Video: Brauksim pilsētā ne ātrāk par 50 km/h! 45

 
27.janvāris 2006 11:32

Piedāvājam noskatīties video. Atcerieties, ka braucot ar ātrumu 50km/h (pilsētā) varat saglabāt kādam dzīvību.

Video varat noskatīties šeit »»
(~3MB AVI)

 
Visi komentāri
 
191774. viesis 27.janvāris 2006 11:58
0 0 Atbildēt

Kāpēc 50 km/h? Vai ne 30km/h?

191775. viesis 27.janvāris 2006 11:58
0 0 Atbildēt

Kaut kāda h****a .

Redaktors 27.janvāris 2006 12:04
0 0 Atbildēt

Video iet runa par jūdzēm stundā.

191783. viesis 27.janvāris 2006 12:20
0 0 Atbildēt

Doma ir, ka ar 50km/h notriektam cilvēkam ir 4x lielākas iespējas izdzīvot nekā tad, ja tas izdarīts ar 65km/h

Un es domāju, ka daudziem šajā portālā 65 ir tikai vidējais ātrums apdzīvotā vietā...

191784. viesis 27.janvāris 2006 12:28
0 0 Atbildēt

Karlis:

Tad jau labaaks ir shis atteels:

foto.inbox.lv/temp_129/50kmh/165937mrtq_w.jpg

Bet nu uz 50km vilkties pilseetaa, manupraat, ir mulkjiigi.

Ja tas beerns gribees tikt zem ritenjiem, vinjsh tiks sakropljots uz muuzhu arii tad, ja taa mashiina brauks uz 25km/h.

191785. viesis 27.janvāris 2006 12:33
0 0 Atbildēt

Jā, notriecot ar 20 ir daudz reiz vieglākas traumas, kā notriecot ar 50. Un notriecot ar 1 km.h ir pavisam mazas traumas.

Pēc šāda principa spriežot - visdrošāk ir aizliegt braukšanu vispār jo traumu nekādu, bremzēšanas ceļš 0 utt....

Varbūt tomēr bērniem jāmāca, kā uzvesties uz ceļa?

191790. viesis 27.janvāris 2006 13:24
0 0 Atbildēt

Jūs nesaprotat , šeit neiet runa kas notiek ja uzbrauc cilvēkam ar tādu un tādu ātrumu, bet par to ka braucot lēnāk ir iespējams ātrāk reaģēt, ir īsāks bremzēšanas ceļš (dāži centimetri var izšķirt likteni kādam) u.tml. Galu galā ir ielas un vietas kur es piemēram braucu uz 40 un mazāk, jo var sagadiīt ka no ielas malā stāvošām mašīnām pēķšni izkries kāds skolnieks.It sevisķi jāpiebremzē braucot garām pieturās stāvošajam sabiedr.transportam. u.tml. Jābūt ļoti uzmanīgiem!

191791. viesis 27.janvāris 2006 13:38
0 0 Atbildēt

Sen nebija tāds fufelis redzēts

191793. viesis 27.janvāris 2006 14:04
0 0 Atbildēt

Doma ir, ka ar 50km/h notriektam cilvēkam ir 4x lielākas iespējas izdzīvot nekā tad, ja tas izdarīts ar 65km/h

Un es domāju, ka daudziem šajā portālā 65 ir tikai vidējais ātrums apdzīvotā vietā...

---

Ja būsim precīzi, lai reālā situācijā notriektu ar 50km/h droši var braukt ar 90km/h vismaz.

191795. viesis 27.janvāris 2006 14:09
0 0 Atbildēt

Idioti!!!

Plaanaas pieriites!

... protams par dazjiem komenteetaajiem!!!!

191799. viesis 27.janvāris 2006 14:19
0 0 Atbildēt

Par viesiem?

---

Kas attiecas uz kāda dzīvības saglabāšanu, lai viņš pats par to rūpējas.

191800. viesis 27.janvāris 2006 14:19
0 0 Atbildēt

mja, komentaari nozhelojami un atbilst tam, ko var redzeet uz ielas. :( Pats arii virs 50 nebraucu, ja nav atlauts. Oij, cik daudz neapmierinaato un psihu var redzeet... Bet pats vairakas reizes esmu izvairijies no avarijas tikai taapec, ka nebija vairak par 50, buutu bijis kaut 60, pietruuktu iespejas izvairiities...

Otrs jau ir tas, ka ja pa nereguleejamam ielam brauc uz vairak kaa 50, citi nespej normali tikt uz galvenaas ielas. Nav to atrumu 50 mulki izdomaajushi, nav, lai kaa arii katram genijam tas liktos mulkiigi. Tie 50km/h tapat ir ar asiniim rakstiiti. :(

191802. viesis 27.janvāris 2006 14:21
0 0 Atbildēt

Cartman, ko lai Tev pasaka? Tikai to, ka atliek noveeleet lai Tu pats vai tavi beerni nekad nejaushiibas peec netiek zem ritenjiem kadam, kuram liekas, ka katrs pats ruupejas par savu dziiviibu...

191803. viesis 27.janvāris 2006 14:23
0 0 Atbildēt

Būtu Tev labāka reakcija un mašīna, būtu izvairījies arī uz 70. Esmu izvairījies no avārijas arī palielinot ātrumu situācijā, kad braukšana pēc noteikumiem būtu radījusi avāriju. Labāk skatīties riņķī un braukt pēc apstākļiem, nevis kā opis ieslēgt kruīzkontroli uz 50 un tā arī čunčināt ar apziņu - es tak braucu pēc noteikumiem.

191805. viesis 27.janvāris 2006 14:29
0 0 Atbildēt

Cenšos neiekļūt negadījumā, kā arī cenšos sargāt savējos (arī mācot CSN un veselā saprāta likumus), un tam pakārtoti arī cenšos netraumēt citus. Tas ir normāli, katram cilvēkam ir tuvāko loks, kas ir svarīgāks ar pārējiem. Ideja manis rakstītajam ir, ka klipā no sākuma bija jāparādās ka no sākuma tā berna vecākiem bija viņš jāsargā un jāmāca noteikumi, tad pašam bērnam tie bija jāievēro un tikai tad var likt uzrakstu, ka autovadītājam jābrauc uz 30. Nepatīk, ka visu laiku spēlē vienos vārtos, bez maz jūties vainīgs, ka atļāvies sēsties pie stūres vispār.

Un, par klipu, red, vai ir kāds klips par notriekšanu dēļ braukšanas dzērumā? Tev vajadzētu būt. :)

191806. viesis 27.janvāris 2006 14:32
0 0 Atbildēt

Pilniigi piekriitu BMW328 raxtiitajam, ja zini ka kaada celja posmaa atrodas skola vai veel kaut kas, kur kaads neapdomigs beerns vai jaunietis var skriet paari celjam neskatoties - buutu kaa minimums vismaz jaabeidz ljerksteet pa mobilajiem un jaaskataas uz celja, arii tas jau dotu papildus droshiibu un iespeejas kadam neapdromiigajam iztikt tikai ar vieglu izbiili.

Tehniski ja piemeeram buusi kadam uzskreejis attieciigas briidinaajuma ziimes darbiibas zonaa kaadam pats vien dabuusi pa pakalju.

191809. viesis 27.janvāris 2006 15:07
0 0 Atbildēt

Pilseta ir ta vieta kur atrumu nu galigi nevajag paarkapt, visi mees grekojam ar +10+15 un pietam labi jutamies, man vasara viens sikais ar skritulslidam nozhavas tieshi pirms mashinas, paspeju apstaties, bet lai butu parbraucis pari pietruka viens metrs. Visiem buutu pie pakalas ar kaadu atrumu tu brauci -- tu nobrauci bernu un buusi vainigs - un diez vai pats labi jutisies - man jau tad pieruka lai kajas butu stivas un mugura slapja.

191814. viesis 27.janvāris 2006 15:45
0 0 Atbildēt

Cartman, par to speli vienos vaartos- to Tu sev kaa reizi arii pasaki.:) Diemzhel pasaule nav ideaala. Un tieshi tapec man negribeetos kadu nobraukt.

Diemzheel Tu arii nevari spriest par manu reakciju. Sevi neslavinot varu teikt, ka taa ir krietni asa un liidz shim ir bijusi asaaka par parejiem uz celja. Kas arii ir glaabis ne vienu vien reizi no avarijas. Ir arii pedalis griidaa miits lai izvairiitos, visadi gadaas. Bet tik un taa, pilsetaa vairak par 50- ni un ni. Galu galaa, man nav japaarkaalj tapec, ka citi to dara... Galu galaa, ja kadam kas nepatik, lai taisa savu partiju un tiek saeimaa, maina shos mulkiigos CSN.:) Pretejaa gadiijumaa no manas puses pret shadiem paarkaapejiem ir tikai nicinaajums un ignore.

Tiesa, ja varu, vienmer palaizhu garam kadu skrejeeju.:)

191815. viesis 27.janvāris 2006 15:56
0 0 Atbildēt

Nav jau jābūt tikai bērnam, lai pakļūtu zem riteņiem. Uz intensīvas kustības (gan auto, gan cilvēku) ielām netrūkst infantīlu "zīmuļu", kuri mēģina paskrieties no viena luksofora līdz otram, kādam kaut ko demonstrēdami. Pat tagad visai slidenajā laikā! Vakar jauneklis ar skaisti tjūnētu hondu, gandrīz ielikās krustojumā, kuru tobrīd šķersoja daudz gājēji!! Bremzēja šamējais, bet nevisai sekmīgi. Varētu teikt, ka mani notrieca. Pamanījos daiļi palekties un ar saviem 130 kg uzkris uz hondas haubes! :) Ja neskaita ka elkonis nedaudz smeldz un netīras bilses, ta salīdzinoši mani zaudējumi ir krietni mazāki, kā nelaimīgajam hondas īpašniekam. Turklāt nenocietos un hondists norāvās pa seju! Šķiet, ka bija pelnījis! Vismaz citi gājēji mani atbalstīja! Iedomāsimies, ja tā honda būtu ielikusies cilvēkos ar lielāku ātrumu... Tur bija bērni, sievietes arī kā vecāka kundzīte! šoreiz paveicās (kā nu kuram), bet šādi piloti-idioti, kā jau minēju, netrūkst ielās kur arī mēs gribam pārvietoties! laimīgu ceļu!

191817. viesis 27.janvāris 2006 16:03
0 0 Atbildēt

Ja kas - ir vietas pasaulē kur pilsētās brauc uz 60.

Un es neesmu redzējis nevienu loģisku argumentu ātruma ierobežojumam 50.

Argumentus - jo lēnāk jo drošāk - par loģiskiem neuzskatu. Kaut kad principā parezi viņi ir. Bet pēc šādas loģikas vadoties - jābrauc ir ar ātrumu 5 km/h - pavisam droši sanāks - traumas gājēji negūst, laiks reakcijai - milzīgs, bremzēšanas celš minimāls :)

Un viesi - tiek kas šo ierebežojumu ir izdomājuši (deputāti) un tiek kas par viņa ievērošanu rūpējas (CP) ir pēdējie kas viņu dzīvē ievēro......

Un spēle notiek vienos vārtos - vienmēr vainīgi vadītāji. Un neviens nerunā ka bērniem un pensionāriem arī jāievēro CSN....

(ja kas - bērni mūsdienās ļoti labi zin savas tiesības, bet aizmirst par pienākumiem un likumīgi NAV nekādu iespēju sīci sodīt - pat pēriens ir aizliegts!!!)

191821. viesis 27.janvāris 2006 16:14
0 0 Atbildēt

Ronalds:

nu un kads tad ir tavs priekšlikums? 100 km/h? Un piekaut visus gājējus, tā sacīt profilaksei?

191823. viesis 27.janvāris 2006 16:26
0 0 Atbildēt

Spēcīgs video, ļoti spēcīgs, mani aizķēra. Tiem, kuriem liekas, ka šādi video ir muļķības ir pilnīgi lohi un mazattīstīti āksti.

Es pats gan pa pilsētu diezgan bieži pārsniedzu ātrumu, lai gan pēdējā laikā esmu palicis būtiski gudrāks. Izskrienos uz šosejām un rallija trasēs.

191826. viesis 27.janvāris 2006 16:37
0 0 Atbildēt

nekas, nekas, dirseeji. peec pirmaa beerna domas mainiisies :)

191827. viesis 27.janvāris 2006 17:04
0 0 Atbildēt

Ronald. Video ir par to, ka šī 10-15km/h starpībs IR būtiska.

Savukārt pilsētā pārsniedzot ātrumu par šiem 10-15km/h NEKUR nevar paspēt ātrāk.

:(

191829. viesis 27.janvāris 2006 17:50
0 0 Atbildēt

Chuguns - nebuus vis taisniiba par to "nobrauc beernu un vienmeer vainiigs". Tas varbuut sirdsapzinjas liimenii... bet ne juridiski.

191831. viesis 27.janvāris 2006 18:53
0 0 Atbildēt

man viens kabluka būdā ieskrēja un izrubijās kad es ar ātrumu 5km/h no čaka uz dzirnavu griezos. :-)

191832. viesis 27.janvāris 2006 19:25
0 0 Atbildēt

Atkal diskursijas par sāpīgām tēmam.... :D

Ja cilvēkam savlaicīgi nesniegt kvalificētu medecinisku palidzību - viņš nomirs arī no 20km/h ja atdursies pret SUV.... ;) ta kā visa šī demogoģija nekā nav vērta.... Sīkājiem jārāda līķus morgos - lai zinātu kā jādoma pirms ielas šķērsošanas....

Starp citu ja notriekt cilvēku ar 80km/h - tad viņam ir ļoti labas izredzes izdzīvot ja 10 minūšu laikā viņš tiks nogadāts slimnīcā... protams ja viņam ir iekšējas traumas.... ļoti daudz cilvēki iet bojā tādēļ kā apkārt stāv gudriši un domā kā cilvēks pagalam... bet cilvēks dažreiz ir dzīvs un lēnam mirst šokā stāvokli....

191833. viesis 27.janvāris 2006 19:46
0 0 Atbildēt

Tēma diezgan sāpīga. Var saprast gājējus un var saprast vadītājus. Tomēr es pastāvu uz to, ka likumu nezināšana neatbrīvo no atbildības.

191834. viesis 27.janvāris 2006 20:19
0 0 Atbildēt

labi, ka pec šīs skumjā un patiesam pārliecinošā video, starp riebīgiem, paštaisniem un nepamatotiem komentāriem parādās arī saprātīgi vārdi daži..

es arī uzskatu, ka cilvēki ar izglītību un pieredzi, pētot satiksmi un statistiku un to visu savienojot ar fizikas likumiem un cilvēka spējām un iespējām, ir secinājuši, ka šiem dažiem km/h patiesām ir izšķiroša nozīme..

un vēl pasmējos (labā nozīmē) par viesa 191815 atgadījumu.. :)

191835. viesis 27.janvāris 2006 20:22
0 0 Atbildēt

gudriniek, anonīmais viesi 191832., paradīji bērnam līķi.. tas sabīstas un staigā tikai pa trotuāriem, kur viņu panāk viens tāds uz 65 braucējs, kurš nav spējis sabremzēt un lai neietriektos priekšā braucošajā autiņā, parauj uz trotuāra......

191845. viesis 28.janvāris 2006 11:21
0 0 Atbildēt

"Master_D [?] 27.01.2006 17:04

Ronald. Video ir par to, ka šī 10-15km/h starpībs IR būtiska.

Savukārt pilsētā pārsniedzot ātrumu par šiem 10-15km/h NEKUR nevar paspēt ātrāk.

: ("

Nu ja 15 km/h ir tik svarīgi un pilsētā neko nemaina laika ziņā - varbut braucam uz 35 km/h ?????

191847. viesis 28.janvāris 2006 14:01
0 0 Atbildēt

Gandriz ka anekdote, vieni pret otri par, bet neviens nedoma par patieso problemu. Nu ne jau tikai cilveki ir vainigi, ka parsniedz atrumu, bet gan sistema, kas veicina sadu procesu. Musu atruma ierobezojumi ir izzisti no pirksta un pienemti paskatoties uz to ka kads cits kaut kur kaut ko lidzigu ir izdarijis. Un tiem nav nekada sakara ir fizikas vai statistikas petijumiem.

Pie mums ir pienemts ierobezojumus ignoret tadel, ka tie nekadi neatbilst patiesajai situacijai. Es pats regulari parsniedzu atlauto atrumu, bet nez kadel tikai Latvija un Polija. Visas citas Eiropas valstis tada velesanas nemaz nerodas, jo vienmer vari but parliecinats, ka ierobeojumam ir iemesls, nevis maksimalie 30km/h ir tadel, ka kadam pec remonta ir paris menesus aizmirsies nonemt zimi.

191848. viesis 28.janvāris 2006 14:40
0 0 Atbildēt

piekrītu seenei, tomer, es nevienmēr jūtos tik pārliecināts par savam zināšanām un intuīciju, lai spētu pats izdomāt optimālo braukšanas ātrumu.. protams, ka ir vietas, kur pārsniedzu, gluži tāpat kaa ir vietas, kur it kā drīkst uz 90 bet braucu uz 70...

191850. viesis 28.janvāris 2006 19:03
0 0 Atbildēt

Ljoti labs video.

191853. viesis 28.janvāris 2006 22:49
0 0 Atbildēt

Video turpinājums-bērna vecāki žūpo piepīpētā virtuvē,skan skaļa mūzika,uz galda ēdiena paliekas,tukšas konservu kārbas,virtuves kaktā dažas tukšas pudeles un galda vidū-krāsainā,bērna CSN mācību grāmatiņā ietīta pusapēsta siļķe ap kuru lidinās muša....!

Tad spilgti sarkans(asiņojošs uzraksts)"Nežūpo,bet iemāci savam bērnam kā uzvesties uz ielas,jo tu taču viņu kaut mazliet,bet mīli....!" fonā plīstošu stiklu,bērnu kliedzienu,vaimanu raudu skaņas.Tālāk seko bildes no tieslietu morga ar diemžēl baisas,bet patiesas realitātes par priekšlaicīgi izdzisušajām dzīvībām.Uz vāju un attālinošu sirdspukstu fona skan nepielūdzamā statistika.

191854. viesis 28.janvāris 2006 23:18
0 0 Atbildēt

Par žūpošanu varbūt esmu mazliet pārspīlējis,taču klipiņa nepieciešamību ar tieši tādu vadmotīvu,kā esmu pieminējis,taču nevar noliegt.

Viesis esmu tāpēc,lai liekuļiem būtu mazāk par ko spriest.

191866. viesis 30.janvāris 2006 1:33
0 0 Atbildēt

Galu galā - runa šeit ir par kompromisiem: nekad 100% bērnu nebūs rātni izdressēti un nešķērsos ielu tikai pēc noteikumiem, tikai pa pārejām un tikai pie zaļās gājēju luksofora gaismas! Un nekad 100% autovadītāju nebrauks pilsētā ne ātrāk kā ar 50 km/h! Un tas arī nav vajadzīgs!!!

Šie kllipi liek padomāt, pirms konkrētā situācijā spied pedāli grīdā... PADOMĀ, vai nav kāds nepārredzams stūris no kura tūlīt var parādīties mazs palaidnis vai prātu ar šņabi aizlējis onka! Un, ja tajā brīdī Tu tiešām padomāsi un Tev prātā ienāks redzētā saluzītā asiņainā meitenīte, un arī pēc tam Tev sirdapziņa atļaus mīt grīdā - MIN DROŠI - vienīgais uz ko vari uzrauties ir policijas postenis aiz tuvākā līkuma un kādi 4 soda punktiņi pie tiem 50 Ls, ko ieskaitīsi Valsts budžetā :) ... bet nevis uz savas dzīves lielākās nelaimes (cilvēka dzīvības izdzēšanas absolūtas neapdomības dēļ)... Jo Tu BŪSI PADOMĀJIS UN VĒLREIZ IZVĒRTĒJIS VISUS APSTĀKĻUS, LAI NENOTIKTU NELAIME :) Un Tavs pārdomātais lēmums braukt tik un tik ātri noteikti būs 100x labāks un visiem drošāks, nekā vieglprātīgais un neapdomīgais.

P.S. Lielbritānijā bezmaz pie katra staba un krustojuma uz brauktuves un uz lieliem plakātiem ir uzraksti "Samazini ātrumu!", "Nebrauc dzēris!", "Piesprādzē drošības jostas!", "Lieto bērnu sēdeklīti!" Manuprāt tas liecina vai nu par to, ka britiem ir drusku pašvaki ar galvu, ka ik uz soļa jāatgādina elementāras lietas, vai arī, ka tur valda uzskats - "dubulti šūts neplīst" - ja atgādinam to, kas 90% indivīdu jau tā pat ir skaidrs, tomēr paglābsim no nelaimes atlikušos 10% "aunu" un arī paglābsimies paši no iespējas ciest no šiem "auniem...

191880. viesis 30.janvāris 2006 11:09
0 0 Atbildēt

Liepājā pagāšvasar 2 meitēni zem džipa paskrēja. Džipa ātrums bija ļooti maziņš (kautkas ap tiem pašiem 30km/h IMHO), sīkie vienkārši neskatīdamies izmetās uz ielas tieši zem džipa. Rezultātā 1 līķis un 1 reanimācijā. Aizliegsim džipus vai azliegsim braukt pa ielu?

Tā pat ar to ātrumu tur vēl bija zamaročkas - tipa lēnām "trāpot" cilvēks tiek novelts gar zemi un autiņš tam uzbrauc virsū. Pie lielāka ātruma cilvēks tiek uzrauts uz kapota. Vai kautkas tamlīdzīgs. Aiz kam te arī ir jautājums - a kas ir labāk, ka cilvēks tiek saspiests ar mašīnu vai ka tas ar pārlauztām kājām uz kapota paliek? :

P.S. - Tas nenozīmē ka es atbalstu lidošanu pa pilsētu. Vienkārši ņav labi arī pretējā galējībā aiziet.

Redaktors 30.janvāris 2006 11:11
0 0 Atbildēt

Doma ir nedaudz cita - pie mazākiem ātrumiem vadītājs, ja vien nav ēzelis, var paspēt izvairīties/sabremzēties un bērns paliktu dzīvs...

191905. viesis 30.janvāris 2006 14:54
0 0 Atbildēt

Diemžēl ir vēl viena lieta - jo zemāks ātrums mašīnām, jo vairāk "izlaižas" gājēji. Ja redz, ka mašīnas kustas lēnām un nerada tiešus draudus, tad uzkata, ka var iet pa brauktuvi visos virzienos kad un kā vien iedomājas. Uz dažām mazākām ieliņām gadās, ka gājēji iet pa pašu ielas vidu, tā ka neapbraukt ne pa vienu pusi un neliekas traucēties, jo tā redz viņiem ērtāk un uz pārējiem uzspļaut...

Tas nenozīmē, ka aģitēju "lidošanu", taču patlaban jau visa Rīga tiek pārvērsta par vienu vienīgu gājēju zonu. Kur vien sliņķi iebradā taisnāko taciņu no pieturas uz veikalu, tur naskie ceļinieki "uzbliež" jaunu neregulējamu pāreju uz ielas ar 2-3 joslām katrā virzienā. Tas nekas, ka pēc 20 m ir regulējams krustojums ar gājēju pāreju... Ko tas dod - gājēji tik un tā vazājas ne pa pāreju bet blakus, tā kā ērtāk. Zin ka lielākā daļa vadītāju brauc uzmanīgi - gan jau tīšām virsū nebrauks...

191912. viesis 30.janvāris 2006 15:56
0 0 Atbildēt

jā.. ir gadījumi, kad cilvēki velkas pāri ceļam ar tadu matemātisku precizitāti izrēķinājuši, ka paspēs.. lielakoties arī paspēj un nav jābremzē.. bet citriez riktīgi nokaitina šāda attieksme.. reiz vilkās pāri divas pusmūža dāmītes un nu nemaz neskatās ne pa labi ne pa kreisi un ejot jautri klačo.. jutu ka vajadzēs piebremzēt.. uzpīpinu.. šīs divas pat nepaskatas.. tad ar melnu šīku sabremzēju, ka tās kūleni apmeta no bailēm un no ceļa bija nost palekdamās..

tā ka, protams, atbildība ir jādala..!!

191917. viesis 30.janvāris 2006 16:51
0 0 Atbildēt

murgs...

191953. viesis 31.janvāris 2006 9:33
0 0 Atbildēt

manā skatījumā ātruma limita jēga mūsdienās ir stipri stiepta, īpaši tik ačgārni organizētā valstī, kā Latvija. cik arī esmu bijis Eiropā, nu nevienā vietā auto pa pilsētu nebrauc uz 50 km/h ( ok - viņiem ir 60 km/h) un ja arī pa maģistrālajām ielām visi brauks uz 50, izlīdīs tur bērns, "vāks" viņam ir garantēts. savukārt pagalmos - piekrītu. tur ātruma rekordi nav jāstāda. līdz ar to šī video morāle ir visai staipāms jēdziens.

191955. viesis 31.janvāris 2006 9:38
0 0 Atbildēt

191795. viesis

191800. viesis

kā man patīk šie anonīmie gudriķi viesi, kuri tik to vien prot, kā visus apsaukāt par idiotiem!!

192270. viesis 6.februāris 2006 17:25
0 0 Atbildēt

hā hā

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti