Ulvis Bujāns čempions un autosporta meistars 3

 
20.februāris 2006 9:25

Zaķumuižā sporta kompleksā „333” aizvadīts Latvijas ziemas čempionāta standarta automobiļu daudzcīņā pēdējais septītais posms.

Priekšpiedziņas klasē uzvaru izcīnīja Ritvars Kārkliņš („VW Golf II”), bet par čempionu kļuva Ulvis Bujāns („VAZ 2108”), finišējot trešajā vietā. Pilnpiedziņas klasē ātrākais bija čempiona nosaukuma ieguvējs Mareks Štolcermanis („Audi Quattro”), bet aizmugures piedziņas grupā pirmajā vietā Mairis Kārkliņš („Toyota MR2”).

Komandu ieskaitē par pēdējā posma uzvarētāju kļuva „Priekuļu tehnikums” (Ulvis un Gints Bujāni), taču čempionu titulu izcīnīja „Ice MEN” (Mareks Kairis, Elmārs Aukšmuksts, Normunds Orlovs).

Pirms pēdējā posma vēl nebija zināms čempions priekšas piedziņas klasē, tomēr titula ieguvējs kļuva zināms vēl pirms starta – Gints Bujāns šoreiz izlēma nestartēt un tādējādi apsveikumus varēja saņemt viņa dēls Ulvis Bujāns („VAZ 2108”), kurš kā kopvērtējuma līderis bija neaizsniedzams pārējiem konkurentiem. Tomēr tas nemazināja sacensību spriedzi. Sīvā cīņā savu pirmo uzvaru šosezon svinēja cēsnieks Ritvars Kārkliņš („VW Golf”). Otrajā pozīcijā ierindojās Mareks Štolcermanis („VW Golf”), izcīnot sudraba medaļu čempionāta kopvērtējumā, bet trešais bija Ulvis Bujāns. Bujāns juniors jau trešo gadu pēc kārtas kļuva par priekšpiedziņas klases čempionu, tādējādi izpildot kritēriju Latvijas autosporta meistara nosaukuma saņemšanai. U. Bujāns pastāstīja, ka šogad tituls nācis vieglākā cīņā un galvenais konkurents bijis tēvs, savukārt iepriekšējo gadu sīvāko sāncensi Štolcermani pievīlusi tehnika. Lai gan sezonas gaitā Ulvis ar tēvu spēkojās kā līdzīgs ar līdzīgu, trīskārtējais čempions atzīst, ka tēvs tomēr vēl esot ātrāks. Nopietni plāni U. Bujānam ir attiecībā uz vasaras sezonu – iecerēti starti krosā un, iespējams, arī rallijā. Bronzas medaļu kopvērtējumā ieguva Normunds Kārkliņš („VW Golf”), kurš „333” trasē bija ceturtais. Noslēgumā N. Kārkliņam un Štolcermanim bija vienāds punktu skaits, tomēr augstāka vieta pienākas Štolcermanim, kurš sezonas gaitā bija izcīnījis vairāk augstāku pozīciju (divas otrās vietas pret vienu).

Pilnpiedziņas klasē savu pārākumu apliecināja šīs sezonas čempions, jau pieminētais Mareks Štolcermanis („Audi Quattro”), braucienos uzrādot pirmo un otro rezultātu. Štolcermanis par čempionu kļuva jau otro gadu pēc kārtas. Mareks uzskata, ka šosezon izcīnīt panākumu bijis vieglāk. Par to liecina arī tas, ka pērn zelta medaļas liktenis tika izšķirts tikai pēdējā brauciena, bet šogad uzvara bija nodrošināta jau pirms pēdējā posma. Un tas neraugoties pat uz to, ka dažādu tehnisku problēmu dēļ neizdevās sagatavot ierasto kaujas zirgu „VW Golf Synchro” un nācās braukt ar krietni smagāko „Audi Quattro”. Otrajā vietā „333” trasē ierindojās Ulvis Bujāns („VW Golf Synchro”). Spraiga cīņa izvērtās par otro un trešo vietu kopvērtējumā. Pirms pēdējā posma Mareku Matvejevu un Elmāru Aukšmukstu (abi „Subaru Impreza”), atmetot sliktākā posma rezultātu, šķīra tikai trīs punkti. Pirmajā braucienā Aukšmuksts atvinnēja vienu punktu, bet otrajā braucienā, apsteidzot Matvejevu par septiņiem punktiem, nodrošināja trešo vietu posmā un otro kopvērtējumā. Matvejevam, kurš līdz šim vairāk bija pazīstams ar panākumiem dragreisā, pirmajā ziemas daudzcīņas sezonā bronzas medaļa. Par asiem mirkļiem gādāja Jurģis Bička („Audi 90 Quattro”), kurš pamanījās auto „nolikt” uz jumta. Jāpiebilst, ka Bičkam bija 13. starta numurs...

Aizraujoši aizritēja braucieni aizmugures piedziņas klasē, kurā sešiem braucējiem bija jāsadala sudraba un bronzas medaļa. Visātrākais pēdējā posmā izrādījās Mairis Kārkliņš („Toyota MR2”), tādējādi nodrošinot otro vietu kopvērtējumā. Fantastiski veicot pēdējo braucienu, bronzas medaļu izcīnīja Raivis Ragainis („VAZ 21013”), kurš pirms vakardienas sacensības kopvērtējumā bija tikai sestais. Posmā Ragainim otrā vieta, bet trešais bija Atis Bruņinieks („VAZ 2105”). Neveiksmīga sacensība izvērtās Jānim Gustānam („Toyota MR2”), kurš palika tikai devītais, izkrītot no laureātu trijnieka. Tomēr arī ceturtā vieta kopvērtējumā tikai 16 gadus vecajam sacensību debitantam ir atzīstams sasniegums. Atgādināsim, ka čempiona titulu jau pirms pēdējā posma bija nodrošinājis Mareks Kairis („VAZ 21013”), kurš svētdien ierindojās sestajā vietā. Interesanti, ka otrais pēc kārtas tituls Kairim nāca pēc pilnīgi pretēja scenārija nekā pērn – pirms gada visu izšķīra sekundes daļas pēdējā braucienā, bet šogad Mareks droši kontrolēja situāciju visas sezonas garumā, septiņos posmos izcīnot trīs uzvaras. Tomēr uzvarētājs uzsvēra, ka šosezon konkurence bijusi spēcīgāka un rezultāti blīvāki. Sasniegt augsto rezultātu palīdzējis arī tas, ka jau uz pirmo posmu izdevies sagatavot „žigulīti” konkurētspējīgā kondīcijā.

Komandu vērtējumā posmā uzvarēja „Priekuļu tehnikums” (Gints un Ulvis Bujāni), izcīnot trešo vietu kopvērtējumā. Čempionu godā visai pārliecinoši „Ice MEN” (Mareks Kairis, Elmārs Aukšmuksts, Normunds Orlovs), bet sudraba medaļa „Autosporta centram” (Mareks Štolcermanis, Kristaps Gasparovičs).
Lai gan čempionāts ir beidzies, ziemas autodaudzcīņas sacensības turpināsies vēl vismaz trīs nedēļas nogales – vēl paredzēti sporta kluba „333” kausa izcīņas posmi (nākamais posms 25. februārī), kā arī „Daudzcīņas karuselis” Ērgļu apkārtnē (5. martā). Neaizmirsīsim, ka šīs nedēļas nogalē Gulbenē ar ralliju „Sarma 2006” startēs Latvijas čempionāts minirallijā.

Latvijas čempionāts ziemas autodaudzcīņā
7. posms, „333” trase

Priekšpiedziņa
Ritvars Kārkliņš („VW Golf”) 65 punkti (1. braucienā 3. vieta/2. braucienā 1. vieta), Mareks Štolcermanis („VW Golf”) 63 (1./4.), Ulvis Bujāns („VAZ 2108”) 62 (2./3.), Normunds Kārkliņš („VW Golf”) 60 (4./2.), Kristaps Gasparovičs („VW Golf”) 52 (5./5.), Raivo Pikke („VW Golf”) 49 (7./6.).
Pilnpiedziņa
Mareks Štolcermanis (“Audi Quattro”) 67 (1./2.), Ulvis Bujāns (“VW Golf Synchro”) 65 (3./1.), Elmārs Aukšmuksts („Subaru Impreza”) 56 (5./3.), Gints Bujāns (“VW Golf Synchro”) 56 (2./7.), Raimonds Dūcis (“Audi 90 Quattro”) 50 (9./4.), Kristaps Gasparovičs (“Audi Quattro”) 50 (7./5.).
Aizmugures piedziņa
Mairis Kārkliņš („Toyota MR2”) 67 (1./2.), Raivis Ragainis („VAZ 21013”) 63 (4./1.), Atis Bruņinieks („VAZ 2105”) 56 (2./7.), Normunds Orlovs („BMW 318i”) 55 (6./3.), Jānis Slišāns („Toyota Corolla”) 52 (7./4.), Mareks Kairis („VAZ 21013”) 49 (3./12.).
Komandas
„Priekuļu tehnikums”, „Autosporta centrs”, “Ice MEN”.

Noslēguma kopvērtējums*
Priekšpiedziņa
Ulvis Bujāns 390, Mareks Štolcermanis 340, Normunds Kārkliņš 340, Gints Bujāns 327, Ritvars Kārkliņš 317, Raivo Pikke 294.
Pilnpiedziņa
Mareks Štolcermanis 372, Elmārs Aukšmuksts 336, Mareks Matvejevs 332, Ulvis Bujāns 321, Gints Bujāns 304, Lauris Vidžis 301.
Aizmugures piedziņa
Mareks Kairis 376, Mairis Kārkliņš 339, Raivis Ragainis 327, Jānis Gustāns 324, Jānis Slišāns 318, Normunds Orlovs 315.
Komandas
“Ice MEN” (Mareks Kairis, Elmārs Aukšmuksts, Normunds Orlovs) 1165, “Autosporta Centrs” (Mareks Štolcermanis, Kristaps Gasparovičs) 1082, „Priekuļu Tehnikums” (Ulvis Bujāns, Gints Bujāns, Nauris Bruņinieks) 979, „Marsel Auto” (Almants Faušteins, Raimonds Dūcis, Juris Egle) 899, „Trīs” (Raivo Pikke, Atis Bruņinieks, Mārtiņš Balodis) 802, „BSB” (Mareks Matvejevs, Jānis Skujiņš, Sabīne Kukute) 775.

* aprēķinot individuālo noslēguma kopvērtējumu, tiks atmests sliktākā posma rezultāts.

LAF Standartauto komisijas preses dienests
 
Visi komentāri
 
193111. viesis 20.februāris 2006 14:09
0 0 Atbildēt

Teevs pilniigi nesaprotamu iemeslu deelj izleema nestarteet... :P

193139. viesis 20.februāris 2006 17:32
0 0 Atbildēt

Tēvs nolēma uzvaru atdot dēlam!

Nav viņam par to, ko pārmest, jo savu meistarību viņš ir nodemonstrējis gana!

Cepuri nost Bujānu priekšā!

193143. viesis 20.februāris 2006 17:38
0 0 Atbildēt

Šodien 20.02.2006 ir 90 auto katasrofas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti