākamo krustojumu ar luksoforiem izbraucamību.

189352. viesis 26.decembris 2005 14:38
0 0 Atbildēt

Jā pilnīgi piekrītu rakstītajam.

es nekad neizvēlos šeit nogriezties pa kreisi no tilta uz Pērnavas ielu, pārāk bīstams manevrs, bet braucu pa Čaka ielu līdz Artilērijas ielai un tur taisu kreiso pagriezienu, jo tas nav tik bīstami.

ieteiktu jau tilta vidusdaļā uzlikt joslu sadalījuma zīmes, un 3 joslu, kas ļauj nogriezties pa kreisi jau no tilta vidusdaļas atdalīt ar nepārtrauktu līniju, kā arī uzstādīt luksaforu ar papildsekciju, lai varētu nogriezties pa kreisi, līdzīgi, kā tas ir uz Brīvibas ielas Juglā, vai nogriežoties uz t/c ALFA.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 7

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 32

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti