A.Jurševskis atbild uz lasītāju jautājumiem 3

 
16.janvāris 2006 9:09

Ar prieku varam paziņot, ka Arnis Jurševskis ir paguvis ne tikai iekļauties atvēlētajās 24 stundās, bet gan šo uzdevumu paveicis 5,5 stundās. Tiesa, jautājumi šoreiz nebija daudz, taču atbildes prasīja nelielu smadzeņu piepūli.

Nākošais viesis, iespējams, būs Indulis Rukuts - vēl tiks pārrunātas dažas nianses, jautāt viņam varēs sākt pēc dažām dienām.

No: ivars
Jautājums: ar kādām riepām ieteiksiet braukt pa ledu?
ar parastajām ielas "šipenēm" nav aršana, bet ar īstajām naglām līdz tam ledum caur pilsētu tā dīvaini būtu laist. Varbūt ir kāds "vidusceļš"?
ArnisJursevskis.jpgAtbilde.
Tāpēc jau tas ir ledus- lai brauktu ar sporta "šipiem", vajag baigi jaudīgu auto un māku tādu dampi savākt. Labāk trenēties ar ielas "šipiem".
No: Rinalds
Jautājums: Sveiki! Vai tu lūdzu Arni varētu nosaukt trīs tava gājuma labākos pilotus autošosejā uz šo brīdi un trīs jaunos pilotus? Ja ir iespējams tad arī mazus komentārus par katru no viņiem.
Paldies jau iepriekš!
Atbilde.
Horeliks, Krūzmanis, Indreks Seps - ar visiem braukts kopā. Šie ir kārtīgi nagu maucēji J.Štolcermanis, Zābergs, Šlegelmilhs - pie labvēlīgas apstākļu sakritības noteikti gribēs mūs apbraukt.

No: Andris Krūmiņš (AKr76@inbox.lv)
Jautājums: 1) Vai uzskati, ka Tavs lielākais panākums vēl priekšā?
2) Ko soli šogad Baltijā?

Atbilde.
1)Laikam jau garām. Bet, kamēr jaunie nebrauks ātrāk par mani, mieru nemetīšu.
2)Ja neparādīsies kāds jauns un traks autobraucējs, nekas intriģējošs vai īpaši skatāms nebūs.

No: pionchi (pionchi@inbox.lv)
Jautājums: Ko domā par Ati Veismani kā braucēju?
Atbilde.
Atis, izskatās, ir pats savas laimes kalējs. Nav viegli pieņemt izaicinājumu startēt sacensībās uz nevienādiem noteikumiem. Cepuri nost par uzņēmību! Ja pašam liekas, ka viss ok, tad lai veicas!

No: pozers (pozers89@inbox.lv)
Jautājums: 1. Vai nākamgad sasitīsi igauņus?
2. Kādas domas par nacionālo klasi?
3. Vai komandā gaidāmas kādas nopietnas pārmaiņas jaunajā sezonā (2 braucēji, starti ārpus Baltijas)?

Atbilde.
1) Igauņi iet soli pa priekšu - tehniskais nodrošinājums dod iespēju ātrāk smelties pieredzi, pirmajiem uzsākot braukt jaunajās klasēs. Kamēr mēs attopamies, šie jau sezonu nobraukuši! Laikam mīts par igauņu lēnprātību ne vienmēr attaisnojas. It kā jau nekad neesam baidījušies no viņiem, bet kā pretinieki tomēr jārespektē diezgan nopietni.
2)Nacionālā klase jau savā laikā bija (VW Golf), tas nav nekas jauns. Bet ja tiks pieļautas tās pašas kļūdas, piemēram, tehnisko noteikumu sagatavošanā, kad prasības tika pārāk komercializētas, tas "nebija pavelkams" daudziem labiem sportistiem. Tāpēc draud izveidoties tas pats apburtais loks - lai nodrošinātu atbilstošu tehniku, vajag sponsoru. Lai dabūtu sponsoru, vajag labu rezultātu. Lai dabūtu labu rezultātu, vajag atbilstošu tehniku. Kā lai tiek līdz rezultātam, ja nav ar ko? utt.
3)Domāju, ka nē. Bet šis jautājums nav uzdodams man.

No: Dāvis (daavis@tvnet.lv)
Jautājums: Kādas ir izjūtas saspringtu sacīkšu laikā?
Vai lamājies sacīkšu laikā(kādā valodā)?
Vai ir bijuši kādi incidenti karjerā, kad pēc gonkas ir varējis sanākt fiziska izrēķināšanās?

Atbilde.
Ka tikai nepārcenšos! Vienmēr gribas labāku rezultātu, nekā atstrādāts treniņos.
Nuuuu, ir gadījies. Protams, ka krievu! Vai tad latviešu valodā ir sulīgi lamuvārdi?
Ne reizi vien ir gribējies kādam iegāzt! Bet incidenti nav manā stilā. Visas dusmas tiek izgāztas uz komandu vai citiem tuviem cilvēkiem.

No: Bundulis (D_karkls@inbox.lv)
Jautājums: Kā gatavojies sacīkstei?
Atbilde.
Iekāpju mašīnā un gāžu! Bet ja nopietnāk, tad kādu nedēļu pirms sacīkstēm sākas treniņi, kuros varu gan pats nobriest, gan sagatavot mašīnu attiecīgai trasei.
P.S. Alkoholu pirms sacensībām vairs cenšos nelietot :), bet atšķirībā no hokejistiem, sex noder (vienmēr) :)

No: Andrejs Kavackins (Andrhuja_K@navigator.lv)
Jautājums: Kada ir tava miljaaka trase?
Pa kadiem sporta veidiem vel interesejaties?
Ir kads hobijs?

Atbilde.
Kačergina - Lietuvā. Tie, kuri tur bijuši, zin, ka švakie tur nebrauc. Kalni un lejas, nepārredzami līkumi- ātra un bīstama trase. Ne viens vien tur atvadījies no savas mašīnas.
Kalnu slēpošana, basketbols, lielais, mazais teniss. TV labprāt vēroju basketbolu, boksa mačus.
Šobrīd mans hobijs ir viss, kas saistīts ar un ap māju.

No: kornēlijs (aivars_S@inbox.lv)
Jautājums: Uz ko liktu jaunajā F1 sezonā?
Vai Biķernieki nav pārāk nolaisti?
Kā tos varētu sakārtot?

Atbilde.
Lai cik tas banāli nebūtu - uz M.Šūmaheru.
Ir. Sen bija laiks sakārtot.
Vajag uzņēmīgu (ieinteresētu) cilvēku grupu, kas šo objektu varētu novest pat līdz F1 trases līmenim.

No: Hiroshi Masuoka (martinshM@banda.lv)
Jautājums: ar kadu masinu ikdiena parvietojies?
kur strada ikdiena?
kadas ir tavas attiecibas ar parejiem sosejniekiem?

Atbilde.
VW Sharan. Mana ģimene dod priekšroku minivenam.
VAS "Latvijas gaisa satiksme".
Normālas. Krogā saskrienoties, sēžam pie viena galda :)

No: Arnolds Kārkls (arnolds@tvnet.lv)
Jautājums: Vai ir kāds no jaunajiem braucējiem, kas tuvākā laikā sasniegtu tādu līmeni, kā 3 Latvijas šosejas vaļi - Krūzmanis, Jurševskis, Horeliks?
Atbilde.
Iespējams. Labu braucēju nav maz. Bet tas, kas viņiem vēl traucē būt par "šosejas vaļiem" :), tā ir mūsu pieredze.

No: Andris Gaigala (GaigalaAndris@tvnet.lo)
Jautājums: Kā vērtē tiesnešu darbu trasēs?
Kāds ir bijis tavs maksimālais ātrums trasē?
Kā izklaidējies?
Jau iepriekš Paldies!

Atbilde.
Mums nav profesionālu tiesnešu. Mums ir vienkārši tiesneši.
Piritā - ar VW Golf no kalna uz leju varēja būt 230 - 240 km/h.
Vislabprātāk šaurā draugu lokā ar labu viskiju :)

No: Vadim
Jautājums: Man jautajums, kaa ir jacinas ar understeer (kad izslid prieksha) ?
Daudz lasiju visadu "padomu", bet neviens no tiem nav efektivs iznjemot oceni.
Vai taa tiesham ir ka nav citu tik pat vai vismaz 1/2 tikpat efektivu
lidzeklju ?

Atbilde.
Skatoties, kur un ar kādu mašīnu tas notiek. Braucot pa ielām, vecā, labā rocene ir labākais, kas var palīdzēt. Bet, ja braukšana notiek ārpus koplietošanas ceļiem, kādā trasītē - neņemot gāzi nost, ar kreiso kāju piesēdini bremzi (auto ir vadāms tikai pie rotējošiem riteņiem).

www.srt.lv

 
Visi komentāri
 
190844. viesis 16.janvāris 2006 11:23
0 0 Atbildēt

hehe ;) AJ ir īsts klauns

190873. viesis 16.janvāris 2006 14:37
0 0 Atbildēt

Nu IMO latvijas shosejaa bez humora neiztikt, citaak taa lieta shkjiet pavisam beediiga. Te jau veel taa saudziigi teikts par to ka igaunji mums skrien pa priekshu. Bet shtrunc pa to, labi ka vispaar kas notiek un prieks ka ir dazji fanaati, kam pat ar relatiiviem "luuzhnjiem" izdodas kaitinaat dazju bagaatu igauni.

191253. viesis 20.janvāris 2006 9:42
0 0 Atbildēt

Džeks uz šitiem jautājumiem atbildēja 5 stundas?????????

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti