«Mazda6» atkaro līderpozīcijas 74

10.februāris 2006 10:10

Mazda6 kārtējo reizi apliecinājusi, ka ir populārākais modelis starp vidējās klases automašīnām, un šī gada janvārī atkarojusi pirmo vietu savā segmentā.

Mazda6 pirmo reizi Latvijas tirgū sevi pieteica 2002. gada nogalē, savukārt atjauninātais Mazda6 modelis tirdzniecībā nonāca 2005.gada jūlijā un veiksmīgi turpina iepriekšējā modeļa panākumus.

Arī pārējiem Mazda modeļiem ir labi pārdošanas rādītāji, jo šī gada janvārī, salīdzinot ar 2005.gada janvāri, Mazda automašīnu tirdzniecības apjomi palielinājušies par 46 procentiem.

"Mums gads ir sācies ļoti labi, jo Mazda6, kas ir populārākais Mazda modelis, atkal ir līderis. Tas nozīmē, ka cilvēkiem, neskatoties uz plašo piedāvājuma klāstu vidējās klases automašīnu segmentā, joprojām patīk šī automašīna. Domāju, ka arī turpmākie šī gada mēneši mums būs veiksmīgi, jo, kā mēdz teikt, ja gads ir labi sācies, tad tāds tas arī būs," – stāsta SIA "Inchcape Motors Latvia" (IML) direktors Juris Bogdanovičs.

"Kopš darbības sākuma Latvijā, IML ļoti lielu vērību ir pievērsusi mārketinga aktivitātēm. Janvāra statistikas rādītāji apliecina, ka uzņēmuma mārketinga politika ir bijusi pareiza un nesusi augļus. Arī šogad IML īstenos dažādas mārketinga aktivitātes, lai veicinātu Mazda un Jaguar tirdzniecības apjomu palielināšanu. Šogad IML klientiem piedāvās pilnīgi jaunus produktus, kādus līdz šim neviens Latvijas autotirgotājs vēl nav piedāvājis," – komentē J.Bogdanovičs.

Janvārī tika pārdotas arī 3 Jaguar markas automašīnas, no kurām divas bija luksus klases limuzīni XJ.


 
Visi komentāri
 
192590. viesis 10.februāris 2006 10:52
0 0 Atbildēt

nekas

192591. viesis 10.februāris 2006 10:56
0 0 Atbildēt

Tagad pirkt mazda 6, manuprāt ir bezgaumības kalngals. Pats braucu ar jauno passat highline, iegadatu pirms mēneša, pilna pakete ekstru, ieskaitot tādas, kas mazdām vispār nav, piem. lūka ar saulesbateriju salona vēdināšanai vasarā.

192594. viesis 10.februāris 2006 11:10
0 0 Atbildēt

nu un kā inchapei ar servisu sastāv ? tikpat jautri kā vienmēr ? Elementārai eļļu maiņai rinda 4 - 5 dienas, virsbūves nav vispār (ir Mūsā), rinda 4 - 6 (8) nedēļas.

Vai šai bezgala populārajai mašīnai kaut kādas rezerves daļas noliktavā glabājiet ? Mūsu firmā ir 5 gab. M6. Līdz šim vienīgā daļa ko esam dabujši uzreiz, bez pasūtīšanas, ir eļļas filtri. Visi pārējie sīkumi un krikumi ir bijuši jāgaida 1 - 3 nedēļas.

solijuma "noskaidrot un atzvanīt" nepildīšana joprojām ir nozares standarts ?

Var jau būt ka M6 ir pasaulē lētākā vidējās klases mašīna, bet nu cien. potenciālie klienti - bonusā jūs saņemsiet pasaulē lētāko servisu...

192598. viesis 10.februāris 2006 11:20
0 0 Atbildēt

Tapeec ir otrs autorizeetais Mazdas garantijas serviss Aura Auto...

192600. viesis 10.februāris 2006 11:48
0 0 Atbildēt

manuprāt, tiem mazda tirgotājiem steidzīgi jābūvē lielākas telpas ar lielāku apkalpošanas jaudu, citādi galīgi šķēŗsām, ja tiešām jūs sakiet, ka šitā jāgaida

192607. viesis 10.februāris 2006 13:03
0 0 Atbildēt

jaa, es pats savu Mazda6 dzenu tikai uz Aura Auto servisu....... vienreiz biju M-Motoraa - nu paldies, nevajag.........

192610. viesis 10.februāris 2006 13:40
0 0 Atbildēt

Ar virsbūvju remontu tiešām ir kā ir. Ilgi dabūju gaidīt i detaļas, i rindā. A citādi ar M-Motoru man sadarbība normāla - zinu, cik nedēļā nobraucu un nav nekādu problēmu laicīgi piezvanīt un pieteikt apmeklējumu. Vienreiz, kad pats remonts iebremzēja, M-Motors man pat iedeva citu Mazdu, ar ko braukāties.

Passat vs Mazda6: Precīzi cenas tagad slinkums pētīt, bet, ja velk uz dīzeli, tad tiešām Mazda varētu iznākt neizdevīga. A benzīnniekiem tomēr jāņem vērā, ka līdzīgi aprīkots Passat IMHO būs ievērojami dārgāks par Mazda6.

192611. viesis 10.februāris 2006 14:01
0 0 Atbildēt

192591. viesis 10.02.2006 10:56

Tagad pirkt mazda 6, manuprāt ir bezgaumības kalngals. Pats braucu ar jauno passat highline, iegadatu pirms mēneša, pilna pakete ekstru, ieskaitot tādas, kas mazdām vispār nav, piem. lūka ar saulesbateriju salona vēdināšanai vasarā.

---- nu jā - šādu fīču mazda nav izdomājusi, tā vienkārši piedāvā klimatkontroli.

192616. viesis 10.februāris 2006 14:44
0 0 Atbildēt

Nevajag pirkt Mazda-6, bet gan Mazda-5 - par apmēram to pašu naudu var dabūt septiņvietīgu auto ar krietni plašāku salonu.

192617. viesis 10.februāris 2006 14:52
0 0 Atbildēt

VWfanam

Nu par to Mazda 5 stipri parspilets, septini punduri varbut ari var braukt visi reize.

192621. viesis 10.februāris 2006 15:06
0 0 Atbildēt

Xex, Mazda 6 tads labs shrots, salidzinajuma ar Vacijas automashinam:)

192623. viesis 10.februāris 2006 15:10
0 0 Atbildēt

'' piem. lūka ar saulesbateriju '' - nu baigais jaunums !!! , tā lūka bija opelim jau 80-to gadu vidū ,bez mazda - re-rullē :)

192627. viesis 10.februāris 2006 15:15
0 0 Atbildēt

Tā aura kas tagad tirgo micubiši ? nu piedodiet, var jau būt ka man vnk neveicas ar servisiem (vai arī prasības nav pietiekoši piezemētas), bet aura sako vēl smagāk par mmotoru

kamēr viss griežas kā plānots visi ir labie, patiesība paceļas tikai tad kadsastopamies ar nopietnākām probzām

192594. viesis

192629. viesis 10.februāris 2006 15:33
0 0 Atbildēt

196217.viesim

Vakar pats izložņāju Mazda-5 un secinu, ka, ja otrajā rindā sēdošais nedaudz pieraujas, bet ne tik daudz, ka ceļi duras vadītāja sēdekļa atzveltnē, tad trešajā rindā sēdošais 181 cm garš cilvēks var justies gandrīz labi - 6 balles no 10 pēc skolas atzīmju skalas.

192631. viesis 10.februāris 2006 15:40
0 0 Atbildēt

A Tu 192594. viesis esi paintresējies kāpēc viena daļa VW klientu saviem auto apkopes taisa Auto Rīga (pie Audi)? Droši vien tāpēc ka uz VW servisu jāpiesakās 2x laicīgāk kā Mazdai, tāpēc ka eļlās maiņa aizņem visu dienu, un attieksmi vispār labāk nekomentēt...

192633. viesis 10.februāris 2006 15:45
0 0 Atbildēt

VW veel var iekopt Siguldaa pie Piiles un Gerpsta :) tur gan tikai lohi ne meistari bij 3gadus atpakalj , bet nu var buut tagad kas mainiijies :) a runaajot par M6 - ja taa praatiigi pastaas , nekas tur tik dikti pa leeto nau , nu vismaz tik pa leeto lai njemtu seu to pepelocu :( firmai jaa , bet ne seu :)

192637. viesis 10.februāris 2006 16:14
0 0 Atbildēt

192594. viesis -> 192631. viesis

pašam kādreiz bij a4, servisojos autorīgā.

Tagad man gribās kliegt uz tiem mmotora grūtgalvīšiem: nu #$%^ aizbrauciet uz normālu servisu un apskatieties kā darbs jāorganizē, kā ar klientiem jārunā, kādai jābūt daļu noliktavai. Vai tiešām tas ir TIK grūti ???

Būtu mana teikšana, nodotu to M6 lūžņos un ņemtu oooo.

192639. viesis 10.februāris 2006 17:24
0 0 Atbildēt

Prieks par M-motors ka speja attapties un atkal sakt normali pardot so lielisko auto Mazda 6. Ne jau atlaides slepjas si auto veiksme es sito njemtu ari par pilnu cenu, pats nu jau kadu laiku esmu Irija pelnu normalu naudu, te visi apkart ar tadiem brauka, atbrauksu atpakalj noteikti njemsu sito ar Aero komplektaciju un pazeminato pilnpiedzinju ar dizelja motoru. Kapec nav neka rakstits par MX-9?

192640. viesis 10.februāris 2006 17:37
0 0 Atbildēt

Kuš, nē, nesakiet nevienam ka Mazdas jāved tikai uz Aura Auto servisu! :P Citādi tur arī sāks veidoties bezjēdzīgas rindas un konveijera atteiksme kā MMotorā.

192641. viesis 10.februāris 2006 17:39
0 0 Atbildēt

Ko juus te d*irshat a?M6 ir normaals auto par to naudu!

Re ko autodienaa arii skatiijies videejaas klases auto starp Avensis,M6 un Accord,un panjeemis M6!Un nav nozjeelojis!

Passats protams arii ir labs auto,bet M6 nav ne vainas!

Es daudz lapraataak njemtu taadu 2.3 MPS,nekaa Passat 2.8 V6 4motion!

192643. viesis 10.februāris 2006 19:10
0 0 Atbildēt

192641. viesis 10.02.2006 17:39

Varbut labak veco passatu ar W8? :)

192646. viesis 10.februāris 2006 20:19
0 0 Atbildēt

Mazda-5 - vēl labāks par to naudu. Par 13,5 tūkstošiem latu foršs septiņvietīgs auto ar kondicionieri.

192648. viesis 10.februāris 2006 21:27
0 0 Atbildēt

vwfans

tu ar to mazda 5 zb jau te visos forumos

nesaproti, ka LV nevienam nevajag 7 vietiigu auto

192649. viesis 10.februāris 2006 21:43
0 0 Atbildēt

Tā m5 vairāk domāta kravu pārvadājumiem nevis ērtai sēdēšanai un braukšanai. jaunais M6 MPS ar 260 lopiem gan ņemams autiņš.

192651. viesis 11.februāris 2006 9:26
0 0 Atbildēt

M6 tikai ar atlaidēm var iegrūst, no kā viņi dzīvo??

Ar Accord un Avensis salīdzināt ir nekorekti.

192652. viesis 11.februāris 2006 11:36
0 0 Atbildēt

viagris

Vai Tev skauž, jo Nissan tādu lielisku auto kā Mazda-5 nepiedāvā?

192653. viesis 11.februāris 2006 11:51
0 0 Atbildēt

vwfans

Jaa man skauzh, jo braucu ar BMW

Ka tik tu neesi spriidiitis na inschape :D

192654. viesis 11.februāris 2006 11:55
0 0 Atbildēt

P.S.

Starp citu Mazda 2005 gadā bija praktiski vienīgie autiņi, kuriem strauji krita pārdošanas apjomi (par 24 :D). Tad nu tagad baigi reklameesies caur iauto, jo redz atlaide 2006 LVL, citādi vispār neviens nepirktu.

192655. viesis 11.februāris 2006 13:02
0 0 Atbildēt

viagris

Nekā, es esmu pasūtījis jaunu Opeli, tā ka nekādi ieinteresētību man piesiet nevar. Ar auto tirdzniecību man vispār nekāda sakara nav, un nav arī sievai, radiem vai draugiem. Es tikai paužu viedokli, ka, ja varētu auto pirkumam veltīt nevis 10 tūkstošus, bet gan 14 tūkstošus, tad ņemtu Mazda-5 Elegance komplektācijā - ietilpīgu, septiņvietīgu auto ar klimatkontroli.

192656. viesis 11.februāris 2006 13:09
0 0 Atbildēt

vwfans

Kaa buus paariet no vr6 uz Opel-Meriva 1,3 CDTI???

Tad jau labaak panjem to mazda 5 operativkaa un peectam izpeerc, ja ti 3-4 lvl pietruukst

192657. viesis 11.februāris 2006 13:16
0 0 Atbildēt

viagris

Būs OK. VR6 jaudu es nemaz īsti neizmantoju, bet mazu Opel dīzelīti esmu mēģinājis - pirms gada īrēju 2004.gada Astru 1,7 DTI (75 zirgspēki) un paliku apmierināts ar jaudu un vilkmi. Ja saspringtu, tad varētu Mazdu-5 pavilkt, bet negribas iztērēt pilnīgi visu naudu.

192658. viesis 11.februāris 2006 13:47
0 0 Atbildēt

192631. viesis -> 192594. viesis

Nu Tu jau sava 1 komenta pēdējā rindkopā ļoti precīzi pateici. :)

Es tikai vērsu uzmanību ka pastāv dārgāka vidējā klase (VW) ar vēl lētaku servisu...

192662. viesis 11.februāris 2006 19:07
0 0 Atbildēt

Līderpozīcijas kur?Rindās pie servisiem?Tur jā, citur gan ne.

Juris

192665. viesis 12.februāris 2006 10:30
0 0 Atbildēt

a jūs nepateiktu, kur tās naudas visi tā nopelnāt, lai pirktu jaunus auto? Vai nodokļus valstij maksājat godīgi un visus, šaubos.

192666. viesis 12.februāris 2006 14:14
0 0 Atbildēt

kas tu bomzis kaut kāds esi? man piemēram nav problēmu no algas maksāt 150 latus par jaunu mašīnu. gluži otrādi, es uzskatu, ka neesmu tik bagāts, lai brauktu ar vecu mašīnu, kurai vienu dienu nokrīt izpūtējs, otru vēl sazin kas.

192667. viesis 12.februāris 2006 15:39
0 0 Atbildēt

Mēs vienkārši savu naudu netērējam vecu šrotu remontiem un to laiku kuru tu velti uztraucoties par to vai nenokritīs izpūtējs mēs varam veltīt darbam. :)

192670. viesis 12.februāris 2006 21:28
0 0 Atbildēt

viesim 192667

zato mēs tērējam naudu augļotāju pabalstīšanai un inflācijas celšanai :)

192673. viesis 12.februāris 2006 22:17
0 0 Atbildēt

TA BLE,LUŅI,KURI PĒRK JAUNUS JAPĀŅU VAI SPRANČU LŪŽŅUS UN MAKSĀ PAR TIEM VĒL LĪZINGĀ,JA PAR TĀDU PAŠU VAI VĒL MAZĀKU NAUDU VAR PAŅEMT NEDAUDZ LIETOTU 2-3GADĪGU, BET 10X SAKARĪGĀKU VĀCU VĀĢI UN BRAUKT AR TO BEZ BĒDU GADUS 4-5. UN NEKAS NEKUR NEKRĪT UN NEBIRST.BET ŅEMT MAŠĪNU LĪZINGĀ-TA JAU VĒRTĪBA TAM UZREIZ NOKRĪT PAR 20%,TIKLĪDZ TU IZBRAUC PA SALONA VĀRTIEM...

192675. viesis 12.februāris 2006 23:02
0 0 Atbildēt

Atrod man izbrauktu no salona japāņu auto par -20% cenas, nopirkšu nedomājot

3 gadīgi vācu auto nopirkti gan ar katru gadu pieaug cenā :)

192676. viesis 12.februāris 2006 23:30
0 0 Atbildēt

to 192673 ja ja ja... brauksim ar sistiem, shpakyteleetiem 3 gadiigiem nojaatiem auto......

daljeeji piekriitu, daljeeji nee.. ja ir zinams iepr. saimnieks un auto liktenis, ok, bet ne jau dziit taadu..

192677. viesis 12.februāris 2006 23:46
0 0 Atbildēt

man vislabāk garšo cūkgaļas kotletes ar bpienu un nedaudz ketčupa,tā lai nav ar kaudzi.

192678. viesis 13.februāris 2006 0:11
0 0 Atbildēt

Juris Bogdanovičs ir malacis,profesionāls.Pežo viņa vadība bija izdarījis izrāvienu.Ar mazdām arī tā būs! Šis kolosālais raksts tikai to pierāda,tā turēt ! Lai veicās ! mazda ir vislabākais automašīna !Mazda 6 limozīns !!Jānovēl visiem mazajiem ruksīšiem lai Latvija zeļ un labklājība aug ,līzinga sistēma attīstās un cilvēkiem laps prāts,tad tādu mazdiņu būs vairāk katrā gimenē.Mama man arī saka ,ka atrodi darbu un varēsi nopirkt viskautko.Vairāk par visu gribu plejeri ar mp3 diskdzini.

192680. viesis 13.februāris 2006 4:20
0 0 Atbildēt

192665. viesis 12.02.2006 10:30

a jūs nepateiktu, kur tās naudas visi tā nopelnāt, lai pirktu jaunus auto? Vai nodokļus valstij maksājat godīgi un visus, šaubos.

ej dir_st bomzi .

192682. viesis 13.februāris 2006 9:15
0 0 Atbildēt

192673. viesis 12.02.2006 22:17

nu iemet vismaz paaris variantus, kur es varu iepirkt jaunu autinju ar nobraukumu liidz 10 t km kas maksaatu 20% leetaak nekaa veikalaa? :)

192684. viesis 13.februāris 2006 9:39
0 0 Atbildēt

Tāda brēka par kautkādām miskastēm ...

192688. viesis 13.februāris 2006 10:04
0 0 Atbildēt

192651. viesis 11.02.2006 09:26

M6 tikai ar atlaidēm var iegrūst, no kā viņi dzīvo??

Ar Accord un Avensis salīdzināt ir nekorekti.

---Ar atlaideem nav nekaada sakara ar auto kaa taadu.Tas ir maarketings.

---Nee kur nu,tu jau buusi tas kas zinaasi ko ar ko saliidzinaat.

---Tieshi sjie auto ir vienaa klasee,un ja lasiitu profesionaalu atsauksmes tad zinaatu,kad Avensis un Acoord labi ja staav liidzaas M6.

---P.S.Nopeerc kaut vai peedeejo Avtorevju,un redzeesi kaa M6 MPS izbaazj vietaa setaa gan Subaru Legacy 3.0l awd,gan Volvo S60 2.4t awd!

Taa kaa esi raams te M6 apliksjanaa ja neko nesajeedz!

192689. viesis 13.februāris 2006 11:05
0 0 Atbildēt

192684. viesis 13.02.2006 09:39

Tiešām, tautiņa atradusi par ko satraukties! Nu nemāk tie japāņi vēl būvēt kārtīgas mašīnas, nemāk...

192690. viesis 13.februāris 2006 11:09
0 0 Atbildēt

Māk viņi daudz ko. Tikai GM grib naudu taupīt! :)

192691. viesis 13.februāris 2006 11:18
0 0 Atbildēt

Mja, pasmejos par to teicienu- neesu tik bagats lai brauktu ar vecu autinju.:) Tas ir speekaa tikai tad, ja panem galiigi un pilnigi nojaatu lietotu autinju. Bet nopeerkot daudzmaz ok lietotu autinju, nu cik meneshus vinjaa buus jaaieliek lizinga maksajuma summa(kas normalam autinam kopa ar kasko buus ap 200 ls) lai vinu savestu liidz perfektai kartibai? Nu 3-5 menesi? Bet tas tev IR TAVAA ipashumaa labs autinsh. Bet par lizinga vaagji tu maksaa 3-5 gadus tos 200 ls menesii, plus zupa un riepas veel... Tad jautajums, kursh te bagaats?

OK, es nerunaju par tiem, kam ienaakumi ir tuukstoshos menesii un 200 ls ir tada pusdienu nauda. Es domaju tos, ka ciinaas ar aldzinju simtos un autinu izmanto tikai lai uz darbu savu slinko dibenu paarvietotu:)

192694. viesis 13.februāris 2006 11:31
0 0 Atbildēt

Es tev 192691. viesis varu pačukstēt baigo noslēpumu. Brauc ar sabiedrisko un autiņa nebūs jāliek vispār nekas!

192696. viesis 13.februāris 2006 11:49
0 0 Atbildēt

192691viesim.Nu beztolkā te kādam kaut ko ir ieskaidrot.Lielākoties te ir ļautiņi, kuri iedomājās no sevis baigos mega kingus jūzājot ķipa ar jaunām, bet lielākoties prastām un pie tam vēl līzinga mašīnām...Tas taču sviests pilnīgs.ok.saprotu nekustamo īpašumu var ņemt uz nomaksu,tam vērtība tik pieaug, bet te, tiem lūžņiem tak, kā jau augstāk bija minēts vērtība krīt. Nezinu par tiem pročiem,bet pamēģiniet jūs pēc kāda laika mēneša-dieviem-trijiem tādu "jaunu līzinga mašīnu" pārdot atpakļ, kur ņēmāt! Domāju,ka zaudēsiet krietni no sākotnējās summas.

192699. viesis 13.februāris 2006 12:24
0 0 Atbildēt

192691. viesis 13.02.2006 11:18

es negribu ne minūtes pavadīt servisā un pieļaut domu, ka man reizi 3-5 mēnešos jābrauc ar sabiedrisko transportu.

192700. viesis 13.februāris 2006 12:28
0 0 Atbildēt

A tu 192696. viesi pamēģini pēc kāda laika mēneša-dieviem-trijiem veikalā pirktu maizes kukuli pārdot atpakaļ. Vispār neko nedabūsi. Būsi zaudējis visu sākotnējo summu.

Mums vēl ilgi augt un augt lai saprastu ka mājas nebūvē un auto nepērk lai pārdotu, bet gan lai pats lietotu.

192702. viesis 13.februāris 2006 13:06
0 0 Atbildēt

Savā dzīvē esmu nobraucis 29 gadus un šajā laikā ~10 mašīnas, un uz šīs pieredzes varu izdarīt nelielus secinājumus par jauns/mazlietots.

- arī mazlietots auto (atkārtoju mazlietots) krītas cenā un diezgan ātri - vismaz 1000 ls gadā

- pat labi uzturēta mazlietotā auto ir jāieliek kādi 500 ls uzreiz - siksnas, riepas, u.t.t. un apmēram 50 katru mēnesi (pa sīkumiem vien)

- ja es dienā pelnu 50-100 ls, tad katrs sīks remonts (nu neremontēju es vairs mašīnas, savs ir atremontēts) izvēršas pietiekoši lielos naudas zaudējumos, nerunāju pa laiku

- ir jēga pirkt auto pa 1000, ja pats grib remontēt (domāju ka līdz 30 gadiem tas lielākai daļai sagādā prieku) - lēts, maz prasīs ieguldījumus, cenā nekrītas

- vissliktākais, kas var būt ir lietota mašīna ap 10 000 - maksā daudz, jāremontē, strauji krītas cenā, rezerves daļas dārgas

- varu aiziet uz veikalu un noskaitīt skaidrā naudā jaunas vērtību, bet pasakiet kaut vai vienu iemeslu , kapēc, lai to darītu, ja varu braukt šodien un maksāt pēc tam.

192709. viesis 13.februāris 2006 17:07
0 0 Atbildēt

Šīet, ka šobrīd drīzāk jāpiekrīt viedoklim par JAUNA nevis pajauna auto iegādi. Īpaši, ja jau runa iet par lizinga izmantošanu. 90-tajos gados, kad mēs lielākā daļa jaunlatviešu, pirkām desmitgadīgo friču "sekodhendu" par 2-3 tūkstōšiem baksu , ar iespējamiem remontizdevumiem rēķinājās katrs. Bet, nav jau nevienam šodien noslēpums, ka lielākā dļa 80-to gadu automašinu bija paredzētas lielākam resursam, nekā nekā pašlaik izplatītākajām 90-to gadu automašīnām. Pats vēl nesen pāris gadu maksāju lizingu par 96. gada mondeo, kurš kā zināms ir visnotaļaļ ekspluatācijā un remontos padārgs auto. Nebiaj īpaši tīkami paralēli lizingam maksāt arī remontu izdevumus. Nesen mans kolēģis arī uz lizinga paņēma labu 2001.gada volvo s-80. Par to viņš katru mēnesi maksā virs 100 ls + vēl vidēji tik pat daudz par biežiem un dārgiem ši auto remontiem, kuri sevi piesaka ikmēnesi Un nejūtas par to sevišķi priecīgs - nožēlo, ka nav nopircis jaunu auto, kaut lielu huandaju , fokusu vai M6...? Kā saka, nopietna viela pārdomām autopircējam, šodien izvēloties auto iegādi. Šobrīd arī pats pakāpeniski gatavojos pilnīgi jauna auto iegādei. Protams, psiholoģiski , tml. risinājums nav no vieglākajiem, bet šodienas apstākļos - šķietami tomēr pareizākais.

192712. viesis 13.februāris 2006 18:04
0 0 Atbildēt

Man sjii liizinga padariishana uz auto vispaar nepatiik.Jaa,es veel saprotu krediitu par dziivokli,kaads man tagad ir,bet nu nafig auto uz liizingu.

Es labaak savam mieram nopeerku 10 gadus vecu auto,piemeeram Toyota vai Mazda un braukaajos.

Man vairs nav vajadziigs izlekt ar ko ka man ir jauns,kruts auto,un tai pat laikaa domaa par ko ieliek bendzju.

Man ir divi auto,viens sportam,tb dragam,otrs ikdienai,neuzkriitoshs,uzticams un ekonomisks!

Taa luuk kungi

192717. viesis 13.februāris 2006 18:26
0 0 Atbildēt

Pagaidām vēl var atrast šos 10 gadīgos auto, kas maksā nedaudz un ir relatīvi nedārgi apkopē, bet jo tuvāk auto izlaiduma gads 2000 jo būs sliktāk, viņus remontēt jau ir lielās šausmas no naudas viedokļa - iedomājoties 4 lambda zondes jau nelabi paliek

Izšķirties par jaunu auto ļoti palīdz naudas saskaitīšana , kas izdota vecā remontos, un arī tas cik viņš ir cenā krities.

192718. viesis 13.februāris 2006 18:28
0 0 Atbildēt

Kapēc latvieši baidās no kredītiem/līzingiem ?

192720. viesis 13.februāris 2006 18:30
0 0 Atbildēt

tie 300-500eur ikmeenesi ,par jaunu auto ,mani izmisumaa nedzen , 500ls gan liktu kaartiigi paardomaat 'vai nu taa vajadzeetu' . Kaa jau te Ikd.Viesis piemineeja nau vairs to labo 80o gadu autinju , tagadeeji ir luuznji , to faktu konstateejis arii ir piem . vaacu autobilds ! kur par labaako/uzticamaako sekonda pirkumu ir izveeleets 80o gadu beigu S-klass MB no reaala pensioneeta maaciitaaja ar reaalu ~100kkm nobraukumu . taxshto tagadeejais 'sekonds' vairumaa gadiijumu ir pamatiigs 'ieberziens' un ja ir iespeejas ,tad labaak njemt jaunu.

192722. viesis 13.februāris 2006 19:13
0 0 Atbildēt

ir jau taisnība vairākiem augšējiem autoriem. Deviņdesmito autiņi tiešām ir salidzinoši pašvaki, ja atceramies astoņdesmito gadu autiņus. Vēl nesen 88.gada e-klases merses bez īpašam atrunām pildīja manas ģimenes prasības, ikdienā vizinot mūs. Bet jaunais 96 gada e-klases mersis mūsu ģimeni divu gadu laikā ior izbesījis totāli - lizings plus astronomiski remontu izdevumi. Reizēm liekas, ka 10 gadu vecumu nesasniedzis mersis gatavojas izjukt molekulārā līmenī - cilvēka pratam neaptverama zituacija. Tā ir tā 90 gadu tehnika, kuru ražo paplašinātajam ES un krievzemes reģionam - kvalitates nekādas, jau iepriekš zinot, ka viss tapat tiks pārdots. skumigi, ka tā, bet fakts. Bet, iesaku cilvēkiem būt uzmanīgiem, un neiekrist pat uz it kā uzticamiem 90 .gadu it kā slaveniem zimoliem. arī mans bračka smagi iekrita, nopērkot e-39 bembi: šobrīd viņš ir nelaimīgaķais cilvēks pasaulē. vecais e-34 bembis pirms tam viņam 10 gadu garumā bija radījis tikai laimīgus dzīves brīžus.....ESIET uzmanīgi pērkot t.s mazlietoto auto !!!

192723. viesis 13.februāris 2006 19:20
0 0 Atbildēt

Ar nožēlu jāatzīst, ka ražotāji dara visu, lai mēs pirktu jaunus auto :(

192725. viesis 13.februāris 2006 20:27
0 0 Atbildēt

Tāpēc es labāk izšķīros par jaunu Opel-Meriva 1,3 CDTI, nevis 2003.gada Zafira 2,0 DTI vai Sharan 1,9 TDI.

192763. viesis 14.februāris 2006 10:39
0 0 Atbildēt

A ir kāda vieta vēl kur VWfans nav ielīdis ar savu Merivu, kam motors ir 2 šampāniešu pudeļu tilpumā, bet virsbūve atgādina stilizētu kurpja kasti. Tā pieriebies, ka vajadzētu sagaidīt to dienu, kad brausksi ārā no salona (ja tā vispār kādreiz notiks), un 1 krustā "zem sarkano" ar vecu šrotu ielikt sānos, lai miers kādu laiku. :)

192766. viesis 14.februāris 2006 10:54
0 0 Atbildēt

Ja buutu 2 shampja pudelju tilpums, tad jau veel ok 1.5L, bet 1.3 pat divi nul ziiben nesanaak :D

192768. viesis 14.februāris 2006 11:14
0 0 Atbildēt

Baigaas liiderpoziicijas. Tiirs reklaamraksts. Janvaarii pieregjistreetas 34 Mazda6, 32 Octavijas, 27 Avenši.

Nu baigaas liiderpoziiicijas, ljoti stabili turas:D

Ja jau nav nokritusies uz sho dienu.

192769. viesis 14.februāris 2006 11:26
0 0 Atbildēt

Nu Škoda (ne trolejbuss :))) jau pirms gada bija labāks un uzticamāks autiņš vismaz par mazda točna!

192773. viesis 14.februāris 2006 11:43
0 0 Atbildēt

TDI rakstiija ka tie 300-500 eur(180-300ls) izmisumaa nedzen...

Redz,ne jau visi simtos pelna,taa kaa tavs koments ir visnotalj aizskaroshs tiem kas meenesi tik daudz nopelna.

192777. viesis 14.februāris 2006 12:24
0 0 Atbildēt

arba, es tachu jau rakstiiju, ka lizings ir prieksh tiem, kuriem ienakumi ir krietni virs 1000 menesii, un Tev tadi, ja pareizi sapratu, ir. Taapec piekriitu pilniibaa tam ko saki.

IkdienasViesi, es aizmirsu pierakstiit, ka ka arii par vecu liizings ir garam. Ja vecu autinju nevari nopirkt uzreiz, tad nav jegas no vina, jo lizings UN remonti par vinju buus loti jau sapiigi.

Bet pa paris tuukstoshiem var nopirkt jau tiiri ok 10 gadigu autinju. Es savejo apkoju pats, esmu vinjaa ielicis gada laikaa ~100Ls plus 165(NF3 ar atlaidi) Ls par jaunam ziemas riepaam. Veel vinaa buus jaieliek tuvakaa gada laikaa ~150 Ls, plus ~200 Ls par jaunam vasareneem. Bet tad autinsh tiesham buus PERFEKTAA tehniskaa un vizualaaa kondiicijaa. Tieshaam. Un gadus 3-4 vinjaa vares neko neielikt iznemot varbut riepas pie mana nobraukuma padsmit tuukstoshi gadaa.

Taapec man tiiraa matemaatika uzrada, ka liizings par lidziigas klases jaunu autinju man ir pilnigi garaam.

Dabigi, ja man autinsh butu mana biznesa sastavdalja, operatiivais lizings uz 3 gadiem un viss, tad atkal jauns. :)

Diemzhel arii japiekriit, ka tuvaak pie 2000 gada razhotie autinji ir luuzhni ar mazam iespejam ko remonteet, faktiski tas ekonomijas sindroms saakaas ap 97-98to gadiem. Kad bus japerk nakamais, tad vairs nezinu ko darishu...

192792. viesis 14.februāris 2006 13:13
0 0 Atbildēt

Es panjeemu overdraftu bankaa,uzrakstot vien iesniegumu un viss!Dabuuju 3 meenesalgu apmeeraa,man ar to pietika lai nopirktu 10 gadus vecu Toyotu,kas mani pilniibaa apmierina.

Dzineejs ir 1.3 16v,90zs,gana jestrs,ekonomiks,uzticams,un izskataas labaak par Golf III un Almera,kas bij arii redzeslokaa peerkot Corollu.

192808. viesis 14.februāris 2006 15:12
0 0 Atbildēt

192773. viesis 14.02.2006 11:43

TDI rakstiija ka tie 300-500 eur (180-300ls) izmisumaa nedzen...

Redz, ne jau visi simtos pelna, taa kaa tavs koments ir visnotalj aizskaroshs tiem kas meenesi tik daudz nopelna.

nav ko ''aizskarties'' vajag straadaat un pelniit nevis cacaat komentos par ''gruuto'' likteni un bleezjiem/nodoklju nemaxaataajiem -mani tas aizskaara.

man pieder firma , es maksaaju NODOKLJUS un tie ir lielaaki nekaa es netto nopelnu seu , negribu atljauties 1keur + saistiitaas izmaksas par jaunu OOOO , bet varu atljauties kautko leetaaku un JAUNU . un man par to nau JAAKAUNAAS un man ir galiigi ''pa bundzinjaam'' ka kaads bomzis juutaas aizskarts . punkc

192822. viesis 14.februāris 2006 16:36
0 0 Atbildēt

Klau tu nebomzi TDI,zinaatu tavu firmu domaaju ka aatri bankroteetu,esot tik leciigs ka atljaujies skolotaajus,policistus,medikjus,konduktorus,pavaarus utt.saukt par bombzjiem!Ne visi var buut taadi kretiini-firma4i kaa tu!

Pa muti taadam kaa tev!

192833. viesis 14.februāris 2006 18:51
0 0 Atbildēt

Nevajag pa muti tiem, kas strādā, nu nemaz nevajag :)

192841. viesis 14.februāris 2006 22:22
0 0 Atbildēt

192822. viesis 14.02.2006 16:36

Klau tu nebomzi TDI, zinaatu tavu firmu domaaju ka aatri bankroteetu, esot tik leciigs ka atljaujies skolotaajus, policistus, medikjus, konduktorus, pavaarus utt.saukt par bombzjiem! Ne visi var buut taadi kretiini-firma4i kaa tu!

Pa muti taadam kaa tev!

Tu suudbambaali , savu suuda algu sanjem , no manis maksaataajiem nodokljiem , taakaa knaabsuuda un nelec augumaa.

Ielogojies bomzi , pirms pa muti soli ,ononiimais gjindeni .

192854. viesis 15.februāris 2006 9:47
0 0 Atbildēt

Tu suudbambaali, savu suuda algu sanjem, no manis maksaataajiem nodokljiem, taakaa knaabsuuda un nelec augumaa.

Ielogojies bomzi, pirms pa muti soli, ononiimais gjindeni

---Klau pamulkji,pieveries,es straadaaju privaataa sektoraa,taa kaa savus nodokljus tu kaadiem citiem atstaaj,aciimredzot nepietiekami.

Man speciaali nav jaaregjistreejas lai lasiitu info par autolietaam.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Milzu sadursme FIA GT Pasaules Kausa kvalifikācijas sacensībās (+ foto)

Aizvadītajā sestdienā FIA GT pasaules kausa kvalifikācijas sacensībās Makao, Ķīnā notika iespaidīga sadursme, kurā iesaistīti gandrīz visi sacīkšu dalībnieki. Negadījuma dēļ kvalifikācijas sacensības tika atliktas vairāk par stundu. Lasīt vairāk

 

iAuto testē: Renault krosoveru izaicinājums 17

Ko krosoveri prot bezceļos? iAuto.lv testē trīs Renault apvidus automobiļus - priekšpiedziņas Captur, kā arī Kadjar un jauno Koleos ar pilnpiedziņu. Lasīt vairāk

 

Mihaela Šūmahera "Ferrari" pārdots izsolē par rekordcenu 7

Pirmās formulas (F-1) pasaules čempiona Mihaela Šūmahera sacīkšu automobilis "Ferrari", ar kuru viņš bija ieguvis "Grand Prix", ceturtdien tika pārdots izsolē Ņujorkā par 7,5 miljoniem ASV dolāru, kas ir cenas rekords mūsdienu F-1 automobilim izsolē, paziņoja izsoļu nams "Sotheby's". Lasīt vairāk

 

No iX1 līdz iX9 – BMW rezervē elektrisko krosoveru nosaukumus 4

Vācijas autobūves kompānija BMW rezervējusi jaunus modeļu nosaukumus iX1, iX2, iX3, iX4, iX5, iX6, iX7, iX8 un iX9, kas paredzēti bavāriešu elektriskās piedziņas krosoveru saimei. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti