Uzsāks Dienvidu tilta redzamo metāla daļu montāžu 11

 
30.janvāris 2006 11:13

Baltijas valstu patlaban lielākā būvniecības objekta – Rīgas Dienvidu tilta – celtniecībā sācies viens no būtiskākajiem un redzamākajiem darba posmiem: pagājušajā nedēļā tilta būvnieki - akciju sabiedrība "Dienvidu tilts" - saņēmusi pirmās metāla konstrukcijas, kas paredzētas tilta laiduma montāžai.

Metāla konstrukciju laidums veidos tilta redzamo daļu virs Daugavas, un to montāža atbilstoši darbu grafikam sāksies jau šā gada februārī.

Tilta laiduma metāla konstrukciju apjoms būs 7000 tonnu, un Dienvidu tilta būvniekiem tās tiks piegādātas līdz 2006. gada beigām. Dienvidu tilta laiduma konstrukciju montāžu, savienojot abus Daugavas krastus, plānots pabeigt 2007.gada pirmajā ceturksnī. Pēc tam uz šo tilta konstrukciju laiduma tiks būvēta braucamā daļa, gājēju ietves, izvietotas margas un veikti visi citi nepieciešamie tilta celtniecības darbi, kuri, kā ziņots jau iepriekš, pilnībā tiks pabeigti 2008. gada vasarā.

Tilta metāla konstrukcijas piegādā a/s "Voroņežstaļmost", kas ir viena no Krievijas Federācijas lielākajām un atzītākajām specializētajām tiltu metāla konstrukciju ražotnēm. Konstrukciju atbilstību augstas kvalitātes prasībām novērtēja gan Dienvidu tilta pārstāvji, gan Pasūtītāja un tehniskās uzraudzības pārstāvji no Rīgas domes puses, gan arī attiecīgie speciālisti no celtniecības kompānijām.

Dienvidu tilta celtniecības darbi notiek saskaņā ar noteiktajiem termiņiem. Tilta celtniecības ģenerāluzņēmējs ir a/s "Dienvidu tilts", kurā apvienojušās sešas vadošās Latvijas celtniecības kompānijas, kuras ir specializējušās tieši tiltu izbūves darbos un kuru speciālisti ir savas nozares eksperti ar ilgstošu darba pieredzi gan Latvijā, gan ārvalstīs. Tās ir: SIA "Skonto būve", a/s "Latvijas tilti", a/s "BMGS", SIA "Tilts", SIA "Rīgas tilti" un SIA "Viadukts".

Dienvidu tilts ir vērienīgākais, sarežģītākais un lielākais šāda veida projekts Baltijas valstīs pēdējo 25 gadu laikā. 2005.gada decembrī tika pabeigta visu desmit tilta balstu izbūve, ko apliecināja Rīgas domes parakstīts pieņemšanas un nodošanas akts.

 
Visi komentāri
 
191887. viesis 30.janvāris 2006 11:28
0 0 Atbildēt

Plašākā informācija par Dienvidu tiltu:

www.rdpad.lv/tilts/

191890. viesis 30.janvāris 2006 12:15
0 0 Atbildēt

ar šito tiltu nebūs kā ar poļu katovices paviljona jumtu lielā salā? tie poļi dievojās, ka sniegu notīrījuši, un tad iznāk, salūza tāpēc, ka metāla konstrukcijas nebija domātas tik zemai āra temoperatūrai

191894. viesis 30.janvāris 2006 12:58
0 0 Atbildēt

rakstu nelasiju, bet vai tas nozīmē, ka līdz šim montēja neredzamas tērauda daļas?

191897. viesis 30.janvāris 2006 13:49
0 0 Atbildēt

Nu ko atziistami, iisteniibaa mani arvien veel nebeidz izbriiniit tas cik saliidzinoshi mieriigi shis projekts tika aizsaakts, ne tur liela azhiotaazha presee ne tur lieli striidi buuvnieku starpaa.

Atliek vien noveeleet pashiem sev, lai vienmeer viss izdotos tik sakariigi.

191898. viesis 30.janvāris 2006 13:50
0 0 Atbildēt

Un kas tie "Dienvidu tilta pārstāvji" par zvēriem? :? :D

191903. viesis 30.janvāris 2006 14:43
0 0 Atbildēt

nesmuks gan tas tilts

sailem

191907. viesis 30.janvāris 2006 15:42
0 0 Atbildēt

Maziņas gan tās vantis būs:(Uzkāpjot līdz augšai,laikam ekleru nedabūt:(:(:(Laikam tik cepumu izsniegs:D

191910. viesis 30.janvāris 2006 15:47
0 0 Atbildēt

to Kaspersky

ja ruupiigi izlasiisi raxtu, tad arii sapratiisi, kas ir Dienvidu tilta paarstaavji:)

191914. viesis 30.janvāris 2006 16:44
0 0 Atbildēt

Man tomēr škiet, ka Rīgas akūtajām transporta problēmām aktuālāks pašlaik būtu Ziemeļu tilts vai tunelis.

191935. viesis 30.janvāris 2006 19:07
0 0 Atbildēt

Riigas transporta probleemaam var paliidzeet tikai viens normaals autoritatiivs leemums - aizliegt satiksmi riigaa.

192048. viesis 1.februāris 2006 13:32
0 0 Atbildēt

Tiešām sen nekas tāds nav būvēts. Ar kaut ko taču jāsāk, un kāda vaina Dienvidu tiltam? Es gan priecājos, ka būs kāda jauna nozīmīga inženierbūve, un neesmu tāda skeptiķe, ka TIK UN TĀ BŪS SLIKTI.

Lietas ir tādas kādas tās ir, viss atkarīgs attieksmes...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 18

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 7

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti