Rallijā «Sarma 2006» uzvar Ivars Vasaraudzis 4

 
6.februāris 2006 9:18

Rallijs „Sarma 2006”, kas ir otrais LMT un Siemens Latvijas Rallija čempionāta posms un kas 4., 5. februāri norisinājās Gulbenes apkārtnes ceļos, noslēdzās ar Ivara Vasaraudža / Valda Spredža ekipāžas uzvaru rallija absolūtajā vērtējumā un N4 klasē.

Ziemas ralliju tradīcija - rallijs „Sarma 2006”, šogad laika apstākļu dēļ attaisnoja savu nosaukumu, jo sevišķi otrajā rallija dienā, kad gaisā vizēja īsta un dabīga sarma. Abas sacensību dienas nesa pamatīgi daudz pārsteigumus skatītājiem un izmaiņas līderu rindās, pierādot, ka LMT un Siemens Latvijas Rallija čempionātā valda tik dinamiska cīņa, ka līderus iepriekš prognozēt nav tik viegli.



Rallija „Sarma 2006” absolūtajā ieskaitē, sākot ar pirmās rallija dienas otro pusi, vadībā turējās Ivara Vasaraudža / Valda Spredža ekipāža, kas ne mirkli neļāva sev pietuvoties sekotājiem. Otro vietu sīvā konkurencē pēdējā ātrumposmā izcīnīja Raimonds Kisiels / Gatis Panavs, atstājot Slavas Popova / Talis Perosti ekipāžu trešajā vietā.

N4 klasē, pēc Jāņa Vorobjova izstāšanās pirmajā rallija dienā, stabilu līdera vietu ieņēma Ivars Vasaraudzis / Valdis Spredzis no „Skandi Auto Rallija Komandas”. Ivars Vasaraudzis: „Redzot situāciju pēc pirmās rallija dienas, domājām braukt tā lai noturētu pārsvaru pār sekotājiem, bet secinājām, ka neesam lēni un lielākoties braucām ātri un pārliecinoši, neuzņemoties lieku risku. Vienīgi pēdējos ātrumposmos nolēmām nedaudz samazināt tempu.”

Spraiga cīņa izvērtās par atlikušajām vietām uz goda pjedestāla. Ja pēc pirmās rallija dienas otro vietu šajā klasē ieņēma Aivis Egle, bet Aldis Pīlēns bija trešais, tad otrajā rallija dienā ekipāža Aldis Pīlēns / Pāvels no „AP Team” darīja visu, lai izcīnītu otro vietu, kas viņiem veiksmīgi arī izdevās. Ekipāžu Aivis Egle / Normunds Aizkalns no „RAMI R-evolution Racing” pēdējā ātrumposmā pievīla tehnika, un viņi nespēja cīnīties ne pret Pīlēnu, ne „LMT rallija komandas” ekipāžu Māris Neikšāns / Māris Jēkabsons, kas apsteidza Egli un ieņēma godpilno trešo vietu klasē N4.

Sarežģīta un neprognozēta cīņa izvērtās N3 klasē, kas sagrieza ar kājām gaisā visus priekšstatus par gaidāmo sezonu. Līdz otrās dienas vidum, šīs klases līderi bija tēvs ar dēlu - Ivars un Krišjānis Caune no „Bensons Honda Racing” rallija komandas, bet pāris ātrumposmus pirms finiša, vecmeistara radīto slodzi neizturēja viņa mašīnas sporta amortizators, un uzvarētāja lauri gaidīja nākamo līderi. Jau sākot ar pirmās rallija dienas otro pusi, pagājušā LMT un Siemens Latvijas Rallija čempionāta posma N3 klases uzvarētāju Dana Lešča / Jāņa Vīksnes „Liepājas rallija komanda” pakausī bija jūtama Arta Štrausa / Raimonda Tihonova „STO Rally team” karstā dvaša.

Otro rallija dienu abas šīs ekipāžas uzsāka ar spraigu cīņu, kurā par uzvarētāju kļuva Artis Štrauss, kas pēc finiša skaidroja: „Uzsākot sezonu, nebijām domājuši jau sākumā iesaistīties cīņā par uzvarām, bet man tik ātri izdevās pierast pie jaunās sporta automašīnas, ka viss notika pats par sevi. Vienīgi varu nomierināt visus, kuri domā, ka šis bija mans otrais rallijs mūžā, jo tā nav. Agrāk es startēju ar VW Golf sporta automašīnu, bet tā neļāva man sevi pierādīt.”

Par šādu nepieredzējušas ekipāžas izaugsmi Arta Štrausa / Raimonda Tihonova ekipāža saņēma Siemens un LMT Rallija zvaigzni. Otro vietu N3 klasē izcīnīja Dans Leščs, bet trešo Mārtiņa Meldrāja / Gundara Vītola ekipāža no „Liepājas rallija komandas”.

LMT un Siemens Latvijas Rallija kausa izcīņā „A plus” ieskaitē otrajā rallija dienā bija aizraujoša cīņa. Ja pēc pirmās dienas ar 1,1 sekundes pārsvaru līderi bija Slava Popovs / Talis Perosta, tad otra igauņu ekipāža Prīts Saluri / Indreks Lepps šo līdera pozīciju viņiem atņēma. Abu igauņu ekipāžu vidū notika ļoti sīva cīņa ar niecīgu laika atstarpi vienai no otras, bet otrajā rallija dienā šajā cīņā iejaucās „Skandi Auto Rallija Komandas” ekipāža Raimonds Kisiels / Gatis Panavs, kas pēdējā ātrumposmā izcīnīja uzvaru ar 0,1 sekundes pārsvaru pār Slavu Popovu un 11,1 sekundes pārsvaru pār Prītu Saluri. Raimonds Kisiels pēc finiša atcerējās: „Pagājušogad rallijā „Sarma” 1,4 sekunžu dēļ es Eglem zaudēju sesto vietu absolūtajā vērtējumā, šogad es ieguvu otro vietu, tikai par 0,1 sekundi apsteidzot Popovu. Jāsaka, ka dažreiz veicas, dažreiz nē!”

„AR2000” ieskaitē pārliecinoši līderi abas dienas bija Egila Īles / Māra Īles ekipāža no „SEB Unilizings Rallija komandas”, kura apsteidza „LMT rallija komandas” ekipāžu Artūrs Priednieks / Jānis Kirkovalds. Otrās vietas ieguvējus noķert neizdevās Arvja Vecvagara / Aināra Kalniņa ekipāžai no „RAMI R-evolution Racing” rallija komandas, kura ierindojās trešajā vietā.

Kopā ar rallija ekipāžām, „Sarma 2006” startēja arī apvidus automašīnas. Starp tām ātrākā bija Jāņa Nagļa / Aleksandra Innusa ekipāža ar T1 klases sporta automašīnu no „RE Autokluba”. Otrā finišēja „Liepājas rallija komandas” ekipāža Guntars Laugalis / Māris Deklaus ar N1 klases automašīnu, bet trešie - Andris Feldmanis / Rolands Slavinskis arī ar N1 klases automašīnu.

Komandu vērtējumā ar dubultuzvaru godpilno pirmo vietu izcīnīja „Skandi Auto Rallija Komanda”.

Rallija „Sarma 2006” notikumus skatieties televīzijas kanāla TV5 ēterā ceturtdien, pulksten 23:30, bet plašākus rezultātus meklējiet internetā www.autorally.lv

 
Visi komentāri
 
192209. viesis 6.februāris 2006 12:47
0 0 Atbildēt

Kādi ta Redam rallī rezultāti??

Redaktors 6.februāris 2006 16:07
0 0 Atbildēt

Mēs braucām pa "01". Kādi tur var būt rezultāti?

192255. viesis 6.februāris 2006 16:41
0 0 Atbildēt

āā,ta jau švaki,es pa"0,7".

192287. viesis 6.februāris 2006 18:24
0 0 Atbildēt

Artis Štrauss - malacis, tā turēt!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti