Spraigā cīņa rallijā “Vidzeme 2006” atrisinājusies 6

23.janvāris 2006 8:38

Pirmais LMT un Siemens 2006. gada Latvijas Rallija čempionāta posms - rallijs “Vidzeme”, kas 21. janvārī notika Siguldas un Nītaures apkaimē, izcēlās ar spraigu cīņu un negaidītiem rezultātiem.

Viena no spraigākajā cīņām risinājās klasē N4. Kā jau paredzējām iepriekš, uz godalgotām vietām pretendēja Aivis Egle, Jānis Vorobjovs un Ivars Vasaraudzis. Neparedzēti šai cīņai pievienojās arī Alda Pīlēna / Pavela ekipāža. Pagājušā gada čempioniem Aivim Eglem / Normundam Aizkalnam titula aizstāvēšana beidzās pāragri – otrajā ātrumposmā „LMT 2”, pēc neliela koka nociršanas, aizdegās viņu sporta automašīnas motortelpa un no cīņas nācās izstāties. Tajā pat laikā otrajā vietā gan rallijā, gan N4 klasē izvirzījās pagājušajā gadā ievērības cienīgus rezultātus neguvusī ekipāža Aldis Pīlēns / Pavels. Līderu ekipāža Jānis Vorobjovs / Guntis Ervalds katrā ātrumposmā arvien vairāk un vairāk no sekotājiem atrāvās, bet sīva cīņa par sekundēm notika starp Aldi Pīlēnu un Ivara Vasaraudža / Valda Spredža ekipāžām. Pīlēns negrasījās padoties un visiem rallija faniem demonstrēja lielisku sniegumu.

„Es visu pagājušo gadu sūkstījos par mūsu sporta automašīnas tehniskajām problēmām, kuras mēs nespējām identificēt un novērst, bet kādu laiku atpakaļ mēs atradām, kur slēpjas problēma un to novērsām. Beidzot man izdevās pārliecināties, ka tomēr nepalieku vecs un lēns. Man pašam ir liels prieks par to”, skaidro Aldis Pīlēns.

Pēdējā ātrumposma finišu pirmais kā uzvarētājs sasniedza Jānis Vorobjovs, tad finišēja Ivars Vasaraudzis, un visi ar aizturētu elpu gaidīja Aldis Pīlēna rezultātu – tas bija pietiekami labs, lai liktu Vasaraudzim samierināties ar trešo vietu uz goda pjedestāla.

Otra nemazāk interesantā cīņa šajā LMT un Siemens 2006. gada Latvijas Rallija čempionāta posmā notika N3 klasē. Pirmajā ātrumposmā pārliecinoši ātrāki bija pagājušā gada čempioni brāļi Šimkus, bet pēc neveiksmes pirmajā ātrumposmā, otrajā ātrumposmā bija atguvusies Dana Ļešča / Jāņa Vīksnas ekipāža, kas izvirzījās N3 klases vadībā un turpmākajos nemirkli neatdeva vadību citiem. Par otro vietu katrā ātrumposmā cīnījās komandas biedri Kaspara  Šimkus / Armanda Šimkus un Ivara Caunes / Krišjāņa Caunes ekipāžas, bet pēdējā ātrumposmā negaidīto paveica Anda Neikšāna / Edgara Utāna ekipāža, kas kopvērtējumā apsteidza gan Cauni, gan Šimkus, laupot rallija vecmeistaram Ivaram Caunem iespēju kāpt uz goda pjedestāla. Pirmo vietu izcīnīja Dans Leščs, kurš pēc finiša teica: “Pēc pirmā ātrumposma un nelielas mašīnas apskādēšanas man likās, ka nekas nesanāks, bet man pašam neticamais rezultāts otrajā ātrumposmā man atgrieza ticību saviem spēkiem un tālāk turpināju labā ritmā.”

Par šādu sniegumu Dans Leščs saņēma vislabāko novērtējumu no ekspertiem, savā īpašumā iegūstot šī gada pirmo Siemens un LMT Rallija zvaigzni.
“A plus” ieskaitē nopietna cīņa izbeidzās pēc Raimonda Kisiela / Agra Pētersona ekipāžas izstāšanās tehniska defekta dēļ. Tālākais ceļš uz goda pjedestālu bija brīvs starptautiskajai ekipāžai Jāns Molders Jr. / Katrīna Bekere. Otro vietu uz tā paša pjedestāla aizņēma Slavas Popova / Talisa Perosti ekipāža no Igaunijas, trešajā vietā atstājot Krievijas ekipāžu Staņislavs Travņikovs / Vjačeslavs Evstafjevs.

AR2000 ieskaitē galvenā cīņa notika starp Egila Īles / Māra Īles, Arvja Vecvagara / Aināra Kalniņa un Artūra Priednieka / Jāņa Kirkovalda ekipāžām. Sākumā līderi bija brāļi Īles, bet tad viņi sāka arvien vairāk un vairāk kļūdīties, piekāpjoties gan Vecvagaram, gan Priedniekam. Sestajā ātrumposmā piekāpās Artūra Priednieka automašīna, liekot šai ekipāžai no cīņas izstāties. Īles mēģināja visu, lai atkarotu savas zaudētās pozīcijas, bet Arvis Vecvagars bija pietiekami atrāvies, lai nosargātu vietu sadalījumu nemainīgu. Pēdējā posmā izšķīrās trešās vietas liktenis – Ziedoņa Beča / Gata Ulmaņa ekipāžai izdevās apsteigt Gintara Ozoliņa / Māra Spelmaņa ekipāžu un iegūt trešo vietu klasē.

Komandu vērtējumā pirmo trīs vietu ieguvējām nopelnīto punktu skaits ir vienāds, tāpēc uzvarētāju nācās noskaidrot pēc to dalībnieku vietas absolūtajā vērtējumā. Par šī posma uzvarētāju kļuva “Falck Rally Team”, otrajā vietā atstājot “Liepājas Rallija Komandu”, bet trešajā “Bensons Honda Racing”.

Nākamais LMT un Siemens 2006. gada Latvijas Rallija čempionāta posms - rallijs “Sarma 2006” notiks Gulbenes apkārtnē 4. un 5.  februārī.

Rallija “Vidzeme 2006” notikumus skatieties raidījumā “Rallija apskats” TV5 ēterā, ceturtdien, 26. janvārī pulksten 23:30.

 
Visi komentāri
 
191362. viesis 23.janvāris 2006 9:07
0 0 Atbildēt

Prieks par Piileenu, prieks par Leschu! Liepaajnieki rulle!

Labi ka naudas balvu Danam iedeva, citaadi pat bail iedomaaties cik tai Hondai maksaa lukturis un saanu logs, Dans ar Jaani atkal buutu kaadu posmu izlaidushi, vai arii spesti paartikt no maizes un uudens lai sagatavotu auto naakamajam posmam.

Ceuri nost, ar vecu auto nobraukt priekshaa visai Hondas komandai ar Cauni-senioru priekshgalaa.

Shogad N3 grupai buus ku truukties, arii Maartinjsh uz grunts pabojaas nervus top brauceejiem.

191363. viesis 23.janvāris 2006 10:00
0 0 Atbildēt

Malači liepājnieki!!! Dans ar Mārtiņu parāda, kur vēži ziemo!!! ;)

191364. viesis 23.janvāris 2006 10:55
0 0 Atbildēt

Dans parādija, bet Mārtiņš aizbrauca pretējā virzienā.;)

191370. viesis 23.janvāris 2006 11:52
0 0 Atbildēt

1. Martinjam pirmais rallis pilota kreeslaa.

2. Pirmais rallis ar jauno auto

3. Pats Maartinjsh ir atzinis, ka pa ziemu braukt nemaak, sagaidiisim grunts segums.

191377. viesis 23.janvāris 2006 12:16
0 0 Atbildēt
191442. viesis 23.janvāris 2006 18:59
0 0 Atbildēt

Bilzjuki ta neko, ieraudziiju paari zhigus, vot gribeetu kaadreiz ar taadu pagaazt. Nu baig patiik ta "diben"-piedzinja.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Forbes nosauc vērtīgākos auto zīmolus; līderos Toyota, Mercedes un BMW 5

Forbes publicējis ikgadējo pasaules vērtīgāko zīmolu reitingu. Pirmajā simtniekā iekļuvuši arī 12 auto zīmoli, no kuriem pirmajā vietā Toyota, kuras vērtība tiek lēsta 44,7 miljardu dolāru apmērā. Lasīt vairāk

 

Lada mašīnas tagad arī Čīlē 8

AvtoVAZ paplašinājis savas produkcijas noieta tirgu ar Dienvidamerikas valsti Čīli, kur šogad plāno realizēt līdz pat 400 automobiļu. Lasīt vairāk

 

Izgatavots Bugatti Chiron Nr`100

Varenauto ražotājs Bugatti izgatavojis un nodevis kādam klientam no Tuvajiem Austrumiem simto Chiron eksemplāru. Lasīt vairāk

 

258 (272 Zs) - Volkswagen laiž klajā Amarok pikapu ar Overboost funkciju 6

Vācijas autobūves kompānija Volkswagen uzsākusi pikapa Amarok jaudīgākās versijas ražošanu. Tā apgādāta ar 258 Zs jaudīgu V6 motoru un Overboost funkciju, kas īslaicīgi piegādā vēl 14 Zs. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti