Atkal Plymouth - Banjul Challenge, tagad 2006 12

21.decembris 2005 9:49

Decembra beigās aptuveni 150 automašīnu, sadalītas trīs grupās, uzsāks savu ceļu no daudzām vietām Eiropā uz Gambijas galvaspilsētu Bandžulu.

Starta vieta Plimutā uzskatāma par virtuālu, jo pasākuma noteikumi starta vietu īpaši nedefinē. Patiesībā noteikumi ir tikai daži:
1. dalībnieku automašīna nedrīkst būt dārgāka par 100 mārciņām,
2. sagatavošanās darbos nedrīkst izmantot vairāk par 15 mārciņām,
3. automašīnas pēc nokļūšanas Gambijā ir jāziedo labdarībai.

Arī šogad piedalās latvieši, divas ekipāžas, kas ceļu uz Gambiju uzsāks vēl pirms Ziemassvētkiem.



Ar numuru 6222 brauks jau reiz pasākumā pabijušais Kaspars Līviņš, un Agita Šļara. Automobilis tradicionāls - GAZ 2411.

Ar numuru 6231 brauks Uģis Ozoliņš, Sandijs Mešķis, un Māris Skrastiņš, izmantojot cienījama vecuma Ford Taunus (1975).

Pasākuma laikā ceļotāju gaitām varēs sekot līdzi šeit:
http://www.plymouth-dakar.co.uk
 
Visi komentāri
 
188929. viesis 21.decembris 2005 10:09
0 0 Atbildēt

ja nemaldos, bija arii ceturtais noteikums- noteikumi ir raditi lai tos parkaptu, iznjemot noteikumu nr 3! jo tur brauca arii ar roveriem, kas toch nemaksaa mazaak par 1000-2000 marcinjam! :)

188930. viesis 21.decembris 2005 10:11
0 0 Atbildēt

tas bija mans koments!:)

188972. viesis 21.decembris 2005 11:09
0 0 Atbildēt

Hmm, nu kaa to njem, atsevishkjaas valstiis (Piem UK) ir likumi kas diileriem uzliek par pienaakumu savaakt vecaas lamaatas, ja taas kaads grib nodot, tad luuk, ja kaads brits savu veco lamatu ir atstaajis pie diilera, un taa principaa ir varaak deriiga luuzhnjiem nekaa braukshanai, tad tev ir iespeeja shaadu auto dabut par 1 britu maarcinju, un tad tev ir vairaak kaa vajag pikja (114 maarcinjas) taa saveshanai kaartiibaa.

188980. viesis 21.decembris 2005 11:25
0 0 Atbildēt

Pagājušogad iAuto šo nepublicēja, varbūt šogad varēsim aktīvāk sekot līdzi letiņu piedzīvojumiem?

Ieskats pagājušajā gadā: www.iauto.lv/viewtopic.php...4156&forum=40, bija arī raksti kautkādā piedzīvojumu portālā, bet nevaru uzreiz atrast.

188982. viesis 21.decembris 2005 11:30
0 0 Atbildēt

Pilns pagājušā gada ceļojuma apraksts turpinājumos, iesaku: www.icelo.lv/icelo2005/?ze=articles&sid=2375

188987. viesis 21.decembris 2005 11:50
0 0 Atbildēt

Ak jaa un veel jau var vienkaarshi uz shaa auto izvietot paardeveeja reklaamu, un shis auto tev neizmaksaas neko :)

189020. viesis 21.decembris 2005 12:43
0 0 Atbildēt

These are the Rules:-

1 Competing cars must cost less than £100.

2 Maximum budget for the vehicle Rally Preparation: £15

3 Once the Rally is underway, there will be no form of formal assistance from the organisers in any way - Teams are ON THEIR OWN.

4 All of vehicles that make the full distance to Banjul must be handed over to the Challenge Control Group to be auctioned under controlled conditions (reported to The Gambian Government) in aid of local Gambian Charities.

5 All vehicles must be LEFT-HAND DRIVE!!

The above rule is necessary because The Gambia is a left-hand-drive country. RHD vehicles are not really welcome in The Gambia. The enormous popularity of this event has meant that we have had to introduce this ruling in order to ensure that the Challenge continues to receive the warm welcome extended by the Government and People of The Gamabia.

RHD cars may not be permitted entry to The Gambia or may be subject to import duties and disposal charges. THEY KNOW WHO WE ARE NOW!!!

"Rules are made to be broken ..." - Julian Nowill

"(Except Rules 4 and 5)"

189083. viesis 21.decembris 2005 15:26
0 0 Atbildēt

Par šito "5 All vehicles must be LEFT-HAND DRIVE! !" varētu būt jautri jo mūsējiem stūre ir normālā vietā!!

189086. viesis 21.decembris 2005 15:31
0 0 Atbildēt

189083. viesis 21.12.2005 15:26

Par šito "5 All vehicles must be LEFT-HAND DRIVE! ! " varētu būt jautri jo mūsējiem stūre ir normālā vietā! !

tev drusku samisējās.

Left hand drive jau ir normālā vieta.

Angļiem ir probzas.

189347. viesis 26.decembris 2005 11:13
0 0 Atbildēt

Kapeec nav nekas un nekur raxtiits par pirmo Latvijas ekipazhu 2003? Tas bija tieshi 3 gadi atpakal - 2002, pirms ziemassveetkiem vini devaas uz Dakaru. No muusu angaara :-)...Palasiet rallija veesturi. Pirmie bija Mezapuke/Daubergs!!!!!

189417. viesis 27.decembris 2005 19:02
0 0 Atbildēt

automašīnas ir sadalītas 4 grupās, manuprāt.

189418. viesis 27.decembris 2005 19:05
0 0 Atbildēt

mūsējie jau pie Āfrikas! Un TTT "have best roof rack ever!" :)

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Motociklists aizmirst par gabarītiem (+ video) 9

Motociklists mēģina izspraukties pa vidu braucošam traktoram un stāvošam automobilim, taču, šķiet, ir piemirsis par sava braucamrīka gabarītiem. Lasīt vairāk

 

"AvtoVAZ" testē "Lada Vesta" sedana visādceļu versiju 6

Krievijas autobūves kompānija AvtoVAZ uzsākusi jaunas "Lada Vesta" modifikācijas testus. Tas ir "Vesta" sedans ar paaugstinātu klīrensu, kas pievienosies tāda pašas koncepcijas "Vesta" universālam, kas pazīstams ar nosaukumu "SW Cross". Lasīt vairāk

 

IDB priekšnieks: Pāragri uzskatīt, ka mazinājusies kukuļošana satiksmes uzraudzībā 9

Pozitīvi vērtējama sabiedrības noraidošā attieksme pret kukuļdošanu, taču šobrīd ir pāragri uzskatīt, ka kukuļošanas problēma ceļu satiksmes uzraudzības jomā ir mazinājusies, aģentūrai LETA atzina Iekšējā drošības biroja (IDB) priekšnieks Valters Mūrnieks. Lasīt vairāk

 

iAuto fotogalerija: Lielais rallijkross Biķerniekos noslēdzies, Eiropas čempionu apbalvo Žans Tods

Ar spraigiem finālbraucieniem šovakar Rīgā, Biķernieku trasē noslēdzās kārtējais pasaules un Eiropas čempionātu posms rallijkrosā. Rīgas posmā noskaidrojās čempioni Super Car klasē abās ieskaitēs. Čempionus sumināja arī starptautiskās automobiļu federācijas galva Žans Tods. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti