«Opel Astra» - tagad turbo! 28

 
25.marts 2002 9:10

Kompānija "Opel" un tās angļu nodaļa "Vauxhall" iepazīstinājusi ar jauno "Opel Astra Convertible" uzlaboto versiju, kas saņēmusi jaudīgu 2,2 litru turbodzinēju un garāku nosaukumu.

Šis ir tāds pats turbodzinējs, kāds ir uzstādīts Opel Astra Coupe un Opel Zafira GSI. Tagad auto nosaukumā, kam būs uzstādīts šis dzinējs, būs vēl viens vārds - "Turbo". Jaunajam dzinējam ir 189 Zs jauda, tas spēs pasmago Opel Astra Convertible iešūpot līdz 100 km/h astoņās sekundēs, bet skriet tas varēs līdz pat 240 km/h. Jāatzīmē, ka pēc dinamikas parametriem Convertible nebūt neatpaliek no brāļa - Astra Coupe. Jaunajai Convertible versijai būs ne tikai jauns dzinējs, bet jau bāzes modeļi būs aprīkoti ar 17" riteņu diskiem, ovālu izplūdes cauruli, alumīnija apdari, kā arī citiem jauniem dizaina elementiem. Interesanti būs tas, ka Astra Convertible jumts ir ar distences vadību. Pārdošanā jaunais Opel Astra Convertible Turbo parādīsies pavisam drīz, bet cena - ap 28,000 USD. iAuto//lenta.ru
 
Visi komentāri
 
17880. viesis 25.marts 2002 9:18
0 0 Atbildēt

Nedaudz mani Opelis parsteidza 2.2l ar turbinu un tikai 189Zs???

17884. viesis 25.marts 2002 9:21
0 0 Atbildēt

Zemspiediena turbīna?

17893. viesis 25.marts 2002 10:01
0 0 Atbildēt

Opel Astra un ar turbīnu? Kautkas jocīgs... man šķita, ka ar Astrām brauc tikai lielu uzņēmumu darbinieki un pensionāri...

Ar tik mazu auto braukt uz 240 būtu pilnīgs neprāts, to nopūstu no ceļa!

17959. viesis 25.marts 2002 13:09
0 0 Atbildēt

BMW 2,2 litru atmosfēriskais dzinējs attīsta 170Zs

Opel 2,2 litru TURBO dzinējs tikai 189Zs

Labi, tālāk nekomentēšu, šoreiz popelisti izspruks no maniem patiesajiem vēstījumiem, parēkšu savā nodabā.

17960. viesis 25.marts 2002 13:13
0 0 Atbildēt

Es gan domaaju, ka ar mazu mashiinu pie 240 var sakert lielaaku kaifu, nekaa ar lielu.

Tomeer zirgus vajadzeeja izspiest vairaak.

17963. viesis 25.marts 2002 13:21
0 0 Atbildēt

Janqis- domā, ka Opel ir spējīgs uz to zirgu izspiešanu, kā zini, tad dzinēja jaudu viņi gan mēra PONIJOS, nevis zirgos :p Paska, Opelis ar visu turbo knapi, knapi pārspējis tāda paša tilpuma BMW atmosfērsiko, toč, smiekli nāk.

Nesaki arī par to kaifu ar mazo mašīnu un lielo ātrumu, dinamika ir galīgi @#%@#%, tas pats par komfortu (trokšņais salons, grabēšana utt.)

Turbīnas arī rūsē? :p

18009. viesis 25.marts 2002 15:43
0 0 Atbildēt

ehē, kindergarten ;) no kura laika auto krutumu mēra zirgos ? auto vai nu ir kruts vai nav un ar zirgu daudzumu tam nav tieša sakara. Var uzbūvēt 1000zs auto un visai neērtu ielas lietošanai - nu un kam tas vajadzīgs ārpus trases ?

stei pozitiv ;)

18012. viesis 25.marts 2002 15:53
0 0 Atbildēt

to iauto:

100% piekrītu.

Nu tie kam nav sanācis tikt līdz īstiem auto, tie salīdzina prospektiņos uzrādītos lielumus.

Populārākie kritēriji: 0-100 km/h, Zs, Vmax. ;-)

18017. viesis 25.marts 2002 15:57
0 0 Atbildēt

Un tomer, ja Ford 80. gadu beigas uzbuubee Coswort 2.0i ar turbinu nedaudz virs 200Zs, tad tas OPEL sasniegums peec skaitliem nu nav nekas ipash.

18018. viesis 25.marts 2002 16:06
0 0 Atbildēt

A vai 28 ooo, priekš Opel nav tā kā par daudz?

18024. viesis 25.marts 2002 16:39
0 0 Atbildēt

*******, cik reiz var skaidrot, ka automašīnā nav svarīgi tikai zirgi un rivoks, bet tas ir viens no rādītājiem, kurš ir neapgāžams un neapstrīdams. Jā, var runāt, ka Opel pūst kā vecs ābols, smird kā piebezdēts dīvāns, apdare grab kā sakaltuši vēmekļi kapucē, staigā pa šoseju kā pārdzēries lops, bet vienmēr atradīsies kaut kāds @#%@#% sukseris, kurš nobezdēsies, redz, ka tā vis neesot. Par tādām lietām kā Zs, rivoks utt. bazara nav, jo tas ir neapstrīdams fakts, kurš arī (vairāk vai mazāk) ko izsaka.

18039. viesis 25.marts 2002 17:54
0 0 Atbildēt

Principā raksta autors laikam ir domājis 2.0 litru Turbo dzinēju, jo tieši tāds ir uzstādīts arī Astra Coupe.

2.2 litru 16V dzinējam ir 147 Zs un nav turbīnas.

18040. viesis 25.marts 2002 18:00
0 0 Atbildēt

laps jau laps, a cena?

18043. viesis 25.marts 2002 18:06
0 0 Atbildēt

to Janqis: VW 70. beigās blieza 1.6 GTI motoru (atmosph. 8V) ar 110Zs. Tiem laikiem baigi labie rādītāji. Mūsdienās 95% 1.6 motoru ir ar 16V un...tiem pašiem 90-100zs. Kautko izsaka ? Autobūve neiet pa ceļu "katru gadu - arvien lielāka jauda", bet drīzāk - "ekoloģiskāk" jo normas spiež. Un drošāk - bieži vien no apjoma speciāli noņem mazāku jaudu, jo tad dzinējs ir drošāks un mazāk atteikumu. Tas taču būtu jāsaprot. Cilvēki pērk drošus un uzticamus auto, nevis superjaudīgus (90%).

btw ferrari nav nekāds drošuma kalngals - toijota corolla piem. ir daudz mazāk atteikumu.

e, nu labi....ko nu te...ir cilvēki kas mašīnā bez Zs neko citu negrib redzēt.

18049. viesis 25.marts 2002 18:24
0 0 Atbildēt

to iauto:

Tas VW man nav raditajs.

Es redzu, ka pedejo 10 gadu laikaa caurmeeraa 2.0 motori ir kljuvushi par ~50Zs vairaak, eed mazaak, utt.

Tas ka Coswort bija krietni noforseets ar mazaaku motoru resursu, tas man ir skaidrs, bet vai tieshaam desmit gados nevareeja tikt taalaak?

18051. viesis 25.marts 2002 18:27
0 0 Atbildēt

Shearer- burtus tu laikam atpazīsti, bet ciparus gan ne :p

Ja pamanīji, tad beigās bija norādīta cena- 28'000 USD, nu i nafig tādu @#%@# par normālu kāpostu, par kuru var nopirkt megarulz mazlietotu BMW

18059. viesis 25.marts 2002 19:13
0 0 Atbildēt

Dazsh labs peertikjis, kursh lielaas ar savaam zinaashanaam megarulziigaas zirgsekundees jau nu vareeja papeetiit, ka pirms visaam ecoteciskajaam izdariibaam jamajam kantorim 2.0 16v bija standartaa ar 150Zs (ecotecam 136 laikam) un 204 Zs Turbo versijaa (standarta versija peec chiptuninga palecaas uz 250Zs laikam). Un lai iekljautos visaas meganormaas un paliktu kaukaadaa ieprieksh pienjemtaa cenu grupaa ir jaaiet uz figzinkaadiem kompromisiem, lai lieki nesadaardzinaatu konstrukciju. Var jau jebkuram dzelzim JETengine uzkraameet, ja nau nearko jaareekjinaas.... ;P

18071. viesis 25.marts 2002 20:35
0 0 Atbildēt

he he, astojnas sekundiites liidz simtam...

labi. fakts ir viens. tas ir labaax par MX5. kaadeelj? taadeelj ka viss razhots aarpus vaacijas SMI... :P

ps. laukji, a nu ka fleiminju! :))

18077. viesis 25.marts 2002 21:27
0 0 Atbildēt

Vechi... Nu baisie hohmas esiet te dazhi - kaa var taa seedeet LV, drochiit uz veciem dzelzhiem un veel pamaniities citus apdirst? Aiz savas nabadziibas juus iedomaajaties sevi esam krutaakus par citiem tikai taadeelj (ir dazhi te maniiti), ka esat nopirkushi sev shiltiiti uz miskastes, kura kaadreiz jauniibaa bija nedaudz daargaaka? Iesaku savus laukja (Perfblja) sniipjus izbaast no LV un paarbaudiit, ar ko tauta citur braukaa. Ja tas juusu megaapdrochiitais (nu sorry mani pazinjas) rulezisms patieshaam buutu tik kruc un izdevies, tad kapeec visur neneesaajaas jauni, spiizdiigi megarulezi?;))) Tas bija aarzemju laukja fleims, kuram nah nau organiski nepiecieshams citus apdirst, bet reizeem tomeer apniik tas kindergaardens

18078. viesis 25.marts 2002 21:32
0 0 Atbildēt

taa. fleims ir. bet ar to vien nepietix :P, uzrotii augstaak piedurkniites...

18081. viesis 25.marts 2002 21:58
0 0 Atbildēt

Ziniet kāpē visulaiku nebija opel cabrio ?

Lai cilviņi nejauktu opeļus ar lielajām misenēm, un nebērtu slonos būvgružus un izsmēķus. :)

18083. viesis 25.marts 2002 22:21
0 0 Atbildēt

Xei jus BMW un Audi fani. Lasiet un shausminieties:

Opel Calibra 2.0 Turbo 4x4, 6-gear, 204 ZS, 0-100 6,8 s.(serijveida)

Brauciet talak ar saviem 5-litrigajiem monstriem no aizmugures.

18116. viesis 26.marts 2002 10:42
0 0 Atbildēt

to Janqis:

nu tad uzraksti vēstuli visiem autoražotājiem un pasūdzies, ka viņi neattaisno tavus aprēķinus ;)) jeb uzbūvē savu dzinēju un noprezentē kādā motoršovā un liec visiem nobālēt no skaudības.

18186. viesis 26.marts 2002 14:03
0 0 Atbildēt

Xei viesis 2002-03-25 22:21:48. Lasi uz pierubii:

Opel Calibra salons ir taapati Vectra kas grab un smird un ^&$^*&^ un veel $&#$%^, ruusee arkas un viss paareejais kas var un nevar ruuseet, un rivokaa izkriit motors taapat kaa fiatiem :D, driving pleasure no tiem 204 zirgiem tikpat cik baazes BMW 315 ar karbuuzi pirms divdesmit gadiem. rubii?

ps. popel *******.

18189. viesis 26.marts 2002 14:14
0 0 Atbildēt

to Perfectyon:

Nav jau tik traki ar to Calibra, tas tomēr ir sava laika kvalitatīvākais Opel - un kopā tos lika Somijā, nevis Opel fabrikās!

PS. Ar ko Tu tagad brauc? ;-)

18196. viesis 26.marts 2002 14:23
0 0 Atbildēt

www.autonet.lv/viss.php?id=2669

Shearer megarulzzz??.....katraa zinjaa VeA fonaa jau nu ir:):)...nez no kuras datorklases tur raksti??

18252. viesis 26.marts 2002 17:53
0 0 Atbildēt

Arabu naftinieki nebrauc ar tik sliktam masinam ka MB un BMW, nerunajot par Audi. Vini brauc ar FERRARI.

18254. viesis 26.marts 2002 17:56
0 0 Atbildēt

Cik noprotu no BMW faniem, ir jaizvelas labaak ta kroplaa haizivs pirms divdesmit gadiem razotaa, nevis jaunaks autinsh. :)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti