No sniega attīrīti vairāk nekā 41280 km autoceļu 25

28.decembris 2005 8:20

VAS "Latvijas Valsts ceļi" informē, ka iepriekšējā nedēļā no 20. decembra līdz 26. decembrim no sniega attīrīti vairāk nekā 41 280 kilometri valsts autoceļu un ar pretslīdes materiālu (ar sāli un smilts-sāls maisījumu, smilti) nokaisīti aptuveni 52 743 kilometri ceļu.

Lai novērstu slīdamību, veikta arī rievu izveidošana piebrauktā sniegā vai ledū - 2 260 km. Ziemas dienesta darbiem šajā laikā izlietoti aptuveni 600 tūkst. Ls.

Kopumā Latvijas Valsts ceļu aprūpē ir 20 308 kilometri valsts autoceļu un to tīrīšanai no sniega un ledus, un kaisīšanai - šajā ziemā ir plānoti 11,5 miljoni latu.

Neskatoties, ka autoceļi regulāri tiek tīrīti un kaisīti, Latvijas Valsts ceļi lūdz autovadītājus ziemas sezonā samazināt ātrumu, ievērot distanci un pielāgoties ceļa un laika apstākļiem, kas ziemas laikā var strauji mainīties. Jaunāko informāciju par braukšanas apstākļiem var iegūt VAS "Latvijas Valsts ceļi" mājas lapā: http://www.lvceli.lv.

 
Visi komentāri
 
189424. viesis 28.decembris 2005 8:24
0 0 Atbildēt

Zaglji! Atdodiet sniegu! Un pa 600000 aizlaapiet bedres! :)

189426. viesis 28.decembris 2005 9:33
0 0 Atbildēt

kā tās rievas tiek ieveidotas?

189427. viesis 28.decembris 2005 9:42
0 0 Atbildēt

kas ir rievu veidošana ???? :)

Pirmo reizi par kaut ko taadu dzirdu (kur nu veel redzu :)

maxxim

189428. viesis 28.decembris 2005 9:48
0 0 Atbildēt

Pilnīgs ārprāts 1km notīrīšna maksā ~Ls13000 !!!

189429. viesis 28.decembris 2005 10:21
0 0 Atbildēt

Kur viņi tik daudz sniega atrada? =8[ ]

189430. viesis 28.decembris 2005 10:31
0 0 Atbildēt

degviela dārga. tur tas sāls slēpjas

189431. viesis 28.decembris 2005 10:47
0 0 Atbildēt

Cik es esmu redzējis rievas veido ar auto greideri kur lāpstas nazis ir ar rievām "kā zāģa zobi"

189432. viesis 28.decembris 2005 10:53
0 0 Atbildēt

Muļķības kautkādas, tik dārgi nemužam tas nemaksā'.

Viens greiderists pa sutku saņem 20ls, dīzeli viņš sutkā nobrauc 100litrus, sāls vienai sutkai izmaksā ap 300ls, sutkā greiders viens notīra ap 300km ceļa pa visu sutkau( tas ir ja nav atkārtoti jātīra taspats ceļa posms)

189433. viesis 28.decembris 2005 10:56
0 0 Atbildēt

Greideristam 20, soļķim 100, sālij 300. Bet pats "greideris" un tā uzturēšana laikam par velti ko?

189436. viesis 28.decembris 2005 11:12
0 0 Atbildēt

Juus laikam visu nesaprotat, paareejie 10'000 Ls /km ir dabas resursu nodoklis, zaaliites un apstaadiijumu atjaunoshanai (pie lielu viiru vasarniicaam un maajam) kas iet bojaa uz celja kaisot saali. :) :) :)

189437. viesis 28.decembris 2005 11:15
0 0 Atbildēt

Ehh man jau liekas ka buutu leetak katram latvietim ziemaa iedot pa Belarusam, un sniegu nafig netiiriit. Kas grib ko aatraaku tie pashi arii peerk. :D

189439. viesis 28.decembris 2005 11:19
0 0 Atbildēt

Uzskatu, ka ceļu tīrīšana ir neapmierinoša tieši kvalitātes dēļ! Neesmu NEVIENU reizi redzējis, ka vispirms, pirms sāls uzkaisīšanas, būtu tīrīts sniegs! Rezultatā pusdienu jābraukā pa 5-10 cm sniega putru,kas ir diskomfortabli un bīstami pat ar jaunām riepām, kura reizēm tā arī netiek notīrīta, jo izšķīst pati! Un to apmalīšu nobraukšanu otrajā dienā nodēvēt par ceļu tīrīšanu ir IZSMIEKLS!!! Ceļiniekiem vajadzētu pamācīties no kaimiņiem - igauņiem! (vismaz uz a/c Ainaži-Tallina tā notiek) Tiklīdz sāk snigt, nez no kurienes uzrodas SISU armādas un tīra visu snigšanas laiku. Un TIKAI PĒC TAM tiek uzkaisīta sāls uz piebraukātajiem sniega atlikumiem, kuri savukārt pēc pāris stundām tiek notīrīti un ir rezultāts. Tīri un sausi ceļi, pa kuriem ir prieks braukt! Var jau būt, ka igauņiem tas, ko mūsu ceļu dienesti dēvē par dabas katastrofām, ir ikdiena, par cik zeme tomēr ziemeļnieciskāka, tāpēc arī tīrīšanas prasme tur ir labāka.

Bet tas tā... Mani vērojumi un viela pārdomām.

189440. viesis 28.decembris 2005 11:24
0 0 Atbildēt

Sen jau zinaama lieta ka viss "saals" ir gribeeshanaa kaut ko izdariit nevis naudas summaa kas tam atveeleeta. Vai nu lielaam transporta firmaam jaasaak par katru smagaa transporta avaariju suudigu celja apstaaklju deelj piedziit kaut ko no celjiniekiem, vai arii organizaacijaam tipa LAMB vai SOS jaasaak vairaak krist uz nerva tiem pashiem celjiniekiem. citadaak neviens te ar ausi neklapee, ka visiem kam nav vismaz quttro,syncro, 4 matic vai cits 4x4 vieglais ir diezgan suudiiga braukshana.

189443. viesis 28.decembris 2005 11:40
0 0 Atbildēt

Rodas jautājums - kāpēc tas sniegs ir jātīra?! Vai nebūtu jauki braukt pa tādiem pašiem ceļiem? Mēs vismaz zinātu, kas ir sniegs... un daba neciestu...ieekonomētu naudiņu...patīkamāk ir braukt pa ledu nekā to sniega šļurgu...

189447. viesis 28.decembris 2005 12:11
0 0 Atbildēt

a ko tad bemberisti ?

pilni džimbuļi ar šiem būtu un tas jau vairs neir labi.

189451. viesis 28.decembris 2005 12:35
0 0 Atbildēt

Tad bemberistiem jāfinansē ceļu tīrīšana, apmaksājot ceļanodokli.

189453. viesis 28.decembris 2005 12:39
0 0 Atbildēt

A te kāds lohs vispār rēķināt prot? 14,5 Ls/km sanāk

189457. viesis 28.decembris 2005 14:14
0 0 Atbildēt

:) druu riktiigs matemaatikjis

189459. viesis 28.decembris 2005 14:25
0 0 Atbildēt

pārējie jau ar nav labāki :):)

189463. viesis 28.decembris 2005 15:20
0 0 Atbildēt

XC80 [?] 28.12.2005 11:40

Rodas jautājums - kāpēc tas sniegs ir jātīra?! Vai nebūtu jauki braukt pa tādiem pašiem ceļiem? Mēs vismaz zinātu, kas ir sniegs... un daba neciestu... ieekonomētu naudiņu... patīkamāk ir braukt pa ledu nekā to sniega šļurgu...

------------------------------------------------------------------------

Taa meedz dariit Skandinaavijaa, rajonos, kur ir ilga un stabila ziema BEZ ATKUSHNJIEM. Sniegu pievelj un braukshana labu labaa. Shkjuuree tikai tad, kad uznaak putenis un sasnieg aplam daudz. pie mums, vismaz tagad, taada tehnologija neder - auksts/silts/auksts/silts...un shljura uz celjiem buus ik pa nedeeljai :-)

189473. viesis 28.decembris 2005 17:50
0 0 Atbildēt

Tas man veikli izdevās :D Tak izlasīju, ka 6mio notērēti uz 4000km ceļu :DDD

189474. viesis 28.decembris 2005 18:00
0 0 Atbildēt

Dīvainākais, ka Delfos arī bija viens spiedziens par 13 000/km ...

189480. viesis 28.decembris 2005 18:49
0 0 Atbildēt

Pilnīgi piekrītu Kolenvalam, skaisti braukt pa ziemas ceļu, protams, tas ir jāprot, bet mums taču tik daudz autoskolu, kas varētu kaut ko arī iemācīt, nevis vienkārši braukāt pa definētiem maršrutiem. Bez tam ar tagad pieejamām riepām, un atkal, šoferim jābūt ar intelektu, nevar būt jebkurš (man lieli ZS, es esmu labākais), nav problēmu braukt pa skaisti aosnigušu ziemas ceļu (bet, dabīgā atlase vienmēr ir darbojusies un darbojas, tāpēc nevajag grabēt par asiņainiem Ziemassvētkiem.

189487. viesis 28.decembris 2005 20:10
0 0 Atbildēt

Ja būtu man teikšana un kriminālpants mazāk bargs - es tos visus sāls kaisītājus liktu pie sienas:( Par to, ka mašīna visu laiku izskatās kā no vircas bedres izvilkta - vispār nav vērts runāt. Ir tik patīkami ziemā braukt pa mazāk svarigiem ceļiem. kaifs absolūts!!! Nu ir ledus, nu ir sabraukts sniegs - nu un? Tā ir ziema, jālieto ziemas riepas!!! Un jābrauc arī kā ziemā. Jā var uznākt siltāks, uz ledus uzlīt lietus un ceļš tik tiešām var palikt švaki lietojams. Nu bet tad dārgie ceļu uzturētāji arī rādiet savu meistarību un kaisiet smiltis kopā ar sāli.

Man ir aizdoma, ka pa galvaspilsētu pēdējos gados ir izveidojusies braucēju šlaka, kas vispār nejēdz pa ziemas ceļiem braukt un nezina kas tas tāds. Un tikko nokļūst nedaudz sliktākas sakabes apstākļos ar ceļu, tā aizpilda ceļa grāvi labākajā gadījumā.

189720. viesis 1.janvāris 2006 0:40
0 0 Atbildēt

labi kā notirīti, bet šodien Jaungadā nav sniega.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Jūrmalā uzstādīti jauni caurlaižu automāti (+ foto) 7

Jūrmalā caurlaižu punktā pie Lielupes tilta vien divas nedēļas pirms maksas sezonas beigām uzstādīti jauni caurlaižu automāti, kuros autovadītājiem paredzēts ievadīt automobiļa reģistrācijas numuru. Vai beidzot caurumi caurlaižu sistēmā novērsti? Lasīt vairāk

 

Amerikāņu elektroautobuss nobrauc 1772 km bez papildu uzlādes (+ video; foto) 7

Amerikāņu kompānijas "Proterra" elektriskās piedziņas autobuss "Catalyst E2", neiegriežoties akumulatoru uzlādēšanas stacijās, nobraucis 1772 km, uzstādot jaunu tāldarbības rekordu rekordu elektromobiļiem. Lasīt vairāk

 

Prezentēts jaunais Volkswagen Amarok Aventura Exclusive prototips un īpašais Dark Label modelis 1

Volkswagen komerctransports starptautiskajā autoizstādē prezentējis divus jaunus Amarok modeļus – augstākās klases Amarok Aventura Exclusive pikapa prototipu Tumeric Yellow, kurš piedāvā ieskatu klāsta augšgalā esošā 3,0 litru TDI dzinēja nākotnē, un Dark Label īpašā izlaiduma modeli, kas būs pieejams no 2018. gada pavasara. Lasīt vairāk

 

Policija: Jaunu fotoradaru un netrafarēto auto iegāde palīdzējusi mazināt avārijās bojā gājušo skaitu 21

Šogad samazinājies ceļu satiksmes negadījumos bojā gājušo cilvēku skaits, ko var skaidrot arī ar papildus fotoradaru un netrafarēto automašīnu iegādi, žurnālistiem pastāstīja Valsts policijas (VP) pārstāvis Normunds Krapsis. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti